<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

maimai Mua ei ainakaan haittaa vaikks päivittäis illalla seuraavan päivän :)
Meil kans ollu ongelmia häkävaroittimen kans. Ollut ihan uudesta asti. Ei ole ollut ees käytössä ku laittaa patterin niin vinkuu omia aikojaan vähän väliä vaikka takka ei olis viikkoon ollu päällä.. Joku sunnuntaiversio varmaan.

Ja tuosta testistä.. Uskalsin sitä miehellekin hetki sit näyttää ja hänkin näki viivan. Tietty testi on jo kuivunut kun aamulla tein mut kyllä se viiva siinä aamullakin oli.. Mä en millään malta pitää välipäivää testauksessa, joten aamulla taas uus yritys. Kuvan laitan jos siinä jotain kuvattavaa on :)
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Uskaltaisikohan aamulla testailla? Viime kierto tosiaan piteni 31 päivään ja huomenna olis kp 28 ja dpo 10. Minkäänlaista oloa tai tuntemusta ei ole mihinkään suuntaan. Menkat ei ilmoittele tulostaan eikä kyl oo sellanen olo et raskaanakaan olisi :D Tänää oli omituisen "märkä" päivä, ei sentä ovisliman tapaista mut normia enemmän valkovuotoa. Ehkä se ennakoi menkkojen alkamista.

Torstaina olisi vapaapäivä ja aikaa olla kotona, jospa sitte lukisi pari viimeistä sivua - en ole ehtinyt paljon teidän juttuja lukea ajatuksella vaan nopeesti kirjottanut omat kuulumiset kaiken kiireen keskellä. Olis jo joulu ja 3 päivää hiljaisuutta ja rauhaa!
 
vilijonkka :hug: toivoa on vielä jos ei tätiä näy !

leonella Äkkiä testiä kehiin !! :kieh:

En uskalla ehkä testata enää.. pelottaa jos näyttääkin negaa :(
on kyllä oirita mitä ei ennen ole ollut, mutta olenhan saanut ennenkin itselleni kaikenlaisia "raskaus oireita" ;(
 
Noniin, tänään testattu taas ja mä en kyllä nähnyt siinä testissä mitään :/ Eilinen oli 20mIU ja tän aamunen 10mIU. Luulis et siinä olis jotain näkynyt kun on herkempi.. No jos ihan valoa vasten kattoo niin saattaa olla et on jotain, tai sitte voi olla et vaan kuvittelin. Kyllä nyt alkaa olla jo luovuttajafiilis. Yks testi vielä ja nyt pitäis malttaa se pari päivää ennen ku testaa.. Kauhee ahdistus päällä!!
 
Dana, eikä, voi harmi! :( :hug: Kuulemma noi herkät testit ei ole niin herkkiä kuin väitetään. Monet plussannu ensin ihan normitesteillä ja sitten vasta saanut herkkään viivaa näkyviin. Kannattaisko hakee vaikka PC:n testi tai apteekin oma? Tsemppiä ja peukut pystyssä täällä yhä sun puolesta. :heart:

Ja joo, onhan noi digit tietenkin selkeitä, mutta tällaiset joilla yk on jotain miljoona, niin ei viitsi jokaisessa negakierrossa sellaiseen hassata rahaa. Tosin ulkomailta tilattuna, esim. täälä: Clearblue Monitor - Clearblue Pregnancy Tests - Ovulation Tests - Fertility Tests - Persona Tests niitä saa kohtuuhintaan. Ite tilannu tuolta testejä pariin otteeseen ja tulee noin 3 vrk:ssa. (Sori kärkäs mielipide, huono päivä taas.)
 
Viimeksi muokattu:
Negatiivisten kerhoon liityin minäkin. Tässä ollaan miehen kanssa naurettu että yleensä kun kaikki päivämäärät tuppaavat olemaan samassa kuussa (syyskuussa hääpäivä, vuosipäivä, kihlajaispäivän vuosipäivä joulukuussa molempien syntymäpäivät ja molempien sisarusten syntymäpäivät) niin eiköhän meidän mukulakin suvaitse saapua jompana kumpana kuukautena XD

Hyvää joulunodotusta ja tsemppiä kaikille joilla on vielä toivoa ja myöskin toivonsa tältä kuulta menettäneille!
 
Menin sit tekemään sen testin kp 28 ja dpo 10. Tyylipuhdas nega kuten arvasinkin. Enkä usko et se tosta positiiviseksi muuttuisikaan. Ei muuta ku uuteen yritykseen! Jospa alkais laihikselle (taas) niin vois onnistuakin paremmin. Ylipainoa on sellanen 15-20 kiloa. Hemmetin hankala yhtälö vaan et lopetin tupakoinnin ja yritän laihduttaa samaan aikaan - ei tupakkaa, tekee mieli ruokaa. ei ruokaa, tekee mieli tupakkaa.
 
voi apua kun on hirveesti tullut uusia juttuja luettavaksi.. :) meillä oli kone huollossa niin ei päässyt katsastelemaan uusia juttuja.. :)

ON: Meillä meni ovulaatio ihan ohi suun kun miestä ei haluttanut... hitusen kiukkuinen olen siitäkin.... -.- kyllä sitten kelpaa kun ei ole enään ajankohtaista.. nyt sitten odotellaan tätiä kylään juuri omilla syntymäpäivillä... mikä olisikaan ollut ihanempi lahja kuin kaksi viivaa raskaustestissä :) nohh... jokatapauksessa... greippimehu kuuri aloitettu ja tässä kierrossa en ole kyllä mitään ovulaatiota edes tuntenut.. outoa.. hirveästi nyt plussatuulia kaikille :)
 
Peukkuja plussaa metsästäville :p ja pahoittelut tädin kylään saaneille :(

Dana samaa mieltä Niiun ja Hydran kanssa, et herkät testit roskikseen ja ostat huomiseks digin, jos haluat varmistuksen!!! ;) minäkin sain dpo 11 25 herkkyydellä haalean plussan, mut samasta pissasta otettu 10 herkkyys olin paljon paljon haaleempi, et ei olis kameraan mitenkään saanut tallennettua viivaa!! Ja seuraavana aamuna digi kertoi "raskaana 1-2" :) peukkuja et plussa nyt tulis!!! :p samoin kultsipallo :) mulla kans ennen aikoinaan tuntui kaiken näköisiä raskausoloja, mut sit kun oikeesti oli raskaana, ni ei mitään :D et oloista ei kyl voi oikee mitään sanoa :D tai kai jotkuu osaa :D peukkuja!!

Vilijonkka toivotaan, et se vielä plussaks muuttuis ;) :heart:


BF & tähtönen 13+2

IHANAA JA STRESSITÖNTÄ JOULUA TYTSYILLE!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Dana mun käsittääkseni se herkkyys menee toiste päin jotenkin hassusti, koska luulisi että kun cb:n testit sanoo että saattaa näyttää 4pv ennen menkkoja ja niiden herkkyys on vissiin 25 ja sitten halvimmat testit on vaan niitä 10 joten luulisi että kalliimmat olisi niitä herkempiä?

Jos ymmärrätte mitä tarkoitan :D
 
Terve! Voisin liittyä tähän ketjuun myös, koska tätä lueskelen aikas paljon ja välillä on tehny mieli kommentoidakin...

Siispä olen Luna 85, yk 9 menossa, kp 36/35-38 ja sitä esikoista haaveilen. Ikää mittarissa 27

Onnistuin tässä kierrossa saamaan ovishaamut raskaustestiin... ovis siis tulkintani mukaan heitellyt ja sain tässä kierrossa siis ovisplussan kaksi kertaa... Tokan testasin kun iski limat ja uskon et se ovis oli nyt sunnuntaina, vaikkakin eka oviplussa oli reilu viikko sitten.

Dana täällä peukut pystyssä et vahvistuis, toi tiiraileminen on todella raivostuttavaa touhua... Suosittelen kanssa digiä parin pvän päästä. Piti muuten kertoa, et yks raskaana oleva tuttu oli plussannut apteekin omalla ja siinä kohtaa kun se oli räikeän punainen, niin pregcheck näytti ihan hailuraista viivaa! Sullehan tehtiin se inseminaatio, mikäs dpo nyt oikeen on?

Piti muuten vielä sen verran perustella tätä siirtymistä tänne, et siks alkoi houkuttaa kun täällä enemmän pidempään yrittäneitä ja siten enemmän samassa veneessä kun itse olen. Mehän ehdimme jo käydä lääkärissäkin, mulla on paikat kunnossa ja miehen simppojen heräilyä odotellaan. Tässä on monet itkut ja naurutkin ehditty jo vetää... Toivottavasti muiden kuin omakin vierailu tässä ketjussa jää lyhyeksi...
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Ootteko te muuten ovistestejä tehdessä antaneet sen pissan jäähtyä vai dippaillu suoraan?
Ku en edelleenkään saa kunnon viivaa tohon ovistestiin vaikka nyt on kp 14. Viime kierrossa musta tuli vahvempia viivoja...silti mulla on tänään ollu jotain erikoisia oloja, silleen vasemmalla puolella munasarjojen kohdilla ollu jonkunlaisia tuntemuksia, en osaa kuvailla tarkemmin, mutta vois siis olla mahd. ovis-oloja..
Ja nää on Wondfon One Step-ovistestejä, liuskamallisia.
 
miss_piggy Mä tein aina dippasin ovis testin heti. Tosin plussa kierrossa en edes bongannut kunnolla ovista :D

Hei kai nyt joulukuullekin edes yks plussa saadaan? :)
Mua jänskättää ihan hulluna kun huomenna meen verikokeisiin sikiöseulontoja varten. On kauhee neulakammo :( Mutta sitten voikin varata ajan nt-ultraan tammikuun tokalle viikolle , kun on niin paljon pyhiä niin tuloksissa kestää.
Muuten mennyt hyvin tää odotuksen alku, mutta koko ajan on semmoinen olo kun olis krapula. Eli oksettaa ainakin ammuisin, on kauheen tukkoinen olo, närästää, väsyttää ja maha tuntuu täydeltä vaikka olis hetki sitten ollut nälkä. Turvotustakin on vähän ollut ja kauheesti ilmaa kertyy mahaan joten röyhtäilen koko ajan ja kunnolla :D

Kaikki kaverit jotka tietää on tästä on ihan varmoja että saan kaksoset, koska kenelläkään ei ole mitään tunnetta tai arvausta kumpi olis tulossa ja mulla ja miehelläkään ei ole edes mitään ajatusta asiasta niin sisko päätteli että täytyy sit olla niin että tulee molemmat.

Ja mies keksi pikkuiselle kutsumanimen joten se kulkee nyt nimellä Reiska vaikka sukupuolesta ei ole tietoa :D

eläväinen ja Reiska 9+2
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
miss_piggy Mä oon aina pissiny siihen liuskaan suoraan, tarkka suihku :D Eli ei oo jäähtyny...

ON Menkkamaiset juilinnat vaan jatkuu ja jatkuu, polttaa, vihloo ja juilii. Joskus saattaa olla ettei mitään, mutta toisinaan on koko aika eriasteista kipuilua. Oon yrittänyt miettiä onko aiemmissa kierroissa ollut näin että monenpäivän kipuilua, ja näin paljon ennen menkkojen alkamista. En muista, muistan vaan että samana päivänä tai edeltävänä kun menkat alkanu on alkanu menkkakivut. Nyt vasta kp23/28-31 Eli viel vajaa viikko kun pitäs alkaa...En malttais millään oottaa, mutta en kyllä halua testata ja pettyä sen oon jo niin liian monta kertaa kokenut :(
Lisäksi palelu on ollut joka päiväistä. Ja jano ja pohjaton nälkä :D

Miten teil muilla menee menkkakivut, alkaako jo paljon ennen menkkoja?
 
M_P: mä oon antanu, joidenki testien kanssa pissin jäähtyä, jos se on erikseen siinä ohjeessa lukenu. Näin ei oo ainakaa mun käyttämissä testeissä ollu ku yhdessä merkissä :)

Iia-Maria: Tuttu juttu! Mulla saattaa alkaa menkkajuilinnat viikkoakin ennen menkkoja..se on inhottavaa, ku joutuu pitkään kärsimään :( Nytkin taitaa olla meneillään 5.kipuilupäivä, eikä tätiä vielä kuulu. Kumpa pian tulisi niin sais kivut alta pois ennen joulua..Jaksamista kipujen kans!

Luna Tervetuloa!! Onko miehesi simpat siis jo tutkittu, ja todettu, että paranemisen varaa olisi? Kumpa teilläkin pian tärppi kävisi :)

ON: Ei menkkoja, vielä. Kyllä ne sieltä tulee. Toivon vaan hartaasti ettei taas veny :( Nyt olin kyllä niin 100-varma oviksesta, et eihän se voi!!?!
 
Tulin täältä taustalta vaan huuteleen ja kertoileen kuulumisia. Listalle takaisin en ehkä jaksa vielä liittyä.

Dpo 3 oli siis tiputtelua ja dpo 4 mulle tyypillistä menkkavuotoa. Vuoto kuitenkin jäi vain yhden päivän mittaiseksi ja lämmöt pysyi ylhäällä vuodon jälkeenkin, joten lopulta päädyin siihen, että ne ei ollutkaan menkat, vaan jotain välivuotoa.

Tänään dpo 12 on luultavasti ihan oikeasti alkamassa uusi kierto, koska punaista vuotoa tulee siihen malliin. Anazoleilla kp 3-7 1tbl/vrk jatketaan ja folliultraan varasin jo ajan kp 15. Loppukiertoon sitten luget tueksi estämään tiputteluja.

Ei siis eka kierto tuonut toivottua tulosta meille, mutta liian hyvin kaikki olisikin mennyt, jos niin olisi käynyt.

Hyvää joulua kaikille! :xmas:
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 20.12.2012




Dana-........................29.................kp 40/28.......................yk 17
Luna 85.....................27................ kp 37/35-38..................yk 9
Lilja87......................25................kp 35/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 34/29-35........................yk 9
Miuyy........................22...............kp 34/28..........................yk 3



leonella..................28..................kp 29/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 28/28.......................yk 3
kultsipallo...............20...................kp 25/28........................yk 11
Lullaby89................23....................kp 24/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp24/28-31...................yk2



Henrietta-.............. 25..................kp 21/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 20/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 19/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp17/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 16/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp15/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp13/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp12/27-30......................yk2



maimai....................29...................kp9/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 6/28...........................yk 9
pantera.....................19.................kp 4/27-28.....................yk 5



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
  • Tykkää
Reactions: maimai83

Yhteistyössä