<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

AAM
Lounaat lounastettu ja jos nyt jos nappas vattulehtiteetä kupposen ja kattelis mitä pahaa maailmalla on käynyt :whistle:
ai niin ja joku mainitsi silloin niistä hedelmänmakuisista mustista autoista silloi odotuksen alkuvaiheessa.. niitä oli stockalla siellä karkkikujalla kuten myös kaikki ihania muitakin nameja 4,50 kilohintaa :whistle: sain mä puoli kiloa kahmittua ihan parilla kauhallisella :D :LOL: :p olihan pakko ottaa vaikka ne alkaa närästämään tässä vaiheessa :LOL: joten niitä jälkiruoaksi :D
 
Allus ja emmie: No must tuntuu siltä, että ei se sieltä kuitenkaa ennen huhtikuun loppua tule vaikka täs nyt merkkejä onki ilmassa. Tosiaan vaikka niitä suppareita tuli edellis yönä niin tiheesti ja säännöllisesti niin ne sit loppu aamun aikana :headwall:.

Mua jännittää mennä suihkuu ku mietin, et jos vedet menee siellä enkä huomaa :LOL:.
 
merkkailen kanssa!!

onnittelut kaikille vauvautuneille ja tsemppia tositoimissa oleveille!!

mies on lomalla tän viikon enkä ehdi koneella paljon päivystää, mutta yhdessä kasassa siis vielä ollaan :wave: eilinen ilta7yö oli todella tuskainen supistuksia siis koko ajan, mutta sain nukuttua välissä. nyt JÄLLEEN aamua kohti hiljenneet :kieh: tätä samaa ollut jo monta päivää |O huomenna onkin sairaalareissu, kun arvioivat mun voinnin ja kohdunsuun kypsyyden--jos vaikka lähtisi käynnisteleen :saint: TOIVOTAAN PARASTA!!

zikille kiitokset uudesta pinosta :heart: tämä on tosiaan se meidän kuukausi hyvät mammat!!! :heart:

JJ-t ja Joona 39+5
 
Ihanaa, nyt on sit huhtikuu, meidän oma kuukausi :heart: :heart:

Täälä on vauvauduttu oikeen urakalla sitten viime kerralla, SUPER SUURET ONNITTELUT kaikille käärönsä jo saaneille!! :flower: Kauhee hinku tulee itellekin päästä jo tositoimiin, kun kattelee noita teidän ihania vauvakuvia... Ei täs nyt enää kauaa voi mennä... :)

Omassa voinnissa ei moittimista, suppareita tulee joinakin päivinä paljon, toisina ei juuri mitään tuntemuksia. Ihana jännitys aina iskee päälle, kun tulee pari kipeempää peräkkäin, mutta ei niillä vielä oo päästy eteenpäin..

Täälä myös rinnat turvonneet ja ollu viikon verran arat, kai nekin alkaa hoksaamaan, et pian saa olla valmiusasemissa :LOL:

No joo, ei mulla muuta, tasaista ja hyvävointista eloa aika matalalla roikkuvan masun kanssa :)

Hyvää aprillipäivää för alla ja tsemppiä jokaiselle odotteluun, vuorollaan mennään :)

Tänään rauhallisin mielin odotteleva Zukkis ja Pötkö 38+6
 
Säde usko mua mutta HUOMAAT taatusti kun vedet menee, vaikka suihkussa :D
itte esikosta ajattelin täsmälleen samoin, mutta kun ne vedet meni, niin ymmärsin mitä sillä tarkoitettiin, kun sanottiin ettei sitä voi olla huomaamatta, tai erottamatta =) (ellei nyt siis tihkumalla mene)!! oli kun niagara olisi tullut alapäästä!!!

ajattelin että jos tänään tulisi lähtö synnärille, luuliskohan kaikki että on vaan aprillipilaa :D
 
Onnea Vaavimasulle kolmen kilon aprillipilasta! :heart: :D :heart:

Mä kans mietin että jos pistäis miehelle viestiä että vedet meni, nyt kotiin... Mut mun tuurilla kuitenkin vedet menis siitä tunnin päästä ja saisin yksinäni taapertaa TYKSiin... :LOL:

No joopatijoo. :D

Meidät kutsuttiin naamiaisiin 18.4. Uskallanko olettaa että mä olen yhtenä kappaleena silloin? :D Oon kyl jo aiemmin kuullu noista juhlista, että se ei oo mikään aprillipila. ;) Mut joo siis ilmoitin että ollaan menossa, pienellä "varauksella" tietysti. Sit saa alkaa keksimään elokuva-aiheisia naamiaisasuja mitkä toimii mahan kanssa ja ei tuu liian kalliiksi, jos vaikka tuleekin aikataulumuutoksia. :LOL:

Hihii.

Palaan kestovaippaompelun pariin. Ei tule hienoja.

Laala ja Punkero rv37+1
 
oii Vaavimasu sai vihdoin pikkuisensa!!! :heart: OONNEEEAA!! :flower:

hitto et miul on iha järkky paha olo!!!! :x hyi saakeli! ei kyl okseta mut muute tovi etova olo.. oli kyl jo eilen.. ja masu kovettelee taas ja selkää jomottaa! prkl :kieh: kiukuspäissää siivosin äske iha hulluna ku alkaa suoraan sanottuna vituttamaan tää :headwall:

anteeksi purkaukseni.. :ashamed: pakko oli saaha johoki avautuu, ei viiti ukolle töihi soitella :D

 
Valtavasti onnea Happy79:lle tytöstä ja Vaavimasulle pojasta!! :flower: :heart:

On tosiaan ihan hurjaa, että nyt on Meidän Kuukausi!!! Ihan tippa linssissä fiilistelin sitä miehelle tänä aamuna. :D Ihanaa! =) :heart:

AM ok, kiitti siitä kerhojutusta, taidan huiskata emmielle siis yv:tä :wave:

Gimlille tsemppiä laitokselle, toivottavasti synnytys lähtee pian itsestään käyntiin :flower:

Kesis ja Nuppu 38+5
 
Onnea Vaavimasulle :flower:

Neuvolassa käyty ja kaikki ihan ok.. oma terkkari pois ja jollekkin toiselle jouduin. sekin sano vaan että jos tää valuminen jatkuu/runsastuu niin pitäs soittaa synnärille.. pää kuulemma heiluu pikkusen vieläkin vaikka aika alhaalla onkin..
 
vaavimasulle onnittelut :flower:

mä en saa neuvolasta ketään kiinni, on se perkules ettei edes soittoajalla kukaan vastaa :kieh: ei muuta, mutta kun edelleen vaivaa tämä rusehtava vuoto :whistle: että kauanko sitä niinku saattaapi tulla sisätutkimuksesta, kun tulee vaan!!!

oma olo ollut tänään pelottavan pirtee ja energinen :D vauvakin liikkunut TODELLA paljon!! oon saanu siivottua vessat, pyyhittyä pölyt, käytyä kaupoilla, tuttejakin keittelin tossa jne jne..ja yö nukuttu hyvin alle..oiskos tyyntä myrskyn edellä :whistle: toivotaan nyt että tyyppi edes ensi vkoon pysyisi vielä yksiössään, tai jos nyt niiin kiirus kaverilla, niin odottas ees vkoloppuun, että iskäkin on kotona =)
 
Merkkailen ja onnittelen taas uusia vauvautuneita! :heart: :heart: :heart:

Mulla piti aamulla miehelle painottaa että jos soitan et lapsivedet meni niin olen tosissani... :) ettei siis luule aprillipilaksi. En oo kyl puijannu ketään vielä tänään mut kerkiäähän tässä. Jos oottelis tuonne iltaan asti, moni on siihen mennessä unohtanut et on aprillipäivä. :D



siis 15 päivää enää laskettuun aikaan?? :eek:
 
Vaavimasulle ONNITTELUT! :flower: :flower:

Ziki, tännehän juuri saa ja pitää purkaa! Tää on niitä harvoja paikkoja, missä takuulla muut ymmärtää, samassa veneessä kun ollaan kaikki. :hug:

Loput taas hävis mielestä... :ashamed: menen siis purkamaan lisää laatikoita. Nälkäkin olis...

v + v 39+2
vajaa viikko nelikymppisiin
 
Vaavimasulle onnea! :flower:

Mä sain ekan käynnistys kapselin kohdunsuulle aamupäivällä ja tuloksena vaan muutama supistus =( kohta saan toisen kapselin, toivottavasti se pistäis vauhtia tähän hommaan. Alkaa nimittäin jo tympäsemään tää osastolla odottelu kun ei mitään tapahdu.

Kiitos kaikille tsempeistä! :heart:
 
Paape
VAUVAUUTISIA

Meille syntyi poika lauantaina (38+2) 28.3. klo 20.35. Pituutta reippaalla miehenalulla 49.5 cm, painoa 3515 g ja pipo 35 cm.

Olen ollut pari viikkoa aika kovassa yskässä ja lauantaina yskiessä iski paha iskias, en päässyt hetkeen liikkumaan ollenkaan, niin kova kipu selässä. Onneksi oli puhelin kädessä ja soitin miehelle, joka oli lähtenyt viemään meidän 2,5 v tyttöä mummolle yökylään (sattuipa sopivasti!) Soitin vielä äitiyspolillekin, kun tietysti pelästyin kipua. No mies tuli kotiin, niin olo oli ihan ok ja ruvettiin laittamaan ruokaa oikein pitkän kaavan mukaan.

Supisitukset alkoivat neljän paikkeilla ja 18.10 lähdettiin ajelemaan sairaalaan. Siellä suoraan saliin. Sain kohdunkaulan puudutteen, joka tehosi vain vasemmalle lisäämisestä huolimatta. Vei kuitenkin kivusta terän pois. Huh. Seitsemältä tuli lapsivesi ja sitten vauhdikas ja kivulias loppu ilman lääkitystä, kun ei siinä enää ehtinyt enkä kyllä olisi pysynyt paikoillanikaan... Pienet repeämät tikattiin neljällä tikillä. Vauva sai pisteitä 9 - 10, hieman sinertävä heti maailman tullessaan, mutta muuten kertakaikkiaan täydellinen pakkaus! Heti salissa alkoi harjoittelemaan imemistä. Jippii, sillä esikoisen kanssa imetyksen alku oli ihan yhtä tuskaa.

Sairaalasta kotiuduttiin eilen ja maito on noussut hyvin. Onneksi meillä on rintapumppu tytön imetysajoilta, rinnat täyttyivät ihan tosi kipeiksi yön aikana ja pumppailin niitä pehmeämmiksi, jotta vauva saa paremmin otteeen. Kotona on sujunut hienosti, vaikka onhan täällä vähän erilaista kahden lapsen kanssa. Esikoinen vaatii ihan erilailla huomiota vauvan kotiuduttua
=)

Neuvolan täti ilmoitti tulevansa jo perjantaina katsomaan meitä kotiin, vitsi se on kyllä erikoinen tapaus... Edellisessä raskaudessa sitä kiinnosti nimittäin meidän rakennusprojekti enemmän kuin lapsen odotus... Hih.

Onnea kaikille muillekin vauvan saaneille! Ihanaa, että aurinko paistaa ja linnut laulaa, kohta pääsee vauvatkin ulkoilemaan :heart:
 
onnea paapelle!! :) alkaapi olemaa jo aikamoinen pino meillä poksahtaneita :D :heart:
ja lisää tulee :)

tää miun paha olo ei sit hellitä millää.. :( yökkö :$ iha hassu olo muutenki ollu koko päivän.. koha nyt ei ois kipeeks tulossa, se täst puuttuski.. :headwall: no onneks nää supistukset ei kauheen kivuliaita tänää oo ollu.. vauva kylläki ihmeen hiljanen.. :/ pitääki vissii mennä vähä tuuppimaa masua...

ziki ja kerttu 36+5
 

Yhteistyössä