Oulun kauppakeskus Valkeassa jälleen puukotus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis.
Pidän uusnatseja typeränä porukkana.

Mutta tässä on ihan älytön epäreiluus: maahan tulleet tekevät SUHTEELLISESTI enemmän rikoksia kuin kantikset ja mä ymmärrän, että siitä hyssyttelystä tulee vähän, nohh, turhautunut olo.

Kyllä vihervasurit myöntävät kysyttäessä ja vääntelehtivät "kyllä, väkivalta ja rikokset on mamuilla väärin", mutta eivät he OMA-ALOITTEISESTI sitä myönnä. Ei ole mielenosoituksia heillä sitä vastaan, vaan mihin kiinnitetään huomiota?
Kantiksien puheisiin ja sanoihin. Voi äly ja väläys.
 
vierailija
Siis.
Pidän uusnatseja typeränä porukkana.

Mutta tässä on ihan älytön epäreiluus: maahan tulleet tekevät SUHTEELLISESTI enemmän rikoksia kuin kantikset ja mä ymmärrän, että siitä hyssyttelystä tulee vähän, nohh, turhautunut olo.

Kyllä vihervasurit myöntävät kysyttäessä ja vääntelehtivät "kyllä, väkivalta ja rikokset on mamuilla väärin", mutta eivät he OMA-ALOITTEISESTI sitä myönnä. Ei ole mielenosoituksia heillä sitä vastaan, vaan mihin kiinnitetään huomiota?
Kantiksien puheisiin ja sanoihin. Voi äly ja väläys.
Vihervassareilta kaksinaismoralismia.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Kertokaa, milloin Stubb on ärähtänyt kun maahantullut on raiskaillut ja puukottanut?
Hän on nyt presidentti ja se on ikään kuin hänen tehtävänsä tällaisessa tapauksessa ottaa kantaa. Ehkä on aikaisemminkin muussa roolissa tuominnut tekoja. Sä voit itse hakea, jos sinua kiinnostaa, ei ole muiden tehtävä kaivella sulle sitä, mitä haluat tietää.
 
vierailija
Hän on nyt presidentti ja se on ikään kuin hänen tehtävänsä tällaisessa tapauksessa ottaa kantaa. Ehkä on aikaisemminkin muussa roolissa tuominnut tekoja. Sä voit itse hakea, jos sinua kiinnostaa, ei ole muiden tehtävä kaivella sulle sitä, mitä haluat tietää.
Mamu löi lasta viidakkoveitsellä. Zuvakit ovat hipihiljaa...

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Euroopassa tarvitsee tapahtua ensin jotain, ennen kuin Suomen lullikka-liberaalit mitään älyävät.

Sitten kun Eurooppa alkaa työntää tulijoita pois, niin ehkä Suomessakin Orpot ja Stubbit uskaltavat sanoa "kröhöm, maahantuloa pitää suitsea."
Suomalaiset eivät uskalla tehdä mitään rohkeaa ekoina.

Mutta voi Saksaa ja Ranskaa, joissa se herääminen on jo nyt liian myöhäistä. Uskon että konflikteja tulee, kun kantaväestö nousee mamuja vastaan.
Siinä saavat kohta arabimaailman vastaansa, kuten oli käymässä Ruotsille.
 
vierailija
Euroopassa tarvitsee tapahtua ensin jotain, ennen kuin Suomen lullikka-liberaalit mitään älyävät.

Sitten kun Eurooppa alkaa työntää tulijoita pois, niin ehkä Suomessakin Orpot ja Stubbit uskaltavat sanoa "kröhöm, maahantuloa pitää suitsea."
Suomalaiset eivät uskalla tehdä mitään rohkeaa ekoina.

Mutta voi Saksaa ja Ranskaa, joissa se herääminen on jo nyt liian myöhäistä. Uskon että konflikteja tulee, kun kantaväestö nousee mamuja vastaan.
Siinä saavat kohta arabimaailman vastaansa, kuten oli käymässä Ruotsille.
Tutustu Ranskan historiaan. Arabitaustaisia on ollut siellä jo vuosikymmeniä.
 
vierailija
Presidentiltä terveisiä myös palstan ruotsinkielisille:

"Ett nytt chockerande våldsdåd i Uleåborg.

Polisen misstänker att motivet för dådet är rasistiskt.

Jag fördömer starkt rasism i alla dess former. Det får inte finnas plats för rasism eller rasistiskt våld i Finland.

Alla har rätt att känna sig trygga. Endast tillsammans kan vi utrota rasismen. Endast tillsammans kan vi bygga ett tryggt Finland.

Mina tankar går till offren och deras anhöriga."
 
vierailija
Tutustu Ranskan historiaan. Arabitaustaisia on ollut siellä jo vuosikymmeniä.
Echon eli Esson jutut puistattavat minua enemmän kuin Riikan ulostulot.
Hän suorastaan vainoaa tällä palstalla itselleen epämieluisia kirjoittajia.
Kuulun joukkoon, joka on jatkuvasti hänen tikun nokkaan nostolistallaan.
Oulun viimeisin Valkea-puukotus on rasistinen teko. Toimittaja Oskari Onninen kirjoittaa ”viiltävästi” Sebastian Tynkkysen uudesta trollitehtaasta Brysselissä.
 
vierailija
Siis.
Pidän uusnatseja typeränä porukkana.

Mutta tässä on ihan älytön epäreiluus: maahan tulleet tekevät SUHTEELLISESTI enemmän rikoksia kuin kantikset ja mä ymmärrän, että siitä hyssyttelystä tulee vähän, nohh, turhautunut olo.

Kyllä vihervasurit myöntävät kysyttäessä ja vääntelehtivät "kyllä, väkivalta ja rikokset on mamuilla väärin", mutta eivät he OMA-ALOITTEISESTI sitä myönnä. Ei ole mielenosoituksia heillä sitä vastaan, vaan mihin kiinnitetään huomiota?
Kantiksien puheisiin ja sanoihin. Voi äly ja väläys.
kannattaa kuitenkin muistaa, että maahantulijat tekevät suhteellisesti vähemmän rikoksia kuin Perussuomalaiset.

Tämä on fakta
 
Echon eli Esson jutut puistattavat minua enemmän kuin Riikan ulostulot.
Hän suorastaan vainoaa tällä palstalla itselleen epämieluisia kirjoittajia.
Kuulun joukkoon, joka on jatkuvasti hänen tikun nokkaan nostolistallaan.
Oulun viimeisin Valkea-puukotus on rasistinen teko. Toimittaja Oskari Onninen kirjoittaa ”viiltävästi” Sebastian Tynkkysen uudesta trollitehtaasta Brysselissä.
Mä en ole sua tässä ketjussa sanallakaan taas maininnut, vaan sä taas aloitat mun sättimisen.

Mä puhun asioista, sä takerrut kirjoittajaan.
 
4. kerta viikon-puolentoista viikon sisään kun en ole Alepaa sanallakaan maininnut, vaan olen kirjoittanut ei-vassaritekstiä yleisellä tasolla, ja hän aloittaa mun sättimisen nimeltä mainiten.

Sitten kehtaa tälläkin sivulla valittaa, että HÄN on MUN tikun nokassa. :rolleyes:

Miten vääristyneesti voikaan ko.ihminen ajatella. Vainoharhaisuuttako hänellä? En mä tarkoita ketään erityisesti, jos puhun konservatiivisesti.
 

Yhteistyössä