juuripa menasinhin Ottikselle kerotoilla, että muuttelisi tuon yk:n 9.5v ei ihan vuotta kumminkaan nyt tullut..Mur-mur yk10.5v Vaikka uus kierto alkoi, ei kai yrityskertoihin tullut 1v lisää
No joo.. ei toi iihan normaali kierto kyl ookaan.. Tässähän oli se km, josta nyt alkoi menkat Primon avulla.Morticia Mun puolestani saat ihan vapaasti päivittää kp-listaa, kun se on sulle tuttua juttua ja huttua =). Jos joskus kuitenkin päivittelen, niin ett varmaan pistä pahakses ?
Perhis Laskin pikaseen kalenteria apuna käyttäen, ett sun kierto oli 106 päivää pitkä. Taitaa se kyssäri näyttää ton luvun tilalla jotenkin lupaavammalta, joten annetaan olla ja jos ja kun (toivottavasti) tulet raskaaksi tästä kierrosta, ei sillä ole enää väliäkään :heart:.
Olipas siulla hirmuinen uni:O..tuo kyllä vaatii a i n a h i n 6 ISOA lettusta, että järkytykseltä selviät!Täällä syödään räiskäleitä tänäkin iltana Outo juttu, en ole vuosiin juuri tehnyt lettuja ja nyt sit kaksi kertaa samalla viikolla.... Vilkas mielikuvitukseni tietysti kehittelee siitä vaikka mitä mutta ehkä tuota ei kannata niin vakavasti ottaa! Silti, menkkoja ei näy eikä kuulu...
Näin viime yönä karmeaa unta. Minulla oli kolme vastasyntynyttä. Yhden olin saanut siskoltani, ja sitä imetin sängyssä. Kaksi muuta vei joku odottamaan vuoroaan (?) pakastimeen, ja olin kauhuissani, kun huomasin, että oli laittanut pakastimen kannen kiinni, koska eiväthän ne sitten voi hengittää..... (mikään muu ei unessa huolettanut). Toiselle oli käynyt huonosti, oli kuollut, mutta toinen, pieni keskonen, virkosi kun lämmitin sitä JA alkoi puhumaan minulle. Kysyi näkyvätkö takaraivon kolhut pahasti.... :/ Kääk! Pahinta oli, kun unessa mietin, minne voin haudata tuon yhden ettei kukaan luule että olen sen tahallani murhannut....... ETTÄ voi unet olla kamalia! Ja kesken unen jollain tasolla tajusin, että untahan tämä on, ja yritin alkaa nähdä unta alusta, toisenlaisella lopputuloksella... siinä onnistumatta.
Kyllä tälläisen unen jälkeen tarvitseekin ison kasan lättyjä!!!!
Kiitos myötätunnosta mur-mur Lätyt auttoi kummasti, sain nukkua tämän yön ilman kuolleita vauvoja pakastimessaOlipas siulla hirmuinen uni:O..tuo kyllä vaatii a i n a h i n 6 ISOA lettusta, että järkytykseltä selviät!
.."tule tule plussa ihnainen kastehelmelle:heart: älä tule kurjake:stick: punanuttu "huru akka"..
Ja mulla kp17.Morticia mulla on tänään siis kp3 eikä 2 kuten olet päivitellyt
joten jos sen muuttanet oikeaksi
Ainakin mun pitäis olla kp 2/?Morticia - siulla on tainnu vahingossa jäädä tuo lista päivittämättä?:wave: