Ajatuksissa 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellybean
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasin juuri verkosta mammaksi.fi:n sivuilta kaksi clearbluen herkkää testiä, joista siinä sanottiin että näyttävät tuloksen jopa ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Jospa ne kopsahtavat postilaatikkoon torstaina niin pääsen testailemaan. Ja jospa ne eivät pakkasta säikähdä..

Jännitys alkaa olla jo käsinkosketeltavaa tässä ketjussa.. Kohta aletaan varmaan jo vetoja lyömään! Täällä korvessa kun ei raskaustestejä saa mistään niin on se hyvä että netti toimii, kusti saa polkea mulle sen testin tänne.

Eikös Papun kierto ole jo vaikka kuinka pitkällä ? ;P

*viilaa järeää tapparaa radan varressa....* :D

Hih, kuinkahan kauhean kohkaamisen saisi aikaiseksi jos oikein yrittäisi? Heh, onneksi etäsuhde jatkuu, mies ei joudu kärsimään :D

No, taisin jämähtääkkin tänne, teidän ikiomaksi nettihäiriköksi! ;)
Joo, kierto tekee jotain temppujaan, ei aavistustakaan mitä häröilee. Testit on näyttänyt negaa, tietty se plussa olis toiveissa.. muttamutta... Kun nyt malttais. Empäs muuten testannut tänä aamuna! Nih, eikös sekin ole jo maltillista? Jos sitten taasen huomen aamulla tolla Aconikos se oli nimeltään. En muuten mene samaan apteekkiin enään!
Fiskarsin kirves on muuten tosi hyvä!! Kevyt ja terävä, pitävän otteen saa varresta!
Heh, nyt kyllä tämä eukko häipyy, ennen kuin joku soittaa mulle valkotakkiset..

Hmm. Mun pitäis olla kyllä varmaan siinä vieressä työntämässä nitroa kielen alle..

Voi itku, heti kun pääsee vauhtiin pitää lopettaa. Mutta onneksi huominen tulee äkkiä :D

Tilasin niitä kotitestit.comista. Tosin, en suosittele kyseistä tahoa enää kenellekään, koska viikko sitte tilaamani ja maksamani testit on vieläkin tulematta, eivätkä vastaa tiedusteluihinkaan!!

Jospa tuo mammaksi hoitaa hommansa paremmin.. Täällä on toinen valkotakkisten tarpeessa, en varsin pysy housuissani torstaihin saakka. Ja tässä on tenttiin aikaa vajaat kaksi tuntia ja olen 500-sivuisen opuksen sivulla 98..

Kiitos, sitä todella tarvitaan. Mitään ei jää päähän kun ajatukset pyörii ihan muualla! Jos se testi ei ole ennen aamukahdeksaa torstaina tullut niin testaaminen jää iltaan, mut aivan varmasti tulen tuloksen kertomaan.

Hih, PAKKOHAN mun on testata viikonlopun takia. Kun on taas yhdet bileet tiedossa. Ihan kuin sitä alkoholia ei voisi olla muutenkin ottamatta... Mutta saanhan hyvän syyn testata liian aikaisin :D

No juu... mähän olin melko lailla alkuun oireeton. (Lievä) pahoinvointi alkoi joskus viikolla 7 tai 8, samoin hurja väsymys niihin aikoihin ja se kesti muutaman viikon. Siis sellainen, että mitkään yöunet ei tuntuneet riittävän, vaan suoraan töistä sohvalle ja sohvalta sänkyyn =) Ja tosiaan ne rinnat kipeytyi vasta aika myöhään eikä sekään kestänyt kauan.

Ihan eka oire ennen plussaa (näin olen tulkinnut jälkeenpäin) oli hitonmoinen hikoilu yöllä ja se, että toinen korva meni lukkoon.

Sitten mullahan oli tiputtelua jo alusta asti ja vaihtelevalla määrällä kesti viikolla 10, minkä jälkeen ei ole tullut muuta kuin valkovuotoa (sitä tosin tosi runsaasti...)

Tentti meni ihan ok. Lukenut en paljon ollenkaan, joten siihen nähden olen tyytyväinen jos edes läpi sen saan. Testit olivat jo nyt postilaatikossa kun kotia tulin, eli aamulla pääsen testaamaan. Silloin on kp 23 joten toivottavasti ei ole liian aikaista. Toisaalta nuo testit on sellaisia joilla voi testata jo ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.. Toivottavasti se täti ei tämän yön aikana pökäise kylään ja että plussa tulisi..

Rinnat on edelleen ihan hassut. Ei niitä koko aikaa siis jomota, mut kun koskee niin tuntuu. Ja eilen ne oli tooosi omituiset, ei suuremmat vaan ihan kuin joku olisi täyttänyt niitä tai jotain..

Oih, piti tulla tsempaamaan teitä jännäilijöitä!!!! ++++++++++puhaltelen ja tervetuloa sitten tuonne odotus-puolelle!
Mulla taas oli päinvastoin kuin Katriinalla jo ennen edes kuin kuukautisten piti alkaa aika selkeitä oireita vaikken niitä kuitenkaan uskaltanut uskoa. Eli mulla pissalla ravaaminen alkoi jo n. viikon ennen kuukautisten alkamispäivää ja on jatkunut siitä' lähtien (erityisesti yöpissimiset oli ihan uutta) ja nännit oli tosi herkät. Testasin pari päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, ja sekä mammaksin että apteekin omalla testillä tuli haalea viiva. Myös nälkä tuli nopeasti mukaan kuvioihin. Mut sit kestikin hetki ennekuin alko äklö olo eikä ruoka taas maistunu. Mut nyt taas maistuu...
Mutta siis, TSEMPPIÄ!
Vilkku rv.14+4

Testasin tässä aamulla ja negahan sieltä tuli.. höh.. Eli ei greippimehulla ollut toivottua vaikutusta ainakaan. Pitää tästä lähteä Kajaania kohti ajelemaan, että illalla sitten käyn lukemassa päivän keskustelut. Saana, sulle nyt tsemppiä! Pelasta meidän päivä!

Nega. Höh. Neilikka vois pelastaa viikon tai ens viikon? :)

Hmph. Toisaalta helpotti, toisaalta harmittaa niin p...leesti.

No, nyt vaan häitä suunnittelemaan... Ja lupaan huolehtia ehkäisystä kesään asti kunnlla... Tai sitten en.

Hmph. Ei se raskautuminen tosiaankaan taida niin helppoa olla. En olisi kyllä uskonut että lähes epäonnistunut keskeytys juuri ennen ovista voisi olla niin hyvä ehkäisykeino.
Kiva, menkat ei ala vielä aikoihin ja jo nyt *tuttaa niin maan *keleesti.
Pakko ajatella jotain muuta.

Yhteistyössä