Oulun kauppakeskus Valkeassa jälleen puukotus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tååpe

8% kaljaa ja vahvempaakin on saanut Suomesta rajattomasti jo vuosikymmeniä 6 pv viikossa

Miksi te körtit vihaatte elintarvikekauppoja
Mukava jos tällä palstalla on körttejä. Mt-palvelujen alasajo koskee koko Suomea ei vain Oulua. Ongelma paistaa kirkkaasti läpi myös tällä palstalla. Yle aamussa keskusteltiin somen vaaroista ja sen liikakäytöstä. Varoitusmerkkejä kannatan vaikka ehdotus ei saanut keskustelijoilta suosiota.
Ehkä jotkut suomalaiset haluavat pitää yllä vanhaa suomalaista puukkojunkkari kansanperinnettä. Vuorovaikutus keskustelulla koetaan turhaksi. Ehkä joku tyhmä somekeskustelu on saanut riehujan veren kiehumaan, ja viha purkautuu syyttömään ohikulkijaan.
 
vierailija
Mukava jos tällä palstalla on körttejä. Mt-palvelujen alasajo koskee koko Suomea ei vain Oulua. Ongelma paistaa kirkkaasti läpi myös tällä palstalla. Yle aamussa keskusteltiin somen vaaroista ja sen liikakäytöstä. Varoitusmerkkejä kannatan vaikka ehdotus ei saanut keskustelijoilta suosiota.
Ehkä jotkut suomalaiset haluavat pitää yllä vanhaa suomalaista puukkojunkkari kansanperinnettä. Vuorovaikutus keskustelulla koetaan turhaksi. Ehkä joku tyhmä somekeskustelu on saanut riehujan veren kiehumaan, ja viha purkautuu syyttömään ohikulkijaan.
jos tällä palstalla on körttejä = todnäk ja toivottavasti mt-palvelujen käyttäjiä ne

tarvetta kun on
 
vierailija
Rasistinen motiivi.
"ITÄ-UUDENMAAN käräjäoikeudessa vuonna 2005 syntynyt Adam Amin Lafzayni tuomittiin kahden vuoden ja kolmen kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen ja 2004 syntynyt Dyar Hussein viiden vuoden ja viiden kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen."


Olikohan tässäkin rasistinen motiivi?
 
Purra saisi jo ärähtää. Vaikka persut ei virallisesti ole sama kuin Pohjoismaiden vastarintaliike, niin Purran pitäisi sanoutua tuollaisista poppoista irti.

Jos maahanmuuttokriittiset ei halua kuumakallea etelän maista ja lähi-Idästä, niin älkööt muuttuko kuitenkaan ITSE moittimiensa ihmisten kaltaisiksi.
 
vierailija
Purra saisi jo ärähtää. Vaikka persut ei virallisesti ole sama kuin Pohjoismaiden vastarintaliike, niin Purran pitäisi sanoutua tuollaisista poppoista irti.

Jos maahanmuuttokriittiset ei halua kuumakallea etelän maista ja lähi-Idästä, niin älkööt muuttuko kuitenkaan ITSE moittimiensa ihmisten kaltaisiksi.
”Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin”, näin on valtionvarainministeri Riikka Purra kirjoittanut vuonna 2008."

 
”Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin”, näin on valtionvarainministeri Riikka Purra kirjoittanut vuonna 2008."

No eipä mitään ole tapahtunut, vaikka Purra sanoi tuon jo 16 vuotta sitten ja varmasti kohdannut useammankin mamun.
 
Psykologiaa.

Purra on siis itse yrittänyt siistiytyä ja vähän siistiä puoluettaan. Matonpesukuvat ja vihersmoothiet = "olen rauhanomainen ja mukava tavis-suomalainen."
Mutta vaikea hallituskausi, Rydman-kohut ja huonosti menneet EU-vaalit tekee varovaiseksi eli: ei halua karistaa lisää äänestäjiä pois.
Ja kun osa äänestäjistä saattaa olla uusnatsia ja jos heidät ajettaisiin pois, niin persut olisi entistä pienempi puolue.

Luulen että suosioaikoina ja isompien kannattajamäärien aikana olisi helpompaa tehdä pesäeroa uusnatseihin, kun on varaa tiputtaa porukkaa pois. Nyt ei ole varaa siihen.
 
Olisitko sinä pienen lapsen äitinä kirjoittanut moista?
Hmm, minä ja kymmenet rauhanomaiset tuttuni on sanonut IRL kiukuspäissäni joistakin ihmisistä
-pitäs viedä saunan taa
-pitäis hirttää
-pitäis hirttää munistaan (pedofiilit)
-toimittaa maatakiertävälle radalle

....ja yksikään noista ei ole toteutunut enkä tekisi väkivallantekoa provosoitunakaan.
Nuo on rauhallisten suomalaisten heittämiä lauseita iät ja ajat.
Olen pasifisti ja tulisin itse tapetuksi ennemmin kuin tappaisin ketään.

Siinä sulle miettimistä.
 
vierailija
Psykologiaa.

Purra on siis itse yrittänyt siistiytyä ja vähän siistiä puoluettaan. Matonpesukuvat ja vihersmoothiet = "olen rauhanomainen ja mukava tavis-suomalainen."
Mutta vaikea hallituskausi, Rydman-kohut ja huonosti menneet EU-vaalit tekee varovaiseksi eli: ei halua karistaa lisää äänestäjiä pois.
Ja kun osa äänestäjistä saattaa olla uusnatsia ja jos heidät ajettaisiin pois, niin persut olisi entistä pienempi puolue.

Luulen että suosioaikoina ja isompien kannattajamäärien aikana olisi helpompaa tehdä pesäeroa uusnatseihin, kun on varaa tiputtaa porukkaa pois. Nyt ei ole varaa siihen.
Ai niinkö? Oletko yhtään seurannut hänen kirjoitteluaan X:ssä? 🤣
 
vierailija
Hmm, minä ja kymmenet rauhanomaiset tuttuni on sanonut IRL kiukuspäissäni joistakin ihmisistä
-pitäs viedä saunan taa
-pitäis hirttää
-pitäis hirttää munistaan (pedofiilit)
-toimittaa maatakiertävälle radalle

....ja yksikään noista ei ole toteutunut enkä tekisi väkivallantekoa provosoitunakaan.
Nuo on rauhallisten suomalaisten heittämiä lauseita iät ja ajat.
Olen pasifisti ja tulisin itse tapetuksi ennemmin kuin tappaisin ketään.

Siinä sulle miettimistä.
Pelottavia tuttuja sinulla, sinusta puhumattakaan.

"riikka" kirjoitti systemaattisesti rasistisia viestejä Scriptaan, ei niissä mitään kielikuva ollut vaan silkkaa pahuutta ja rasismia.

"Onko netsejä paikalla
sylkemään ja potkimaan eekereitä ?"
 
Ja se päättäjien ja median puolueellisuus ärsyttää.

-äärioikeistolainen puukottaa -> Petteri Orpo tärisee "tämän on loputtava, tätä ei saa sietää"

-m-muuttaja puukottaa -> Eipä ole Orpoa näkynyt tärisemässä.
 

Yhteistyössä