Ymmärrän hyvin Marza Onhan mulla itselläni jo kolme lasta, joten siinä mielessä ei olisi auttanut valittaa. Mutta nyt kun on uusi avioliitto ja miehellä ei lapsia ja kun näkee kuinka paljon se toinen sitä omaa lasta haluaa, niin kyllähän se pakosti vähän suorituspaineita lisää Ja etenkin kun ikää on jo tämän verran, niin meillä oli alunperinkin aikatavoitteena yritykselle se max. vuosi.
Totta se on, ettei kenenkään muun onni ole itseltä pois, mutta toisaalta tunteet on inhimillisiä eikä aina kovin järkeviäkään. Kyllä mä täydestä sydämestäni toivon jokaiselle lasta haluavalle sen oman käärön. Ja toisaalta hyvähän mun on sanoa, ymmärrän täysin niitä, jotka tuntevat katkeruutta siitä miksei heille, mutta muille.
Totta se on, ettei kenenkään muun onni ole itseltä pois, mutta toisaalta tunteet on inhimillisiä eikä aina kovin järkeviäkään. Kyllä mä täydestä sydämestäni toivon jokaiselle lasta haluavalle sen oman käärön. Ja toisaalta hyvähän mun on sanoa, ymmärrän täysin niitä, jotka tuntevat katkeruutta siitä miksei heille, mutta muille.