**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Perjantai 28.8.2009


Lumikeiju 34v..........kp2/28-32...........yk18.....................esikoinen
Opaali78 31v...........kp28/28-29........yk5..........................esikoinen
Lilja76..........................kp20/?.............yk8....................esikoinen
Nasu76....................kp19/21-26.........yk3.................esikoinen
Tuulia-76 33v..........kp?/23-28..........4,5v.......esikoinen, miehelle 3.
Heksu76 31v...........kp7/24................................esikoinen


Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08
Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................tyttö 27.10.08
Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.....pari vuotta..............poika 26.12.08
Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6...................poika
Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......tyttö 10.2.09
lentoemo-76.......yk7........1. yhteinen.....tyttö 8.2.09
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen
Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen.... tyttö 30.3.09
Lokakuun 2008 plussat
Pulcina melkein30v........yk2...........esikoinen
Helmikuun 2009 plussat
Ellastiina.............pari vuotta...............esikoinen
Maaliskuun 2009 plussat
Jääkyynel 31v..........yk1.................esikoinen
Huhtikuun 2009 plussat
kuumetta36v............yk33..............1. yhteinen
Mona78 30v..............yk2..................esikoinen
Toukokuun 2009 plussat
merilintu.................n.3v.....................esikoinen
Tirlittan-75 33v........yk22.................esikoinen
Vaahtokarkki........n. 1 v 10 kk.............esikoinen
Elokuun 2009 plussat
Pähkynä.................yk1.....................esikoinen

[/quote]

 
Kiitos Opaalille ja Liljalle ajatuksistanne! :heart:

Tätä nestekeräytymäjuttua on seurailtu mulla jo vuoden ajan. Syynä on ilmeisesti edellisistä vatsaleikkauksista syntyneet kiinnikkeet (mitä se sitten ikinä käytännössä tarkoittaakaan). Nestepussi on yhteydessä oikeaan munatorveen ja tyhjenee välillä kohdun ja emättimen kautta hirveelle haisevana nestevuotona, mutta sitten kun ei tyhjene niin sinne se kerääntyy ja kasvaa kasvamistaan. Nyt on lääkärit sitä mieltä että se pitää tutkia tarkemmin, koska joku muutos siellä kuulemma on, joka sitä nestettä kerää. Vaikkeivät siis vihjailleetkaan mistään vakavammasta, niin rivien välistä luin "jottei se muutu vakavammaksi".. No, kertoilen sitten syyskuun puolen välin vaiheilla miten homma meni. Kahden viikon päästä mut on jo leikattu. Pelottaa aika vietävästi :(

Adoptiohommelit me laitettiin jäihin. Tässä on riittävästi nyt yhdellä kerralla läpikäytävää. Katsotaan myöhemmin sitten, jos polkaistaan se prosessi jälleen käyntiin. Kaikella on aikansa, ja kaikella on tarkoitus, uskon.

Heksu, tuo sinun jatkuva todistelu stressaamattomuudestasi alkaa vaikuttaa jo stressaamiselta! :eek: Suurin osa alkaneista raskauksista päättyy keskenmenoon ennenkuin äiti edes tiesi olleensa raskaana, eli nuo sinun tuntemuksesi mahdollisesta kiinnittymisvuodosta saattoivat olla ihan oikeat, ei noista voi tietää. Uutta kiertoa kohti vain!

Opaali, jos päivität listaa, niin mulla tänään perjantaina kp2. Sulla jännittävät päivät edessä, toivotaan ettei menkat ala! Mulla on kaamea flunssa on vaivannut koko viikon, painun petiin.

Hyvää viikonloppua kaikille! :flower:
 
Lumikeiju, toi nestekertymäjuttu kuulostaa ikävältä! On se inhottavaa, kun lapsukaista tekee mieli ja sitten keho alkaa pistämään siinä vaiheessa hanttiin. Toivottavasti lääkärit saa leikkauksessa siitä selvyyden ja pääset jatkamaan muiden haasteiden parissa mahdollisimman pian! :D

Täällä dpo 10, menkat olisi jo pitänyt alkaa ja tänään aamulla testattu nega. Ärsyttää, kun raskaustesteissä ja netissä sanotaan yleisesti, että "voit testata jopa 3 päivää ennen kuukautisten alkua" tai "viimeisteen oletettujen kuukautisten alkupäivänä voit testata". No mun kohdalla niin ei kyllä ole, kun tuo luteaalivaihe on niin lyhyt. Eli kun menkkojen pitäisi alkaa normaalisti, niin on vasta dpo9 ja juuri tuolloinhan alkio on kiinnittynyt ja hormoonimäärät on aika pieniä (tämänkin tajusin vasta nyt).

Löysin angsteissani tällaisen linkin netistä: http://www.fertilityfriend.com/Faqs/When-can-I-expect-a-positive-HPT-if-I-am-pregnant.html. Siinä kerrotaan millä dpo-lukemalla ihmiset yleensä plussaa. Mulla siis tänään dpo 10 ja siinä vaiheessa vasta 10% ihmisistä plussaa. dpo 13 on sitten yleisin. Eli tuon perusteella ajattelin testata seuraavan kerran dpo 13, eli tiistaina. Miten ihmeessä mä kestän sinne asti? No, onneksi ei ole testejä kotona, niin ei tule ainakaan ihan pienestä mielijohteesta testattua. :)

Mutta hyvää viikonloppua kaikille!

Mulla toivottavasti on nyt niin kiire viikonloppuna muiden asioiden kanssa, että en ehdi tänne murehtimaan ja märehtimään. :) Ja toivottavasti ei tarvitse seuraavaksi ainakaan tulla tädin ilmaantumisesta kertoilemaan.
 
Hei pitkästä aikaa

Tämä ketju on ollut minulle melkeinpä henki ja elämä parin vuoden ajan. En tiedä, miksi tänne tulemiseen on niin suuri kynnys nykyään. Tosin en ole paljonkaan jaksanut keskittyä muutenkaan tietokoneella, esimä sähköpostien kirjoittelu on jäänyt pahasti hunningolle. Jotenkin ilmeisesti tämän Pienen kasvattelu vie kaiken ylimääräisen energian ja ajatukset.

Ihana huomata, että vanha, rakas kotipino jatkuu ja voi hyvin. Tänne on tullut uusiakin kirjoittajia, tervetuloa ja toivottavasti teille tulee pian iloisia uutisia.

Heksu ja Lumikeiju sekä Tuulia, olette olleet mielessäni vaikken ole täällä käynytkään. Kunpa saisitte kukin pian kokea iloista isoimman.

Meillä on menossa jo rv 25+3. Kunpa olisin tiennyt, että joskus olisin tässä tilanteessa- epätoivoiset 2v4kk eivät olisi olleet niin epätoivoisia. Pahinta oli se, kun ei tiennyt, onnistummeko koskaan. Kaikki on mennyt loistavasti Pientä odottaessa. Juhannukseen saakka olin äärettömän väsynyt, sitten alkoi helpottaa. Kesäloman jälkeen viimeiset kaksi viikkoa olen taas ollut väsyneempi mutta se ei ole mitään alkuaikaan verrattuna. Nautin raskaudesta varmaan paljon enemmän kuin olisin osannut nauttia ilman 32 turhaa yrityskiertoa..

Voimia ja tsemppiä kaikille listalaisille!! Lämpimin ajatuksin
kuumetta
 
Kuumetta ! Ihanaa kuulla susta pitkästä aikaa!!!!!!!! Et voi aavistaa minkä ihanan toivon pilkahduksen kirjoituksesi herätti mun sisällä.. Tosiaan sulla oli myös pitkä ja kivinen tie raskauteen, vaan siinäpä kärsivällisyytesi palkittiin ihanasti vaavilla joka masussa nyt kasvaa! Eli toivoa ei kannata heittää, ja niin pitkään kun mullakin on edes toinen munatorvi tallella, on toivo biologisesta lapsesta olemassa.. :heart: Tulipa ihanan onnellisen toiveikas olo! Kiitos Kuumetta, kun kävit moikkaamassa!!! :heart: Kaikkea hyvää Sinulle ja masuasukille!!! :wave: Voi hyvin!
 
Sunnuntai 30.8.2009



Lumikeiju 34v..........kp4/28-32...........yk18.....................esikoinen
Opaali78 31v...........kp30/28-29........yk5..........................esikoinen
Lilja76..........................kp22/?.............yk8....................esikoinen
Nasu76....................kp21/21-26.........yk3.................esikoinen
Tuulia-76 33v..........kp?/23-28..........4,5v.......esikoinen, miehelle 3.
Heksu76 31v...........kp9/24................................esikoinen



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08
Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................tyttö 27.10.08
Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.....pari vuotta..............poika 26.12.08
Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6...................poika
Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......tyttö 10.2.09
lentoemo-76.......yk7........1. yhteinen.....tyttö 8.2.09
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen
Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen.... tyttö 30.3.09
Lokakuun 2008 plussat
Pulcina melkein30v........yk2...........esikoinen
Helmikuun 2009 plussat
Ellastiina.............pari vuotta...............esikoinen
Maaliskuun 2009 plussat
Jääkyynel 31v..........yk1.................esikoinen
Huhtikuun 2009 plussat
kuumetta36v............yk33..............1. yhteinen
Mona78 30v..............yk2..................esikoinen
Toukokuun 2009 plussat
merilintu.................n.3v.....................esikoinen
Tirlittan-75 33v........yk22.................esikoinen
Vaahtokarkki........n. 1 v 10 kk.............esikoinen
Elokuun 2009 plussat
Pähkynä.................yk1.....................esikoinen

[/quote]
 
Lumikeiju

Alkoi itkettää kauniit sanasi. Toivon niin kovasti, että pian saat tuntea pienen ihmisen potkut sisälläsi ja pääset kertomaan niistä tänne.

Voi hyvin, ja samoin kaikki muut kuumeilijat!

T. Kuumetta (jolla nyt surua, sillä mummo kuoli tällä viikolla ja nyt äiti on sairaalassa :( )
 
Ihanaa, että "vanhat" jaksaa käydä täällä moikkaamassa ja luomassa toivoa! Erityisesti täällä pidempään olleet tarvitsevat sitä. Eikä pahitteeksi ole meille muillekaan vauvaintoilijoille!

(.) Ei menkkoja vieläkään. Tänään ollut koko päivän painontunnetta alavatsalla. Ja eilen päänsärkyä. Sellainen ero on muihin kiertoihin myös, että rinnat ei ole ollut samalla tavalla arat kuin yleensä ennen menkkoja. Huomenna taas testaus!
 
(.) Nega. Jo kolmas tässä kuussa. Ja menkat siis edelleen antaa odottaa itseään. Vihlonta vatsassa jatkuu. Samoin päänsärky iskee, jos on tunninkin juomatta. Nyt siis dpo 12 ja olisi jo kiva saada jonkinlainen vastaus.
 
No voihan... Kyllä nyt Opaalin hermoja koetellaan, mutta eihän se plussa kotitesteihin aina tule. Ens viikol verikokeisiin jos ei ala kuulua vastausta. On se kumma... Positiivisii ajatuksia :)

Täällä ei oireen oiretta. Ellei väkisin yritä keksiä... alkaakin olla muutaman päivän päästä jännäilyhetket...
 
Maanantai 1.9.2009



Lilja76..........................kp23/?.............yk8....................esikoinen
Nasu76....................kp22/21-26.........yk3.................esikoinen
Heksu76 31v...........kp10/24................................esikoinen
Lumikeiju 34v..........kp5/28-32...........yk18.....................esikoinen
Opaali78 31v...........kp1/28-29........yk6..........................esikoinen
Tuulia-76 33v..........kp?/23-28..........4,5v.......esikoinen, miehelle 3.



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08
Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................tyttö 27.10.08
Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.....pari vuotta..............poika 26.12.08
Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6...................poika
Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......tyttö 10.2.09
lentoemo-76.......yk7........1. yhteinen.....tyttö 8.2.09
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen
Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen.... tyttö 30.3.09
Lokakuun 2008 plussat
Pulcina melkein30v........yk2...........esikoinen
Helmikuun 2009 plussat
Ellastiina.............pari vuotta...............esikoinen
Maaliskuun 2009 plussat
Jääkyynel 31v..........yk1.................esikoinen
Huhtikuun 2009 plussat
kuumetta36v............yk33..............1. yhteinen
Mona78 30v..............yk2..................esikoinen
Toukokuun 2009 plussat
merilintu.................n.3v.....................esikoinen
Tirlittan-75 33v........yk22.................esikoinen
Vaahtokarkki........n. 1 v 10 kk.............esikoinen
Elokuun 2009 plussat
Pähkynä.................yk1.....................esikoinen

 
Täällä tuli sitten ikävä vieras kylään! Argh! Harmittaa kyllä toden teolla, kun oli jo nyt ajatuksellisesti valmistautua raskauteen. Oli nimittäin viikko sitten sen verran isoja oireita ja sen jälkeen vihlailuja alavatsalla säännöllisesti aina eiliseen asti.

Nyt sitä sitten mietityttää, että johtui nämä menkkojen alkamiset siitä, että kävin sunnuntaina ja maanantaina ratsastamassa ja kohtu joutui koville eikä kiinnittymisestä tullut mitään. Mutta ei kai se voi vaikuttaa? Onko kenelläkään mitään tietoa / linkkiä, josta voisi lukea, että ratsastamisesta ei ole haittaa raskaaksi tulemiselle...
 
Voi Harmi Opaali. Tuskinpa se ratsastuksesta johtuu. Nyt vain otat rennosti ja ajatukset uuteen kiertoon. Itse mietin sitä yhtä kuukautta, kun oireet oli mulla niin selkeet. Kierto oli vähän pidempi ja kuukautiset omituiset. Vuotoa pari päivää ja stop pariksi päiväksi ja sitten taas runsasta lorinaa. Olen ollut sitä mieltä, että jotain siellä yritti tapahtua ja ei vain pysynyt matkassa. Ensi kuussa sitten :hug: Onhan se jo niin hyvä uutinen et ovuloi ja jotain tapahtuu. Miks vain pitää kestää niin kauan?

Täällä ei edelleenkään oireen oiretta. Ei edes rinnat arat, kun yleensä ovat kipeyteneet muutamaa päivää ennen kuukautisia. Joskus on ollut tällaisiakin kiertoja jo ennen yrittämistä... aika lungisti täällä ihmetellään, silti aina mielessä.

Missäs Nasu76? Kävit nopeesti vain piipahtaa ;)
 
Torstai 3.9.2009



Lilja76..........................kp24/?.............yk8....................esikoinen
Nasu76....................kp24/21-26.........yk3.................esikoinen
Heksu76 31v...........kp12/24................................esikoinen
Lumikeiju 34v..........kp7/28-32...........yk18.....................esikoinen
Opaali78 31v...........kp3/28-29........yk6..........................esikoinen
Tuulia-76 33v..........kp?/23-28..........4,5v.......esikoinen, miehelle 3.



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08
Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................tyttö 27.10.08
Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.....pari vuotta..............poika 26.12.08
Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6...................poika
Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......tyttö 10.2.09
lentoemo-76.......yk7........1. yhteinen.....tyttö 8.2.09
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen
Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen.... tyttö 30.3.09
Lokakuun 2008 plussat
Pulcina melkein30v........yk2...........esikoinen
Helmikuun 2009 plussat
Ellastiina.............pari vuotta...............esikoinen
Maaliskuun 2009 plussat
Jääkyynel 31v..........yk1.................esikoinen
Huhtikuun 2009 plussat
kuumetta36v............yk33..............1. yhteinen
Mona78 30v..............yk2..................esikoinen
Toukokuun 2009 plussat
merilintu.................n.3v.....................esikoinen
Tirlittan-75 33v........yk22.................esikoinen
Vaahtokarkki........n. 1 v 10 kk.............esikoinen
Elokuun 2009 plussat
Pähkynä.................yk1.....................esikoinen

 
Lilja, minkälaisia oireita sulla silloin oli? Mua mietityttää edelleen se, että ne vihlaisut loppu just niinä kahtena päivänä kun kävin ratsastamassa...

Mua mietittää myös se, että pari kuukautta sitten kuukautiset kesti vain 2 päivää. Eikä koskaan ikinä ole kestänyt niin vähää aikaa. Viime kerralla oli ihan normaalit ja nyt tuntuu, että vuosin kuin seula 2 päivää ja nyt ei tule enää oikeastaan kauheesti mitään.

Olisi kiva tietää, että mikä aiheuttaa kehossa muutoksia, niin voisi sitten jatkossa tehdä niitä asioita, jotka aiheuttaa hyviä muutoksia enemmän. Esimerkiksi kävin tänään vyöhyketerapiassa ja olisi kiva tietää onko se (yleisesti) auttanut siihen, että kuukautiskivut on vähentyneet ja kuukautisten aika on lyhentynyt. Vai mikä on? Mä olen pahempi kuin kyselyiässä oleva lapsi. :)

Tänään kävin työterveydessä otattamassa verikokeet, ml. kilpirauhanen. Mua kun on jo hetken mietityttänyt sellainen jatkuva väsymys / jaksamattomuus töiden jälkeen ja sitten nyt tämä luteaalivaiheen lyhyys. Voi ilmeisesti johtua kilpirauhasesta. Ei mitään suurta hätää ole, mutta kun lueskelin vähän netistä, niin siellä sanottiin, että kilpirauhasen vajaatoiminta syntyy hiljalleen, joten jos sitä epäilee, niin kannattaa ottaa arvot. Mulla kun niitä ei ole koskaan otettu. Ja nyt kun piti muutenkin työterveyshuollossa käydä ottamassa veriarvot, niin ajattelin lääkäriltä pyytää lähetteen myös noihin kilpirauhasarvoihin. Saas nähdä mihin suuntaan viisarit näyttävät.
 
Hmmm! Tää kyl voi mennä aika spekuloinniksi Opaali, mutta muistan sen, kun olin lenkillä ja vihlas niin paljon vatsassa, et oli pakko pysähtyä, ettei taju lähde. Oli kuin joku ois lusikoinut vasenta munasarjaa. Seuraavana yönä alkoi kuukautiset. Mulle on kyllä sanottu, et kyllä pikkunen matkassa pysyy vaikka tekis mitä, niin alkuvaiheessa. Tiedä sitten... Myöhemmin oon ajatellut sen kivun johtuvan mahdollisesti siitä kystasta, joka poistettiin. Voi kun tietäiskin, mitä tuolla sisällä aina tapahtuu. :headwall:

Kuukautiset mulla kestää aina ne vakiot 5-6 päivää. Ei poikkeuksia, paitsi tämä yksi. Oletko Opaali kauan käynnyt vyöhyketerapiassa? Itse olen kipuja saanut pois mulimen -tipoilla, joka tasoittaa hormooneja ja helokkiöljyä olen joskus syönyt. Akupunktiota haluaisin kovasti kokeilla, en vain olevielä uskaltanut. :)

Mullakin otettiin kilpparit viime vuonna. Olivat hieman koholla. 4 tais olla lukema, mutta ei ne sille mitään halunneet tehdä. Mitkä ne ihannearvot sitten olikaan? 2 luokkaa? Mitenköhän niitä sais alemmaksi luonnonkeinoin?

Nytten ihmettelen vieläkin mun tämän kuukauden oireettomutta. Kuuma kyllä on koko ajan, mutta onhan täällä lämmin...
 
No voi ryökäle, Lilja! :headwall:

Mä surffailin (taas) tuossa jossain vaiheessa syitä lyhyeen luteaalivaiheeseen ja löysin tän:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1744484 (katso habibatin kirjoitus).

Itse ainakin uskon tuohon, että toiset ovat herkkiä hiilihydraateille ja se voi vaikuttaa hormoonitoimintaan. Itse olin viime vuonna puoli vuotta vähillä hiidihydraateilla ja silloin huomasi, että paino pysyi paljon paremmin kontrollissa - eikä kolestroliarvoissakaan ollut mitään ongelmia. Tuntuivat jopa paranevan. Perunaa, pastaa ja riisiä syön nykyään tosi vähän, mutta herkkänä paikkana on karkit. :ashamed: Eli jos haluat testailla, niin vähennä hiilareita pari kuukautta ja käy uudelleen testeissä. Ei siitä haittaa ainakaan ole!

Vyöhyketerapiassa olen käynyt vasta kesästä lähtien. Lähinnä selkäkipujen ja oman nautinnonhalun takia. :) Mutta olen kyllä tiedostanut, että siitä voi olla hyötyä tähän raskaaksi tulemiseenkin - erityisesti rentoutumisen takia. Eilen lueskelin netistä vyöhyketerapiasta ja raskaudesta lueskelin, että raskauden aikana vyöhyketerapiasta voi olla apua pahoinvointiin, ummetukseen ja voipa sillä jopa kääntää väärinpäin olevan lapsen ja auttaa synnytyksen käynnistyksessä.

Noista Mulimen-tipoista olen lukenut, mutta en ole vielä selvittänyt, että mistä niitä saa hankittua. ;) Myöskään helokkiöljyä ei ole vielä listoilla.

Akupunktiota olen myöskin harkinnut - sillä kun voisi olla ovulaation aikoihin yhdistettynä hyviä seurauksia. No, jos tämä odottelu tässä vielä kovin pitkään kestää, niin voin olla varma, että kaikki keinot tulee kokeiltua. Ja sitten loppujen lopuksi ei ole varmaan mitä tietoa, että mikä loppujen lopuksi auttoi. :LOL: Mies on sitä mieltä, että mä olen kohta kävelevä tietopankki, kun olen selvittänyt kaikki hormonitoiminnat, vaihtoehtoishoidot ja tiedän kuukautiskierrosta enemmän kuin peruslääkäri (mikä ei kyllä välttämättä ole kovin paljoa). ;)

No, nyt on viikonloppu taas ja yritetään kohdistaa ajatuksemme siihen. Oviksen kanssa pitää sitten taas olla hyvää pataa parin viikon päästä.
 
Hei kaikille!

Olen 33-vuotias ja ensikertaa liikenteessä.
Yritys aloitettiin heinäkuussa. Silloin ei onnistanut. Nyt on kp31/32? (yk2) ja tuskimpa onnistaa tässä kuussakaan. Tein testin ja nega tuli, ei mikään yllätys sillä mulla on aika vahvat pms oireet päällä. Ovis meni ihan ohi miehen reissun takia. joten odotellaan menkkoja ja seuraavaa yritystä.

Monkey75 33v...........kp31/32...........yk 2.....................esikoinen
 
Kiitos Opaali linkistä. Jep, Tunnen hyvin Antti Heikkilän metodit ja olen lukenut hänen tekstejä. Itse olen myös vähentänyt hiilareita ja uskon tuohon. Juureksista saa tarpeeksi hyviä hiilareita, ettei tarvitse pastaa ryystää, vaikka onkin niin helkutin hyvää ;).

Olen myös ns. 2 tyypin diabeetikko. Todettiin jo varhaislapsuudessa, mutta en ole lääkkeitä syönyt. Todettiin antioksidanttiklinikalla todella suuri sinkin puutos, mistä johtuu sokeriarvojen nousu ja endometrioosi. Sinkin avulla olen välttänyt insuliinille tai lääkkeille joutumisen. paasto on n. 5. ja ilman sinkkiä yli 7. Endokin hävinnyt melkein kokonaan, mikä todettiin lapassa. Mutta sitten en tiedä tuota kilpparin vaikutusta tähän yritykseen, joten tutkimusmatka jatkukoon. Ehkä pitäis taas palata sinne antioksidanttiklinikalle ottaa selvää, mitkä arvot on tällä hetkellä ja mistä vois olla suuri puutos ja apu.

Nyt kyllä vähän ihmettelen tätä mun kp1:stä, sillä se loppu...Ehkä se oli varoitus, että täältä tullaan aamulla ja lujaaaa :LOL:

Tervetuloa monkeylle! jännäämään meidän kanssa...

Hyvää Viikonloppua Ihanaiset!


 
Lauantai 5.9.2009



Monkey75 33v...........kp31/32...........yk 2.....................esikoinen
Nasu76....................kp26/21-26.........yk3.................esikoinen
Heksu76 31v...........kp14/24................................esikoinen
Lumikeiju 34v..........kp9/28-32...........yk18.....................esikoinen
Opaali78 31v...........kp5/28-29........yk6..........................esikoinen
Lilja76..........................kp2/?.............yk8....................esikoinen
Tuulia-76 33v..........kp?/23-28..........4,5v.......esikoinen, miehelle 3.



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08
Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................tyttö 27.10.08
Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.....pari vuotta..............poika 26.12.08
Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6...................poika
Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......tyttö 10.2.09
lentoemo-76.......yk7........1. yhteinen.....tyttö 8.2.09
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen
Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen.... tyttö 30.3.09
Lokakuun 2008 plussat
Pulcina melkein30v........yk2...........esikoinen
Helmikuun 2009 plussat
Ellastiina.............pari vuotta...............esikoinen
Maaliskuun 2009 plussat
Jääkyynel 31v..........yk1.................esikoinen
Huhtikuun 2009 plussat
kuumetta36v............yk33..............1. yhteinen
Mona78 30v..............yk2..................esikoinen
Toukokuun 2009 plussat
merilintu.................n.3v.....................esikoinen
Tirlittan-75 33v........yk22.................esikoinen
Vaahtokarkki........n. 1 v 10 kk.............esikoinen
Elokuun 2009 plussat
Pähkynä.................yk1.....................esikoinen

[/quote]

 
Kiitoksia!

Täällä menossa kp33/32, mutta en ole varma tuosta kierron pituudesta. Testasin negan perjantaina. Sen jälkeen en ole testannut, kun ei ole ollut mitenkään raskautunut olo. Harmittaa tuo kierron venyminen.

Hauskaa sunnuntaita kaikille!
 
Heippa kaikille.

Minne on kaikki menneet?
Onkos teilta udeltu etta onkos vauvoja tulossa? Mina en oo naimisissa vaikkakin olen ollut miehen kanssa yhdessa nelisen vuotta (mies haluaisi, mina en). Mutta kukaan ei ole kysynyt. Olen kylla vahan sellaista laatua etta ihmiset varmaan luulee ettei vaavit kiinnosta.
Hyva niin.

Omaa napaa sen verran etta kp35/32? eli pitka kierto on. Tein eilen herkan testin ja negahan se sielta tuli. Olo on kuin menkat olisi tulossa ja ei edelleenkaan raskausoireita.

Monkey yk2 kp35/32?
 
Nyt se sitten on edessä. Huomenna sairaalaan ja perjantaina leikkuupöydälle. Pitäkää peukkuja että seuraavan kerran tänne kirjoitellessani mulla vielä olisi jäljellä kohtu ja edes yksi munatorvi :/

Monkeylle tervetuloa palstalle. Välillä täällä on hiljaista, mutta pidetään silti pino "hengissä"!

Voikaa hyvin kaikki!
 

Yhteistyössä