<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

tervetuloa mukaan Suikkis!!! :wave:

Lueskelin tuolta nettisivustoilta, että tuo paljon mainostamani cb:n plus testi onkin ihan syvältä...hyvä sitten että menin just sen hankkimaan! :LOL:
Tänään ollut niin kovaa kohtujomottelua ja särkyä ettei hyvä tosikaan! niiiiiin ristiriitaiset tunteet......... :D :'( :LOL: :kieh: :confused: uskaltaiskohan jo huomenna.....? ke-to pitäis alkaa menkat jos alkaa.

Suikkis tervetuloa mukaan.

Kiitos kaikille vertaistuesta. Mukava lukea teidän kirjoituksia. Itselle tämä on terapeuttista kirjoitella tänne. Olen hengessä mukana, vaikka en kommentoikaan välttämättä kirjoituksia. Toivotaan plussa rikasta kevättä ja kesän alkua.

ON: tänään vain vähäistä alavatsa kipuilua, vähäistä valkovuotoa / limaista vuotoa. Pupuiltu on ahkerasti viikonlopun aikana.
Huomenna käyn haastattelussa työharjoittelupaikassa. Sitten selviää pääsenkö sinne. Elokuun loppuun mennessä olisi tarkoitus suorittaa loput opinnot. En aio ottaa tästä hirveästi paineita. Tämä kevät on ollut aika stressaava. Opintojen suorituspaineet, ystävän kuolema, parisuhde ongelmat. Joten päätin pitää taukoa opinnoista ja suorittaa vähän hitaammassa tahdissa. Ottaen huomioon, että olen sairastanut jo yhden masennuskauden, en halunnut vaipua uudestaan sille tasolle. Nyt asiat näyttävät paljon valoisimmilta.

Terveisiä täältä hiljaiselosta:wave:. Olen nyt ollut ihan taustalla kirjoittelusta mutta lukenut kyllä olen. Ei ole vaan ollut mitään kerrottavaa ja tuntui turhauttavalta kirjoittaa.. : /
Täällä menossa nyt 21/28 ja kohta taas jännäillään!
Tosin tästäkään kierrosta en usko että onnistuisi, ensinnäkin himot ja halut olleet ihan kadoksissa, plääh. :headwall: Mun piti ottaa kaikki keinot käyttöön mutta toisin kävi. Mun vika primoliuska on hävinnyt enkä löytänyt sitä mistään, en hommannut ovistestejä, punaviinit jäi juomatta jne.:ashamed:

Oletetun oviksen aikana harrastettiin pakolliset pari kertaa mutta muuten ei ole voinnut vähempää kiinnostaa. Siis onhan sitä tehty muutenkin mutta oma fiilis ollut vähän matalalla.

Jotenkin ei jaksa edes enää ajatella mitään vauvajuttuja, tuntuu nykuisin tosi kaukaiselta asialta. Mitään oireita ei ole ja olen 85% varma ettei onnistunut.:(

No, ens kierrosta mä kyllä oikesta pistän kaikki peliin:kieh:

Nyt en kommentoi muita kuin onnea Ranskis :flower:ja tervetuloa uusille ja muille isosti tsemppiä!! Mä yritän olla taas vähän aktiivisempi;)

bambina, vieläkö aika matelee?? Täällä matelee! Mikä kiertopäivä sulla on se tiistai? Tai lähinnä mikä dpo? Mitä meinasit sen testaamisen kanssa tehdä?? Huomenna vai sillo tiistaina?

aliisa10, niinhän ne toiset sanoo, että silloin tärppää kun ei itse jaksa edes miettiä koko asiaa! Tsemppiä :)

anu84, meinaatko testata torstaina? :popcorn:

Ranskis, kyllä sun oireet kuulostaa hienoilta :heart: Itekin esikoisen kanssa tosin varmistelin silloin tällöin testillä, että olihan se viiva vielä siellä :)

Suikkis, tervetuloa :flower:

Emma82, hienoa, että tuntuu että kaikki näyttää valoisammalta :hug:

MeaMinnis, kiva kuulla sun kuulumisia :)

ON: Huoh. Täällä viuhdotaan kovaa ja korkealta syvimpään kuoppaan mitä on... Mies on ihan ihmeissään, kun mä olen kertakaikkisen ärtynyt ja ärsyyntynyt kaikkeen. Ensin itken, sitten nauran, sitten itken taas ja taas nauran. Tää on ihan hirveetä. Mies sanoi vaan tuossa, että näiköhän rouva on raskaana... Ja testasin jo negankin ennen kuin edes ajattelin, että mullahan on vasta dpo7 :headwall: Ei kai silloin mitään kuulu näkyäkään?? Vai onko jollain näkynyt? Kaikille muuten sellainen kysymys, että milloin teillä on näkynyt kaikkien haamujen esiäiti testissä, siis mikä dpo? Eli millon mä uskaltaisin testailla uudestaan :LOL: Aika ei kulu, ei sitten millään. Mä oon niin varma, etten oo raskaana, mutta niin varma en ole, että ottaisin lasin valkoviiniä. Mulla on menossa siis eka kierto synnytyksen jälkeen ja mietittiin miehen kanssa, että voisihan tämä olla sitä käynnistelyäkin, että kun alkaa oma hormonitoiminta taas pyöriä normaalisti. Onko kellään tullut tälläisiä "oireita" ekassa kierrossa? Mullakin tuli tissit tosi kipeiksi esikoisesta, mutta nyt ei sitten niin mitään tuollaista. En kyllä muista, että missä vaiheessa kipeytyivät. Mutta siis päivän polttavin kysymys:

Milloin on varhaisin dpo kun olet saanut testattua haamun/plussan ja millä testillä?

Vain hieman kärsimätön minä :LOL:

Muoks. Mies oli TODELLA pettynyt raskaustestin negaan. Voi sitä rakasta, taitaa hälläkin olla hurja vauvakuume :heart:

salliina: haha, kyllä aika matelee, edelleen!!! tämä päivä mennyt onneksi vähän nopeammin kuin eilinen... ööö, en oo oikeestaan edes laskenu, että mikä dpo se on, ootas...huominen olis siis dpo11, oletettavasti. mutta taidan kuitenkin odottaa tiistaihin. mä pystyn kyllä, pystyn, pystyn... heittelee tosi paljon ihan päivän sisälläkin nämä tuntemukset, välillä ollaan niin raskaana, välillä taas ei yhtään. noh, piakkoin se selviää joka tapauksessa. ehkä vois sanoo, että fiiliksistä 75% ei-raskaana, ja 25% raskaana.
ja salliina, mä taisin ekan testata dpo6!!! :LOL: en suosittele! enkä tiedä tuosta haamustakaan, esikoisen kohdalla testasin vasta kun menkat oli pari päivää myöhässä, mutta sillon olin muuten vaan jo ihan varma, mm. tissikivusta, joka nyt loistaa poissaolollaan! :kieh:
mutta tsemppiä meille (ja muillekin) piinailuun! :D :heart:

NiQ
Onnea Ranskis :hug::flower: Ihana kuulla että sait plussan sieltä! Onnea myöskin Aialle plussasta! :flower:

Täällä uhkaavasti kiertopäivät venyy. Viime kierrossakin oli 39pv kierto. Nyt tuntui vasta kp28 jotain oviksen oire limailuja... Odotukset on heikot tälle kierrolle, josko ensi kiertoon ne ovistikutkin hommaisi...?

**********Maanantai 7.5.2012*********

Mukana:

nanakuu................tyttö..................kp5/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp6/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp6/25-29..............yk9
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp12/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp12/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp13/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp13/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp18/30-35.............yk6
Salliina...............poika10/11..............kp20/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp20/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp22/28-38............yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp22/32-35..... ......yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp22/28..................yk8
Icicle ....................06/11...............kp23/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp23/28-32............yk16
bambina........................................kp24/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp25/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp25/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp25/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp27/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp27/29.................yk2
mama07..... .................................kp29/?...................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp32/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp33/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp33/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp33/31-64............yk2
Mememe........................................kp36/29?...............yk4

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:

Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula

Päivityspyynnöt punaisella

Omppuf Minä niiin tunnistan itsessäni myös tuon kateellisuuden. (Ja voi helevetti, miks ihmeessä sitä mahaa pitää paljaana esitellä? En ymmärrä. ) Jaksamisia, tsemppiä ja voimia lähettelen ja toivon sinulle sitä plussaa tulevaksi hetimmiten :hug:

Nöhvi Minä en osaa auttaa noissa tutkimusjutuissa, itsekkin olen miettinyt miten ne lie toimivat jne. Samoilla suunnitelmilla täälläkin mennään, yksityisellä perustutkimukset ainakin alkuun(jos sitten seuraavassa kierrossa saisin aikataulut soviteltua). Tsemppiä hirmukovastipaljonälyttömästi, toivon
niin ettei sinun tarvitse edes tämän tarkemmin noita tutkimuksia miettiä, vaan plussa pärähtäisi testiin tässä kierrossa :hug:

Suikkis tervetuloa!

NiQ Voi että, pysyisipä kiertopäiväsi maltillisina, kurjaa jos venyvät suotta :|

MeaMinnis Kiva kuulla sinusta :) Minä pidän peukkuja tärpin suhteen :popcorn:

Salliina85 En osaa sanoa, voiko plussa näkyä
miten paljon alle dpo10. Esikoista yrittäessä testailin vasta
jos menkat oli myöhässä, ja nyt toista yrittäessä olen nettikeskusteluista
lukemalla tullut siihen uskoon että dpo11 näkyisi jos on näkyäkseen. Mutta se ei edes välttämättä kuulemma vielä silloinkaan näy. Nyt päätinkin, että dpo13 on uusi rajani, ennen sitä en enää testaa.

bambina Sielläkin jo jännät päivät käsillä :popcorn:

Saiskos tänne liittyä :) ? Kovasti puolison kanssa toivotaan toista kaveriksi pienemmälle. Olen 20-vuotias ja meidän poika on tässä kuussa 1-vuotias.

Kierto 26-28 päivää, nyt menossa kiertopäivä 25 ja yrityskerta 2 on menossa.

En tiedä, enkä ole varma että kun tein eilen raskaustestiin, niin tuli tooooosi haalee haamu(ko?). En sano vielä mitään varmaks, kun puoliso ei ainakaan erottanu sitä testistä.

Viime kerralla kun tulin raskaaks, niin viljelin noita raskaustestejä ympäri vessaa :D.
Saa nähdä nyt olenko kokoajan tikuttamassa. Ilmeisesti sitten :D.

Parasta tehdä testiä uudelleen myöhemmin tällä viikolla.

• Tykkää
Reactions: NiQ ja anu84
Tiudeliina Mukaan vaan :wave: sullahan on heti jännäpäivät, taisit tulla kääntymään täällä vaan :D

anu84 samoissa mennään, jaksuja vaan, ei muu auta=)

Meliah Mulla näköjään aktivointi tänne kirjoittelussa alkaa aina vasta viikko ennen oletettua H-hetkeä :D Vaikka voisihan sitä muulloinkin käydä kommentoimassa eikä olisi niin omanapainen :ashamed: Toisaalta huomaan että kun en tänne enää niin usein kirjoittele, niin ei vouhkaa niin paljon tämän yrittämisen kanssa, parempi ehkä niin.

Eilen just sanoin että en jaksa paljoa aatella että olisi nytkään onnistunut, hah.. sieltä se epäilys jaksaa kerta toisensa jälkee nostaa päätään :LOL: Aamulla kun heräsin oli sellainen etova olo ja tänään tuolilta noustessa tuli repäisykipu. Nää on näitä taas, mulla joka kierrossa sama juttu ja aina mä jaksan ihmetellä josko nyt :headwall:

• Tykkää
Reactions: anu84
Saiskos liittyä seuraan.
Meillä on 2 viikon päästä häät ja päätettiin miehen kanssa että sitten saa kakkonen tulla. Tarkoitus olisi mennä poistattamaan ehkäisykapseli heti häiden jälkeen, jos terkkariin vaan saa aikoja. Meillä on ennestään 10/09 syntynyt tyttö. Olen tammikuusta asti oottanut että pääsen mukaan kuumeilemaan, ja ehkä vuoden päivät salaa haaveillut toisesta lapsesta :)

Minäkin voisin hypätä mukaan! Eli olen 22-vuotias 02/11 syntyneen pienen pojan äiti ja ollaan oltu enemmän ja vähemmän ilman ehkäisyä tämän vuoden helmikuusta saakka. Minulla on kierto hukassa edelleen jatkuvan imetyksen takia, mutta ehkä kiertopäiväkseni voisi laittaa 10/X kun olen noin 10 vrk sitten vähentänyt imetyskerrat yhteen ja jättänyt myös yöimetykset pois. Jännä nähdä, starttaako kierto...

Donnatestilla olen yrittän ovulaatiota löytää, mutta ei ole tullut. Alkuvuodesta testailin liuskoilla ja silloin sain plussaa monta kertaa (ihan tosi tummia), ei kuitenkaan tullut ovulaatiota. Ilmeisesti keho yritti ovuloida, mutta ei hormonitasot riittäneet sitten kuitenkaan...

No, tällästä tää on, ei voi mitään. :whistle:

bambina: Joko aika on alkanu kulua? ;)
Nöhvi: Tuosta lääkäriin jonottamisesta. Kannattaa käydä "ehkäisyneuvolassa" kysymässä aikaa. Tarkempiin tutkimuksiin julkiselle ei pääse ennen vuoden yritysaikaa, mutta jonoon kyllä laittavat aiemmin. Meillä jonossa meni aikaa n.4kk. Eli päästiin tutkimuksiin kun yritystä oli vuosi ja kuukausi. En tiedä vaikuttiko se että esikoistakin yritettiiin 2 vuotta ja 2kuukautta. Ikinä ei tee haittaa kun käy vähän kyselemässä. Hirveesti ovisplussatuulia kuitenkin tähän kiertoon ja toivotaan ettette edes tarvii lisätutkimuksia! :)
anu: Siellä näköjään alkaa jo puntit tutisee ;D Jännän puolelle mennään!
Salliina:Oih oireita! Jaksamisia piinailuihin, toivotaan että tärppi tulee :) Ja hei mitkä testit näyttäis plussaa dpo7??? :D:D Pönttöjä me testiholistit.
aliisa10: Harmi että siellä tunnelmat lannistuneet :( Joskus kyllä iskee semmonen tosi toivoton olo. Jaksamisia :hug:
Sukkkis, Tiudeliini,alley ja kurasaapas: Tervetuloa! Olkoon visiittinne lyhyt ja antoisa ;)
Emma: Toivottavasti saat työpaikan! Sekä paljon jaksamisia suureen suruusi :hug:
MeaMinnis: Sama täällä "pakkoseksi" on niiiiiiiin!!!! :mad: Mutta nyt me plussataan!!!!! :D Jos laittaa oikein monta huutomerkkiä niin sehän toteutuu eikös? :D
Niq: Pahoittelut venyvästä kierrosta! :/
meliah: en tosiaan tiiä miks :D:D ei kait sitä hirveemmin nuo tietyt sisaret aattele että mikä sattuu lasta yrittäviin ja mikä ei? :eek: Itse ei tulisi mieleenkään valittaa raskausoireista niille joilla homma hivenen takkuilee. Tsemppiä myös sinne kierron alkupäiviin ja tulevaan oviksenbongailuun :)

(.) Mitähän mä taas tulin jaarittelemaan :D Ei niin mitään uutta ainakaan itsestään. Kohta tulee puoli vuotta ilman nikotiiniä :) JEEE! Huomenna pääsee hoitamaan niin suloista miehen veljen tyttöä <3 Elämän aurinko alkaa paistaa tähänkin pusikkoon. Tulis vaan niistä tuloksista jo soittoa, kohta soitan itse sinne ja hiillostan ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Omppuf Onnittelut puoli vuotisesta. Vaikka kyseessä onkin vain työharjoittelupaikka opintoihin liittyen, niin kiitos tsemppauksesta.

Uusille tervetuloa joukkoon. :wave:

ON: nyt on kyllä sen verran kovat kivut (koskee alavatsaa, kylkiä, alaselkää ja välillä heijastaa reiteen) että jos ei ov ole tänään tai viimeistään huomenna, niin johan on ihme.

Haastattelu meni hyvin. Lupasi soittaa että saanko varmasti paikan. Olisi tosi mielenkiintoinen päihdepuolen työpaikka. Pääsis näkemään kuntoutuksen sekä katkon puolen, sekä mahdollisesti avon.
Olispahan muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin tämä kuumeilu.

nonnii...aamulla toooosi runsasta valkovuotoa, joka nyt kipujen kanssa on muuttunut päivän mittaan rusehtavaksi/punertavaksi...en oo ihan varma väristä kun työpaikan wc-paperi on keltasta! :LOL: mutta siis noinkohan huomenna aukee hanat sit ihan kunnolla... :(

Onnea plussanneet! :) On se hienosti tää toukokuun alku alkanut,jospa jatkuis samaa rataa.

Mä oon käyny teitä päivittäin kurkkimassa ja nytkin tulin kyttäileen,onko NNÄ mitään tuloksia saanut mihinkään suuntaan oloistaan.. ;) Sitä odotellessa :)

Täällä huomenna taas ultra,nyt ihan oikea nt-ultra,viimeks murunen oli liika pieni :/ no saanpahan uuden kurkkausreissun ;)

taiska ja muru 11+4

• Tykkää
Reactions: anu84 ja NiQ
Olipas tullut taas paljon tekstiä vähässä ajassa :) Ootte oikein aktiivisia!

bambina, huomennahan sen sitten näkee! Plussaa sulle toivon, sais hanat kestää kiinni!

NiQ, toivottavasti stressitön kierto toisi tulosta :) Tarkoitan siis sitä, että jos ei oikein osaa ovista odotella, niin jospa se yllättäis :)

meliah, mäkin mietin, että jos ottais käyttöön tuon dpo-rajan mitä ennen ei testaa. Esikoinen näky mulla muistaakseni dpo12 jo, mutta jos ottais dpo14. Se olis silloin äitienpäivä. Mutta uskaltaako siihen jättää testaamisen, jos onkin sitten nega? : /

anu84, kaipa se riippuu enemmän siitä dpo, kuin kp:sta että näkyykö raskaus? Mutta nostan sulle hattua jos jaksat odottaa :)

Tiudeliini, tervetuloa! Toivon sulle viivan vahvistumista :)

MeaMinnis, mut jospa se oliskin nyt! :)

alley, tervetuloa!!

kurasaapas, tervetuloa sullekin! Mulla alkoi menkat noin 6vkoa siitä kun vähensin imetystä eli aloitettiin kiinteät. Tosin imetän edelleen 6krt/vrk, mutta kiinteiden aloittaminen vähensi kyllä imemistä radikaalisti ja käynnisti kierron. Mullakin menossa vasta yk1.

Omppuf, kiitos! Miten niin testiholisti?? ;) Toivottavasti saat pian soittoa sieltä!

Emma82, toivottavasti saat paikan! :) Ja nyt sitten oviksen hyödyntämiseen vaan kaikki vapaa-aika :)

mama07, pahoittelut menkoista :hug: Mutta hienoa kuitenkin, että on normikierto, voi vähän laskeskella päiviä jatkossa :)

taiska87, jännää ultraa teille vain, ihanaa :heart:

ON: Mulla tullut olevinaan taas vaikka mitä oireita :cool: No mutta, tiedä näistä nyt sitten. Alavatsaa juili pikkuisen, mutta se meni sitten ohi. Tuossa sohvalla istuessani oli kohdussa joku tosi kova vihlaisu, joka kesti ihan vähän aikaa. Tuolla vasemmalla puolella... Sitten mulla on koko ajan maha kipeä, sellanen paha olo. Siis ihan tuo mahamaha, ei kohtu. En keksi, että mitä olisin voinut syödä sellaista tai mitään, mutta sen verran huono olo ollut koko päivän, etten lenkille kyennyt lähtemään. Mutta edelleen ollaan miehen kanssa sitä mieltä, että mulla hormonitoiminta vaan käynnistelee itseään. Tosin tuossa puoli tuntia sitten kyllä mietin jo, että mitäs jos sitä kuitenkin raskaana... Mutta en usko, koska en ole siitä ollenkaan varma ja kun esikoisen kohdalla olin. Toisaalta tekisi mieli äitienpäivänä testata (dpo14), mutta en haluaisi sen olevan silloin nega... Saa nähdä, että josko sitä vain odottaa sitten menkkoja. Meillä tosin olisi tyttöjen ilta perjantaina ja voisin ottaa pari siideriä siinä, jos olisin varma etten ole raskaana, mutta näyttäisiköhän testi totuutta vielä dpo12...? Menen sittenkin varmaan autolla... Toivottavasti jaksoitte lueskella pitkät tekstit :)

• Tykkää
Reactions: taiska87
Mä oon kyllä ihan heittäny kirveen syvälle kaivoon meijän yritysten kanssa. Tarttis varmaan alkaa miettiin hoitoja. Nyt yritystä takana 11kk ja yksi km 3/12. Millaisia suosituksia täältä tulisi. Menkat jonku verran heittelee, mutta ei suurta heitto 22-30. Mistä kannattais lähtee liikkeelle?

Nöhvi
Oho, onpas tullut tekstiä :D Kiva lueskella, mutta kommentoinnissa meinaa pudota kärryiltä :O

Tsemppiä piinailijoille! Keitäs teitä olikaan, ainakin anu, Salliina, NNÄ, bambina ja tietenkin Meaminnis ja Omppuf! Olikos vielä muita? No tasapuolisesti +++++++ kaikille!

Suikkis tervetuloa :wave: Pahoittelut tuosta keskenmenosta :hug: Toivottavasti visiitti kuumeilupuolella on pikainen ja pääset pian mahankasvatuspuolelle!

Bambina: mä plussasin esikoisesta aikanaan cb:n testillä, joten ei se aivan susi ole :LOL: Silloin jaksoin odottaa niinkin pitkälle kuin dpo12 (muistaakseni) ja silloin oli selkeä plussa. Tai no jaksoin ja jaksoin, työmatkalla en viittinyt testailla ja sen takia "venyi" noin pikälle ;)

Emma: toivottavasti saat paikan!

Kiitos ihana meliah tsempityksistä :) Samaa toivon teille - eli sitä plussaa ja ettei tartteis tutkimuksista yms murehtia!

Tervetuloa Tiudeliini, Alley ja kurasaapas :wave: Jei, saatiin lisää höpöttäjiä tänne :)

Kiitos Omppuf infosta! Nyt tiedän ainakin minne soittaa :D Ja kiitos tsempityksestä! Ja hei aivan mahtavaa - puoli vuotta ilman nikotiinia!!! Hieno suoritus (tiedän miten tuskaa tuo lopettaminen meinaan on).

Aliisa: välillä on ylämäkiä ja toisinaan taas alamäkiä. Toivottavasti fiilis paranisi!

Pahoittelut menkoista mama: :hug:

taiska87: kiva kuulla sinusta :) Ihanaa masun kasvattelua :heart: Ja tsemppiä ultraan!

kateudesta: kieltämättä noita kateuden tunteita on alkanut tulemaan enemmän ja enemmän :ashamed: Miksi kaikki muut saa niitä vauvoja? Miksi meille ei ole tulossa? Jos olisi raskautunut heti kun alettiin yrittämään, niin vauva olisi jo melkeinpä sylissä. Iloinen osaan olla vielä tuttujen raskauksita, mutta samalla hyvin hyvin kateellinen ;)

on: kp12 ja ovista odotellaan vielä. Oireista päätellen lähestymässä, testit vielä negaa. Hitsit, ollaan lähdössä reissuun reilun parin viikon päästä. Eli osuu justiinsa kriittiseen aikaan. Joko on just plussannut taikka sitten menkkakipujen kourissa, arghhhh. Mieluummin plussa pliis!

Onnea kaikille plussanneille. :)

Piti tulla oikein täältä tarkistamaan omat kiertopäivät kun ärsyttää enää laskea noin isoja numeroita... No mutta miehen kanssa sovittiin, että tällä viikolla aloitan nyt terot, niin päästään ens kuussa sitten heti tositoimiin kun mun työmatkat on takana ja silleen. :) kai tästä viel hyvä tulee. :) Pahoinvointikesä kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. ;)

Heissan!

Täältä liittyisi yksi toisen kuumeilija joukkoon. Ennestään meillä on 6/10 syntynyt poika, ja olisi ihanaa saada alle 3 vuoden ikäerolla toinen. Pillerit lopetin 12/11, joten tyhjennysvuodon jälkeen on tullut kolmet menkat ja ihan miten sattuu. :mad: Vähän tjot-meiningillä ollaan kuitenkin menty, mutta nyt lähiaikoina (kun ei gradun kirjoittelu niin innosta... :|) olen eksynyt keskustelupalstoille ja johan se vauvakuume sieltä rupes nostaa päätään! =) Kierrot on melko siis melko sekaisin mutta jos nyt mentäis edellisen kierron mukaan niin nyt ois kp 20/33 ja peittoja on heiluteltu ahkeraan. Vielä en oo sortunut ovistikkuihin, mut just eilen miehelle sanoin et kun en oikeen oo omaa kroppaa tarkkaillut enkä siis tiedä koska ovis on niin ehkä tässä jossain vaiheessa meen ostamaan ovistikkuja. Jos siis nyt ei oo tärpännyt. ;) Pari raskaustestiä kaapissa odottelee. Niin ja piti sanomani, että esikoinen sai alkunsa helposti, olisko ollu yk1 vai yk2 joten nyt tuntuu että on mennyt jo kauan. (Anteeksi sanavalintani kaikki jotka olette yrittäneet oikeasti monta monta kierrosta. :|)

Mä oon kanssa mestari kehittelemään itselleni oireita. :) Alavatsassa tuntunut muutamina päivinä sellasta pientä jomotusta/viiltelyä ja tänään tuli vähän repäisykipua muistuttavia tuntemuksia. Niin ja ihan niinkuin olis päivällä ollu hiukan paha olo. Se kylläkin varmaan johtui siitä että klo 8 aamupalan jälkeen söin seuraavaksi vasta klo 13 ylipäätään jotain. Katsotaan nyt. Päätin, että jos ei menkat ole alkaneet 33 päivän tienoilla, niin sitten testaan.

Niin ja anteeksi että postauksesta tuli täysin ON. Oon vaan niin huumassa kun voin johonkin purkaa näitä kaikkia juttuja. :D Mies kun ei ihan joka kuviteltua oiretta ym. jaksa noteerata...

Tsemppiä kaikille plussanneille ja ovisplussan saaneille! Toivottavasti moni testais r-testillä plussan ja saatais lisää mallikelpoisia kansalaisia! ;)

Yhteistyössä