<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Dana Onnea onnea onnea. Tarrasukkia ja liimaa roppakaupalla, jotta pieni jaksaa pitää kiinni. Olen niin onnellinen teidän puolesta! Yllätyksekseni en edes kateellinen tai katkera, vaan ihan tosi onnellinen teidän puolesta :D Juoksin miehellekki kertoo "arvaa mitä, Danalla on tullu testiin haamu".
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea ja Miuyy
Noniin, nyt tuli ensimmäinen huolen aihe.. Ei siis mitään vakavaa, mutta kun mä oon syöny jo monta vuotta allergialääkettä nokkosihottuman vuoks.. Luin sieltä tuoteselosteesta, että sitä ei saa käyttää raskauden aikana. Pystyn ehkä olee n.4 päivää ilman, mut sit iho alkaa kutisemaan ihan kauheesti joka paikasta ja kun ei pysty olemaan raapimatta niin sitte siihen tulee kauheita paukaroita jotka alkaa polttaa. Ihan ku olis just nokkosella joku hakannu.. Se kutina on oikeesti ihan kauheeta..
Mä en nyt tiedä mitä mun pitäis tehdä.. Yritin soittaa sinne polille missä oon ollu hoidoissa, kun en muuta kesinyt, mut sieltä ei enää vastattu. Sitte tuleeki jo viikonloppu ja joulunpyhät, joten kaikki paikat on kiinni. Päivystysasia tää ei kuitenkaan ole..
Ei varmaankaan ole nyt muuta vaihtoehtia kun kärsiä se järkyttävä kutina. Sitä riskiä en aio ottaa et otan allergialääkettä vaikka vielä sen ei pitäis mitään vaikuttaa..

Niin ja nyt on vatsassa kokoajan outo tunne. Vähän ku menkat olis alkamassa, mut ei sit kuitenkaa ihan sellasta.. Jomottaa sille oudosti..
 
miss_piggy
En oo edelleenkään saanu viivaa noilla Davidin ovistesteillä :( No täytyy silti varmistella ja pupuilla taas tänään, on oltu nyt silleen joka toinen päivä-taktiikalla.
Täytynee yks tuommonen Wondfo vielä uhrata illemmalla.
 
Minnah88 Mulla on käytössä histec. Siellä ainakin luki, että ei sais käyttää raskauden aikana. Jospa mä nyt hetken voin sitä histeciä käyttää ja sitte joulun jälkeen kysyä vaihtoa sellaseen joka on turvallinen..
 
miss_piggy
Dana:Histeciä saa syödä raskaana, mulla oli ennen käytössä Aerius joka on tosi vahva ja saa reseptillä mutta kun mainitsin lekurille noista raskaushaaveista, niin se vaihtoi ne Histeciin josta ei siis ole haittaa sikiölle. Kokeile niihin paukamiin myös kortisonivoidetta.
 
Dana maailman eniten onnea :heart: Niin ihanaa! ihan täällä melkein onnen kyyneleet tuli, ku luin kaikkia onnitteluita ja sitten noita kuvia katselin. Joko pian digiä ja sitten sut saakin siirtää plussanneisiin :heart:
 
HYdra hienoa, niin yritys pysyy ykllä tässäkin kierrossa :)

ON täällä vähän jotain nippailun tynkää.. Melkein toivoisin oviksen olevan ihan hollilla... Mutta tuskin se oikeasti vielä on. Tänään illalla olis tarkotus hakea kait mun pyöärä vanhalta asunnolta ja se olis sitte siinä. Takankin selätin tänään taas :D Kuhan se nyt sammuis ennen ku mies tulee kotiin ettei sitä tarvii jäädä enää vahtiin...Viime yönä heräsin siihen että tää talo paloi ja mies vaan katteli soffalta telkkaria. Sitten käperryin sen viereen hetkeks ja se oli ihan ihmeissään. PIentä stressiä vissiin. Luulin telkkarista tulevia valoja liekeiksi :D Onneks nyt alko loma ja suuntaan kotikonnuille. Vaikkakin vietän osan lomasta vanhassa duunissani heesiallen mutta kuitenkin.Arvostaa sitten taas eri tavalla tuota omaa työtään, ku on muutaman päivän juottanut "juoppoja". Nin tosiaan en välttämättä pysty nyt joulun aikaan päivitteleen ku siskolla ei vissiin ollu oikee toimivaa nettiä. Lueskelemassa käyn ja ehdottomasti Danan digi tuloksen tahdon nähdä :)

Ihana joulun aikaa :heart:
 
Onnea Dana :heart:

Mulla alko menkat. Tasan 2 viikkoa ekasta ovisplussasta tänään. 29 päivää oli tämä kierto.

Ei muuta ku uuteen yritykseen. Ovista meinaan kyllä edeleen tikutella ihan siksi ettei se vaa pääse livahtamaan mitenkään ohitse. Nytkin kyllä hyvin sen sain kiinni mut ku ei tärpänny niin ei.
 
miss_piggy
Mää näin viime yönä unta että tein liuska-raskaustestin ja se oli plussa :heart: Olispa joku enneuni :D Minä kun ajattelin että tuossa 31.12 ois hyvä aika sitte testailla, ku ei oo taas oviksesta varmuutta. Niin silloin pitäis kyllä jo näkyä jos on näkyäkseen.
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 22.12.2012




Luna 85.....................27................ kp 39/35-38..................yk 9
Miuyy........................22...............kp 36/28..........................yk 3
leonella..................28..................kp 31/28..........................yk 3




kultsipallo...............20...................kp 27/28........................yk 11
Lullaby89................23....................kp 26/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp26/28-31...................yk2
Henrietta-.............. 25..................kp 23/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 22/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 21/28-35.......................yk11




slallu.....................25..................kp19/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 18/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp17/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp15/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp14/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp11/27-30......................yk7




buffy......................23...................kp 8/28...........................yk 9
pantera.....................19.................kp 6/27-28.....................yk 5
ralliruutu..................23...................kp 4/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 3/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................26...............kp 2/29-35........................yk 10



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Dana yk17



 
Voi Dana onnea ihan miljoonasti, ihanaa minkä joululahjan saitte :')

Miuyy, onnea ikääntymisen johdosta ;)

Ovista odottelen saapuvaksi vielä ennen aattoa. Limoista päätellen lähellä ollaan mut ainakaan vielä ei oo kipuillu eikä nännit kipeytyny. Katellaan. Touhuiltu on jo etukäteen jemmaan :p

Alottelin joulun työurakan hotellin lastenohjaajana ja vielä on muutakin puuhasteltavaa. Pyhien aikaan vähiin jää kotona oleilu joten tästä starttaa siis joulutauko kaksplussailuun. Ihanaa joulunaikaa kaikille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy

Yhteistyössä