Odotuksen odottajat!part II

Pahoittelut kaikille kp1.n ja negojen yllättämille.. :hug:

Oli taas exän kanssa puhetta eilen hoitojen alotuksesta.. arvasin taas että menee tähän.. tuntuu kyllä että tekee asiasta jotenki paljo vaikeemman ku onkaan :( se ilmeisesti häpee kysyä töissä poissaoloo tälläsen takia! Tuntuu kans että keksii kaikenmaailman tekosyyt miks homma ei välttämättä onnistus. Ja mä en usko hetkeekään etteikö työpaikka vois päästää sairaalakäynnille näin vakavan asian takia! Miks ylipäätään on puhunu että vois kyllä tarjota siittiöt jollei kuitenkaan käytännössä ookaan valmis järjestään asiaa ja näkeen vaivaa sen eteen!! Ei kai mun kuulu joutua ressaan tästäkin vielä, ihan ku ei muutenki ois jo tarpeeks joidenki kalliiden piikkien ym. ronkintojen kans. Että joutusin riskillä alottaan hoidon ja lääkkeet siinä pelossa ja epätietosuudessa ettei koko hoito ehkä edes onnistu!? V--u mahdankohan IKINÄ päästä edes sinne koko inseminaatioonka saakka, saatika että todennäkösesti niillä ei edes tuu mitään tulosta kuitenkaan!
Ja sitten mietin sitä veljen kaveri -vaihtoehtoo, että hankalaks/kalliiks menis kuitenki kun joutus kai sitten teettään taas ensin spermatutkimuksen ja mitä ne siellä polillakaan aattelis kun yhtäkkiä oiskin ihan eri äijä mukana.. melkein mieluummin maksas yksityisellekin monta kertaa kalliimmin ja niistä vieraista siittiöistä.
Käskin exän (kyllä, EXÄN, koska sekin käytti eilen musta tätä nimitystä..mitähän taas vähän aika kuvittelinkaan :ashamed: ) selvittää tällä viikolla ton työjutun että miten ne suhtautuu siihen. Tai lähinnä ilmottaa että joutus oleen pois sit joku aamu.. Sanoin myös että pitääkö mun kysyä ja lähettää sen pomolle sähköpostia että miten on, niin meni melkein paniikkiin että haluanko tehä sen olot töissä vaikeemmaks ja aiheuttaa ikävyyksiä!?? :eek: Just.
Tarjouduin myös maksaan sen bensakulut tänne ja menetetyt ansiot niiltä tunneilta, ettei ainakaan siitäkään oo kiinni..halvemmaks se kuitenki mulle tulis kun yksityinen/pakastus..
Vaikka tuskin nyt jaksan ennen muuttoo alkaa mitään hoitoo mutta pakkohan tää on nyt selvittää kun tuntuu taas NIIN vaikeeks menevän :headwall: :headwall: :headwall:

Jotenki v-uttaa nykysin kattoo jotain sairaalaohjelmiaki kun niissä on aina niitä synnytyksiä joissa on mukana AINA se ukkokin siinä oikein innoissaan, ja tulee vaan mieleen että mä en varmaan IKINÄ enää oo tossa tilanteessa, ainakaan kenenkä toisen kans, oon ikuisesti tuomittu oleen yksinäni ja selviään kaikesta yksin...oishan se pitäny arvata että homma kusee johonki, jos löytää muuten hyvän(?) ukon niin ero tulee sitte jonku tälläsen takia :'( kaikki ois vaan niin toisin jollei tää lastenhankinta ois menny näin h----tin vaikeeks!!

Joo.. en tiä enää mitä pitäs tehä.. :( :(
 
Ihme on tapahtunut, mulla alkoi menkat! =) Kävin heti töihin tultua vessassa, kun masussa tuntui semmosta hyvinkin menkkamaista juilintaa ja pikkupöksyissä tuntui jotenkin poikkeuksellisen kostealta. Ja hyvä että kävin, ja hyvä että oli pikkuhousunsuoja paikoillaan! Mistään ruskeasta tuhruvuodosta ei ainakaan siinä kohtaa ollut kyse, vaan ehtaa punaista tavaraa sieltä pikkuhousunsuojasta löytyi ja samanlaista punaista tuli vessapaperiinkin. Tänään ois siis varmaankin kp1, vihdoin ja viimein.

Yleensä tällä palstalla itketään menkkojen alkua, mutta tässä tapauksessa luomusti alkaneet menkat on vain ja ainoastaan hyvä asia. B) Nyt sitten torstaina tai perjantaina verikokeisiin ja kp10-14 välillä kierronkartoitusultraan. Mulla on itse asiassa lääkäriaika varattuna heti joulukuun alkuun, joten hyvällä tuurilla saan kierronkartoitusultran tehtyä samalla kertaa.
 
Evenstar Jee! :flower: harvoin täällä on aihetta menkoista onnitella mutta nyt se lienee paikallaan! B) siitä se homma sit etenee!

(m) Maanantain lista edellissivulla, se ylempi ;)

Ainiin, ihan hyvin meni tuparit :) siellä oli alkuun yks lapsikin (joo, saman ikänen mikä meilläkin nyt vois olla..) mutta kuulema niilläkin oli menny sen saamiseen 5 vuotta, että eipä siitä nyt oikein katkera osannu olla.. oli tullu lopulta vieläpä luomusti, juuri kun oli pitäny alkaa hoidot niin sanottiin ekassa ultrassa että sä ootkin jo raskaana..et tarvikaan enää hoitoo!
Nojoo, mä nyt oon vastaavaa ihme-"ylläriä" oottanu turhaan jo ties kuinka monesti...:/ Mulle noin ei vaan VOIS käydä, KOSKAAN.

No, sit ne lähti onneks aika pian meneen kun me tultiin sinne, ja pysty paremmin keskittyyn olennaiseen (sixpäkkiin..) :p
 


TOIVOJAT
[/url]

Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....2/28-32
Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................2/24-28
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget..............4/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................4/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............4/26-3
Gilmore...........kesä07.........................................................5/30-32
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi....................8/28-35
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa..................12/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.............14/?
jastu...................................clomit, iui................................15/?
miranda-81..............puregon, pregnyl, luget, iui...............17/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................21/30
dreamer78...............................ivf/icsi................................21/32-37
mama-84.........12/06.........................................................21/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget...................24/?
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl....................29/25-28
Viol....................1v......................iui...................................29/28
Irene80............6/06..................2.iui.................................1/28-32
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui.............31/n.26-28
Pantalaimon......9/07...........clomit+metut.........................31/29
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................35/28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............1/~43-79
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui....................?/25-31
Ronja80.......yli vuosi.........icsi marraskuussa...................?/?
Almuna...........1,5v........menopur+pregnyl.......................?/?
anniette................................tutkimukset.........................?/?
haltia................2v..................ivf/icsi.................................?/?
Ansu82.........vuosi......glucophage, puregon, iui...............11/?



Piinailijat

stellina pp12, -
Pantalaimon pp13
Viol pp14, -
Tähtisäde pp15

Haamuilijat



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot

J3N3..............iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83.......primolut, pas



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
kinky cat.......................icsi
 
Pahoittelut menkkojen yllättämille :hug:

paitsi evenstar, onnittelut menkkojen alkamisesta ;)

Stellina pahoittelut sulle negasta... Harmitus!!!
Mulla oli kanssa kova ketutus ekan inssin jälkeen, kun ei onnistunut ja toiveet oli korkealla! Sitä oli niin iloinen jo siitä, että vihdoin oli päästy hoitoihin ja kerrankin oikeasti oli ne mahikset tulla raskaaksi. Mutta ei... Pettymys kuitenkin laantui nopeasti, kun uusi yritys aloitettiin heti. Ja keskiviikkona onkin jo folliultra. Mutta nyt kun eka inssi on läpikäyty niin en ole ollenkaan niin stressaantunut, viime kerralla olin kiree kun viulunkieli... :ashamed:
Tällä kerralla tuntuu rennommalta ja ei ole oikein mitään odotuksia.. Ja meillä on aika kunnalliselle tammikuussa (kutsu tuli VIHDOIN!), joten odotukset on jo vähän sielläkin.

risukasa, sulla on hankala tilanne exäsi kanssa. Tuntuu aika itsekkäältä ajattelulta tuo, että ei töistä haluaisi olla pois hoitojen takia... Pieni vaiva se kuitenkin on siihen nähden mitä on tähtäimessä.. No toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen asian kanssa! =)
 
Ihanaa, että plussa-uutisia tulee, varsinkin tuo ilmoitus kaksosista sai suupielet korviin saakka. Onnittelut :wave:
ja jaksamista kaikille jotka taas uuteen yritykseen lähtevät. :hug:

Olen aika passiivisesti taustalla vain ollut, kun ei oikein ole voimia nyt muuhun kuin siihen, että jaksaa joka päivä aamulla herätä ja arkea pyörittää. Odottajatkin lähipiirissä senkus lisääntyy.. Läheiset ystävätkin muuttuvat vähemmän läheiseksi koska heidän seurastaan vetäydyn, mitä enemmän mahat kasvaa. En ole katkera ja kateellinen toisten onnelle, mutta jokainen varmasti tietää mistä puhun?

Meillä ekaa kiertoa nyt clomit (tai nyt clomhexal) ja luget käytössä juhannuksen keskenmenon jälkeen. Toivottavasti näillä saadaan haluttu lopputulos, sillä mies on ilmoittanut että muihin hoitoihin meillä ei lähdetä.

Mutta mutta, se syy miksi lähdin kirjoittelemaan oli se, että kysyisin millaisia haittavaikutuksia teille lugen käyttäjille on lugeista tulleet? Kyllähän niitä löytyy kun googlettaa, mutta jos viitsitte uudelleen kertailla. Vaikken ole itseäni kyttäilly (ainakaan mielestäni), niin silti olisi vähän ihmeellisiä oireita ilmassa... mutta taitavat olla vaan lugejen seurausta.
 
Heti ensimmäisenä täytyy kysyä et miten meni jastun ja Miranda-81:n inssit ?
Oliko sullakin Miranda-81 ensimmäinen inssi kyseessä ?

Kuullostaa risukasa- todella inhottavalta sun tilanne, tsemppiä ihan hirveesti !
Noi miehet tuntuu ajattelen näitä asioita välillä ihan kummallisesti, toivotaan että saatte sovittua asian!!
Mä tossa muuten just laskeskein että mulle voi laittaa tänään kp 11/? tohon listaan.

Mä kävin tänään folliultrassa 6 pvän pistelyn jälkeen ja mitään ei ollut tapahtunut :(
En mä kyllä toisaalta kauheesti odottanutkaan, kun ei ne Clomitkaan muhun millään tavalla tehonneet. Nyt jatketaan Purgonia vielä tämä vko 4 pvää ja perjantaina on taas ultra.
tosiaan pitäs olla kp 11, mutta gyne sano että näyttää ihan siltä niinkun ois just menkat loppuneet, eli kierron ihan alkuvaihe. Lisäksi se löysi jotain ylimäärästä mun kohdusta, ilmeisesti polyypin... otti jonkunlaisen kohtunäytteen (ei papa) ja sattu aivan p***leesti ! Oli paljon pahempi kun esim aukiolotutkimus. Nyt epäili sitten vielä kilpirauhasen vajaatoimintaakin, laittoin verikokeisiin. Hemmetti, ei tää nyt taas helppoa ole ! Kun pääsis edes siihen ekaan inssiin niin tuntus että tässä projektissa pääsis vähän eteenpäinkin.

 
ansu :hug: Mullakaan ei ollut oikeastaan mitään tapahtunut 6pvän pistelyn jälkeen, mutta 10pvän olikin. Toivotaan että sullakin alkaa tapahtumaan. Mulla oli tuollanen polyyppi raskausaikana ja vuosi hieman aina välillä, mutta poistui sitten itekseen.

Mulla tosiaan oli inssi aamupäivällä. Folli oli vielä paikoillaan. kaikki meni ihan hyvin. Lääkäri vaan on hiukan skeptinen tuon mun vasemman munasarjan suhteen kun on niin ihmeellisessä paikassa. Haluaakin tehdä seuraavan hoidon heti seuraavaan kiertoon (jos nyt en raskaudu) jotta olis suurella todennäköisyydellä ovulaatio oikealla puolen.... Mulla oli eka inssi puregonien kanssa. Kesäkuuussa tehtiin yksi inssi clomien avustuksella.

Muakin muuten kiinnostaa muiden kokemukset lugeista.
 
Tähtisäde
Moikka,

Tein aamulla testin käytännön syistä. Nega se oli niinkuin tiesinkin. Fiiliksiä varmaan turhaa sanoa, vaikka ei plussaa odottanutkaan. Tuntuu, että mä en voi ikinä saada plussaa mihinkään testiin, en ovistestiin enkä raskaustestiin ainakaan. No, aina ei voi voittaa. Tosiaan olin päätänyt olla tekemättä testiä, mutta koska en tuntenut mitään raskausoireita ja olin varma negasta en enää jaksanut turhaan käyttää Lugeja. Nyt sain lopettaa ne 3 päivää aikaisemmin ja päästään sitten seuraavaan yritykseen nopeammin. Meillä onkin sitten seuraavaksi simppa- ja aukiolotutkimukset luvassa. Niitä kun ei ole aikaisemmin tehty kun mun "vikani" on ollut niin selvä.

Ansu: Kyllä se oikea annostus sieltä löytyy.

Miranda: Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!

Pikkuvadelma: Minä käytin Lugeja nyt ensimmäistä kertaa eikä sivuoireita ollut oikeastaan ollenkaan. Rinnat ehkä olivat ihan pikkuisen arat kainaloiden kohdalta ja sivusta mutta muuten oli kyllä tosi helppoa. Laitoin lääkkeen aluksi aamuisinkin tuntia ennen kuin nousin, välttääkseni huimauksen auton ratissa töihin mennessä, mutta en kokenut mitään huimaustakaan. En tiedä sitten pitääkö Luget ehkä vähän lämpöjä ylhäällä sillä mulla oli koko ajan melkein 1 asteen lämpö koholla. En ole kyllä aikaisemmin mittaillut säännöllisesti lämpöjä.

Pantalaimon: Taitaa nyt jäädä sun harteille tässä aallossa piinailleiden plussa... Tsemppiä!!

Ei muuta kuin uuteen nousuun. On tää kyllä niin syvältä sieltä!
 
Heipat kaikille! Aluksi :hug: kaikille negan kokeneille. :(
Kävin tänään folliultrassa, 20 pvä Menopurin pistelyä takana. Olin aivan varma, ettei vieläkään ole riittävän suurta follia kehkeytynyt, koskan mitään oireita en ole tuntenut. Siis viime kierrossa mulla oli aivan järkyttäviä kramppeja munasarjojen kohdilla ja nyt ei mitään. Yllätys ylätys, siel olikin kolme täysikokoista follia!! Kaksi oikealla ja yksi vasemmalla. Lääkäri siinä hetken mietti mitä tehdään, mut anto sit luvan pistää Pregnylin tänään. Elikkäs täällä alkaa taas peitto heilua urakalla ja katotaan tuleeko toivottu lopputulos... :p Onkos mulla sit huomenna pp0?
 
Minni, joo kyllä minulla luget on käytössä, kohta onneksi loppuu :)
Niin..ja sitten varsinaiseen asiaan, halusin vaan johonkin purkaa pienoista painetta tuolta ystävärintamalta.. keskustelimme tuossa miehen veljen emännän kanssa avioliitosta (tietää näistä meidän muutaman vuoden kestäneistä lapsettomuushoidoista), että olemmeko ajatelleet mennä vihille, nyt kun on tämä orastava raskauskin meillä.. sanoin että kyllä se olisi tarkoitus mennä, sillä on se itsellekin sellainen pyhä asia perhe yms yms.. johon hän sitten tokaisee että nuo meidän lapsettomuushoidotkin on ns jumalanpilkkaa, ettei se hyväksy tuollaista, joten miten voin avioliittoa pyhänä pitää..joka ei lasta luomusti saa niin sitten ei ole tarkoitettu niin..ja arvatkaa vaan..itkuhan siinä tuli, niin isku vyön alle, että miten voikin ihminen olla ilkeä!! onneks viestiteltiin ettei ainakaa nähny sitä, monotin sitten taholtani takaisin,,ja anteeksi pyyteli mut ne oli kuulema hänen mielipiteitään..ja vielä piristää asiaa se että tulivat luomusti raskaaks yli 2v yrityksen jälkeen tosin, mut ei ikinä, siis ikimaailmassa tulisi mieleenikään loukata ketään tuollatavalla..anteeks en anna, ja turha odottaa multa mitään tukea, paljon paskaa kestän mut en tällaisella asialla vittuilua..että saapa mähdä miten tää menee..niin paha mieli koko ajan, että kai se toivookin et tää menisi kesken kuten edellinenkin..taidan pistää kaverin vaihtoon..

Kc rv4+4 vai mitälie..
 
Kinky Cat: Mulla ihan kiehuu kun luin ton sun tekstin. Mä en ymmärrä miten joku voi olla noin kamala kun sun veljen emäntä. Joskus sitä niin toivoo, että tollaset ihmiset sais itse kärsiä tän kaiken mitä me ollaan jouduttu kokemaan ja tulis sitten sen jälkeen vasta neuvomaan. Ai prkle. Mulla on hieman samanlaisia kokemuksia mun veljen vaimon kanssa eli ei oikeastaan olla missään tekemisissä enää, ja broidin kanssa on myös välit pakostakin viilentynyt.
Mutta yritä ottaa rauhallisesti ettei masu-asukki stressaannut turhaan tollasista ääliöstä.
Virtis
 
Juu ei aina ymmärrä ei, minä ihan aluksi innostuin heidän raskaudestaan mut nyt romahti kiinnostus kokonaan..heh kyllä tää alkaa mennä jo naurun piikkiin, että itsepä hän niin yksinkertainen on että kykenee tuollaiseen ajattelutapaan.. Mie koetan olla välittämättä, ainoahan hän oli joka näin sanoi, taidetaan me muut olla jotenkin "otuoja" ja "syntisiä" kun hyväksytään nämä asiat..huh..mun perhekin taitaa olla sit ihan "seko" kun hyväksyy nää eikä tuomitse.
Voih..menisivät tosiaan joskus itseensä
 
Niinkuin olen tuolla jo muualle kirjoitellutkin että inseminaatio oli siis tänään, kaikki ok.. Siittiöiden liikkuvuus oli kokonaisuudessaan 91% Nopeasti suoraan etenevät 39% ja Hitaasti etenevät, kaartelevat 52% ja siittiöiden tiheys 16milj/ml. Tulokset siis pesun jälkeen olevia lukuja.. Ja follit vasemmalla 17mm ja oikeella 14mm.. Ite näistä tosi vähän ymmärretään mutta toivottavasti kuitenkin ihan hyviä tuloksia.. :) Nyt vain kovasti odotellaan, toivotaan ja piinaillaan.. :) <3
 
kuullostaa ihan hirveeltä tuo sun sananvaihto veljen vaimon kanssa kinky cat, mullakin nousi ihan karvat pystyyn !! Todella yksioikoinen ajattelutapa !! Jotkut ei vaan ilmeisesti ajattele mitä suustaan päästävät.

Miranda-81 ja jastu teillä on jännät ajat, kertoilkaahan teidän vaiheista ja tuntemuksista, oon todella kiinnostunut. Jospa mäkin vaikka pääsisin ens viikolla inssiin ja teidän mukaan piinailemaan. Tuo sun kirjotus piristi Miranda-81, mä jo olin ihan maassa eilen kun gyne sanoi ettei mitään ole tapahtunut !
Onneks nämä viikot menee töissä äkkiä ja perjantaina on taas ultra :)
 
Tiistai 18.11.2008



TOIVOJAT
[/url]

Pantalaimon......9/07...........clomit+metut..........................1/29
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............2/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui..................................2/28-32
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....3/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................3/24-28
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget..............5/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................5/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............5/26-3
Gilmore...........kesä07.....................................................6/30-32
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi..................9/28-35
Ansu82.........vuosi......glucophage, puregon, iui...............12/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................13/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.............15/?
jastu...................................clomit, iui................................16/?
miranda-81............puregon, pregnyl, luget, iui.............18/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................22/30
dreamer78...............................ivf/icsi..............................22/32-37
mama-84.........12/06.........................................................22/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget...................25/?
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.................30/25-28
Viol....................1v......................iui...................................30/28
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui.........32/n.26-28
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................36/28
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui....................?/25-31
Ronja80.......yli vuosi.........icsi marraskuussa...................?/?
Almuna...........1,5v........menopur+pregnyl.......................?/?
anniette................................tutkimukset.........................?/?
haltia................2v..................ivf/icsi.................................?/?




Piinailijat

miranda-81 pp1
jastu pp1
stellina pp13, -
Viol pp15, -
Tähtisäde pp16

Haamuilijat



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot

J3N3..............iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83.......primolut, pas



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
kinky cat.......................icsi[/quote]

 
Onnea plussasta Kinky Cat!!! Mahtavia uutisia! Mutta sun veljen vaimoasi mä en kyllä ymmärrä yhtään. Itsekin olen kokenut kovia ihan lähipiirissäkin, ja tiedän todella miltä se tuntuu. En myöskään yhtään jaksa nyt niitä kommentteja, että "katso nyt kuin helppoa se sittenkin oli...". Enhän mä tiennyt ennen tätä plussausta tulenko ikinä edes raskaaksi.

Tähtisade Halaukset sulle ja tsemppiä jatkoon. Ihmeellistä ettei sun miestä ole tutkittu, kun mun mies joutui heti simppatutkimukseen vaikka mussa olikin niin selkeä vika. Ja vaikka miehen sperma oli ihan normaalia, niin hänellä oli kuitenkin normaalia vähemmän niitä A. luokan simppoja, jotka siis menevät kai eteenpäin ja vikkelään. Kun A+B-luokan yhdisti, niin normaaliksi se vielä luokiteltiin. Pesun jälkeen kaikki olikin sitten jo tosi hyvää...Eli senkin takia mulla oli niin positiiviset ajatukset inssiä kohtaan, koska kun mussa oli hieman vikaa eikä ne miehenkään uimarit olleet aivan parasta A-luokkaa, niin ajattelin että inssi voisi toimia...

ON: Alavatsakipuja ollut ja välillä tuntuu kuin puukkoja iskisi massuun. Lievää väsymystä kanssa ja ainakin ruoka on maistunut kun vatsa löllyy niin kivasti. Rinnat edelleen arat, mutta siinäpä ne. Kovin pienellä olen päässyt. Ensi viikolla on sitten varhaisultra...

Plussatuulia kaikille tarvitaanpa ne sitten raskaus- tai ovulaatiotestiin!

Velvet Kiss 6+2
 
Voi pyh ja pöh! :( Olisin niin toivonut plussauutisia kanssapiinailijoilta.

No, mullekin voi lisätä listaan kp 1. Toki harmittaa ja ketuttaa taas nää kivut, mutta pahin pettymys meni ohi jo perjantaina, kun tuhru alkoi.

Soitin perjantaina TYKS:n lapsettomuuspolin hoitajalle ja kysyin, voinko syödä vielä yhden kierron clomeja. Hoitaja kehotti pitämään taukokierron, jotta saadaan tehtyä kierronkartoitus (vaikka mulle sellainen onkin tehty jo elokuussa). Perjantaina siis labraan luovuttamaan verta lääketieteellisiin tarkoituksiin...

Toisaalta olen ihan tyytyväinen. Jos olisi minusta ollut kiinni, oltaisiin vielä kerran koetettu clomeilla, mutta enemmänkin olisin tehnyt sen velvollisuudentunteesta. Nyt kun joku muu päätti mun puolesta, olen helpottunut, että pääsen taukoilemaan.

Taidan samalla pitää hieman taukoa täältä palstaltakin. Tulen viimeistään 4.12. kertomaan kuulumiset ekalta polikäynniltä. Oikein paljon haleja kaikille tässä kierrossa pettyneille :hug: ja plussatuulia jännääjille nyt ja tulevaisuudessa! :heart:
 
Pantsu: :hug: Hö. No, tauko voi tehdä hyvääkin. Elähän sitten kokonaan hylkää, vaikka taukoiletkin.

Mä olen kanssa aivan kypsä tähän koko touhuun. Vuoron perään olen surullinen ja täysin v*ttuuntunut. Mua kiristää se että nyt taas tulee taukoa; tämä kierto rintasyöpäepäilyn takia, ja ensi kierto kun on joulu. Sitten vielä 2 kertaa pitäisi yrittää niillä insseillä, josta en usko olevan mitään hyötyä. Ja sitten vasta päästään asiaan, mikäli saadaan rahat kerättyä.

Jep jep. olenpas taas yhtä postiviisena kuin tekemäni raskaustestit... Johtuu varmaan siitä että tulin juuri lounaalta, missä keskusteltiin vasta vauvan saaneiden kanssa siitä mitä kunkin pikkuinen tekee ja missä kohtaa menee painokäyrässä.

Risukasa: :hug: No on toi että joudut tostakin vielä ressaamaan. Eihän se sperman antaminen miehelle varmaan mitään mukavaa ole, mutta eihän siinä nyt mene montaakaan minuuttia. Eikä se edes satu, toisin kuin monet meille tehtävistä kidutustoimenpiteistä. Toivottavasti saatte jonkun ratkaisun aikaiseksi.

Ja kaikille neganneille :hug:

Kinky Cat: Järkyttäviä kommentteja :eek: Mulle on tullut aivan järkytyksenä täällä palstallakin tuo että monet eivät hyväksy hoitoja. Mikä omaan korvaan kuulostaa täysin idioottimaiselta. Mitä sitä sitten mitään muutakaan (kuten syöpää ) hoitamaan.. Mutta että vielä joku voi olla niin paha ja ilkeä että sanoo noin toiselle. Täysin järkyttävää. |O
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville!
kinky cat, on kyllä outo muija se,..miksei tollasia pitäs omana tietonaan. Tuli mieleen että jos niilläkin on ollu kuitenki pitkä yritys niin oisko se ottanu sellasen asenteen siks ettei ite oo päässy hoitoihin, syystä tai toisesta, ja siks ois tavallaan kateellinen sulle, että oot saanu hoidolla saman nopeemmin..?

).( Kaipa sitä ekaa inseminaatioo sit yritettäs kuitenki enskiertoon.. :D vielä exä ei oo kysyny työpaikalta mutta mitä jollain pomolla vois olla sanottavaa jos ilmottaa että joutuu käymään joku aamu sairaalassa.. Ja rupes kyllä jännittään että onko enskuussa ihan OIKEE mahdollisuus pitkästä aikaa (tai koko yritysaikana?) tulla raskaaks!? Käsittämätöntä.. Ja pelkään kyllä vieläkin että jotain menee kuitenki taas pieleen niin ettei onnistukaan ja kaikki vaiva turhaa! :$
Niin, sillähän tosiaan oli niitä nopeita siittiöitä 0% mutta hitaita yli sen 50% että sai normaalimääritelmän.. mutta miettiihän sitä että onkohan kaikki 2,5 vuoden jyystäminen ollu tyhjänpäivästä jollei ne siittiöt edes lähtis eteneen mihinkään, liikkuvuushan on kaikkein tärkeintä, kai.. ja sit pelkää että nyt on aivan liikaa odotuksia jollekin inseminaatioille..! Varsinkin kun on vielä se endokin, mutta jospa oiskin vaan niin lievää ettei vaikuttas :ashamed:

Kattoin että ovulaatio menis just muuttopäiville mutta ei kai se mitään haittaa jollen kanna mitään painavia, ja aamustahan se ruiskutus tehdään ja rehkiin joutus illalla..? Olin siis aatellu että menee johonki ensvuoteen, etten jaksas alkaa kaiken muuttohässäkän keskelle, mutta tottakai jos se nyt ukkelille kävis, mikäs sen mahtavampaa jos vaikka kerkeis viime tingassa saamaan vielä tän vuoden puolella sen parhaan joululahjan +++ IKINÄ.. =) :xmas: nojoo, menee jo aika rankasti asioiden edelle :ashamed: että jäitä kalsareihin vaan..
 
Kinky cat ja Veena: Pakko kommentoida noita lähiperheen asenteita. Samoin kuin Veena rupesin miettimään, että kuinka tuollainen ihminen suhtautuu ylipäätään lääketieteeseen.
Jos ihmiselle tulee vakava sairaus, niin voisiko se olla myös Jumalan tahto (heidän mielestään) ja näin ollen hoitoihin ei pidä ryhtyä. Vaan nukkua sairauden runtelemana pois tästä maailmasta. Rankkoja asioita, mutta mielestäni lääketiede auttaa meitä ihmisiä monissa asioissa, myös lapsettomuudessa. Veljen vaimoltasi voisi hyvin kysellä mielipidettä ja perusteiluita noihin asioihin. Millä perusteella hän päättää mihin lääketiedettä voidaan käyttää?

Itse olen säästynyt kaikelta kritiikiltä vielä toistaiseksi. Perhe lähinnä tarjoaa minulle vaihtoehtoisia hoitomuotoja, jotta jaksaisin ja voisin paremmin. Huoli jaksamisesta on iso ja se lämmittää mieltä.

Plussanneille (raskau-ja ovitesteillä) paljon onnea!!!
Negojen saaneille isot halaukset. Kyllä meitäkin vielä onnistaa! Siihen pitää vain uskoa, muuten ei tule mitään!

Kp3 menossa.
 
Aivan, ja vois vielä kysyä siltä että miks Jumala on sitten antanu ihmisille viisautta ja keinoja parantaa sairauksia ja lapsettomuutta jollei se ois sen tahto? Ja meniskö se sanomaan joillekin ihmisille jotka on olemassa näiden hoitojen tuloksena että olet Jumalan tahdon vastainen!? Ja entä jos nämä ihmiset onkin saanu luonnostaan lapsia niin onko ne tahdon vastasia vai jo tarkotettuja?

(m)
Ja se muuten unohtu että kiitos tän tilanteeni kommentoijille :flower: :heart: Näytin ukkelille niitä, mitä mieltä muut on tästä/sen asennoitumisesta, ne pisti sen varmaan miettimään ja toivottavasti se nyt ymmärtää suhteuttaa asioita hiukan oikeemmassa mittakaavassa! Eli ehkä siis teillä saattoi tavallaan olla suurikin ansio jonkun ihan tietyn ihmisen elämänmahdollisuudelle ja olemassaololle :D

Meneepä syvälliseks :kieh:
 

Yhteistyössä