<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 3.1.2013

kultsipallo...............20...................kp 41/28........................yk 11




Henrietta-.............. 25..................kp 35/33...........................yk 3
jjennaa........................................kp 34/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 33/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp31/28-41.........................yk3



Miss_piggy..............31...................kp29/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp27/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp26/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp23/27-30......................yk7



buffy......................23...................kp 20/28...........................yk 9
Enna_.......................28.................kp18/35..........................yk5
pantera.....................19.................kp 17/27-28.....................yk 5
ralliruutu..................23...................kp 16/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 15/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................26...............kp 14/29-35........................yk 10
Leonella..................28..................kp 13/28..........................yk 4
Iia-Maria......................................kp 13/28-31...................yk3



Miuyy........................22...............kp 10/28..........................yk 4
Luna 85.....................27................ kp 4/35-38..................yk 10
Lullaby89................23....................kp 4/31-36..................yk 15



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Meri__
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Lemondrop 21.12. yk1?
Dana 22.12 yk17
Kali85 2.1.13 yk6



 
Viimeksi muokattu:
Hei naiset,

reissusta palattu ja huomasin, että kukaan ei ollu ehtiny päivittää listaa hetkeen. Päivitin sen suoraa 5pvää eteenpäin eli jo valmiiksi huomiselle...tuntuu et tää päivä on jo pian ohi, etten enää jaksanu tälle pvlle sitä tehä.

Munkin puolesta oikein ihanaa ja rakkauden täyteistä vuotta 2013 kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Fiinaliina
Hydrangea Tsemppii ja onnea huomiselle :)

Mulla alkaa olemaan sellasia tuntemuksia et ovisaika vois olla lähellä, tosin puuttuu kyllä juilinnat, mut halut alkaa kyllä taas kohenemaan ;) Ens kierrossa taidan tikutella ovista varmuudeks.. Mistä kannattaa ostaa ovistestejä, mikä on halpa ja hyvä merkki? oon käyttäny vaan digitestiä, se on kyllä hyvä ja selkee, mutta ei halpa.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Kali85 :heart: Toivotaan että haamulainen selkiytyy :) Onnea!
Katoppa Huuto.net jos sulla ei oo sinne tunnuksia niin kannattaa luoda, sieltä saa halvalla ovis-ja raskaustestejä. Kirjoittaa vaan hakusanaks jomman kumman niin löytyy paljon :) Eli toimii huutokauppa-periaatteella tai sitten on osta heti-kohteita. Ite oon tilaillu sieltä paljonki, joku aika sitte sain esim. 14 ovistestiä hintaan 5 euroa.
 
jjennaa-, siirsin siut Vauva haaveissa 2013- pinossa taustalijaks ku ei ollu yli kuukauteen kuulunu mitään, aattelin jo että ootko plussannu :) Laitetaan toki takas listalle jos tahot.

Vähän on sellaset fiilikset että olis tärpänny. Limailu oli viikonloppuna ihan älytöntä, nyt vähentyny mut kuivuudesta ei tietookaan. Viime kierto oli 33päivää, nyt kp30. Epäilin viime kierrossa kemiallista ku oli selvästi normaalia runsaammat ja pidemmät menkat, sillon nännit aristi pari päivää ennen menkkoja ku edellisessä aristi oviksesta menkkoihin asti. Nyt aristaa taas, toivon että on merkki hedelmöittymisestä eikä vaan tädistä. Oon ollu muutaman päivän tosi kiree, mies on joutunu varomaan sanojaan :D Tänään dpo 9 tai 10, lauantaihin yritän malttaa testin tekemistä, sunnuntai olis täti päivä edllisen kierron perusteella.
 
Viimeksi muokattu:
kali laita kuvaa testistä, että voidaan muutkin katsella :D Ja toivottavasti on plussa.

slallu Mulla oli aina ennen menkkoja joka kierrossa rinnat ja nännit jonkin verran arat, myös plussa kierrossa ja se alkoi jo oviksen aikoihin tai vähän jälkeen. Rintojen ja nännien arkuus ei ole vieläkään loppunut vaan sitä on jatkunut joku 2 kk.

Plussatuulia kauheesti kaikille.

eläväinen ja reiska 11+2
 
Hydrangea Hurjasti tsemiä huomiselle!! tuuhan kertomaan, miltä tilanne näytti!

Kalille Varovaiset onnittelut ja pikaisia viivan vahvistumisia!

ON: kp13 meneillään ja kovasti jo ootellaan ovista tulevaksi. Yleensä kp18 pärähtänyt plussa ovistestiin, joten vielä ihan en ala tikuttelemaan...lämmöt ei oo ainakaa vielä noussu. Alle 2vkoa siihen, et mennään miehen kanssa ensikäynnille ja suunnitellaan mitä tutkitaan ja missä järjestyksessä. Hui!
 
miss_piggy
Täällä nyt kp 28, omituisia nippailuja alamahassa edelleen vaikka se ovis oli nyt mukamas kp 26 :O ei kuitenkaan semmosta menkkamaista nippailua...ja limojakin on edelleen. R-testi ainaki aamulla näytti kummiski negaa, ku mietin että jos ovis oiski ollu aiemmin ja nuo myöhäset ovisplussat oiski ollu sitä itteään...
Kummastuttaa vaan.
 
Kiitos ihanat onnitteluista! Täällä päivä kulunut madellen ja apteeista lisää testejä hamstraten:D Ikinä en oo tainnut mitään asiaa tehdä niin motivoituneesti kuin ovis ja r-testejä.. Juuri nyt tuijotan näytön lisäksi Clearbluen digital raskaustestiä joka kertoo raskaana 1-2!! Voikohan tähän uskoa? Nyt alkaa sitten uudenlaiset piinat.

Hydrangealle isot peukutukset, toivottavasti hyvä käynti!

Piinailijoille stemppiä!

Ei oikein osaa kertoa nyt mitään, levoton on ihmisen olo!
 
kali onnea ja liimaa! :)

jauhan nyt näistä limoista mutta ku on outoo. Äsken vessassa käydessä niin kananmunalimat ku voi olla! Oon jostai lukenu et ennen menkkoja kohdunsuulta irtois se limatulppa, joka muodostuu heti oviksen jälkeen suojaamaan kohtua. Oliks se nyt sitten se ja samalla tää kierto käsitelty? :( Vai mistä täs on kysymys?:confused:
 
Hei kuumeilijat!!

Minulla on TOSI HYVIÄ uutisia!! Oli pakko tulla ihan heti kertomaan!! :)) Eli siis eilen keskusteltiin miehen kanssa tästä yhteisestä suuresta vauva haaveesta, ja päätettiin ettei enää odotella yleisensektoreiden jonoja. Siispä soitin yksityiselle pulssiin, ja menin naistentautien ja synnytyksen erikoislääkärille tänään. Aiemmin en ole saanut apua ongelmaani mistään, mutta nyt on pakko sanoa että VIIMEIN alkoi tapahtua!

Kohtuni ja munasarjani ultrattiin, limakalvot olivat terveet ja erittäin hyvässä kunnossa. Ultrasta tosiaan näki etten hetkeen tosiaan ole ovuloinut ollenkaan, ja ettei ovulaatiota ole tulossakaan. Lisäksi minulla havaittiin munasarjoissa molemmilla puolella paljon sellaisia n. 1mm kokoisia rakkuloita.
Kuukautiseni tosiaan eivät ole tulleet nyt puoleen vuoteen, ja olin aivan oikeassa sen suhteen etten ovuloi. Tämä siis johtuu tosiaankin varmasti pitkälti myös ylipainostani.

Noh, sain 6 kuukaudeksi terolutit, joilla saadaan kierrot tasaantumaan, niin että ovat tuon 28kp. Aloitan terot aina kp15, ja lopetan kp24. Toivottavasti tuo 6kk nyt sitten riittää!! LISÄKSI, yllättävää kyllä, sain ne CLOMIFENIT!!!! Tosin vain neljään kiertoon, mutta silti! Niitähän olen pitkään jo halunnut, mutta en ole yleiseltä sektorilta ylipainon vuoksi saanut. Ei meinannut antaa tämä yksityinenkään, mutta kun tarpeeksi selitin kuinka kovasti ne haluan ja kuinka tärkeä tämä asia on minulle, niin sain kuin sainkin ne!! :) Eli siis Terojen jälkeen kun kuukautiset alkaa, niin aloitan Clomit kp3, ja lopetan kp7.

Kyllä luulisi apua nyt olevan!! Tilasin eilen raskauskeijusta sellaisen syljestä tehtävän ovulaatiotestin, mikroskoopin. Siis ihan jatkuvaan käyttöön soveltuva, ei mikään kertakäyttöinen. Lisäksi tilasin 20kpl raskaustestejä, ja 30kpl ovulaatiotesti liuskoja.

Ensimmäistä kertaa elämässäni pääsen testailemaan ja YRITTÄMÄÄN oikein kunnolla!! Ja mikä parasta, mies on ihan yhtä täysillä mukana kuin minäkin! Minulla kuitenkin on suuri todennäköisyys monikko raskauteen, mutta mikäs siinä, kaksosetkin ovat tervetulleita!! :))

Paljon plussatuulia kaikille!! :) Pian pääsen taustalta listoille, kunhan olen syönyt nyt tämän ensimmäisen terokierron, jotta saan kuukautiset alkamaan, niin pääsee taas kärryille kiertopäivissä!! :)
 
Meri, hienoa, että asiat etenee. :) Kai sait seurantaultratkin? Clomeja ei suositella käytettäväksi ilman niitä hyperstimulaation takia. Lisäksi oikean annostuksen hakeminen on todella tärkeään follien määrän ja sekä myös limakalvon takia. Oliko noi pienet rakkulat pco:seen liittyviä?

Ja sitten omia folliultrakuulumisia. Limis surkea 3 mm ja loput varmaan arvaattekin. :(

Lääkäri kysyi, että meneekö jo hermot ja suositteli, että jos jaksaisin vielä odottaa noin kp 40 asti ja aloittaisin sitten terot vuodon aikaansaamiseksi. Sanoi, että voin aloittaa hetikin, mutta suositteli sinne asti odottamista, jos vaikka menkat alkaiskin itsekseen, niin saadaan lisää tietoa mun kierroista. Sanoi myös, että terot voi haitata onnistumista seuraavassa kierrossa näin kuuriluontoisesti käytettynä, koska voivat sotkea kehon luonnollista toimintaa. Päätin, että odottelen sitten kp 40 asti.

Sanoi, että voitais kyllä vielä tähän kiertoon pistoksia kokeilla, mutta koska mun munasarjat näyttää niin aktiivisilta (rakkuloita on siis paljon), niin luultavasti folleja vois pian tulla liikaa. Pistoksilla on myös hintaa huomattavasti enemmän.

Anazolit todistettavasti toimi viime kierrossa, mutta koska plussa tuli vasta myöhäisillä kiertopäivillä (kp 19), niin annos on luultavasti siinä rajalla. Joten ens kiertoon tuplataan annos, 2 tbl/vrk kp 3-7. Folliultraan menen sittenkin taas aikasempaan (kp13-15), koska isompi annos voi aikaistaa ovista. Tikuttelut aloitan kp 12.

Lääkärin mielestä oli myös loistava juttu, että kävin prog-kokeessa vuodosta huolimatta, koska arvo oli hyvä ja se varmistaa ovulaation tapahtuneen. Sanoi, että harkitaan lugeja vielä uudestaan, koska piti mun 11 päivän lutista vielä ihan hyvänä. Sanoi, että ei mielellään määrää lugeja, vaan enemmänkin pyrkii lääkityksellä saamaan kunnon ovulaation aikaiseksi, koska kunnon ovulaatiosta seuraa kyllä sitten myös hyvä keltarauhanenkin. Piti myös loppukierron seuraamista tärkeänä, että saadaan kierrosta ja lutiksen pituudesta lisää tietoa, ja lugethan voivat vaikuttaa tähän luonnolliseen kiertoon.

Tällä kertaa pystyin olemaan itkemättä ja luulen selviäväni tästä päivästä, kunhan en asiaa liikaa ajattele.

Lääkäri epäili, että viime kierron välivuoto olisi voinut olla epäonnistunut kiinnittymisyritys. :(

Ajattelin, että hyvien uutisten myötä olisin voinut palata listoille täällä, mutta... :(
 
ON täällä menkkamaisia kipuja vaan ei vielä vuotoa ole kuulunut.. kyllä ne sieltä viim. huomenna luultavasti alkavat.. tiedä sitten onko tuossa greippimehussa jotain että ovat siirtyneet :D

Meri hienoa että päätitte nyt mennä sinne yksityiselle puolelle ja saitte jo heti tarvittavat avut. ehkä se stressaaminenkin nyt loppuu ja saadaan positiivisia tuloksia nopeasti :) Tsemppiä :)
 
Meri Hienoa et asiat meni eteenpäin noin nopeasti :) Toivotaan pikaisia positiivisiä tuloksia :heart:

Hydra Voimia ja tsemppiä paljon :hug: Kyllä se siitä, nyt kun lääkitystäkin muutettiin toivotaan että se edesauttaa asioita :)

Mä vähän epäilinkin, että tää kierto saattaa olla himpun lyhyempi, kun halut ollu aika huipussaan muutaman edeltävän päivän, oviskivut on vaan puuttunu :O Niiku oon maininnu, että mulla oviskivut voimakkaat ja paljon kivuliaammat kun menkkakivut. Nyt kumminki eilisestä lämmöt noussu 36,2 -> 36,7 (tosi surkeella mittarilla mittailen kyllä..) Mutta epäilen oviksen olleen eilen, liekö sitten mitään irronnu.. Myös eilen pupuillessa olin tosi märkä.. siis ihan ylimärkä. Aina oon hyvin kosteena, mutta nyt tää oli jotain tosi erikoista. Ikinä ei ole noin taivaalliselta tuntunu.
 
Slallu toivotaan, että oireet enteilis juurikin raskaudesta =)

Vilijonkka Mä oon ollu nyt niin vähän kaksplussailemassa, et siis tekö ootte nyt aloittelemassa tutkimuksia?

Meri__ oletkos sä Turust, ku Pulssist varasit ajan? Mutta ihania uutisia, sait selvyyttä tilanteeseenne ja mikä parasta myös apuja. Toivotaan, että nyt alkais tapahtua!!

Hydrangea voi, aikansa se näyttää ottavan. Mutta älä sisko-kulta lannistu. Ihan varmasti teillä on vuoden lopussa vauva sylissä. Ja ihana lääkäri teillä on, ainakin pistää tarmolla asioita eteenpäin =)
 

Yhteistyössä