<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

miss_piggy
Ite en kyllä tässä kierrossa saanu mitään selkeää noihin ovistesteihin, tai no tulihan niillä Wondfon testeillä suhteellisen paksua testiviivaa, mutta kun en tiedä että missä kohden se sitten luokitellaan ovisplussaksi.
Toisaalta ootan, että alkais nyt vaan äkkiä vielä seuraavat menkat niin sitten voin todeta että ei tärpänny, yk 9 ja sitte pyydän kyllä gyneltä clomit tms, ja jos se kattois samalla että onko se pco menny pois.
Kiva nyt sitte tosiaan ku ei oo ees tietoa että mikä dpo mahdollisesti ois menossa...noita Davidin ovistestejä oon edelleen tikutellu ku kerran niitä menin tilaamaanki, ja eihän ne kyllä näytä juuri minkäänlaista toista viivaa, ei oo näyttänny missään vaiheessa kiertoa. Nyt kumminki jo kp 20.
 
Täällä ilmoittautuu yksi haaveilija mukaan, jolla kovasti on toiveissa esikoinen. E-pillerit lopetin 3/2012 ja varsinainen yritys on aloitettu 7/2012. Tässä olen alkanut kuitenkin jo miettiä, että kuinka kauan plussan saaminen kestää, koska pillereiden jälkeen muutamat menkat olivat suht ok, mutta sen jälkeen on ollut mm. yksi megakierto, joka johtui kystasta ja sen jälkeen joka kierrossa tiputtelua ennen menkkoja. Kierto on myös pitkä n. 35 päivää. Gynellä olen ehtinyt jo käymään ja ilmeisesti ainakin jossain kierroissa on ovuloimattomuutta ja ultrassa näkyi myös jotain pco-tyyppistä... Lugesteronia söin megakierron aikana, jotta menkat saatiin tulemaan. Lugeja olen käyttänyt myös sen jälkeen, mutta tiputtelua on ollut niistä huolimatta. Gyne ehdotti mulle myös jo clomeja ja todennäköisesti aloitan ne ensi vuoden puolella.

Enna_ 28v. kp 9/35 yk 5
 
Viimeksi muokattu:
Täällä myöskin yksi haaveilija ilmoittautuu joukkoon! Yritystä edellisen miehen kanssa takana reilu vuosi. Välissä oli taukoa, nyt uusi mies ja uudet yritykset. Menemme naimisiin maaliskuussa 2013, ja tällä hetkellä siis mennään täysin ilman ehkäisyä, ja molemmat odottavat esikoistaan kuin kuuta nousevaa.

Yrityksen hankalaksi tekee minun suuri ylipainoni. Painoa kertnyt n. 120kg, tosin kuukaudessa olen nyt lähes 10kg pudottanutkin. Ylipainosta johtuen en saa terolutteja enkä clomeja, jotka siis ehdottomasti tarvitsisin. En tiedä ovuloinko ollenkaan, koskaan en ole saanut tikuttamalla bongattua ovista. Kierrot pahasti sekaisin. Edelliset kuukautiseni olivat elokuussa. Nyt siis 5kk menty ilman kuukautisia. Noh, josko tuuri kävisi, ja kaikesta huolimatta joskus tärppäisikin, yritys on ainakin täysi 10! peitto heiluu päivittäin, useasti jopa pari kolmekin kertaa päivässä! :D

Mutta tässä näitä tietoja listalle..

Meri__ 19v. kp --/-- yk 2
 
miss_piggy
Tervetuloa Meri__!

Hienoa että olet saanut jo painoa pudotettua. Etkö saa lääkäriltä edes metuja, jotka auttavat painonpudotukseen ja niitähän usein määrätään jos on vauvahaaveita mutta ylipaino on esteenä?
Paljon olet kyllä pudottanut, jos kuukaudessa on lähtenyt 10 kg :) Nyt jatkossahan se tahti tosin hidastuu, mutta ei kannata luovuttaa.
Oletko käynyt yksityisellä lääkärillä vai julkisella puolella? Suosittelen kyllä että menet ihan yksityiselle, kyllä ylipainoisellekin voidaan teroja/clomeja antaa, ihmettelen kyllä että miksi et ole niitä saanut.
Jos kuukautiset ei ole tulleet viiteen kuukauteen, niin tuskin silloin ovuloitkaan, sillä kuukautisethan on merkki siitä että munasolut ovat kehittyneet mutta eivät hedelmöittyneet.

Suosittelisin siis munasarjojen ja kohdun ultraamista ja asiantuntevaa lääkäriä. Itselleni kun lääkäri sanoi viime huhtikuussa, että ei menkkoja tarvitse odotella, että ilman niitäkin voi tulla raskaaksi, kun mulla pillereiden lopetuksen jälkeen ainoat menkat tuli helmikuussa. Ite en tätä väitettä tukenut ja olinkin oikeassa..
No heinäkuussa lampsin yksityiselle, ja multa löytyi pco! Samalla selvisi miksi menkkoja ei ole tullut ja sain heti terolutit puoleksi vuodeksi.
 
Ensimmäinen kerta viikkoihin, kun olen yksin ja on aikaa avata kone. Teidän kuulumisia pitikin tulla sitten heti lukemaan:)

Danalle suurista suurimmat onnittelut! Miten ihanaa!

Itsestäni sen verran, että hymiö tuli ovistestiin ke 19.12., kp taisi olla 15. Jännää miten se vaihtelee, hymiöt tulleet kp22, kp19 ja nyt sit kp15. Mistähän tämä kertois?
Pupuiltiin hienosti hymiön molemmin puolin ja nyt suuresti toivotaan plussauutisia heti alkuvuodesta.. Tänään siis dpo6 ja ainakin uudenvuoden aattoon yritän odottaa ennen ensimmäistä testiä:D

Uuteen vuoteen toivotan plussia kaikille!
 
Digi näytti negaa :/ olo on pettynyt ja hämmentynyt. Mä olin lähes satavarma että raskaana ollaan, mutta mistähän se apteekin testi sen viivan sitten repäs? Mä olin siinä uskossa että apteekin testit on sieltä luotettavimmasta päästä. Mietin aiemmin että oisko se voinut reagoida ovikseen, jonka piti olla jo, mutta kun ei tää keho oo antanu merkin merkkiä lähestyvästä oviksesta. En mä vaan ymmärrä. Entä nää mun alavatsavihlonnat? En kai mä niitäkään voi kuvitella vaikka kuinka haluisin. Kun normaalisti niitä on vaan menkkakivut sekä oviskivut, ja muuten ei mitään. Ehkä se on nyt vaan nieltävä tappio ja uskottava diginegaa. Onko pakko jos ei haluu? :/
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 26.12.2012

Luna 85.....................27................ kp 44/35-38..................yk 9
Miuyy........................22...............kp 40/28..........................yk 3



leonella..................28..................kp 35/28..........................yk 3
kultsipallo...............20...................kp 31/28........................yk 11



Lullaby89................23....................kp 30/31-36..................yk 14
Henrietta-.............. 25..................kp 27/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 26/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 25/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp23/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 22/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp21/29............................yk8




Fiinaliina.................23.....................kp19/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp18/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp15/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 12/28...........................yk 9



pantera.....................19.................kp 9/27-28.....................yk 5
Enna_.......................28.................kp9/35..........................yk5
ralliruutu..................23...................kp 8/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 7/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................26...............kp 6/29-35........................yk 10
Iia-Maria......................................kp 5/28-31...................yk3



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Kali 85 dpo 6



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Meri__
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Dana 22.12 yk17



 
Viimeksi muokattu:
Hyvää tapaninpäivää naiset...se olis huomenna taas edessä arki ja työt, plääh :(

Päivittelin listaa pitkien aikojen taakaa..Tervetuloa uusille: Enna_ lisäsin sut listalle ja Meri__ laitoin sut vielä toistaiseksi taustailijoihin, että saat kierron käyntiin..onko ok? Ajattelin vaan, ku käsittääkseni noi kierotpäivät on tossa listassa se the thing, niin on varmaan turhaa laittaa pelkkää ikää :) toivottavasti sulle sopii näin, voidaan se toki listallekin laittaa. Toivottavasti joka tapauksessa saat pian pääset uuden kierron alkuun :D!! oon kyllä samoilla linjoilla kuin Miss_Piggy, kantsii ehkä hakeutua lääkärille uudestaan, josko saisit apua. Hienosti oot kyllä saanu painoa tippumaan, onnittelut siitä!

Ennalle myös tsemit yritykseen..eipä tämä niin ruusuilla tanssimista ole, nimim. yk10 menossa. Mutta toivottavasti saat clomeista avun pian :) mulla oli kans toissa kierto megakierto, mutta käsitin, et tommoset yksittäisten kiertojen ovuloimattomuus saattas olla ihan normaaliakin..mene ja tiedä sitten.. meillä miehen kanssa ensikäynti hoitoihin edessä 3n viikon päästä, hui!

Kalille: kärsivällisyyttä ja tuloksellista uutta vuotta :D

Pienestä kii
: voi harmi juttu! Saatto tosiaan olla, et r-testi reagoi ovikseen!? Oon lukenu monesta paikasta kyllä et se on mahdollista..harmi jos näin oli :(
 
Mulla on huomenna torstaina kp 7/28-31 voi päivitellä listaan :) Mies on lomautettuna töistä ja eipä alalla ole kovin kummosesti hommia näin talvisaik<aan. no ei se haittaa, liitosta saa rahaa ja eipähän ole miehen työt sotkemassa pupuiluja :D Et koko kevät on aikaa sitten yritellä et ei pitäisi yksikään ovis mennä ohi... Loppiaisen aikoihin olis seuraava ovis suurinpiirtein, eli sinne siis katseen tähtään tällä hetkellä.

Olisi niin ihanaa saada vauva ensi vuonna. Olis sitten samana vuonna syntynyt kun pari lähipiirin vauvaa, olisi saman ikäinen kaveri koulumatkoille ym naapurissa.
 
Tervehdys kaikille ja mukavaa joulun aikaa :) Minä oon tämän joulun ajan ollu koneelta kokonaan pois. Onnea kovastiDana :heart:
Tuntu vaan sillon ku menkat alko, että mitä ne minun oireet sitte oli?? Oliko kyseessä joku valeraskaus tai jotain. Ihan sekasi välillä sen asian kanssa. Liekkö se vauvakuume niin kova, että kroppaki reagoi siihen.. Mene ja tiedä!
 
buffy Niin ne munkin "oireet" oli ihan selkeitä omasta mielestä ja olin melki satavarma ettei menkat ala, mutta niinpä alko :'(
No ei muuta kun kohti uutta yritystä :) Sullahan on ovishetket ihan kulman takana.. Mä oon myös miettiny et voiko kroppa tehä temppujaan kun oikeen kovasti toivoo ja haluaa. :D Eihän sitä tiiä. reagoihan se muutenki kaikkeen...
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 27.12.2012

Luna 85.....................27................ kp 45/35-38..................yk 9




kultsipallo...............20...................kp 34/28........................yk 11
Lullaby89................23....................kp 31/31-36..................yk 14



Henrietta-.............. 25..................kp 28/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 27/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 26/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp24/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 23/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp22/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp20/33.........................yk5



Fireweed...................23.................kp19/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp16/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 13/28...........................yk 9
Enna_.......................28.................kp11/35..........................yk5
pantera.....................19.................kp 10/27-28.....................yk 5




ralliruutu..................23...................kp 9/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 8/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................26...............kp 7/29-35........................yk 10
Leonella..................28..................kp 36/28..........................yk 4
Iia-Maria......................................kp 6/28-31...................yk3
Miuyy........................22...............kp 3/28..........................yk 4



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Kali 85 dpo 7



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Meri__
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Dana 22.12 yk17



 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listan nyt sitten mieheni syntymäpäivän kunniaksi ;) Kiva kun on viikon välein synttärit meillä.
Jotenkin olin ajatellut että syyskuuvauva meille sitten kumminkin tulisi, että olisi hääpäivänä jotain jännittävää tekemistä (synnytys), mutta kun ollut nuo kaksi pidempää kiertoa niin nyt ei sitten olekaan mahdollisuutta syyskuuvauvaan :/ Laskurista katselin, että jos kaikki menee toivotusti niin laskettu aika olisi 1.10.

Teettekö myös muutkin haaveilijat tuota, että käytte etukäteen katselemassa, mikä olisi laskettu aika jos tärppäisi ja kierto menisi hyvin?

pienestä ki Toivottavasti käytitte kuitenkin oviksen hyödyksi ;) Muistaakseni naapurin tyttö testasi aina ovulaation varmuuden myös raskaustestillä aikoinaan.

Leonella Pahoittelut uudesta kierrosta, päivitinkö nyt YK :si oikein?

Lemondrop Onnittelut nopeasta plussasta!! :)

Tervetuloa uusille yrittäjille ja toivotaan pikaista visiittiä!
 
Viimeksi muokattu:
Iia-Maria Onhan tässä tosiaan ovispäivät käsillä, mut mies ei oo kotona :( Mut ollaan kyllä peittoja heiluteltu ihan koko sen loman ajan. Saa nyt nähä, että auttaako asiaa. Ovispäivien aikana se vaan nyt sattuu olemaan pois!
Tilasin muuten ekaa kertaa ovistestejä :) Nyt kokeilemaan niitä sitte heti ku ne tulee. Jotenki nyt vasta niitä tilailin ku ihan tosissaan haluan tietää miten sitä ovuloi. Eilen kyllä kans heiluteltiin peittoja, että jospa ne siitiöt säilysi hyvänä pari päivää :D
 
Mä oon aika ahkera laskureiden käyttäjä :D Varsinkin kun on piinapäivät menossa, nii tulee käytettyä ahkerasti. "Mitä jos tärppi olis käyny tollon tai pari päivää myöhemmin?" jne. Mies aina naureskelee mulle, ei ihan ymmärrä tätä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Iia-Maria
pienestä kii otan osaa negaasi... mutta niinkun kerroin niin mulla oli aivan sama juttu ja 2 apteekin omaa sekä pc antoivat plussahaamun oviksen aikoihin. Ilmeisesti me vaan kuulutaan siihen ryhmään joilla ennen ovista ne lh-tasot ampasee niin korkeeks et näkyy rtestissä, käsittääkseni useimmilla ei näy.

ON: täällä jatkuu pettynyt fiilis, eli tätiä edelleen odotellaan ja kp 46 menossa. Vannoin miehelleni etten enää ikinä lue tenttiin jos se sattuu just oviksen aikoihin, ilmeisesti se oli se tenttistressi mikä siirsi ovulaatiota ja heti tuli ovis ku tentti oli ohi. Tässä kun yk 10 kolkkutelee ovella, niin ensimmäistä kertaa alan kyllästymään koko vauvahommaan. Kyllästyminen on tietyllä tapaa positiivinen, eli tuntuu etten vaan jaksa enää innostua ja elätellä turhia toiveita raskautumisesta. Tämä fiilis on ainakin helpottanut oloa kun ei jännitä enää. EN mä kuitenkaan siitä toivosta oo luopunu etteikö meille lapsia tulis, jotenki vaan mietin et joskus sitte. Toki yritetään koko ajan. Tänään tai ihan viimeistään huomenna odottelen tätiä saapuvaksi. Toivottavasti tulis jo tänään, koska illalla menossa kaljoittelemaan kaverin kanssa ja haluaisin varmuuden etten ole raskaana.

Tammikuussa sitten felicitakselle...
 
Moikka, naiset pitkästä aikaa. Täällä palaillaan taas arkeen joulu jälkeen.

Miuyy parempi myöhään ku ei milloinkaan, eli hyvää synttäriä munkin puolesta vielä!

Vilijonkka vitsit miten röyhkeetä toi petarijuttu. Ootteko saaneet sitä taks vai jäikö sille tielle?

pienestä kii myöhäisesti onnitteluita myös sinulle =)
Meri__ ja Enna tervetuloa mukaan!!

toivotaan, että meistä jokainen on vuoden kuluttua vauvautunut tai vähintäänkin tukevasti raskaana :)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy, pantera ja Iia-Maria Kiva että on muitakin laskurilla pelleilijöitä :p On se vaan niin hauskaa kattoa että milloinka tulisi. Itsellä jännittää vähän se että hakeeko valmistumisen jälkeen vaan kesätöihin vai pidemmälle määräaikaselle tuttuun paikkaan, jossa hirmu hyvä henki, muttei vakipaikkoja tiedossa vai pitäisikö etsiä ihan vakipaikkaa sitten muualta, niin kiva haaveilla suuntaa-antavasta lasketusta ajasta :saint:

Fiinaliina Kiitos onnitteluista :)
Hyvän uudenvuoden lupauksen heitit ilmoille, toivottavasti toteutuu kaikilla
++:whistle:

buffy Jopa viisi päivää voivat siittiöt säilyä hedelmöittämiskykyisinä naisen elimistössä peruskoulun biologian kirjan mukaan. Kumpa tämä olisi teidän kierto :heart:

Luna85 Ymmärrän tasan tarkkaan miltä tuntuu, vaikka itsellä ei yrtitystä ole takana kovin kauaa. Toivotaan stressin laskeutumista ja tärppionnea jo nyt! Tai mikäli ei ole tärpännyt niin tädin pikaista kurvausta :hug:

Alkaa kuukautisvuoto taas vähentyä pikkuhiljaa. Onneksi ei ole monen päivän vuotoa. Sain tossa tietää että äidillä on ollut endometrioosi, joka on vaikeuttanut aikoinaan hänen raskautumistaan ja että se oli todettu alle kolmikymppisenä. Toivottavasti en ole sitä perinyt :stick: Endometrioosin oireena on tosin epämääräisiä kipuja ennen kuukautisia ja miedot kuukautisvuodot. Itsellä on hyvinkin aina täysin kivuttomat menkat ja vuotoa runsaasti. Taisipa samalla kun kyselin niin äiti arvata, että lapsentekopuuhissa ollaan. Vaikeapa siltä on mitään salassa pitää muutenkaan :)
 
Viimeksi muokattu:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 28.12.2012

Luna 85.....................27................ kp 46/35-38..................yk 9




kultsipallo...............20...................kp 35/28........................yk 11
Lullaby89................23....................kp 32/31-36..................yk 14



Henrietta-.............. 25..................kp 29/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 28/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 27/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp25/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 24/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp23/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp21/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp20/27-30......................yk2



maimai....................29...................kp17/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 14/28...........................yk 9
Enna_.......................28.................kp12/35..........................yk5
pantera.....................19.................kp 11/27-28.....................yk 5




ralliruutu..................23...................kp 10/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 9/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................26...............kp 8/29-35........................yk 10
Leonella..................28..................kp 12/28..........................yk 4
Iia-Maria......................................kp 7/28-31...................yk3
Miuyy........................22...............kp 4/28..........................yk 4



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Kali 85 dpo 8



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Meri__
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Lemondrop 21.12. yk1?
Dana 22.12 yk17



 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mullahan on nyt kp 23, niin mulle iski eilen joku älytön panetuskohtaus, ei kuitenkaan sitte tullu pupuiltua ku meidän toinen gerbiili ( joo naurakaa vaan :) ) on jotenki sairas niin olin sitte siitä huolissani.
Ja valkkaria tuntui erittyvän eilen jotenki normia enemmän...ovista en usko kuitenkaan nyt olevaksi kun nuo Davidin huonot ovistestit ei eilen näyttäny enää edes haamua...mistä lie johtuu sitte.
 
Täytyy muuten laittaa tännekin, mitä tapahtu kun aloin sitä digitestiä sörkkimään ja availemaan :D



Tosi selkeetä.. No, kyllä mä uskon etten raskaana nyt olekaan. Eilen oli sellaiset limat että luulen että ton ollako-vai-eikö-olla-raskaana-stressin takia ovis siirtyi myöhemmäksi. Eli eipä tarvi menkkojakaan odotella ajallaan tuleviksi. Alavatsaa vihloo edelleen, mutta jostain muusta sekin sitten johtuu.

Luna85 ilmeisesti me ollaan sitten tosiaan niitä joilla raskaustesti reagoi ovikseen. Luin myös jostain että apteekin testi ihan yleisesti saattais tehdä roskishaamun joka on nega mutta silloin se viiva on ihan sellanen kapea. Sellainen mulla tais se viiva ollakin. Tsemppiä teille kuitenkin, toivotaan että Felicitas saa sulle sen oikean plussan tikkuun pikaisesti!

Fiinaliina en tiedä mistä onnittelet, kun en sitten raskaana ollutkaan. Mutta ei hätiä mitiä, olihan se pieni pettymys itselle mutta eihän meillä ole edes yritys päällä. Joten ehkä sitten joskus myöhemmin saa onnitella! Toivotaan näin :)

Noista raskauslaskureista kun oli puhetta, niin tossa kun luulin hetken olevani ehkä raskaana, niin olin jo mielessäni jäämässä kesäloman jatkoksi äitiyslomalle :D

Ainiin, uusille eli Ennalle ja Merille tervetuloa! Olkoon tulevat kiertonne hedelmällisiä :)
 

Yhteistyössä