Ajatuksista odotukseen 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ericalle suuret peukut uuden työn suhteen ja tietty ennenkaikkea oviksen ja tärpin!

JB, kuulostaa todellakin uskomattomalta toi järvenrantatalo..tahtoo kanssa..pitää mennä äkkiä katsomaan tuo linkki (ts. kuolaamaan ;)

Viikonloppu taas hurahti ohi ja eilen en malttanut levätä tarpeeksi niin tuttu mieletön päänsärkyhän se sitten iski. Nyt täytyy tosissaan opetella olemaan makuulla riittävästi päivän aikana koska en jaksa tota hedaria enempää. ei vaan nukuta enää päivisin niin on tuskaa vaan maata silmät kiinni hiljaa mutta jos vaihtoehtona on aina tuo hedari niin aika selvä peli. on vaan niin outoa kun ei mulla ennen raskautta ole juuri koskaan särkenyt päätä :/

Odotan vähän kauhulla juhannusta, siis edelleenkin se 7h yhteen suuntaan automatka pelottaa vaikka pitäisikin paljon taukoja.

jee, mulla on vaan 3-päivänen viikko ja sitten reilun viikon lomalle :)

rv17+3

NUKI NUKKELI ANGSTERINTYTÄR SYNTYI LAUANTAINA 14.6. klo 11:43, 50cm ja 3,9 kg
Kivuliasta kuulemma, mutta Nukin arvoista.

Lumis, en kehdannut täällä kertoakaan että laitoin illalla viestiä Angsterille. Olin oikeasti huolissani kun mitään ei kuulunu, mutta silti tuntui anoppi-touhulta häiritä toisten synnytystä/perheonnea joko-joko-kysymyksillä. Mutta tänä aamuna sain viestin, että oli jo lauantaina lähettänyt viestin joka ei ollut jostain syystä tullut mulle (ja etten mä kuulemma häiritse, mikä oli supermukava kuulla). Siellä he on nyt koko perhe yhdessä ... snif. Mä tulin niiiiiiin onnelliseksi.

Ihanaa kuulla nuo uutiset Angsterista ja perheestä :) Voih, nyt ei enää tartte Angstiksen jännittää. On se niin mahtavaa aina kun syntyy pikkuinen. Mikäs on ketjun tilanne vauvojen suhteen, pojat-tytöt vissiin 1-2 :) Ai niin ja vois niitä vauvojen syntymäpäiviä ja sukupuolia päivittää siihen meitin listaan?

voi että, ihanaa, Nuki on nyt sit vihdoin maailmassa :)
eikä tarvinnut onneksi enää montaa viikkoa odottaa että joko joko.. :)

Mulla on toi alaselkä niin kipee et kohta en tiedä missä asennossa voi nukkuakaan... siinä ku yrittää sängyssä kääntyä niin auts... oon koittanu venyttää sitä ja vaikka mitä, kontallaan ollut ja nostanut jalkoja (siinä vaiheessa meinaa kyllä kyynel karata) ja miettinyt mitä sitten kun mennään synnyttämään ja jos mun tosiaan täytyy käydä kontalleen... mä en tiedä miten se onnistuu... inhottavaa tommoset selkäkipuilut.. :/

Tänään jos sais jo jotain pakattua taas ja käytyä viemäs talolle... se olis tarkotus... mut iisisti vielä, vaikka mies ei oo sen eilisyön jälkee enää oksuillu...

Ericasta oli ihana kuulla, täälläkin tosiaan pidetään peukkuja työpaikan ym suhteen <3

Mi-iu rv 36+6

Heippa tänne piitkästä aikaa!

Viiime viikko töissä oli aika kamala..Ja illat meni päivistä toipuessa..Ballerinalle vielä lämpöiset onnittelut suloisesta poikavauvasta:)Ja Angsterille myös onnittelut tytöstä:)Ihanaa heillä on jo vauvat kainalossa:)
JB:n talo näytti kyllä mukavalta.Kävin juuri mailit katsomassa..
Mä olin tänään neuvolassa.Oli lääkärikäynti.Kaikki oli hyvin,vauvan sydänäänet jumpsutti hyvää vauhtia:)Olipa ihana kuulla ne:)Olen koko päivän loistanut täällä töissä.Töissä nyt jo melkein kaikki tietävät tästä raskaudesta.Ja kyllä tää pikkasen alkaa jo näkyäkin.Musta puolestaan on kiva että vatsa alkaa näkyä.Kun nyt se on ollut vaan sellainen että joku voisi luulla et on lihonnut,mutta musta on kiva kun se alkaa näyttää siltä et ei johdu lihoamisesta.
Enää tämä viikko töitä,sitten jään myös lomalle.Ja palstailu kans hiipuu hetkeksi..Lähdetään viikonloppuna matkalle tuonne Etelä-Eurooppaan.Voin mailissa kertoa tarkemman paikan..
Mutta nyt taas hetkeksi töiden pariin.Oikein mukavaa viikkoa kaikille!:)

Hurjan paljon onnea Angsterille ja miehelle pikkuisesta Nukista!

Saisko näitä kyynelkanavia tukittua jollain?
Hih, ei sitten Nuki halunnut syntyä perjantaina 13. päivä :) Fiksu tyttö :)

Voi että minkälainen tuo JB:n bongaama talo! *piiiitkä haaveileva huokaus*

Angstikselle suuret onnittelut!

ja tosiaan, pitää varmaan meidän päivittää nuo syntyneet kun taitaa heillä olla niin kiireitä että eivät ehdi. eli seuraava joka avaa ketjun niin voisi samalla päivittää myös nuo syntyneet. orelle syntyi 26.5 tyttö, Angsterille 14.6 tyttö ja Ballerinan pojan tarkkaa syntymäpäivää en nyt muista *vaipuu nolona maan alle*

Johan teillä kaikilla on paljon lomasuunnitelmia ja siis matkoja. Mä olen nyt yksin lomalla tän ekan pätkän ja ollaan miehen kanssa yhdessä sitten vasta myöhemmin. Ei olla minnekään kauas lähdössä mutta ehkä jonnekin kylpylään tms.

Gallup/kysymys: onko uiminen turvallista raskausaikana? ja siis voiko käydä uimahallissa/kylpylöissä vai onko järvi turvallisempi siis tulehdusten kannalta?

sen siitä saa kun toissailtana nauraa miehelle joka oksuntaa... tänä aamuna herra pahoinvointi taas yllätti mut... :/ ei ollu kivaa ei...

Jellybeanin talo näytti kyllä mahtavalta... eikä kaikkea tietty tarvi heti laittaa, ihan ajan kanssa... hinta ei ollut niin korkea mitä olis voinu luulla... eikä suorilta käsiltä kannata noinkaan paljon tarjota.. :)

Mitä kautta te matkoille lähtijät olette varanneet matkoja? Me ollaan menossa, en tiedä vielä minne... Äkkilähtöä sopivaa katsellaan. Pitäisi olla sellainen reissu, missä olisi opaskin tarvittaessa käytettävissä.

Mulle sanottiin että uiminen on turvallista, jos on varmistettu että kohdunsuu on kiinni. En sitten tiedä mitä muut neuvolat sanoo.

Angsterille onnittelut! Toivottavasti kaikki tapahtui nopeaan, niin ei tarvinnut kauaa jännittää.

Lumis, oon ollut tosi tyytyväinen Aurinkomatkoihin. Vaikka niiden äkkilähdöt on hieman kalliimpia kuin muiden matkanjärjestäjien, palvelu on myös parempaa. Eli ei tule ylläreitä esim. hotellien suhteen. Monella matkanjärjestäjällä kun on sellanen jokeri siinä äkkilähdössä että majoitus selviää vasta paikanpäällä. Jos on kavereiden kanssa mennyt lähinnä juhlimaan vaan, niin ei yöpaikalla olekaan niin suurta merkitystä ollut. Mutta jos parina lähtee matkalle, niin musta ainakin on kivaa että hotelli on suhteellisen kiva ja tykkään myös buffet-aamiaisesta. Yleensä ne aamiaiset on aika runsaita ja niillä saa kivan alun päivälle. Siellä on myös suomalaiset oppaat joka päivä ainakin tunnin joka hotskulla, eli apua ja vinkkejä saa jos kaipaa. Lisäksi kertovat tosi kattavasti kaiken tarpeellisen käytännön vinkeistä ja paikallisista tavoista ekan illan tervetulotilaisuudessa. Eli jos meinaatte pakettimatkan ostaa; suosittelen Aurinkomatkoja!

Aivan mahtava talo, JB! Kerro lisää kunhan pääsette katsomaan sitä. Upea järvimaisema. Mä olen aina haaveillut rantatontista. Tosi luksusta.

Olen vieläkin niin onnellinen Angsterin puolesta. Mutta vähän oloa madaltaa pösilö neuvolani. Soittivat sieltä äskön ja peruivat lääkäriaikani joka olis ollut HEINÄKUUN LOPUSSA. Se ois ollut se basic tarkastuskäynti. Eli koska olin viime viikolla sen hikiset neljä minsaa kun survas sormet sisään ja sanoi kaikki ok, niin nyt ei tarvitse mennä sitten heinäkuun lopussa. Joopa joo. Pitäköön vaan pitkät kyntensä erossa mun vaginastani.

Lumis, on näköjään ainakin Finnmatkoilla ja Tjäreborgillakin määritelty majoitus. Mutta suosittelen siis ehdottomasti että ottaa sellasen paketin että hotellin tietää etukäteen. Voi ihanaa kun ootte lähdössä matkalle!!!

Mä en ole lähdössä minnekään, mä höpöttelen sun kera koko kesän, Saana. Parempi etten matkusta mihinkään, en pystyisi rentoutumaan tarpeeksi nyt raskaana ollessani. Stressaisin että olis lääkäripäivystys varmasti aina kulman takana. Mökillä nautin olla kesäisin, joten se saa riittää. Ja Medi-Heli on siellä saaressa vain puhelinsoiton päässä:)

No se on kiva Rosis ;)

Heh, tulee ihan hullu olo. Kun tavallaan tekisi mieli lähteä nyt yks kaks johonkin reissulle kun on vähän lomaa ja vielä olisi helppoa lähteä, kun tarvitsisi suunnilleen sen passin ja hammasharjan. Mutta sitten sisäinen kotikissa muistuttaa olostaan ja houkuttelee jäämään mökille paikalleen. Ja mokkulan toiminta mökkioloissa on testattu ;)

Ah, puoli levyä suklaata mennyt. Ihanan normaali olo ;) Ei mutta pakko se olisi rajoittaa tästä lähin, en haluaisi kuitenkaan pukata maailmaan mitään kasikiloista palleroa. *pitkä huokaus* Mutta eihän suklaa silloin tällöin vielä tee sokerilasta, eihän? Miten muuten sokereille käy, jos syö paljon hedelmiä ja marjoja? Onko sillä samanlainen vaikutus kuin muulla makealla? Eri sokeriahan niissä on mutta silti.

Päivitystä, ainakin yritys:

Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07 LA 8.7.
Rosa 30+32 Y05/07 +01/08 LA 11.10.
Jellybean 26+27 Y01/08 +02/08 LA 16.10.
Amilda 29+26 Y12/07 +02/08 LA 20.10.
Saana 25+29 Y11/07 +02/08 LA 1.11.
Sade81 27+29 Y06/07 +03/08 LA 21.11.
Brogan 25+28 Y06/07 +03/08 LA 26.11
Minisun 25+27 Y09/07 +04/08 LA 25.12

Vauvaantuneet

Ore 26.5.
Baltsu 8.6.2008 rv 40+2, poika 3340g 48cm
Angsteri 14.6.

Oi onnea Angsterille ja miehelle! Nuki on siis vihdoin maailmassa! Odotamme malttamattomasti raporttia, tosin tiedän, että koneelle ei ehkä ensimmäisenä ehdi...

Hurjasti peukkuja Ericalle, töihin ja kiertoon! Laitan sullekin kuvan.

Pikku-mies kasvaa kohisten: neuvolantäti kävin tänään kotikäynnillä ja ollaan jo yli syntymäpainon. Eli maitoa tulee ja poitsu syö. Rintakumit on ehdottomat ja imetystyyny! Pyykkirumba on valtava, kestoilua treenataan kertiksien kanssa näin alkuun. Ihmeellisesti sitä jaksaa vähillä unilla -tuo käärö on niin suloinen! Nyt on jo ikävä, kun toinen nukkuu tunnista toiseen...

Iso hali kaikille!

Kiva kuulla Ballerina, että kaikki menee hyvin :) Ja toivon että jatkatte kirjottelua tähän ketjuun vaikka oottekin vauvaantuneet. (Ihana termi).

Lumis, ihan hyvin voi ottaa myös Finskiltä tai Blueonelta lennot ja Hotels.comista tai Booking.comista hotellin. Noihin voi luottaa kyllä.

Ihana kuulla Baltsusta ja että kaikki sujuu hyvin!

mä olen juuri kokouksessa (puhelinsellaisessa) ja syön sipsejä minkä ehdin kun huono olo. En tajua tätä kun söin taas lämpimän ruoan ennen kokousta mutta tänään on taas ollut nälkä ihan koko ajan eikä mikään peruskama auta. onko tää ihan tervettä että syön kaikkea rasvaista? tosin nääkin on less-fat sipsejä mutta silti..ei vaan ole paljoa vaihtoehtoja jos ne on ainoat jotka vievät huonon olon..täytyy kyllä ottaa leipää heti kun tästä pääsee.

Sade, huoli pois. Sä olet niin hurjan hoikka ja sulla on sellaiset verenpaineet, että anna mennä vaan niiden sipsien kanssa.

Ihanaa kuulla Ballerinasta :)
Mistä hankit imetystyynyn?

Päivitystä

Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07 LA 8.7.
Rosa 30+32 Y05/07 +01/08 LA 11.10.
Jellybean 26+27 Y01/08 +02/08 LA 16.10.
Amilda 29+26 Y12/07 +02/08 LA 20.10.
Saana 25+29 Y11/07 +02/08 LA 1.11.
Sade81 27+29 Y06/07 +03/08 LA 21.11.
Brogan 25+28 Y06/07 +03/08 LA 26.11
Minisun 25+27 Y09/07 +04/08 LA 25.12

Vauvaantuneet

Ore 26.5. rv 41+0, tyttö 3215g 50,5cm
Baltsu 8.6.2008 rv 40+2, poika 3340g 48cm
Angsteri 14.6.

Ja hei taas pitkästä aikaa!

Meillä sujuu muuten hyvin, mutta pieniä mahavaivoja on ilmaantunut viimesen viikon aikana. Tänään käytiin vyöhyketerapiassa ja otetaan sellanen kuuri hoitoa tällä viikolla, niin jospa ne vaivat siitä helpottais. Ei onneks tarvi joka yö valvoa, mutta muutama yö on mennyt valvoessa klo 01:00-05:00 ja se hajottaa. Onneks mies on valvonu kans ja yhessä ollaan nyyttiä kanniskeltu. Ei siis mitään pahaa koliikkia (varmaankin), mutta ajateltiin, että kokeillaan nyt tuota vyöhyketerapiaa jos se auttaa. Ja onhan se kamalaan katella, kun pienellä vääntää masua niin lujaa ajoittain.

Mutta ollaan kasvettu ja vahvistuttu kovasti ja muutenkin tytteli on alkanut vähentään päikkäreitä ja katteleen maailmaa päivän aikana. Hymyä ei oo vielä herunu, mutta jospa se pian sieltä tulis:) Päätäänkin se koittaa jo kovasti kannatella.

Itellä olis jo kova hinku juoksentelemaan, mutta kun en nyt oikein tiedä, että pitääkö oottaa sinne lopputarkastukseen asti, vai voiko lähtä jo aikasemmin vähän reippailemaan. Kävelly oon aika paljon, mutta se alkaa jo maistua puulle... Niin jälkitarkastus mulla on siis vasta 16.7.

JA HIRMUISESTI ONNEA ANGSTIKSELLE JA MIEHELLE PIENESTÄ RINSESSASTA:) Kyllä ne kaikki kivut on sen pienen nyytin arvoisia, ehdottomasti! Ja ne kivut unohtuu kyllä parissa päivässä, ainakin mulla kävi niin. Tosin selvisin ite niin pienellä "vaurioilla", että sekin varmasti auttoi asiaa. Jos oikeen pahasti paikat repee synnytyksessä, niin kyllä ne kivut varmasti sitten vähän kauemmin pysyy mielessä.

Ja Mi-iullakin odotus lähenee loppua, ei oo pitkä aika enää:)

Ilmeisesti kaikilla on kaikki ihan hyvin, en oo ehtiny (taaskaan) paljon aikasempia juttuja lueskeleen, mutta tsemppistä kaikille odotukseen:)

Ja mukavaa juhannusta, me lähetään mökkeilemään mummun ja pappan kans!

Ore ja prinsessa 3vko

Kerrankin kirjautuneena. Täältähän löytyy kaikkia jänniä nappuloita kun kirjautuu sisälle.. hmm..

Mulle tuli hauska mielikuva Sadesta puhelinpalaverissa sipsejä syömässä ja koettaen peitellä sipsien aiheuttaman rouskutuksen ja syömisen äänet. :)

Kiva kuulla minisunista ja oresta. Kaikki tuntuu olevan tosiaan lähdössä reissuun.

Onko Lumiksen mieli kohentunut? Laita purnausta meilillä jos haluat jakaa ajatuksia.

Ei ole mi-iulla enää monta viikkoa aikaa ennen kuin haikara vierailee. Sitten nuo sun selkäkivut ja muut vaivat onneksi helpottaa. Mä oon kans potentiaalinen selkävammainen, kun ennen raskauttakin aina jotain pientä vaivaa on ollut. Joten myötäelän sun kärsimystä edes vähän :)

Mä vaan vedän jäätelöä vaikka huomenna neuvola.. No, mehujäätä enkä kovin paljon, joten armahdettakoon minua ;) (vedin tosin jaffakeksejä tuossa aiemmin...) Enää kolme työpäivää ennen lomaa. Ihanuus ja autuus. Kai ne saa jotenkin lusittua. Mulla ei oo taas mitään järkevää sanottavaa, as you can see, joten lopetan tän jaarittelun.

Brogis tänks mutta en oikein toisaalta jaksaisi avautua... Kaikki on jo sanottu jossain vaiheessa. Tahtoisin vain niin meillekin sen nyytin enkä haluaisi odottaa enää tätä odotuksen alkua. Enkä haluaisi toisaalta koko ajan ajatellakaan tätä asiaa koko ajan, sillä on niin paljon hyviäkin asioita meneillään, joista pitäisi pystyä nauttimaan. Jos joku pystyisi mulle lupaamaan, että joskus se plussa saadaan, vaikka aikojenkin päästä. Mutta eihän sellaista voi kukaan luvata. Mies on niin tyyni ja moittii, kun kaikki pitäisi saada heti... En tiedä hirvittääkö sitäkin, mutta on mun vuokseni vahva. Voihan... tahtoo... miksi ei... Yli vuosi on jo mennyt pillerittä ja kohta tulee vuosi täyteen yritystäkin. Vali vali. Nooooooh, ehkä vielä...

Vieläkö Rosiksella on koira huollettavanaan? Tulevatko kissojen kanssa paremmin toimeen? Entä äitisi vointi?

Onko Saanan pahoinvointi jo lakannut?

Brogiksenkin loma lähenee... Mä olen vielä ensi viikon töissä ja sitten läks.

Yhteistyössä