Aurinkovauvat *35*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väki varttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sitten jatkoja ja terkkuja neuvolasta.

Mulla on mukava neuvolatäti tai ehkä hänkin tuntuu kivalta, kun kaikki on hyvin. Toivo-Annelin sydän pumputti 140 krt/min ja siellä se yritti potkia ultra-anturaa pois, muttei onnistunut. Kyllä oli taas helpottavaa kuulla se syke.
Minullakin oli kaikki kunnossa, paitsi hemoglobiini oli tippunut 116:een ja raudan syönti alkaa. Se nyt on ollut odotettavissakin, kun ei hemppalukemat koskaan ole mitään päätähuimaavia. Toivottavasti nyt ei sitten maha taas kipeydy tabujen vuoksi.

Kiva kuulla Sannan kuulumisia, mutta älä nyt kuvittele, ettet kuulu porukkaan, sillä tämä on vauvaHAAVE-ketju ja siitähän me kaikki haaveillaan. Ja siinä sivussa voidaan jutskata monesta muustakin jutusta, sillä ei tuostakaan aiheesta voi ihan loputtomasti puhua, vaikka aika paljon voikin.

Hitsi, ettei se mun ikkunanpesufirma sitten olekaan tulevaisuuden alani. Mitähän mä sitten isona alan tekemään?

Minä täällä taas :-)

Manna66 kyseli odotuspuolella Kräuterblutsaftin käytöstä. Tänään juuri neuvolassa täti kertoi, että se on yksi vaihtoehto ja ilahduinkin siitä kovin, sillä aikaisemmin se on auttanut hempan nostamiseen eikä tuo mukanaan vatsaoireita. Aloitan kuitenkin Spartozinellä, sillä tabuilla on helpompi löytää pienin mahdollinen annos, joka riittää hempan ylläpitämiseen.

Siis tämä on se ketju johon jatketaan?? Eli päivää vaan ekultakin... Siinä se kolme menee missä kaksikin, aamun on ollut pojilla tyttökaveri ja on edelleen...Heh en saa niitä nukkumaan joten istutin unikavereiden kanssa videoo kattomaan... nyt on hiljaista... Kaikki on menny ok:sti ekeksi elikkivät pikkueläimillä sitten piirettiin sormiväreillä, katsottiin lasten aamun ohjelmia ja leikittiin... sitten syötiin ja intoutuivat hoitamaan pehmoleluja ja leikkimään lääkäriä... nyt on rangatangojen korvat ja kurkut katsottu, mitattu verenpainetta ja lämpöa... ja tehty leikki leikkauksia... Nukkumaan ei vaan pieni neiti suostu joten nousi seinä pystyyn... No kohta sen äiti tulee joten nou hätä:)

Sitten vaan ulos se on seuraava suunnitelma...

Hemaisevaa puoltapäivää!

Ja uuden ketjun valtaavat aurinkoiset odottajat, näemmä.
Ihanaa että Inkku voit aloittaa viikonlopun hyvillä ja rauhallisin mielin.
Minäkin tuon terveiseni äitipolilta. Kaikki ok ja niin ok kuin vaan voi olla. Lääkärinä oli itse paikan ylilääkäri, hyvä juttu. Sanoi että lähtölaskenta on alkanut, että ihan milloin vaan, vauvan pää on kiinnittynyt IIIKK!!! Viikot nyt 38+2. Nipistäkää mua....
Jututin lääkäriä tästä aiheesta ""riskisynnyttäjä"", itse nimittäin inhoan ylikaiken tuota ilmaisua. Kun riskisynnyttäjähän on vaikka 30v, jolla verenpaineet päin honkia. Varmistelin vielä nämä suppareiden välit ja milloin lähteä synnärille. Hitsi vieköön!
Mieskin siinä yritti saada lääkäriltä jotain tiedon tapaista, että milloinkahan se syntyy, mutta kun on vaikea lähteä arvailemaan.
Tietysti kun tässä oikein hehkutan, niin menee yli.

Mamalle yksinäiseen viikonloppuun kuitenkin sellainen positiivinen pointti, että eiks kuitenkin kiva kun on luvattu aurinkoista säätä. Onhan se mukavampi miestä miettiä aurinkoisena päivänä, kuin jos sataisi tikku-ukkoja, olisi tosi masentavaa.

Mä menen nyt laittaa riippukeinun ja otan niin perusteellisen laiskasti tämän iltapäivän ja nautin auringosta.

Heippati hetkeksi.

Tulipa tuossa soitettua sinne hospitaaliin niistä tuloksista ja täytyy taas tuumata ,että ei tiedä ammattihenkilökuntakaan mitään. Kysyin labratädiltä koska tulokset saa soittaa ja mietin sitä eilen et sanoko se nyt vai ens perjantaina ,eli tuohon ensi perjantaihin olis ollu 2 viikkoo. No soitin kuitenkin gynelle ja varmistin...vastaus oli et kromosomit vie 6viikkoo ja spr-hyytymisjutut ainakin 4viikkoo... hip hei ,että lisää odotellaan ja pitkään. Ei tiennyt labrantyttö mitä lupasi:)
No toivottavasti muistan kuunlopulla soittaa... muistuttakaas minua lahopäätä!

Äippä ,mietit tuota mesen ja sitä osaatko käyttää? Tässä sulle vastaus KYLLÄ OSAAT... äitykällekkin puhelimessa neuvoin ja hänkin osasi ihan itse tehdä sen alusta loppuun.
Jos tekeminen tuottaa ongelmia tyttö sen varmaan sulle tekasee... käytön opit kyllä nopeesti. Ei ollut mullakaan ketään neuvomassa itse taiteilin ,enkä etukäteen tienny mitään.

Nyt se täti meinaa vierailla meillä vielä useemmin ,tyttö täytti juuri 12v ja heti kävi täti hänen kimppuun. Toivottavasti ei tuu samanlainen hormonikimppu kun äitinsä on:) ...kahta samalaista ei hittovie mahdu samaan asuntoon.

Jaahas menee jatkaa siivousta tuli pesuhuoneen lattia ja vähän seiniäkin pestyä... seuravaksi hakee imaisian kaapista ja murhaa villakoirat nurkista.

keskipäivää. Onpa kaunis ilma.
Nyt on mies leikkaussalissa. kyllä pelottaa, voi että!

Vai on haidin tytöllekkin tullut jo täti kylään..niin se aika kuluu. meidän tytöillä, toisella ei mitään hankaluuksia tädin kanssa ja toinen on ihan ressukka, kamalat vuodot ja kivut. On pakko varmaan pillerit tytölle hankkia vaikkei muuten tarvetta olekkaan kun, pojat haisee vieläkin pahalle ja ikää 15v. no elämä on..taas kerran.

Mut jatkuu.... Maailma saa mennä menojaan, pyöriköön vaikka paikallaan, mä en piittaa.... taitaa joku laulaja laulella.

heippa mama ja tsemppii...tuo on ihnottavatunne kun läheinen on jossain leikkauksessa jne. pelottaa vaikka ei olis aihettakaan ,mutta kohta se on ohi ja mies on entistä ehompi...ala vaan suunnitella jo kampausta...hih ,vaikka taitaahan se kestää miehellä parantua jonkin aikaa.

Hikee pukkaa...niin on kuulkaa likaset lattiat meillä ,että ihan tosissaan pitää hangata...sinipiika saa kyytiä. Kissa kattoo hölmönä vierestä...mahtaa miettiä, että nyt se on tuo akka seonnu.
Lattian kuivumista tässä odottelen ,et saan kamat paikalleen. Sit olis vetivaatteiden vuoro...pihalle tuulettuu ja puhdasta punkkaan...pääsee illalla saunasta sit puhtaisiin lakanoihin... peuh... nukkumaan:):):)

Hah ha haa ,meillä on vetivehkeet... petivehkeitä kyllä piti kirjottaa ,mulla on tänään näköjään nää näpit ihan erimieltä toimimisesta minun kanssa...heti aamusta meni ketjun nimikin väärin... mutta annettakoon anteeksi.

Mama ,laitan sulle ihan just postia omaan ossuusi:)
laitoin aamulla sen saman työpostiin ,mutta se ei kait tullu kun samalla tähän koneelle pomppasi jotain ihme härdelliä roskapostista.

Auringon täyttämää perjantaita!

Kiitos Inkku tuosta Kräuterblutsaft-tiedosta. Täytynee hankkia sitä kun on tuo väsymys alkanut painamaan ja hemppa katsotaan vasta 24.5. Juoma on kuulemma karseen makuista eli ei tietoa saako sitä millään ilveellä alas! Obsidania en suostu enää ottamaan, sillä sitä ei vatsa kestä vaan tulee kouristuksia ja ilmaa. Tämän toteamiseen riitti kaksi tabua tällä viikolla. Mulla on kyllä reseptillä Obsidan Comp, jonka pitäis olla vatsaystävällinen mutten oikein jaksa uskoa. Saakohan noita Spartozineja vain reseptillä?

Sanna, Sanna, älähän nyt vaivu ihan maan matoseksi vaan tule kertomaan kuulumisiasi! Ja tule ihmeessä mukaan 22.7. tapaamiseen, ois kiva nähdä. Muista kuitenkin, että ilman Tena-pakettia sinne ei ole asiaa! :)

Äipällä voipi tulla lähtö jo viikonloppuna, ai että miten jännittää ihan sinun puolestasi! Oishan se toisaalta ihanaa jos Onneli haluaisi ulos juuri Äitienpäivän kynnyksellä, mutta kasvakoon vielä rauhassa jos tarvis. Toivottavasti ei kummiskaan ihan kauheesti mee yli. Mun tyttäreni syntyi tasan laskettuna päivänä enkä meinannut millään uskoa, että ois pitänyt lähteä sairaalaan. Uskottava oli kun supparit tulivat niin kuin kirjoissa oli sanottu! Sori äippä, en tänään ehdi vastata siihen viestiin, jossa selviää totuuksia ystävistä.

Nyt on kahviaika ja sitten jo viikonloppu häämöttää. Säät taitaa meitä suosia eli nauttikaamme auringosta ja lämmöstä! Ihanaa viikonloppua kaikille!!!

Taidan minäkin tästä poistua jo viikonlopun viettoon. Missähän hietikolla se äitykkä makaa ,ei kun sehän taisi olla niitä aurinkovarjon alla istuvia... toiset grillaa nahkaansa ja äitykkä vetää lippaa silimille...heh ,tai ehkä hän rymyää jossain vuorilla tai nähtävyyksiä katsomassa ,vaikka taitaa olla äitykälle tuo niin tuttu paikka ,että on kaikki kolunnut joskus läpi. Halit hänelle sinne jonnekkin:)

Mun piti jo päivällä sanoa että, hienoa äippä että Onnelilla kaikki hyvin ja pääsit oikein ylilääkärin syyniin:)) ei voi kuin hymyillä, on senverran hauska setä....
ei tästä tuu nyt mitään: koko perhe on nyt maman kimpussa vaatimuksineen, taidan saada hepulin just nyt.....

Just joo, kirjoitin silloin ennen puoltapäivää, että heipat hetkeks...tässä on sitä meikäläisen hetkeksi heippaa.
Ei vaan oli ystävä käymässä, jolla la päivän myöhemmin kuin mulla. Siinä sitä istuttiin päiväkahveella kuistilla ja rusketimme ihoamme, vertailimme masujamme ja kertoilimme tuntojamme. Voi että olipa mukava muutama tuntinen. Ihanaa vaihtelua päivään.

Joutuuko Mama miehesi viettämään sairaalassa kauankin? Leikkaus on varmaan sujunut ihan hyvin. Saitko hepulin???

Olen tässä miettinyt, että kuinkahan Onneli kestää nuo alkaneet MM-jääkiekot. Mä olen ihan hullu seuraamaan sen tason kiekkoa ja hakkaan jalkojani ja meuhaan ja pauhaan, voi jehna. Voipi saada synnytys käynnistysapuja.

No viikonvaihdetta vaan jokaiselle. Kyllä täällä käyn kuitenkin päivittäin. Se on moro.

Kräuterblutsaftin paha maku on vissiin suusta kiinni, sillä minusta se ei maistu mitenkään tavattoman pahalta. Kun raskauduin ekan kerran, en uskaltanut jatkaa sen juomista, vaan yritin juottaa sitä miehelleni, mutta hän ei saanut sitä alas. Siinä on sellainen yrttinen maku, joka ilmeisesti äklöttää joitakuita.

Spartocine (aikaisemmassa väärin z) on vanha rautalääke, jossa on vähemmän rautaa kuin esim. Obsidanissa. Terkkari selittikin, että se imeytymätön rauta paksusuolessa aiheuttaa niitä vatsavaivoja, mutta kun Spartocinessä sitä on vähemmän, pitäisi ehtiä imeytymään ennen paksusuolta. Syön yhden tabun aamulla ja illalla. Katsotaan nyt miten mun mahan käy, yleensä reagoin kaikkeen vatsalla. On muuten ihan reseptivapaa, joten apteekista saa. Jos ei sovi mulle, siirryn kyllä Kräuterblutsaftiin.

Yritä mama nyt nauttia ""vapaa"" viikonlopusta, vaikka vaikeaahan se varmaan on, kun kulta on sairaalassa. Jokos tiedät arviolta, milloin pääsee kotiin?

Mahtaako äipälle tulla lähtö ennen maanantaita? Jännää on jokatapauksessa.

Heipat vielä yömyöhällä, tänään on ollut paha päivä, joten ei nukkumaankaan jouda, tai sitten mielessä myllertää liikaa asioita liian pienessä päässä, auto ei aamula startannut, kun piti poikaaa hammaslääkäriin viedä, sain kyllä apua rahaa vastaan lähikorjaamolta iltapäivällä onneksi kuitenkin, ei tarvitse viikkoa polkea kauramoottorilla, mutta ei se siihen hätään auttanut, näin voi käydä vain minulle juuri silloin kun mies on työmatkalla ja minulla kiire jonnekin, mieskulta on viikonlopun siellä kotipuolessa, siellä äitykän suunnalla, mutta tämähän on siellä etelän auringossa, etteivät voi törmätä kylillä, niinpä ja minä kiroan täällä yksin, kun muutenkin on nyt vähän vaikeaa... no se on elämää vaan, ja tätä vuoristorataa, no kiva lukea että äipällä ja Onnelilla kaikki on kuitenkin hyvin, voi mama sinullakin siellä elämä potkii päähän, myötätunnon enkeleitä lähetän, vaikka itsekin joudun niitä vähän omana turvana pitämään, mutta jaetaan kaikki liikenenvät, kun ei pääse miehen kainaloon itkemään, ja taas siltä tuntuu, no varmaan sielläkin samankaltaiset tunnelmat, voimia sinnekin, ja toivottavasti miehesi operaatio meni toivotulla tavalla... voi kun ehtisit meilisi lukemaan, olisi ehkä jotain sanottavaa ja ... täällä harmittaa kaikki maailman asiat, no maalilista tämäkin, maailmassa paljon suurmapaakin hätää, kun vaan jaksaisi asiat laittaa oikeisiin mittasuhteisiin taas, eihän nämä minunkaan murheet lapselle kuulu, joten äiti yritää jaksaa, haukuin hänet jo syyttä aamulla, kun auto temppuili, emmekä päässeet sovittuun aikaan hammaslääkäriin, no onneksi siellä oli mahdollisuus joustoon, pääsimme kuitenkin hieman myöhmmin ja minulla tasoitusvapaapäivä, joten ei tarvinnut töihin kiirehtiä, tää on elämää eikä risuaitaa, mokomakin viisivuotias uhmaikäinenn auto- ja akun ikä mukamas jo täysi, lyhyet ovat alkuperäisakkujen ikävuodet... Ja vielä tässä äsken meinasin sytytää nahkaise työtuolin palamaan, jotenkin oli liian lähellä hehkulamppua, ja sehän on julmetun kuuma, alkoi nahka kärytä, ja vaahtomuovi sulaa, ja hui kun pelästyin... ja voi mikä kamala haju, ei muuta kuin tuoli vaudikkasasti parvekkeelle, ja vettä perään, mitä tuhoa vielä voin saada aikaiseksi, no onneksi vuorokausi kohta vaihtuu, minuun on jo syytä haudata tämä kamalapäivä... no jotain hyvääkin tässä vihanpurkauksen siivittämässä päivässä, tulipahan vimmassa siivottua huusholli ja pestyä muutama ikkunakin siinä sivussa... Mutta nyt yritän käydä nukkumaan, hyviä unia jokaiselle; toiset jo höyhensaaarilla lienee....

Huomenta kaikille ja kiitos huolenpidosta.
Voi äippä, kyllä sain hepulin ja oikein kunnolla ja kovaa...... eikä oikein vieläkään naurata.
Jotenkin eilen meni vaan kaikki hirveen vaikeeks: vanhin tyttö soitti ja tihuutti itkua, vanhin poika sai mikreenikohtauksen, niin että lasit tippui kädestä keittiön lattialle, toinen tyttö oli *äkäinen* koulun musikaalista jossa sillä on päärooli, se on kuulemma syvältä.... kuopus sai oman uhmakohtauksen ja mama sen hepulin . huah.
Ja voitteko kuvitella, ukko-rukalle oli neljä lääkäriä sanonut että että, tyrät on, kolme kappaletta, näkyi niiden mielestä ihan selvästi niissä kuvauksissa, eilen sitten ylilääkäri leikkas ja EI MITÄÄN TYRIÄ LÖYTYNYT, poistivat umpparin sitten muuten vaan!!!!!!!!!! Nyt ukko-kulta kipeä ja leikattu eikä pysty töihin ainakaan kolmeen viikkoon, ja alkuperäinen vaiva on selvittämättä!!! Kone seisoo sairaalan turhan leikkauksen takia melkein kuukauden! Arvatkaa mitkä tappiot tulee rahallisesti, kun muutenkaan ei niin reilusti ole voitu elää!!!!!! En tiedä löytyykö rahaa edes niihin ajateltuihin hoitoihin, pakko siirtää, niinkuin olin jo vähän miettinytkin.
noh, näin mukavissa merkeissä tämä viikonloppu alkaa, mut suunta ei voi olla kuin ylöspäin!
Yritän Kiiruska raivata aikaa ajatuksille ja heittä sua meilillä!
hyvää viikonloppua kaikille, jos kerkiin niin tuun kyllä kurkistelemaan, ja purkamaan lisää.....

Kuinkahan alkais...Ei voi muuta kuin toivoa, että hyvää huomenta ja mukavaa päivää. Tosin kun tuossa aamutuimaan lukasin Kiiruskan ja Maman jutut, niin voihan nenä ja pitkä sellainen.
Mutta näinhän se yleensä menee, kun alkaa tapahtua niin tapahtuu kans ja kaikkee.

Mutta tuo Maman miehen ""kohtalo"" on kyllä sarjassa just uskomatonta ja vielä siihen päälle lasten murheet. Ne lasten jutut sitä äiti ottaisi kantaakseen, mutta toisaalta, onhan lastenkin opittava kokemaan pahaa oloa, pettymystä, surua jne..

Mutta hei, tuosta väärin perustein leikkauksesta kannattaa ehdottomasti tehdä valitus ja vaatia jo korvauksia ansionmenetyksestä ja turhasta kivusta ja särystä. Lääkärit osaa olla ovelia kertomuksissaan, mutta älkää menkö lankaan. Eikun vaatimukset päälle, heti arjen tullen. Tuo on todella törkeetä, valitettavasti noita sattuu.

Voi vitsi Mama, isot halit täältä sulle, samoin Kiiruskalle.
Elämä välillä potkii, mutta potkitaan takasin.

Täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla, kaikki nukkuu. Yritän hiipiä hiljakseen ja olla herättämättä porukkaa. Ajattelin leipoa pari kinkkupiirasta tässä joutessani ja ennen kuin aurinkoa alkaa kunnolla lämmittää.

Huomenta...hyvää sellaista.

makkarat tuli eilen paistettua ja grillikausi avattua ,ihan miehen kanssa kaksin. Tytöt molemmat lähti yökylään kavereille ja poika oli omissa menoissaa.
rauhallinen koti ilta oli ja niin ihanaa vaihteeksi ,mies nukkui aikaisin ja minä istuin iltaa omassa seurassani ja nautin hiljaisuudesta.

Kiiruskalle rutistus ikävän päivän vuoksi ,tänään on parempi päivä usko pois.
Mama ,ei jumankauta voi olla totta tuo sairaalantouhu...mulla karvat nousee pystyyn jo pelkästä ajatuksesta. Ai että leikataampa sitten umpisuoli kun muuta leikattavaa ei oo... voi pirulauta. Kyllä tosta täytyy kanne nostaa...onahn jo työnkin puolesta suuret summat kyseessä kun koneet seisoo. Ihan tässä vihaiseksi tulee itsekkin kun miettii tuota tilannetta ,jos sattuisi omalle kohdalle ,vaikka ei ole meillä koneita mitä seisottaa.
Hermoja ja aikaa vieväähän tuo korvausvaatimusten teko on ,mutta kannattaa ehdottomasti tehdä.
Voimia ja iloa lähetän sata kiloa:)

Omanapa kp19 mahaa nipistelee ,hieman pahaolo ,rinnat kipeyty eilen... mitähän taas tulossa??? Rinnat ei oo kipuilleet moneen kiertoon ,eikä tuo pahaolokaan vaivannu. Ovis taisi olla kp17 ,eli pidempi kierto kun viimeksi odotettavissa. Taitaa pms nostaa päätään vaihteeksi ,sekin on ollut viimeaikoina rauhallisempi. Voi jestas... taas kierto missä kaikki mahdolliset oireet tulee kerralla. Kerrottakoon uutena juttuja vielä ,että kampauksen tekokin vähän sattui...mitä ei normaalisti tapahdu...kohdunsuu on jotenkin herkkä. Toivottavasti ei mitään tulehdusta tai muuta vastaavaa ole tulossa.

Aurinkoista lauanataista aamupaäivää kaikille aurinkoisille, toivotaan että tämä päivä nousee parempana kuin eilinen, erityisesti mamalle rutistuksia, mutta voimai päivään muillekin, täällä yritetään taas toiveikkaasti aloittaa uutta päivää, ei kaikki voi aina mennä huonosti... pelottaa ihan mennä tuota työtuolia tutkimaan, se siis on vielä siellä jäähyllä, oli vain jalkalappu liian lähellä tuolin selkänojaa ja pääsi sitä koskettamaan ja kuumeni liikaa,, niin kärähti nahka ja vaahtomuovit... ja hirveä haju...

Eipä tässä kummempia, ukko tuossa jo soitteli, kuinka on ahkerana mökillä haravoinut, tänään jatkaa sieltä matkaa äitinsä luokse, ja alkuviiksta Ouluun messuille työmätka siis jatkuu viikonlopun jälkeen, tälläistä tänne, hiljaiseloa, mama ei kiirettä ja hoppua meili-vastauksien kanssa, asiat tärkysjärjestykseen, ymmärrän hyvin, että naisenelämässä on monia kompromisseja, Voimia vielä kerran! ;=)

Nyt on meilläkin terassikausi avattu. Ei mikään ole sen ihanampaa kuin tehdä ruoka ja syödä se ulkona, nam.
Minä en ole lihan syöjiä...oikeastaan ollenkaan, puhumattakaan makkarasta, mutta marinoituja kasviksia hm, niitä menee ja perunanyyttejä, ahhh.
Tiedättekös että täällä tänään varjossa lämpö 24, aivan ihanaa. Voi vihne, ja joku saakelin sääprofeetta lupasi ensi viikolle lumisadetta ja että voisi sataa peräti 10cm...Eihän uskota tuohon, eihän.

Kevään ensimmäiset istutukset on tehty. Kävimme ostamassa pari tuiviota ja pari hopeakuusta. Tuiviot laitoin minä ja kuuset isäntä, hyvä työnjako.

Ja Onnelilla on taas jumppatuokio meneillään. Siirryn ulos aurinkoon seuraamaan vellovaa masua.
Iloa lauantai ehtooseen meille kaikille.

Naatitaan naatitaan!

Huomenta!
Kyse ei ole aikaisesta linnusta joka madon nappaa vaan yönsä valvoneesta zombiesta.
Aurinko on noussut tänäkin aamuna ja minä yhä täällä haudan pohjalla. Olikohan tuo miehen *turha leikkaus* nyt sitten viimeinen korsi joka kamelin selän katkaisi vai mikä minua vaivaa. Eilen siivosin, tai hurjan turhautuneen raivon vallassa pyörin huushollin ympäri, lasten avustuksella ja tänään siirryn talon sisätiloista tuonne ulos raivoamaan vaikka polttopuita....
Mieheen nousi eilen illalla kuume 39.2, voi olla ettei vielä tänäänkään pääse kotiin.
Mutta aurinkoista Sunnuntaita kaikille....

Huomenta täältäkin!
Voi vitsi Mama, kun jotenkin osaisin lohduttaa.
En tiedä miltä sinusta tuntui tuo raivoaminen, mutta minä jos olen ""pois tolaltani"" tai äkäinen tai....tykkään älyttömästi just raivoamalla tehdä asioita ja juuri siivoaminen tai puiden teko on niitä mukavia juttuja.
Tuntuu että sellainen paha veri pääsee kaikkien höyryjen matkassa kehosta pois ja sitten on taas rauhallinen olo.

Toivotaan miehellesi pikaista paranemista ja koeta nyt huilata vähän.

Mulla oli eilen illalla eka kerran tunne, että huomenna voisi olla synnytys, siis tänään!!!??? No nyt ei ole kyllä enää yhtään sitä tunnetta. Oli yöllä pari kipeää supparia, mutta se sitten siitä.
Naatitaan tästäkin päivästä!

Minä tässä koneella jo istunut pitkän ajan jotain väsännyt, aikaset mammat jo täällä käyneet, kun tämä vasta ennättää, minäkin perjantaina pesin ikkunoita, ja siivoilin täällä muutenkin suunnattoman vimman vallassa, se sisäinen raivo purkautuu hyvin niin, kyllä ihminen kummallinen, aina omat ongelmat tuntuvat niin isoilta, mutta palaa jotenkin pinnalle, kun saa huomata, että on niitä muillakin, ja ehkäpä vielä isompia!

Voimia sinulle mama, koita jostain saada energiaa, pitääksesi itsesi kasassa, lapset ja miehesi tarvitsevat sinua!

Ja äipälle onnea mahdolliseen synnytykseen, jos lähtö nyt koittaa, sunnuntai lapsethan syntyvät onnellisten tähtien alla, vitsailin itse aikaan, ettei vaan maanantaikappaletta tulisikun sunnuntaina käytiin laitoksella kääntymässä, mutta suparit loppui, ja poika syntyi vasta keskiviikko aamuna, mutta sinullahan on jo monenkertainen kemus, niin itsehän nämä oireet paremmin tiedät...

Aurinkoa ja voimia kaikkien sunnuntai päivään lähettelen!

Sunnuntaita täältäkin.
Minuun on nyt iskenyt nukutustauti ,vaikka kuinka olen nukkunut hyvät yöunet silti vaan väsyttää ,juuri tuossa sohvalla pienet päikkärit otin kun ei millään pysynyt silmät auki. Loppukierron lähestymistäkö tämä on vai mitä ihmettä?

Äippä ,vai on ollut jo tuntoja ,että lähtö voisi tulla? Voi vitsi sulla alkaa olla jännät ajat käsillä:)
Muistutahan sitä ukkokultaasi ,että tulee meille kertomaan sitten uutiset tänne...saadaan täyttää yksi ketju onnitteluilla ja muilla asiaankuuluvilla huokauksilla:)

Taidan mennä jätskille tuonne parvekkeelle kun niin ihanastai tuo ilta-aurinko paistaa siihen. makua vaan täsä valitsemaan... ottaisko suklaa-banaani vaiko perinteistä vaniljaa??? Taidan tehdä sotkun molemmista:)

Yhteistyössä