MyDream, mullakin on kokemusta juurikin tuon tyyppisistä sukulaisista Toivottavasti pystyt ohittamaan moiset jutut olankohautuksella, vaikka vaikeaa se on. Ja ONNEKSI keskenmenoon ei vaikuta nuo "ennusmerkit". Mulla oli tän meidän pojan raskaudessa jos jonkinlaista pelkoa, että nyt kun teen näin tai noin, niin varmasti jotain pahaa tapahtuu. Nyt olen yrittänyt poisoppia noista ihan joka elämänalueella
Salliina85 Mulla on ollut myös kysta, mutta oli onneksi jotenkin kohdun suojassa ja hävisi ihan itekseen, eikä siis puhjennut. Mutta varmasti oli ihan kamalaa! Ja mäkin toivon, että jälkitarkastuksessa sieltä löytyy pieni asukki. Mutta noi kystat on vissiin hirmu yleisiä ja usein häviävät itsekseen.
Äiti-07, toivottavasti seuraavassa kierrossa oviskin löytyy!
ON: Täällä nyt jännitetään. Oireita on jos jonkinlaista, mutta voinhan mä myös kuvitella kaikki. On vähän sellainen pessimisti ei pety -asenne. Mutta varovaisia toiveita kuitenkin! Eipä tarvi enää kovin montaa päivää jännätä!
Salliina85 Mulla on ollut myös kysta, mutta oli onneksi jotenkin kohdun suojassa ja hävisi ihan itekseen, eikä siis puhjennut. Mutta varmasti oli ihan kamalaa! Ja mäkin toivon, että jälkitarkastuksessa sieltä löytyy pieni asukki. Mutta noi kystat on vissiin hirmu yleisiä ja usein häviävät itsekseen.
Äiti-07, toivottavasti seuraavassa kierrossa oviskin löytyy!
ON: Täällä nyt jännitetään. Oireita on jos jonkinlaista, mutta voinhan mä myös kuvitella kaikki. On vähän sellainen pessimisti ei pety -asenne. Mutta varovaisia toiveita kuitenkin! Eipä tarvi enää kovin montaa päivää jännätä!