Odotuksen odottajat!part II

Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:
dreamer: Kiitos. =) Olisihan se Murphyn laki, että juuri kun olen panostanut sadan euron edestä omaan hyvinvointiin, tulen raskaaksi ja niin pahoinvoivaksi, etten voi käydä missään jumpissa. :D Pitäisiköhän huomenna uhmata vielä himpun verran enemmän kohtaloa, ja ostaa törkeän kalliit rintaliivit? :p No joo, enpä usko, että mun kohdalla herra Murphy toimii noin, vaan just päinvastoin... :ashamed:
voi kuule: ihan kuin mun suusta. Tänään just mietin että pitäiskö ottaa kahden VUODEN jäsenyys kuntoklubille, ku ei tässä nyt aleta kerran raskautua eikä sekään oo varmaan että se IVF:kään keväällä heti onnistuu... Joten sun 100 eukkoo on aika vähän ton mun 720x2 rinnalla... :D
eli aattelin just ku sä että sit kuitenkin heti tuun raskaaksi; no, kuulemma sitä vois siirtää(?) raskauden ajaksi. kai?
Ja sit mä oon alkuvuodesta aloittamassa uuden ammatin lukemista; vielä en edes tiedä mikä musta tulee.. mutta aattelin jo eilen että pah: en sit kauaa kuitenkaan ehdi opiskella ku tuun raskaaksi.. justjoo... hahhah. Tai sit jos menisin oppisopimuksella.. mitä siitäkin tulis hoitojen kans samaan aikaan.
Mut elämä vaan menee niin ettei voi suunnitella.
Ja toi sun 100 eukkoo on aika vähän siitä että jos nyt tulis se plussa!! ;)
Kyllähän sä sitä varmaan vähän aikaa ehdit hyödyntää? kai?

 
Kysymys:

Mulla siis pp7 inssin jälkeen, eikä oikeestaan mitää oiretta (paitsi rinnat pinkeet ja kipeet). Mutta mulla lämpöä oli, kun tos vähä palelles mittasin, ni 37.1. Olikos se joku semmoinen juttu et se vois enteillä raskaana oloo? Ja missä vaihees niiden lämpöjen pitäis nousta? Antakaa ny joku mulle vähä toivoo tähän piinailuun.... ;)

Muut piinailijat: Iso hali kaikille neganneille :hug: Ja plussa-aaltoa kanssapiinistelijöille...nyt on kyllä jo pakko jonku meistä plussata, tai toivohan täs menee.... :ashamed:
 
dreamer: Joo, eipä sitä kannata lopettaa elämistä ja suunnittelua vain sen takia, että sitä ehkä saattaa kenties mahdollisesti tulla raskaaksi joskus hamassa tulevaisuudessa. :ashamed: Enpä minäkään olisi laihtunut tai aloittanut gradun tekoa, jos olisin vaan ajatellut, että kohta olen raskaana. Nyt olisi kyllä harmittanut, jos niin olisin tehnyt. Että siitä vaan kuntoklubin jäseneksi ja opiskelemaan! =)

Kyllä mä sitä korttia tässä ehdin hyödyntää ja parasta on, että se on voimassa ens vuoden toukokuun loppuun saakka. Ehdin siis ihan rauhassa pahoinvoida ensimmäisen raskauskolmanneksen. Just joo. :LOL:
 
^stellina: lämmöistä on niin vaikea sanoa. tarvis tietää sun normaalilämmöt edellisiltä kierroilta jotta vois verrata... just tossa kohtaa oviksen jälkeen tapahtuu lämmön nousu ihan ilman raskauttakin. ... keltarauhasesta johtuen. että semmosta.... nuo rinnat kiinnostain mua enemmän; heh siis raskautumisen kannalta... ;) eli jos ne on jotenkin raskaammat tai erilaiset kuin ennen; se olis hyvä merkki!
 
stellina: Noista lämmöistä on vähän vaikea mennä sanomaan. Toisilla ne nousee joka tapauksessa oviksen jälkeen, joten varmaksi tietäisit vain, jos olisit seurannut lämpöjäsi useamman kierron ajan. Mutta monet sanovat kuitenkin, että raskauden alussa lämmöt ovat ja pysyvät korkealla ja siitä johtuu mm. vilutus, joka on yleinen raskausoire.

Peukutan sulle, että kyse olisi just siitä. b=)d
 
Tähtisäde
Ei mitään oireita. Enkä edes aio testata... :LOL: Pidetään hullua jännityksessä. Milloinkas Lugeja käyttäessä pitäisi menkkojen alkaa? Mulla on niitä vielä muutamaksi päiväksi... Jostain luin, että kuurin loppumisen jälkeenkin saattaa kestää muutama päivä, että alkavat. Kokemuksia? Lähinnä ajattelin, että miten kauan odottelen...

Voin taas kyllä keksiä sellaisen oireen, että olen aivan jäässä... johtuu ehkä siitä, että meillä on aivan pirun kylmä! Hih. Ei siis oireita eikä todellakaan odotuksiakaan. Seuraavaan kiertoon matkalla! Mutta joku plussaa nyt, se on pakko!

Meea: :flower:
 
Juuh, nyt olen aivan ymmälläni...? Voisiko sittenkin olla jotain oireita ilmassa...? Osaako kukaan sanoa miten yleistä tuhrutteluvuoto on vaikka olisikin tärpännyt? Yritän nyt vielä roikkua viimeisessä oljenkorressa. Eli siis mulla on eilisestä alkaen ollut sellaista pientä vuotoa ja oman kroppani tuntien olisin veikannut että menkat alkaisivat viime yön aikana. Vaan eivätpä alkaneetkaan. Kummaa, pitänee odotella tämä päivä ja testailla huomenna uudestaan elleivät ennen sitä ala...? Tää alka käydä aika jännäksi vähitellen... :whistle:
 
Dreamer78: Täällähän on muillakin samanlaisia ajatuksia kuntoilun suhteen. Itse kävin juuri tiistaina sitouttamassa itseni 24 kk liikuntakeskukseen ja ajattelin, että olisi se aika ironista jos nyt sitten tärppäisi.

Ajattelin kyllä myös, että ei sitä elämistä voi lopettaa sen takia että josko sitä sittenkin vaikka joskus plussais. Mietin meinaan työpaikan pikkujouluistakin, että voikohan sitä mennä, jos vaikka sattuukin oleen raskaana. Näitä tällaisia ajatuksia tulee aina silloin tällöin. :LOL:
 
Perjantai 14.11.2008



TOIVOJAT
[/url]

Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui.....1/26-3
Gilmore...........kesä07.................................................2/30-32
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............5/28-35
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa...........9/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.......11/?
jastu...................................clomit, iui..........................12/?
miranda-81..............puregon, pregnyl, luget, iui.........14/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget......................18/30
dreamer78...............................ivf/icsi.........................18/32-37
mama-84.........12/06..................................................18/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............21/?
Veena............yk18..........3.iui, taukoa........................23/24-28
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..........25/28-29
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............26/25-28
Viol....................1v......................iui............................26/28
Irene80............6/06..................2.iui..........................26/28-32
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui......28/n.26-28
Pantalaimon......9/07...........clomit+metut..................28/29
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget........30/30
Tiinuli81.........vuosia..........1.ivf, siirto+punktio vk50.....30/?
soja.................n.1v.......................2.ivf.......................32/28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex....77/~43-52
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui...............?/25-31
Ronja80.......yli vuosi.........icsi marraskuussa..............?/?
Almuna...........1,5v........menopur+pregnyl..................?/?
anniette................................tutkimukset...................?/?
haltia................2v..................ivf/icsi...........................?/?
Ansu82.........vuosi......glucophage, puregon, iui.........?/?



Piinailijat

stellina pp9
Pantalaimon pp12
Viol pp13
Tähtisäde pp14
Osiris pp14, -
Meea pp16, -

Haamuilijat



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B............3v tjot

J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83..........primolut, pas



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis........yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss.....11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna.............9/07........luomu
kinky cat............................icsi
 
Meea :hug: :hug:

Osiris, noin joka neljännessä (linkistä ;)) raskaudessa on jonkinlaisia alkuaikojen vuotoja.
(m) ..siis näin: > Niukka alkuraskauden verenvuoto ajankohtana, jolloin kuukautisvuodon pitäisi alkaa ("valekuukautiset" ), on tavallinen oire, sitä esiintyy joka neljännellä naisella. > Eli joka 4.llä naisella, ei raskaudessa.. onko se eri asia..?

Jätin tosta listasta taustalta pois joitain nimiä joista ei oo kuulunu aikoihin eikä ilmottaneet mitään.. takasin pääsee tietysti niin halutessa!

Mulle on noista lämmöistä joskus sanottu (gyne) ettei niihin kannata tuijotella, ei oo kovin luotettava keino. Ja tosiaan, joskus lämpö on laskenu vasta menkkojen alettua, ja joskus jääny koholleen vielä alkukierrollakin. Esim. kaverilla ei ollu lämpö koholla vaikka olikin raskaana.. ja mulla on aina loppukierrossa lämpö korkeemmalla.
 
Tähtisäde
Laskeskelin tuossa, että kun kerran pistin Pregnylin la 1.11 niin mulla on nyt vasta pp12. Yksi päivä lisää "jännäilyä". Jaksaisiko joku korjata? Kun eilen uhkailin, että en aio testailla ollenkaan niin tänään apteekin ohi kulkiessani aloin väkisinkin ajatella testin ostamista. Pian kai Pregnyl olisi jo pois kehosta... Mutta ei hitto, en testaa! Se nega on niin paljon vaikeampaa kestää kuin menkkojen alkaminen.

Niin joo, voisiko samalla lisätä keinoihin Luget?
 
Hip!

Meea :hug: harmitus!

Täällä pettymys on jo aikalailla mennyttä. Nopeasti sitä sitten itsensä vaan kasaa, kun alkoi heti uusi yritys. Toiveita ei ole kyllä tälle tulevalle inssille,huoh. Mutta ensi keskiviikkona on folliultra, joten silloin voi olla jo toinen ääni kellossa... :D

Näyttää olevan monta piinailijaa "loppusuoralla", toivon parasta :heart:
 
Nyt lämpöö 37.2...yleensä ei oviksen jälkee oo päälle 37 mulla koskaan...

joo, näin ne toiveet vaan näköjää pp8 taas nousee, vaikka kuinka koittais jarrutella...viikko menee ihan kuulisti ja toiveitta ja sitä on varma ettei nyt oo tärpänny ja että ei se mitään, sitte uus yritys...mutta näin sitä jo taas keksii oireita ja alkaa toivoon...ja alas tiputaan sitten taas pp14 lujaa ja kovaa....
 
Jep, ja kp 1, kukaan ei varmaan kukaan yllättynyt. Aika luovuttaneet tunnelmat. Ilman hoitoja ei meille plussaa haluta antaa, ja niihin ei enää tänä vuonna varmuudella keretä, joten eihän tässä muuta kun jotenkin selvitä hengissä vuoden vaihteeseen, jotta voi taas pontevasti painaa leuan rintaan ja suunnata kohti uusia pettymyksiä.

Masentavaa puuhaa tää lapsenteko.
 
Gilmore: pahoitteluni tädin tulosta...

Testaaminen jää lauantaille, mutta itsellä niin vahva tuntemus ettei kehossani mikään kasva. Toisaalta äipän kans puhuin, että siskoni ovat olleet aika oireettomina alkuraskaudet. Hän kovasti kannustaa uskomaan ja samalla valmistautumaan myös pettymykseen. Ihana äiti
=) Olen ajoittain itse tyyneys ja välillä kiristää hermoja lujaa... Eli aika perinteisiä PMS-oireita :D
 
Hei vaan rakkaat kanssasisaret, tänään sitten aamulla testattu plussa testissä, eli jotain positiivista vaikkei meillä mikään priima alkio tainnut todellakaan olla.. mutta pikkuinen papunen jaksoi tarttua kuitenki kiinni..nyt vain odotellaan varhaisultraa, lupasi lääkäri omassa tk:ssa katsoa parin viikon päästä upouudella ultralaitteella..jospa sieltä jotain jo näkyisi, yksi syke ainakin kiitos.. Sydämelliset onnittelut muillekin plussanneille ja onnea piinailijoille sylin täydeltä

Kc++
 
Gilmore :hug: dreamer, sinne 2009 se mullakin taitaa kaikki mennä, ja taas odotteleen odotuksen odotusta :/ Ensin muutto enskuun puolivälissä ja sitten ilmeisesti polin joulutauko(?), koskahan se olikaan Taysissa..? Tais olla peräti 2 viikkoo.

kinky cat :flower: :xmas: Onnittelut, jäi sitten pikavisiitiks meijän pinossa :D
 
Kinky Cat: Voi paljon onnea teille!!!!!!!:flower:

Gilmore: :hug: Sanos muuta. Tän masentavampaa ei voi olla. Kuinka pirun kauan tässä vielä pitää odottaa :( Ja sitäkin olen turhautuneena miettinyt että pystyykö sitä ikinä kunnolla luovuttamaan, kun meilläkään ei kuitenkaan mitään syytä ole löytynyt, niin vaikka hoidot loppuisikin, niin elänkö milti silti loppuelämäni 27 päivän sykleissä :headwall:

Olinpas mä piristävä :D

Dreamer, Risis ja muut: Ensi vuotta täälläkin odotellaan. Nythän nämäkin hoidot taas siirtyy kun en uskalla hirveästi mitään inssejä tässä tehdä (jotka muutenkin tuntuu aivan turhalta), sillä jos siellä rinnassa onkin jotain mikä pitää leikata niin jos se vaikuttaisikin pikkuiseen, jos siellä siis jotain olisi. Jepjep, montakohan kertaa sanoin "jos". :D
 
Heippa,

laitoin jo viestiä tuonne "Inseminaatio" -ketjuun, mutta näytti olevan kovin hiljista.
Olen joku aika sitten tänne kirjotellutkin, mutta pitäny nyt jonkun verran taukoa.
Nyt sitten olis taas "huolia" jaettavana ja kovasti kyseltävää.

Pistin eilen ensimmäisen Puregonin, ensimmäinen inssi siis edessä.
Yritystä takana aika tarkalleen vuosi, PCO todettu. Yritystä Clomeilla > ei mitään vaikutusta. Tällä hetkellä syön myös Glucophagea, josta ei myöskään (ainakaan vielä) mitään vaikutusta. Miehellä pientä liikkuvuus häikkää siittiöissä.

Mun kysymys liittyy tuohon Puregoniin, eli miten isoilla annoksilla teillä se aloitettiin jotka sitä käytätte ?
Kun mä pistän VAIN 33IU nyt aluksi 6 päivää, eikös tuo ole tosi vähän ?
Onko kellään tullut mitään tuloksia noin pienellä annoksella ?

Maanantaina on ultra, sittenhän sen näkee. Tämä on meidän eka inssi, jänskättää kyllä aikalailla ! :)

Jos mukaan mahtuu, niin mut vois myös lisätä tonne listaan :) luulen että tämä täällä käyminen tästä taas aktivoituu näiden hoitojen myötä.
 

Yhteistyössä