Odotuksen odottajat!part II

Sannuli-81, tähtisade ja muut piinailijat Mulla ei ole vieläkään mitään oireita, paitsi ihan julmettu PMS. Olen aivan varma että menkat alkaa parin päivän päästä. Muutenkin fiilikset ihan maassa kaikenlaisten sattumuksien ja vauvauutisten jälkeen. Pahinta oli jutella exän kanssa (8v tauon jälkeen) ja huomata olevansa silloisesta kaveripiiristä ainut lapseton... :'( Masentaa, ahdistaa ja itkettää. Perjantaina pitäisi koota itsensä kasaan sen verran että voisi käydä onnittelemassa kaveria vauvauutisista. En tiedä miten tästäkin taas selviää..?

Miranda-81 Mä pistelin puregonia 4pv 50IU:n annoksella ja kehittyi yksi munasolu irroitettavaksi pregnylillä. Meilläkin siis inssi ja selittämätön lapsettomuus. Todennäköisesti jos muutenkin ovuloit ja kehität munasoluja saatta pienemmätkin annokset riittää vallan mainiosti!

Tsemppiä teille kaikille!
 
Hei vain Odotuksen odottajat part II!!

Virtis: Sydämmelliset onnittelut kaksosten odotuksesta!! Ihmeiden aika ei ole ohi =) Varmaan epätodellisen onnellinen olotila. Ja huolikin tietysti. Rauhallista odotusaikaa sinulle!

Meea: Tsemppiä ja voimia huomiselle!! Itsekkin mietin, että missä tilanteessa haluaa kuulla/testata. Perjantaina tulen ajamaan autolla töiden jälkeen piiiitkän matkan koira seuranani, joten en taida perjantaina testailla... Ajan kuitenkin pusikkoon oli sitten nega tai plussa =)

Moonex: Täälläkin ilman hormooneja on aika masentava olotila... Käsittämätöntä tuo vesimäärä... Kiva, että pääset kans pian aloittelemaan piinailua =) Tai eipä tämä niin kivaa ole... ;)
 
Viol mulla on perjantai-illalle hyvin samantapaiset suunnitelmat, pitkä ajomatka ainoastaan koira kaverinani. Itse ajattelin testailla pe aamuna, ehdinpä sitten päivän aikana rypeä olotiloissa, olivatpa sitten hyviä tai huonoja. Ja illalla ajomatkan päässä odottaa sitten kaveri niitä vauva-onnitteluja...
 
osiris, näin olen itsekin ajatellut, että pienemmät annokset saattavat riittää kun muutenkin ovulaatio tapahtuu. Ihanan rohkaisevaa kuulla, että olet samoilla linjoilla! :heart: Olin jo hetkellisesti aika maassa asian kanssa, mutta pitänee rohkaista itsensä ja uskoa että kyllä se tästä jo lauantaihin mennessä tilanne paranee! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuli81:
(.) Tänne ei mitään uutta, nyt vaan menkkoja odottelen alkavaksi.....2 viikkoa aikaa nollaultraan ja menkkojen pitäisi alkaa tän 2 viikon aikana tai koko ensimmäinen IVF menee pipariksi
Moi =) Vieläkö muistat? Sinullakin hoidot etenee ja jännät ajat käsillä. Aina joskus lueskelen juttuja, vaikka en niin jaksa kommentoidakaan.
Mä olet taukoillut pitkään ja nyt olen viimein jaksanut aloittaa hoitokuviot. Yhtä inssiä kokeillaan, sitten ivf tai icsi kun yllättäen miehen simeonit oli 100% epämuodotuneita |O
Jospa näillä hoidoilla se plussa meillekkin :heart:
Tsempitykset muillekkin tähän pinoon, joitakin tuttuja nimiä täällä vielä pyörii. Valitettavasti :( Joillakin kestää kauemmin onnistua.
 
Viol: voi kiitos kannustamisesta ja tsemppaamisesta!!!toivon niiiin paljon, että mut yllättäs ihme!
auton ratti ei tosiaan ole paras mahd. paikka kuulla tuloksista.... mut ajele perjantaina kuitenkin varovasti koiruuksen kanssa =)
 
Tähtisäde
Moikka,

Oirekuulumisia: Ei niin mitään! En edes osaa keksimällä keksiä mitään oireita. Ei oireita edes Lugeista. Joten tätiä kohti varmaan ollaan menossa. Ai niin, kun keksimällä alkaa keksimään, niin tänään nipisti oikealta puolelta alavatsasta ehkä 5 kertaa (sama puoli jossa oli folli). Että näin hurjalla meiningillä mennään. En kyllä ole kauheasti ehtinyt asiaa päivisin pohtimaankaan, kun töissä on ollut ihan superkiire ja päivät ovat venyneet kellon ympäri. Parempi niin, ei ehdi miettimään ja ylimääräistä lomaa kertyy... :D

Virtis: Tuplaonnea!!!!!!!!!!!!

Astrid: :hug:

Velvet Kiss: Uusia oireita?
 
Keskiviikko 12.11.2008



TOIVOJAT
[/url]

astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............3/28-35
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa...........7/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.......9/?
jastu...................................clomit, iui..........................10/?
miranda-81..............puregon, pregnyl, luget, iui.........12/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget......................16/30
dreamer78...............................ivf/icsi.........................16/32-37
mama-84.........12/06..................................................16/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............19/?
Veena............yk18..........3.iui, taukoa........................21/24-28
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui.....23/26-30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..........23/28-29
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............24/25-28
Viol....................1v......................iui............................24/28
Irene80............6/06..................2.iui..........................24/28-32
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui......26/n.26-28
Pantalaimon......9/07...........clomit+metut..................26/29
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget........28/30
Tiinuli81.........vuosia..........1.ivf, siirto+punktio vk50.....28/?
soja.................n.1v.......................2.ivf.......................30/28
Gilmore...............kesä07.............................................31/30-32
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex....75/~43-52
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui...............?/25-31
Ronja80.......yli vuosi.........icsi marraskuussa..............?/?
Almuna...........1,5v........menopur+pregnyl..................?/?
anniette................................tutkimukset...................?/?
haltia................2v..................ivf/icsi...........................?/?



Piinailijat

stellina pp7
Pantalaimon pp10
Viol pp11
Tähtisäde pp12
Osiris pp12
Sannuli-81 pp12
kinky cat pp13
Meea pp14

Haamuilijat

kinky cat.................................icsi...............................?/?



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B............3v tjot

Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf
Pupuvaimo.....kohta 3v......menopur, iui
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83..........primolut, pas



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis........yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss.....11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna.............9/07........luomu

 
Omanapaista kertomusta nyt vaan..
Noniin, VIHDOIN irtos se kauan vaadittu laparoskopialähete, pari vuottahan "vaan" niitä oireita "saikin" valitella tai sitten nyt osu kahdalle kunnon lääkäri :D :D Siellä oli opetustilanne ja 3 kandiakin paikalla, mutta eipä tuo haitannu. Hyviä uutisia muutenkin, endopaise oli pysyny suunnilleen samassa mitassa kun viimeks (3,1cm) ja hormonitoiminta näyttää kehuttavalta. Vasemmalla (siis se pesäkepuoli josta luulin ettei toimikaan enää!! :eek: ) 2,6cm munarakkula ja ovulaatio näillä hetkillä.. limakalvokin kuulema ok, 8-9mm! :eek:
Ainoo jonkinlainen pettymys oli että leikkausjono on näillä näkymin 4kk, kun kuvittelin puolet vähemmäks :( Tekis niin mieli kokeilla yks tai kaks hoitoo jo sinä aikana.. ei malttas yhtään enää ootella johonki kevääseen että taas monta kuukautta ettei tapahdu mitään! :p
Ensviikolle varasin ajan kilpirauhasarvon seurantaan ja jotain muitakin testejä otetaan, perusverenkuva ja rutiininomaset pissanäytteet, onko klamydiaa tai muita tulehduksia. Niin, ja papa-näytteenki ne otti, sepä hyvä ettei tarvi ite hakeutua yksityiselle sitä varten ja ilmeisesti sisälty polimaksuun, viimeks yli 2 vuotta sitten otettu :)
 
Virtis: Paljon onnea tuplista! Aivan mieletön juttu! Ois se ihanaa jos saisikin kaksi pikkuista kerrasta :)

Stellina: Mä olen ainaskin käsittänyt että se kiinnittymisvuoto on aika harvinaista, ja monet taas ovat täysin oireettomia eli ei muuta kun b :) d

Meea: Sullahan jännät hetket on menossa! No no, jokos on selvinnyt???

Pantsu: oireettomuus voikin olla juuri se oikea merkki, kaikki on vielä mahdollista! Ihan hyvin meni kertomisen suhteen kyllä ja mulla on tyytyväinen olo että kerroin. Ja sitten vielä tämä patti, josta ei silloin ollutkaan aiemmin puhetta, kun jotenkin olen kieltänyt kokoasian. Ainakin senkin suhteen nyt on lähteneet asiat rullamaan.

Osiris: Auts. Varmaan tuntuu pahalta tuollainen. Ja epäreilulta että miksi juuri meille käy näin!

Risukasa: Vihdoin!!! Johan sä olet saanut taistella tuon lähetteen eteen! Ja hienoa vielä lisäksi että uutiset olivat hyviä!

Moonex, Meea , Pantsu ja samalla omaa napaa:
Äitini suhtautui asiaan oikein hyvin ja itselle tuli todella huojentunut olo sen jälkeen kun olin kertonut. Kaiken kaikkiaan saatiin todella hyvin puhuttua ja tuntui että hän ymmärsi aika hyvin miltä meistä on tuntunut tämän lapsettomuuden kanssa. Tietysti ei ole itse kokenut lapsettomuutta, niin ei täysin voikkaan tietää mutta on kuitenkin jossain määrin perehtynyt aiheeseen ja koitti toitottaa että kyllä se voi tulla viidenkin vuoden päästä. Tosin mua ei ainakaan nappaa tippaakaan odottaa mitään viittä vuotta, kun mä haluan lapsen nyt ja heti :D

Ja se tuli ihanana lohdutuksen että hänelläkin on ollut rinnoissa patteja, jotka ovat kuitenkin olleet vaarattomia. Eli toivottavasti mullakin näin. Vaikka pelottaahan se silti, kun se toinenkin vaihtoehto on olemassa..
 
Meea: Tosi syvältä.... Isot halaukset sinulle!!!! Kaiken jännäämisen jälkeen olo on varmaan aika synkkä... Onhan tämä yhtä kidutusta!

Osiris: Onpas hassua, että meillä on sama tilanne =) Mä en uskalla testata, kun puhutaan 7 tunnin ajosta. Onneksi ens viikon olen lomalla, joten märehdin asiaa sitten perheen parissa ja nautin punaviiniä pahimpaan oloon :D

Tähtisäde:Samanlaisissa fiiliksissä mennään. On tämä epätoivoista..

Veena: Juttelutuokiot tekee kyllä hyvää, niiden aloittaminen on vain piinallisen vaikeaa joskus. Hienoa, että olet saanut puhuttua!
 
Meea Voi ei :hug: koitahan jaksaa nyt kuitenkin :hug:

jastu Kiva kuulla että ssg:stä ja ultrasta saitte hyviä uutisia =)

mm-72 Moikka :wave: muistanhan mä sut, tietty =) "kiva" kuulla että pääset taas tositoimiin! Tietysti toivon että olisit plussannut ilman tositoimiakin mutta kuiteskin. Nyt vasta selvis että normaaleita siittiöitä ole?? Meillä miehellä normaalinmuotoisia on 10% jostain luin että 15% olis viä hyvä tulos? Kyl meitä vanhoja täällä viellä on minä ja kirma ( joka taukoilee nyt). Kiva tosiaan kuulla susta kun meillä nuo hoidot mieni samalla tapaa...

Rautaisia hermoja piinailijoille. Toivotaan että nyt alkaisi niitä plussia sateleen :heart:

 
Virtis Tuplaonnea. Ihanaa. :heart: Onko ollut erilaisempia oireita kun odotat kaksosia?

Meea Voi harmi :hug:

Risukasa Kiva, että sullakin tulee edistystä asioihin. :)

Mitäs piinailijat...onko jo oireita ilmaantunut? Milloinkas testailette?

Tiinuli81 Missäs vaiheessa teidän IVF on menossa?

 
Tämä piinailija testasi tänään (pp12) ihan puhdasta negaa... No, niin kauan kun ei menkkoja kuulu, on vielä toivoa. =) Tosin nyt jo jotain tuhruvuotoa, mutta yritän vieläkin toivoa parasta... Raportoin huomenna alkaako menkat toden teolla. Aamulla olin tästä asiasta ihan maassa, mutta päivän märehtimisen jälkeen alkaa jo tuntua paremmalta. Ehkäpä saan koottua itseni perjantaihin mennessä ja kykenen vilpittömästi toivottamaan kaverille vauva-onnitteluja..?
 
risukasa: Ihan mahtavaa! Hyvä, että sait lähetteen ja hienoa, ettei pesäke ole kasvanut. Harmi, että jonot on pitkät, mutta jospa sun ei tarvitsisi sinne asti odotella, vaan plussaisit jo sitä ennen. ;)

Veena: :hug: Kiva kuulla, että äiti suhtautui noin hyvin ja sullekin oli juttutuokiosta apua!

Meea ja Osiris: Voi kurjuus! :hug: Pahoittelut negoista.

jastulle tsemppiä inssiin.

Kyllä nyt jonkun meistä oireettomista täytyy plussata! Sehän olisi tilastollisestikin pakko! :D No, omalla kohdalla en siihen usko, mutta peukutan ihan täysillä teille muille. b=)d Huomenna on eräs mielenkiintoinen etappi, nimittäin mielenkiinnolla odottelen alkaako tuttu tuhruilu vai ei. Jos tuhru ei ala, testaan sunnuntaina. Jos alkaa, niin voin ihan hyvin lyödä jo hanskat tiskiin ja jättää sen negan tuijottamisen väliin.

Kyllästyin omaan saamattomuuteeni ja menin lataamaan 10xjumppa- ja 10x kuntosalikortin! Ne on sen verran arvokkaita, että pitää sitten käydäkin. Huomenna ajattelin menna jo ekan kerran vähän purkamaan (ja saamaan!) energiaa. Ugh! :D
 
uuh. täällähän on jänniä tapahtumia edessä... jokos alkais taas plussavyöry?!?!?
Osirikselle toivotellaan vielä plussaihmettä ja pantalaimonin oireettomuus voipi olla hyvä merkki!!

Jastulle tsemppiä inssiin. *kade kade kade* ;) (tarkoitan että täälläkin suunnalla sais jo alkaa jotain tapahtumaan)
 
dreamer: Kiitos. =) Olisihan se Murphyn laki, että juuri kun olen panostanut sadan euron edestä omaan hyvinvointiin, tulen raskaaksi ja niin pahoinvoivaksi, etten voi käydä missään jumpissa. :D Pitäisiköhän huomenna uhmata vielä himpun verran enemmän kohtaloa, ja ostaa törkeän kalliit rintaliivit? :p No joo, enpä usko, että mun kohdalla herra Murphy toimii noin, vaan just päinvastoin... :ashamed:
 

Yhteistyössä