Hei Kaverit!
Ulkona on ihan kesä! Kävin juuri rauhallisella kävelylenkillä tankkaamassa aurinkoenergiaa. Vaunutkin tulivat eilen, ja ensivaikutelma on loistava. Väri (tumma beige, somisteina vaalea ruutukangas) ja malli ihastuttavat! Kääntyvät etupyörät asensimme ensiksi, nuo isommat pyörät jäänevät odottamaan syksyn loskia. Vaunut olivat samat kuin Jellybeanilla, Gessleinin Futuret.
Saana, minulla maistui suussa todella kummalliselle pitkään. Jotenkin tuo maku liittyi kuvotukseen, nousi vatsasta, ja siihen ei mitkään ksylitolit auttaneet. Salmiakkia popsin kyllä jonkun verran, auttoi selviämään työpäivistä. Nyt tuo onneksi vaivaa enää yhä harvemmin, mutta kuvotuksia tulee edelleen silloin tällöin. Mutta virkeämpi olen mitä pidemmälle raskaus on edennyt!
Ore pohdiskeli äidinrakkautta. Luin saman artikkelin vauvalehdestä ja onneksi näistäkin asioista on alettu puhua julkisesti. Vaikea ennustaa kenen kohdalle "baby blues" osuu, tukiverkosto onkin ensiarvoisen tärkeä. Olen miestäkin varoitellut jo etukäteen pitämään silmänsä auki.
Minäkin aion pestä vauvanvaatteet vasta mammalomalla. Jotakin puuhaa pitää tuolloinkin olla. Nyt koetan olla hankkimatta enää mitään 50-70cm vaatetta, saa nähdä kuinka onnistun.
Broganille toipumisia, maltahan lepäillä!
B. 30+5