<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Heimoi :) Ei oo vieläkään menkat alkanu sen heinäkuun jälkeen taas, ja nyt vasta antoivat polilta terot uudestaan. Viime kuussa taas ultrailtiin, limis oli 6mm. Eli jotain kehitystä sentäs edellisen käynnin jälkeen. Jouluna tuli parina päivänä ruskeeta tuhrua pyyhittäessä. Aika vainoharhaiset fiilikset. Testi näytti negaa keskiviikkona. Noh. Jos terokuurin jälkeen nega tulee ja menkat alkaa, niin verikokeisiin ja aukiolotutkimukseen. Viimeinkin saadaan jotain edistystä tähän hommaan.

Ja vielä sellasta kivaa että vanhemmat lupas kustantaa järeämpiä hoitoja jos sinne asti joudutaan :)
 
miss_piggy
Kiva kuulla miranennsinustakin pitkästä aikaa :) Ja mahtavaa, että olette päässeet eteenpäin tuossa vauvaprojektissa. Onneks sulla on noin ihanat vanhemmat, vähän sama juttu kun mulla, eli kyllä varmaan auttaisivat rahallisesti jos olis tarpeen.
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 6.1.2013

kultsipallo...............20...................kp 44/28........................yk 11




Henrietta-.............. 25..................kp 38/33...........................yk 3
tuttikeiju...............22...................kp 36/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp34/28-41.........................yk3
Miss_piggy..............31...................kp32/29............................yk8



Fiinaliina.................23.....................kp30/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp29/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp26/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 23/28...........................yk 9
Enna_.......................28.................kp21/35..........................yk5




pantera.....................19.................kp 20/27-28.....................yk 5
ralliruutu..................23...................kp 19/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 18/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................26...............kp 17/29-35........................yk 10
Leonella..................28..................kp 16/28..........................yk 4
Iia-Maria......................................kp 16/28-31...................yk3
Miuyy........................22...............kp 13/28..........................yk 4



Luna 85.....................27................ kp 7/35-38..................yk 10
Lullaby89................23....................kp 7/31-36..................yk 15
jjennaa...........................................kp1/34........................yk8


ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

miss_piggy dpo 3
Pantera dpo 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Meri__
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Lemondrop 21.12. yk1?
Dana 22.12 yk17
Kali85 2.1.13 yk6



 
Meniköhän mun ovis jo?? Nyt kp 16. Eilee tein ovistestin ja se näytti vahvaa viivaa mut clear bluen digi näytti tyhjää naamaa. Tänään liuskatestiin huomattavasti haaleampi viiva ku eilee, mutta viiva kuitenkin. No,jos ovis on ollut esim. keskiviikkona tai torstaina niin on onneksi tallettamisesta kyllä huolehdittu jo. Ja ilmeisesti huolehdittava myös alkuviikosta jos se ovis onkin vasta tulollaan. Viime kerralla ovis oli kp 16 ja 17 molempina päivinä sain cleat blue testiin hymynaaman.

Huomenna testattava, liuskatestit on lopppu, jäljellä yksi cleat bluen testi. Tuhlataan siis se :D
 
mommytobe? Tervetuloa joukkoon!

Kali85 Onnittelut plussasta! :flower:

Slallu Voi harmi, että oli nega. Sitä ne limailut tais enteillä :(

miranenn Mukavaa että homma etenee :) Tosi reilua että vanhempasi auttavat rahallisissa pulmissa. Kyllä se sieltä tänä vuonna :)

Meri__ Ihanaa, että saitte kerralla kaikki kuntoon niin pääsee kunnolla yrittämään :) Kyllä varmaan voisi ultrat varata julkiselta puoleltakin. Kunhan nyt saisi ensin oviksen tapahtumaan ja vaikka ihan yhdet menkatkin. Peukkuja! :)

miss_piggy ja pantera Jee, piinailemaan! :popcorn:

Leonella Vaikka olisi ovis mennytkin niin luulisi tuon tallettelun riittävän. Huominen testihän näyttää sen, jos on ovis jo menny ;)

Omaa napaa:

Limailua ja nippailua. Luultavasti ovis tulee tällä kertaa ajoissa :rolleyes: Olen saanut rentouduttua kotona ja uudenvuoden lupauksen mukaan ollaan oltu täysin nollalinjalla herkkujen ja alkoholin suhteen ja pyritään koko vuosi olemaan. Toivottavasti elämäntapojen terveellistämisellä on vaikutusta tämän kuun tuloksiin ;)

Vuoden vaihtumista juhlittiin hotellissa toisessa kaupungissa. Käytiin katsomassa kaupungin järjestämä ilotulitus ja syötiin ravintolassa pitkän kaavan mukaan. Sitten mentiin kavereiden luo katsomaan elokuvaa. Koira kulki mukana vaikka sitä pelottaakin yli kaiken raketit (oli tietysti pahimmat paukuttelut turvassa sisällä).
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miranenn
maimai jahka kerkeet niin mulle vois päivitellä kp 1 (eli su 6.1)

Täytyy kyl sanoa, et aika hauska juttu. Tänään alkoi siis menkat, hyvissä ajoin. Se mun vyöhyketerapeuttihan sillon sanoi (viimekerralla eli pari päivää ennen joulua), että koittaa lyhentää mun kiertoa (sekun on ollu semmosen 34-36 pvää viimeaikoina), ja kuinka ollakaan nyt tuli näin ajoissa menkat. hih.

Miranen kiva kuulla susta, vaikkakin harmi että se kroppa on edelleen pysähdyksissä siellä. Kiva kuitenkin että on ympärillä ihmisiä joilta saat tukea sekä henkisesti että rahallisesti =)

Vilijonkka ei oo enää pitkä lääkäriaikaan. Tsemppiä, toivottavasti asiat teillä alkaa etenemeen nopeaan. Ellei sitten ihme ole jo tapahtunut ;) Mites työelämä on alkanut?
 
Viimeksi muokattu:
miranenn hienoa, rauhottaa varmasti omaakin mieltä, kun tietää että tarvittaessa saa rahallista ja tietty muutakin tukea. Toivottavasti ne menkatkin nyt pian alkaa ja saisit sitä keritoo normalisoitua.

miuyy ovista vaan hyödyntämään :) Teillä olikin mukavan kuulonen uus vuos :) Itse vietin sen vanhassa duunissa kaljaa myyden. Seolin oli kivaa pitkästä aikaa. Ja oikeesti rentouttavaa. Itse nautiskelin jkoko joululoman aikana puoli lasia punkkua jouluaattona. Eikä ees pahemmin tehnyt mieli. Itse kans koitan pitäityy terveellisissä elämäntavoissa tän vuoden, ku viime vuonna maaliskuun lopussa sen alotin. Joulun kilot on onneks poissa eikä niitä kauheesti kertynytkään. Jos tän vuoden aikana karistaa loput kaks kiloo eli ei paha duuni ellei sitten raskaudu. Sitten ei plussakilot enää haittais :D

ON niin siitä toiveesta raskautua... melkein olis sellanen olo että enpä taida ovista koittaa bongailla ainakaan nyt alkuvuonna. Tuli niin maisis fiilis siitä, että ei siitä ol ollu mitään hyötyy. Niin ja tuli muuten mieleen.. Olin silloin lokakuussakohan se oli lopulla ku olin siellä gynellä ja otettiin papa. Kaippa se oli sitten ok, kun ei mitään ole kuulunut. Se gyne silloin sanoi että jos jotain on niin hän ottaa yhteyttä ja jos mitään ei kuulu niin kaikki on kunnossa. Olettaisin sitten niin että kaikki on kunnossa. Ku netistä lueskelin et viitisen viikkoa menee tuloksien saapumiseen. Eli hyvillä mielin sen suhteen. Niin ja tää aika ku täällä ei ollu alvariinsa niin oli aika helppoo. Oli kyllä paljon muuta puuhattavaa eikä koneltta jola käydä. Mut nyt on kotonakin paljon puuhaa niin e varmaan ihan niin tiivisti tul käytyy tai mistä sen tietää ;) Viikonloppusin varmaa enemmän, ku aikaa. Meen piti eilen käydä kattoo Juoppis leffassa, mut se jäi ku siskolla oli oksutauti ja mä sitte hoidin Olivian. Jos ens viikonloppuna vaikka tuota miestö ei se enää kiinnostanut ku ei eilen päässyt. Että ootellaan, että tulee dvd:lle. Taidan mennä yksin sitte kattoo jotain. on nii paljon Tyky seteleitäkin, et vois käyttää osan leffaan tai vastaavaan :)

tervetuloa kaikki uudet :wave:

Leppoisaa sunnuntaita!
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Kiitos kaikille kivoista kommenteista :) Varmaa kohta tuun takas listoille kuumeilee, koha ensin käyn siellä polilla taas näyttäytymässä ja suunnittelee jatkoa :) Toivon et kohta sais ne clomit kokeiluun :) Ajattelin tosiaa et jos ekaks sais pari kiertoo kokeilla kotona clomien kanssa, vaik lääkäri sanoki et suoraan sit inssiin. Jännityksellä odotellaan tulevaa :)

Äitinikin paljasti että aikoinaan olivat hoidoissa. Alkion istutukset pistoineen maksoivat 8000 markkaa per kerta. Muutaman kerran yrittivät, mutta ei onnistunu. Tosin äitikin oli kuulemma yli 40 silloin, niin silläkin saattaa olla vaikutusta asiaan :)
 
Miranenn: Mukava kuulla susta ja siitä, että asiat lähtee toivottavasti nyt vauhdilla eteenpäin, tsemiä jatkoon ja kiva kun tuut takas listoille :D

Fiinaliina: Oho, aikamoinen sattuma, tai sitte siitä vyöhyketerapiasta on todella hyötyä. Ihan jännityksellä ootan, miten sun ens kierron kans käy :) Ja kiitos kysymstä, töissä on lähteny hyvin matkaan. Lasten kanssa työskennellessä on omat hasteet (pitää saada rakennettua terapiat niin, että ne jaksaa ees hetken olla aloillaan..), mutta oon myös tykänny kovasti :)

ON: Nonni, kyllähän se o+ tuli synttäreiden kunniaksi. Tänään mittari käänty 27v:ksi, hurjaa! Töihin pitäis nyt yrittää muistaa ottaa kakku tuolta jääkaapista mukaan. Tosin eilenki oli jo mun silmääni yhtä vahvat viivat, mut tänään vasta vahvempi...tiedä sitte, onko tänään dpo-1 vaiko jo 0. No, mä seurailen tuntuuko nippailuja ja yritän päätellä siitä. Eilen oli ainaki vielä lämmöt alhaalla.
Oltiin eilen kummitytön ristiäisissä, aha, mikä vauva. niin pieni ja soma, ihan ku nukke. Oli rauhassa kummitätösen sylissä koko toimituksen ajan..ja nappitteli vaan veikeänä kummisetää..sydän suli <3

Hyvää uutta viikkoa naiset!
 
[/URL]
THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 7.1.2013

kultsipallo...............20...................kp 45/28........................yk 11




Henrietta-.............. 25..................kp 39/33...........................yk 3
tuttikeiju...............22...................kp 37/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp35/28-41.........................yk3
Miss_piggy..............31...................kp33/29............................yk8



Fireweed...................23.................kp30/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp27/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 24/28...........................yk 9
Enna_.......................28.................kp22/35..........................yk5
pantera.....................19.................kp 21/27-28.....................yk 5



ralliruutu..................23...................kp 20/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 19/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................26...............kp 18/29-35........................yk 10
Leonella..................28..................kp 17/28..........................yk 4
Iia-Maria......................................kp 17/28-31...................yk3
Miuyy........................22...............kp 14/28..........................yk 4



Luna 85.....................27................ kp 8/35-38..................yk 10
Lullaby89................23....................kp 8/31-36..................yk 15
jjennaa...........................................kp2/34........................yk8
Fiinaliina................23......................kp2/33........................yk6



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

miss_piggy dpo 4
Pantera dpo 2
Vilijonkka dpo -1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Meri__
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Lemondrop 21.12. yk1?
Dana 22.12 yk17
Kali85 2.1.13 yk6



 
Vilijonkka luulen että ihan vyöhyketerapiasta johtuva on nyt tää lyhentyminen (mun kierto on ollu aina sen yli 30pvää!), saa tosiaan nähdä että tuleeko seuraava kierto sitte miten. Ja mukavasti mun hormonaalinen aknekin on nyt helpottanu hoitojen myötä ja enskerralla saan vielä homeopaattisia tähän rinnalle. Mä oon NIIIIIN tyytyväinen. Eikä pelkästään tää vauvajuttu vaan muutenki ku on nyt muutenki opiskeluiden ja töiden saralla kauhee kiire ja stressi niin helpottaa oloa noin muutenkin =)
Ja hyvää synttäriä<3

Mukavaa viikonalkua kaikille
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Tää palais takas tänne:'( jos vaa sopii? tais olla kemiallinen, haamu ei vahvistunut ja tänään gidi sanoi ei raskaana. Opinko tästä etten testaa liian aikaisin? Tarkoittaako myös sitä että voimme hedelmöityyä? täti ei vielä kylässä, joten päivittelen kp:n myöhemmin.. Aikas on surkea elo ihmisen. Se tunne kun näki raskaana:heart: voih
 
kali85 harmi että viiva ei vahvistunutkaan sitten :( kyllä se vielä sieltä :) meillä oli myös kemiallinen raskaus tuossa loka-marraskuun vaihteessa, mutta meitä helpotti se tieto että se plussa voi todellakin pärähtää siihen testiin, kun oikeasti on sen aika <3
 
Tulin kertoo omia kuulumisia. Tosin ei niissä paljoa ole kerrottavaa.. parin viikon päästä alkaa yk12.. enpä ois vuosi sitten uskonut, että samassa tilanteessa ollaan edelleen. Mies teki vuoden vaihteessa mulle lupauksen, että seuraavana uutena vuotena ollaan vanhempia. Tosin kummallakaan ei taida kauheesti olla uskoa siihen, että se vauva tulisi meille omin avuín, kun km:n jälkeen ei ole mitään tapahtunut ja luin, että uusi raskaus käynnistyy yleensä 6kk sisällä ja täällä on vissiin yk4 siitä laskettuna. Kierrot on palautunut aivan normaaliksi ekan 38 kp:n jälkeen. Kolmen viikon päästä on aika gynelle, jospa se osais auttaa.

Pahoittelut Kalille negasta! Luontoäiti on aina välillä tosi syvältä, koska antaa toivoa ja ottaa sen sitten pois :( Nyt vaan kaikki sotakeinot käyttöön ja ensi kierto on teidän.

Ja onnittelut? ikääntymisestä Vilijonkka ;)

Ainiin ja miranenn mukava kuulla sinusta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Vilijonkkalle hyvää synttäriä!

kali voi harmi :( Voimia sinne, oon tosi pahoillani :hug: Toivottavasti uusi raskasu käynnistyy pian <3

marppa kiva kuulla sinusta. Voi, kun teillekin pian suotaisiin se oma vauva alulle vaikka apukeinoin <3

ON Täällä alkoi mulla eilen vatsatauti ja sitä nyt kotona potemassa. HIrveetä olla poissa töistä. Ärsyttää oikein, juur oltiin lomalla! Ja niinkin kamalaa kun oksennus ja heti perään ripuli :( Alkoi illalla ysiltä ja loppuui yällä neljän aikaan. Nyt vaan niin heikko olo ja vatsassa yhä kiertää niin ettei suuhun uskall mitään laittaa. Ja nyt pähkäilen, että pitäisikö olla vielä huominen poissa töistä. Varmaan olis viisasta. Koskoa jos on tällänänen olo yhä edelleen niin ei tul mitään. Juur ja juur jaksoi kävellä postilaatikolle ja sen jälkee hakee puista vajasta. Töttöröö olo vaan... Siskolla tosiaan oli lauantaina tää. Eli häntä saa kiittää, kun toi tän kaveriltaan torstaina :/ Ei kai, ei näille mitään voi. Niin ja menkat taitaa tehdä tuloaan, ku pientä tuhrua havaittavissa...
 
Kali :hug:

miranenn tosi hienoa että vanhemmat haluaa auttaa :) Toivottavasti asiat alkaa edistymään ja tämä vuosi toisi teille plussan.

marpa toivottavasti lääkärikäynniltä löytyisi uusia aseita ja voimia jatkaa, toivotaan että teillekin tää vuosi olis suotuisa :hug:

itse elättelen toiveita raskaushormoonin hitaasta noususta, tänää nega kp35/33..
 
Kiitos Ihanat! Juuri kerroin miehelleni miten ihmeellinen palsta tää on, kun kaikki toivoo kaikille hyvää, sellasista Me-henkeä. Menkat ei oo täällä vielä alkanut, joten olon ihmettelyä siis. Mies varasi meille ravintolasta illaksi pöydän, jonka jälkeen makuunin kautta kotosohvalle. Että olis sitten muuta aateltavaa.. Eikö oo ihana? Voiskohan sitä oppia arvostamaan sitä mitä itsellä jo on? Nyt ainakin tuntuu että tää projekti on meitä vaan lähentänyt, toivon ettei se muuksi muutukkaan.
Se omasta navasta.

Vilijonkalle Isot synttärionnittelut ja vielä Suuremmat O-Onnittelut! Eikun piinailemaan!

Maimai mä oon kans miettinyt onko ovisbongailusta enemmän hyötyä vai haittaa. Meillä vaa tuntuu, et se on ainoa mahdollisuus, kun jotenkin niin harvoin pedissä käydään. Tykätään kyllä ja hyvin sujuu, tuntuu vaan että arki on niin kovin työn täyteistä muilta osin, ettei jaksa. Mutta ehkä jättäisin sen ressaamasta, jos pupuiltua tulis säännöllisemmin. Toivotaan, että täti tulee pian ja pääset uuteen kiertoon!

Slallu ja Miss Piggy toivoa on kunnes täti tulee, eikös? Täällä ainakin peukut on pystyssä teille!

Marpalle jaksamista gynen odotteluun, toivotaan että joku apu teille löytyisi ja siirtyisitte pian odottajien puolella..
 
kali täällä ollut välillävähän samaa, että ne pupuiilut ylees ajottuu muuten ihan muuhun ku oviksen teitämille. Kun kuitenkin osaa arvioida milloin se ovis tulee. Mut kahtotaan kuinka pitkään jaksaa mennä ilman bongailuu. Ja sit jotenki odotukset on vielä korkeemmalla ku sitä bongailee. Tarttee toivoo, että muuten onnistaisi. Ennen 30v synttäeritä kun sitä lasta ei meille nyt tule kuitenkaan. Mut onneks täällä on tuo Olivia tyttönen <3
 
Tää on jännä juttu, nyt ku itse yritetään saada sitä ekaa lasta aikaiseksi, ympäriltä tulee kokoajan vauvauutisia. Tossa marras-joulukuun aikana syntyi tuttavapiiriin neljä vauvaa, nyt alkuvuodelle odotettavissa kolme ja tässä joulun ja vuodenvaihteen välissä olen kuullut kolmelta tuttavalta että tulossa on. Anoppi tossa just sanoi että kuuli että kotikylälle on tulossa perheelle X vauva (tunnen tulevan äidin). Sanoi et on huolissaan että kylään syntyy vain yksi lapsi tänä vuonna. Selvä vihje meille... mä oon kyllä todennut että kun rauta on kuumaa niin pitää takoa, töissä yleneminen on tulollaa ihan kohtpuoleen. Ei kerkiä vauvoja nyt tekemään ;)
 

Yhteistyössä