Hehee! Tein aivan kädettömän päivityksen, mutta toivottavasti kelpaa (ja toivottavasti oli ok, että tein sen).
Joku osaava voi kertoa miten ne kauniit kuvat ja ruusut saa mukaan päivitykseen. Olen erittäin oppiva yksilö.
Heksu, sun ikä on listassa varmaankin väärin. Ainakin jos 76 nimimerkissäsi tarkoittaa syntymävuotta.
Olisko lyhyt esittely paikallaan? Tai siis jaksatteko Tuulia, Lumikeiju ja Heksu esittäytyä lyhyesti? Tiedän, että tunnette toisenne, mutta teidän tietojen kerääminen 93:lta pinon sivulta on hieman työlästä vaikka lomalla ollaankin. Tai jos olette jossain jo esittäytyneet, niin laittakaa linkki ko. sivuun / viestiin.
Minun tarina on seuraavanlainen:
- Mentiin alkuvuodesta naimisiin miehen kanssa. Mies muutaman vuoden vanhempi. Aloitettiin vauvatehtailu heti hääyönä - kun kerran sopivaan ajankohtaan osui. Ennakkoon kun ei voitu, kun olin ehdottomasti sitä mieltä, että en halua olla häissäni raskaana. No, eipä ekat treenikerrat ole tuonut tulosta, joten pelkoa siitä häissä raskaana olemisesta ei varmaan olisi ollut.
- YK1: Jossain tuossa kohtia se ovulaatio on --> Harrastettiin seksiä
- YK2: Ovulaatiotikut käytössä ja ovulaation ahkera tikutus --> Seksiä joka toinen päivä ovulaation aikoihin
- YK3: Ovulaatiotikut + seksiä joka toinen päivä ovulaation aikoihin. Täti tuli, mutta oli kummallisen lyhyt vain 2 pv, kun aina 4-6 päivää. Raskaustesti jos toinenkin tuli tehtyä, sillä epäilin lyhyttä vuotoa raskaudesta johtuvaksi.
- YK4: Kolmannen kerran jälkeen alkoi ottaa päähän ja kärsivällisyys olla koetuksella (jep, todella lyhyt pinna), joten aloin surfata netissä miten pystyy luomumenetelmillä lisäämään raskaaksi tulon todennäköisyyttä. Tässä kierrossa käytössä on ollut jo suurempi määrä työkaluja: ovistikut + greippimehua noin 2dl päivittäin ovulaatioon asti + alkoholin vähentäminen lähes minimiin + tupakoinnin lopettaminen (aikaisemmin poltin 1-4 tupakkaa päivässä) + mies on lopettanut myös lähes kokonaan tupakoinnin + lantio ylös 30min seksin jälkeen + foolihappo. Eli siis kunnon hifistelyä.
Ajateltiin jatkaa samoilla tavoilla - tosin muutaman kuukauden päästä haluttaisiin tehdä vaikka yksityisellä perustutkimukset, mm. onko miehen simpat ok ja onko mulla kaikki röörit auki.
Nyt siis kp25 ja eilen oli normaaleista menkkakivuista poikkeavia tuntemuksia. Alavatsalla vihloi noin 10 kertaa illan aikana. Yleensä vihlontaa on ollut vain ovulaation aikaan munasarjan kohdalla. Tätä oiretta tuskin olen kuvitellut. Muut oireet voivatkin sitten olla kuvitteellisia / jostain ihan muusta johtuvia: yksi iso finni otsassa (ei ole ollut varmaan 10 vuoteen), itkettänyt noin 2 päivää ja ollut kipeä olo tässä parina päivänä. Mutta mä olen maailmanmestari kuvittelemaan itselleni oireita, joten en itsekään ihan usko kaikkiin havaitsemiini oireisiin.
Ja lopuksi vielä promoa: Uutta verta kaivataan tähän pinoon! Ilmoittaudu tänne, niin saadaan hyvät keskustelut aikaiseksi! Me tiedetään, että ei olla ainoita yli kolmekymppisiä ensiyrittäjiä! :saint: