Hei taas kuumeilijat!
Ajattelin nyt ajankuluksi kirjoitella vähän paremmin, niin että saatte ehkä helpommin selkoa elämäntilanteestani. Mies nukkuu tuossa vieressä, ja itseä ei väsytä yhtään niin on nyt hyvin aikaa. Tosiaan olen eronnut vastikään edellisestä avoliitostani, jossa miehen kanssa kuumeiltiin esikoista, ja mentiin reipas vuosi ilman ehkäisyä -tuloksetta. Hänen kanssaan silloin sovimme että tulee kun on tullakseen, eikä hoppuilla. Mutta minähän -nainen kun olen, kirjoittelin täällä palstoilla ja testailin, sekä laskeskelin kiertoja siitä huolimatta että ex-mieheni ei asiaan ollut niin paneutunut kuin minä. Henkilökohtaisista syistä erosimme sitten nyt marraskuussa.
Toivon ettette pidä minua ihan kahelina, kun kuulette tämän, mutta eron jälkeen muutin kotipaikkakunnalleni takaisin, ja törmäsin erääseen mieheen. Tämä mies oli minulle tuttu jo ihan teinivuosista, olimme joskus tavallaan toistemme ensi ihastukset. Olemme siis tunteneet pidemmän aikaa mutta edellisen suhteeni myötä yhteydenpitomme loppui lähes tyystin. Lähdin kyseisen mieshenkilön kanssa kahville ja se oli menoa sen jälkeen. Olen todella onnellinen, en olisi koskaan uskonut sanovani näin, mutta nyt sanon: Aiemmin en tiennyt paremmasta! En uskonut että maailmalla ehkä olisi jotain näin uskomatonta minun varalleni. Ihastuin ja rakastuin hetimmiten, kävimme viikonloppu reissun etelässä lomalla ja jouluaattona miesystäväni kosi minua. Maaliskuussa menemme siis naimisiin ja ehkäisystä päätimme heti, ettemme sitä aloita. Mieheni on täysillä tässä vauva projektissa mukana, ja jokapäivä kyselee tuntemuksistani ja odottaa tietoa raskaudesta kuin kuuta nousevaa.
On vain jotenkin niin ihanaa, kun ei tarvitse "yksin" haaveilla. Toinen on vähintäänkin yhtä innoissaan ja odottavainen kuin minäkin!
Nyt sitten kuluneen viikon aikana olen huomannut itsessäni paljon muutoksia. Kuukautiset eivät ole edelleenkään alkaneet, mutta rinnat ovat tulleet vähän aroiksi, alavatsassa on viimeisen viikon ajan ollut sellaisia kipeitä vihlaisuja ja nippailuja. Valkovuotoa tulee todella runsaasti ja uni rytmini on pahasti sekaisin! Lisäksi mielialani vaihtelevat todella paljon. En halua innostua liikaa, mutta pakko myöntää että miehen kanssa olemme pohtineet, että voisiko olla käynyt tuuri.. Että heti kuukauden sisällä.. En tiedä, vaikea uskoa tuohon. Toivon parasta mutta varaudun ihan muuhun.
Nyt voin aivan luvan kanssa alkaa ostamaan ovistestejä ja aloittaa mahdollisten ovisten bongailun! Muuttamme yhteiseen asuntoon maanantaina, ja maanantaina on myöskin kihlajaiset. Heti kun olen saanut muuton hoidettua, soittelen neuvolaan ja varaan ajan lääkärille, josko saisin jotenkin puhuttua itselleni ne terot.. Jollen sieltä saa, niin luulisi yksityiseltä saavan.
Oman käsitykseni mukaan Teroista voi jollain tapaa hyvinkin olla apua ovuloinnissa? Korjatkaa jos olen ymmärtänyt jotain väärin.
En varmaankaan ehdi kirjoittelemaan tänne ennenkuin vasta muuton jälkeen, mutta paljon plussatuulia tänne, ja pitäkää peukut pystyssä, että saisin ne Terot!