<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Tänään testattu 2 negaa eli tuo eilinen oli joku hutilaukaus testi.
Ehkä mä jään odottamaan niitä menkkoja ja oireetkin on kuviteltuja. Ehdin kyllä jo hiukan innostua. Pitäisi jättää nuo testaamiset pelkästään sinne menkkojen alkuun.
 
äiti -07............tyttö 01/07..............kp1/31...................yk6

Niin ne yk nousee kierto kierrolta...mut elämä on...ei tässä muuta voi aatella. En sano ettei se aina pahalta tunnu kun menkat alkaa, sitä vaan oli liian innoissaan alussa.
Nyt toivon että sais uuden työpaikan ja pääsis pois tuolta missä extra harrastetaan työpaikkakiusaamista..mua niin harmittaa että vaihdoin osastoa, oon siis sairaalassa töissä...nyt kovast oon ettiny töitä ihan muualta. Eli suurimmaksi osaks varmaan yk kasvaminen johtuu ressistä jota saan tuolta työpaikalta...:stick:

Mä taidan nyt jättää kirjoittamisen tähän...ja yritän saada ton mahakivun vähän talttumaan noilla pillereillä...
 
Ei epäselevyyksiä, etteikö ne menkat alkas tässä näillä hetkillä.. Ja taitaa jo niin monta olla plussannut kesäkuussa, ettei kahta viivaa minun tikkuun riitä ;) Mutta onnea niistä plussista, olette ne ansainneet :heart: Muistakee vain nauttia niistä kahesta viivasta, vaikka olisi kaikenlaisia pikkuvaivoja! :D
 
Nöhvi
**********Sunnuntai 17.6.2012*********






Mukana:

äiti -07............tyttö 01/07..............kp2/31...................yk6
NiQ..........................07/11............ kp7/32..................yk4
Aura08...................12/08................kp8/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp9/33-34............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp10/26-32.............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp11/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp12/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp15/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp16/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp17/24-27...............yk2
amante.........................................kp17/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp21/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp21/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp22/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp24/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp25/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp25/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp26/25-26..............yk10
laala..............tyttö05/09.................kp28/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp29/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp29/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp30/27...................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp30/30-34..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp35/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp42/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp46/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp51/?....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?
Sannak82..................08/10............kp?.........................yk?

Jännäilijät
alley dpo12, Nöhvi dpo9, meliah dpo7, bambina dpo 2

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
tämän nimimerkin takaa löytyy entinen bambina. :)
saa päivittää listaan.

Nöhvi: kiitos taas päivityksestä. ihanaa, että joku jaksaa tehdä sitä. :) koska testaat??????? :D

alley: älä heitä vielä kirvestä kaivoon...ne hormonit saattaa muuttua ihan yhdessä yössä. voi kattoo jokusen sivun taaksepäin niistä anun testeistä, miten iso muutos tuli yhdessä yössä! =)

ruttunaama ja äiti-07 :hug: :hug:

kuinkahan totun uuteen nimimerkkiin... :D voi olla että pian listoille palaa sama vanha. "liian moni" vaan alkoi tunnistamaan... ;) joten yritetään pysyä nimettömänä, vaikka ei se enää täysin oo mahdollista. :D
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
Hellurei :wave:

amante (nätti nimimerkki): kyllä se kertakin voi riittää!! Toivotaan parasta! Ja päivittämisestä... mä roikun täällä kuitenkin joka päivä niin sama kai :D Ja mm meliah on hoitanut sen homman niin monesti, että tarttee autella! Ja Salliinakin on päivitellyt. Testaamisesta - öö, "entinen Nöhvi" olisi jo aloittanut testaamisen :D Mä luulen että tiistaina (tai sitten repeen jo maanantaina). Niin kauan kun ei ole testannut negaa niin voin edes kuvitella olevani raskaana... tiistaihin asti käytän lugeja, joten varmaan tosiaan silloin viimistään sitten? Ehkä? Hui, en mä tiiä uskallanko :D

alley: älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tosiaankin päivässä parissa voi tulla iso muutos ja alhaisilla päivillä sillä pissan koostumuksellakin on iso vaikutus!

äiti-07: pahoittelut tädistä :hug: Aina yhtä ärsyttävää!!!

Ruttunaama: harmi jos tuntuu ettei tärpännyt :hug:

Salliina: no onneksi et ole sentäs katoamistemppua tekemässä :) Paljon tsemppiä tulevaan! Toivottavasti saadaan sut pian aktiiviksi takaisin!

on: dpo8 ja olot... no tänään oli heikotusta, mutta taisi olla nestehukkaa. Masussa on vaikka mitä nippasuja, mutta niitä nyt on... Voi kun tulisi siideritön juhannus :) On muutes seuraavaksi kuukaudeksi keksittynä vaikka mietä rientoa, vois tulla aika erikoista jos juuri nyt sattuisi tärppäämään ;)
 
No niin, teillä taitaa olla joku taika tässä ketjussa :D eilen tein testin ja jämäkkä plussa <3
takana siis kohdun ulkoinen ja vähän pelottaa nyt jos vaikka uusii...
meinasin varailla ensi viikolle aikaa ultraan, että saisi selvyyden onko siellä asiat missä jamassa, mutta toivotaan. Ei vielä oikein uskalla edes iloita.
 
sannak82: hurjan paljon onnea plussasta!!!! :heart: eiköhän siellä jotain varmasti ole, jos viivatkin testissä olivat voimakkaat! :D ymmärrän pelon, mutta koita nyt nauttiakin. :hug:

ON: tietääkö kukaan sellasta tunnetta alavatsalla, kun on ollut pissahätä ja sitä on pidätellyt kauan...? sitten kun oot päässy pissalle, niin alavatsalla on ihan hetken aikaa sellanen "pieni kivun tunne"...tai painon tunne, tai miten sitä nyt osaiskaan kuvata...tosi hämärän kuulosta tää mun selitys, toivottavasti joku tietää mitä mä selitän ja jollain on myös ollu samanmoinen tunne, etten tunne itteeni nyt ihan hölmöks kun pissakivuista selitän! :LOL: mutta anyway, mulla on sellanen tunne nyt ihan koko ajan...sellanen pieni kipu/paine tms. ja se on tosin kyllä ollu muissakin kierroissa, joten siitä en perusta sen enempää. viikon päästä pitäsi alkaa menkat, sopivasti juhannuksena. : /
 
Eihän tänne voi olla kirjottamatta :LOL:

sannak82, hurjasti onnea! :heart:

ON: Mä ootan, että vuoto alkais. Mulla siis testattu nega sairaalassa (!!) keskiviikkona, mutta en jaksa uskoa, että se siitä mihinkään muuttuisi. Meillä on nyt noita vieraita, join eilen 3 siideriä. Sais vuoto alkaa pian - nyt siis kp29/32. Jos ei oo alkanu kp32/32 aamulla niin pakko kai testailla kun ollaan lähdössä juhannuksen viettoon, niin tietää sitten onko vesilinjalla vai ei. Mutta siis, vuotoa odotellaan. Ja kaipa sairaalassa kp25/32 olis jo jotai näkyny pissatestissä tai ultrassa?? Vai ei?? Tietääkö joku?
 
Nöhvi
Onnea Sannak82 :heart: Niin kauanko teillä ehti olla yritystä? Viime syksystä siis, eli kuitenkin jonkin aikaa. Onnea!

amante: ei mulla ehkä ihan tuommoista ole ollut? Vaikka pissatulehdukset onkin olleet kiusana tässä kakkosta yrittäessä... mutta joo, aika jännä?

Salliina: niin joo sulla oli sielä sairaalassa noin vähän kp:t, elikkä viikko oviksesta eikö? Ei kai ne sairaalan pissatestit ole sen kummempia kuin apteekista saatavatkaan, näin olen ymmärtänyt. Ja ultrasta - itse kurkkasin mur murin palstoille linkittämää raskauskalenteria, mulla viikot olis nyt (jos olisin raskaana) 3+4 ja tuo sanoo "löydökset kaikututkimuksessa": ei mitään. Eli jos viikko on ollut oviksesta niin ei kai sitä raskautta voi mitenkään nähdä? Korjatkaa joku jos olen väärässä.
 
vielä siitä tabuaiheesta. Sukupuoleen vaikuttamisesta. Mä olen äärimmäisen onnellinen tuli sieltä kumpi tahansa. Mut ei siinä mitään häviä jos vähän yrittää luontoaäitiä ohjata :) AIka monesta lähteestä olen lukenut että todella ne poika siittiöt on vikkelämpiä mutta eivät kovin sitkeitä Tyttösiittiöt taas kestää elävinä pidempään, mutta ovat hitaita,. ELi ovis päivänä ei seksiä, mutta edelleisen
tai sitä edeltävänä kyllä. Siten ne pojat olis jo luovuttaneet ja apajat on tyttöjen. Mut voi olla huuhaata ja voin katua vielä tätä ratkaisua sillä raskautuminen voi olla hidasta..
 
kiitoksia :) oon toki todella onnellinen, mut takaraivossa pieni pelko, toisaalta nyt viiva tuli paljon nopsempaan kun sillon kun oli ku. ja lekuri sanoi et saattoi olla merkkiä siitä kun viiva ilmestyi aika hitaasti...vähän kyllä ihmettelen :/ koska kait sitten hormoonitasosta kii..no mutta jotenkin varmempi olo kuin silloin.
Yritystä aloiteltiin viime syyslokakuussa ja tuo ku oli jouluna ja sekoitti kropan aika hyvin..
Hirmuisesti tsemppiä
Onko täällä porukkaa lpr suunnalta??
 
Sannak: Paljon onnea plussasta!

Nöhvi ja amante: Kiitos tsempeistä. En ole vielä jättänyt testaamista, kun tuli ostettua niitä testejä tonne varastoon :) Tänään oli kuitenkin vieläkin nega. Vähän oli tullut punaista tuhrua pikkareihin, joten ihmetellään mihin se johtaa. Tytöstä oli aikoinaan valemenkat.

Salliina: Kyllä kai se on täysin mahdollista että ei näy noilla kp päivillä mitkä olit lekurissa... Itse en kyllä oo asiassa yhtään viisaampi, niin kun ehkä oot huomannu näistä mun testisekoiluista :D

Ruttunaama: Tovotaan ettei täti tuliskaan käymään :)

Sukupuoleen vaikuttaminen: Ei olla mietitty tai puhuttu mitään. Pääasia että saadaan toinen lapsi ja terve sellainen. Mies varmaan toivoo poikaa, että saa kala ja futis kaverin. Ja minä kyllä valitsisin toisen tytön jos saisi valita. Mutta ovis aikana yritetään pupuilla niin että saatais tärppi, on se sitten kumpi vaan. Mikäli tästä ekasta ei nyt sitten tärpännyt.

Oli muuten mielenkiintoinen käynti miehen mummolla. Hän näkee silloin tällöin enneunia ja oli nähnyt viime viikolla ( en kysynyt oliko nyt vai oikeesti viikko sitten) unta että joku oli seissyt hänen takanaan kun oli nukkumassa ja tarttunut pienillä käsillä hänen käsiinsä. Oli sitten kysynyt siskoltaan siitä ja hän oli todennut että joku saa vauvan. Unen näkeminen sattuisi juuri oviksen aikaan tai sitten kiinnittymisaikaan... Oon ehkä pöljä, mutta sai uskoa vielä että vois jotain ollakin masussa...
Laskin että mulla on testi joka päivälle ennen kuin menkat pitäis alkaa, ni katellaan miten ne muuttuu. Tänään oli vielä nega.
 
Nöhvi
**********Maanantai 18.6.2012*********






Mukana:

äiti -07............tyttö 01/07..............kp3/31...................yk6
NiQ..........................07/11............ kp8/32..................yk4
Aura08...................12/08................kp9/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp10/33-34............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp11/26-32.............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp12/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp13/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp16/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp17/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp18/24-27...............yk2
amante.........................................kp18/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp22/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp22/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp23/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp25/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp26/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp26/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp27/25-26..............yk10
laala..............tyttö05/09.................kp29/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp30/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp30/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp31/27...................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp31/30-34..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp36/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp43/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp47/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp52/?....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
alley dpo13, Nöhvi dpo10, meliah dpo8, amante dpo3

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
sannak82 Hurjasti onnea ja vauvaliimaa!!! :heart:

äiti-07 iso :hug:

Ruttunaama iso :hug: myös

alley enneunet on jänniä, toivotaan et masussa on kyytiläinen :heart:


Täällä ei mitään ihmeitä. Plussaa puhaltelen kovasti kaikille!!! :whistle: :whistle: :)
 
Onnea Sannak!!

TuohonMyDreamin mummoon liittyen: mua ottaa jo nyt päähän, koska tiedän yhden hyvän ystävän varmasti kommentoivan (toivottavasti piakkoin tapahtuvaa:)) raskausuutista samaan sävyyn. Eli sieltä on odotettavissa just näitä "oho, mites te nyt jo, näin pienellä ikäerolla, tulee olemaan teillä kyllä raskasta" jne. Ja noihin ei tietenkään voi vastata mitään ilkeetä takaisin. Huoh.

Hitto, tulis nyt ne menkat niin pääsisi uuteen kiertoon. Ahistaa, jos kierrot palaa taas samaan vanhaan kaavaan ennen esikoista... silloin kierto kesti sen 25-60 päivää. Nyt on ollut niin nätisti kaikki kierrot esikoisen jälkeen sen 28-30 pv. Inhoan megakiertoja.:(

Tärpikästä viikkoa kaikille! :)
 
alley, hyvä tietää että muutkin "klöntteilee" :D nyt limat muuttunut mulla normiksi ovisvetistelyksi, joten ehkä ne tärppipäivät ovat menneet tai tulossa vasta.. harjoitukset jatkukoon! :)

Sannak Onnea plussasta! :flower:

amante, mulla tota painontunnetta on ollut virtsatieinfektiossa ja alkuraskaudessa. toivottavasti sulla olisi kyseessä tuo jälkimmäinen! :)
 
Pikapäivitys: Tänne voi laittaa kp1/24 yk2. Täti tulii siis yöllä. Kaikki oireet olleet siis hormonitoiminnan alkamisesta. Greippimehu kylmässä, ja liuskat saa odottaa kaapissa. Yritetään tää kierto ilman testejä mahd. pitkälle, kun kerran oviksenkin tunnistin tossa ekassa noin hyvin.
 
Negatiivinenhan se oli:( Ja järjellä ajateltuna olishan silloin perjantaina jotain pitäny jo näkyä. Nyt toivon, että menkat alkais, niin ei ois juhannuksena pahimmillaan. Kyllä näköjään hormonit vai toivo vai mikä se sit olikaan voi tehdä tepposet omaan oloon. Ei auta.
Alley:hug:
Sannak Onnea! :)

Jollekkin muullekkin piti kommentoida, mutta en nyt muista ja alkaa pojan sängystä kuulua ääntelyä! Vasta! Nimittäin yleensä herää viimeistään seiskalta. Eli nyt kun ois saanu nukkua kerranki niin heräsin testaamaan..
 
alley ja Hjannah :hug:

Täällä tympii. Ennen ehkäsyrengasta kun tuli menkat niin ne kesti jonku päivän ja loppu. Sitte meni muutama päivä ja sellanen tuhruvuoto alko uudestaan. Sama homma näköjään jatkuu. Mun kierrot ei oo menny niinku Strömssöössä tuon viime raskauden ja imetyksen jälkeen. Papa otettiin ihan hetki sitte ja sillon puhuin lääkärille asiasta niin tuumas vaan, että sulla on vielä hormoonit sekasin raskauden ja imetyksen jäljiltä. Imetyksenki jo lopetin tammikuussa. Oon heittäny jo kirveen kaivoon, ei kai tässä oo ees mahollista raskautua kun koko ajan vuotaa? Ärsyttäääää!!! :mad: Sori, tämmönen tilitys tälläkertaa. :ashamed:
 
alley Voihan täti, kun tuollalailla änkää kylään :( Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Pikku-Saara
Oletko testaillut? Toivotaan että menkat jäisi kokonaan tulematta, hyvästä syystä tietenkin ;)

Salliina85 Niin kuin Nöhvi sanoi, ei sairaalassa olisi luultavammin vielä näkynyt raskaus testissä. Sinuna minä testailisin vielä kotona :)

amante
Kertahan voi oikeinkin hyvin riittää, tsemppiä =)

Hjannah Höh, pahoittelut negasta :hug:

Pauki Voin vaan kuvitella kuinka tympii, ihan mälsää tuollainen jatkuva vuotelu : / Oletko bongaillut kuitenkin ovisoireita vuoteluista huolimatta?

Nöhvi-murulainen Joko aloitit testaamisen? Pidän sinulle peukkuja ja varpaita pystyssä :heart:


Täällä viikonlopun hiljaiselo takana. Meillä oli talo täynnä sakkia, niin jäi palstailut väkisinkin. Dpo:t kasvaa ja tuttu tissikipu saapunut taas oireeksi.
No nyt jo tiedän että siitä on turha innostua, viime kierrossakin oli ihan sama. Ja itseasiassa pieniä menkkatuntemuksia alkoi eilen tulla, sellaista jomotusta, jota usein onkin menkkoja edeltävällä viikolla. Eli jalat maassa, mutta vähän pää pilvissä kuitenkin tämän toiveilun kanssa :LOL:

Plussatuulia kaikille :whistle: :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
meliah Kyllä ihan selviä ovisoireita on ollut. Ne muuttuivat paljon kovemmiksi tuon ekan raskauden jälkeen. Täytyy vaan jatkaa harjotuksia ja kattoa mitä siitä seuraa. :p Pidetään peukkuja että sinulla menkat pysyy poissa. :)
 

Yhteistyössä