<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

miss_piggy
Niin joo, oon tässä tosiaan lueskellu netistä noista Davidin ovistesteistä mitä itellä on myös nyt käytössä, ja aika huonoa palautetta ne on saanu :( Oikeesti, ihan jotain haamujen haamuviivaa tulee noihin testeihin...
On mulla noita Wondfojaki vielä mutta ku ei viittis kaikkia tähän kiertoon haaskata.. No täytyy tilata lisää sitte.

Hydra :hug: Inhottavia tollaset epämääräset tiputtelut ja vuodot.
 
miss_piggy
Jos joku on tilaillu tuolta e-baysta testejä, niin onko se tilaaminen luotettavaa/helppoa? Selailin, että halvalla kyllä sais tilattua isompia satseja noita ovistestejäkin, kun vaan uskaltais tilata. Ja miten se maksu sitten käytännössä suoritetaan? Onko se normi summan siirto tilille niinku esim. suomessa?
 
Onnea Miuyy :)

Ei tätiä. Pupuilukaan ei näköjään saanu alkamaan...odottelu jatkukoon... Jihaa, laitettiin juuri joulukuusi, se on ihana <3 ollaan kerranki joulu kotona, niin ollaan ostettu kaikkee semmosta, jota yleensä ei jaksa/tarvi... ihana joulu, enää yksi työpäivä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Hydra, hieno homma :) Nyt vaan uuteen nousuun ja tärppiin, jes!

M_P: Mä oon lukenu monien kans parjaavan noita Davidin ovistestejä, mut mä oo kyllä ihan eri mieltä. Mulla ne on näyttäny aina oviksen ihan niinku muutki liuskat, yhtä selvästi :)
 
Iia-Maria Mulla alkaa ylees menkka kiut tokana päivänä. Joskus kyllä ennen menkkojen alkuakin, mut yleisimmin sitte ku alkaa kunnon vuoto. Ja sitten ollaankin kipeenä ja särkylääkettä menee. Eikä mulla auta paracetamol pitää olla buranaa taikka vastaavaa. Harvoin on menkkoja joissa en olis kipee. Toivottavasti siellä juilinnat enteilis joulu yllärii :)

Miuyy ONNEKSI OLKOON SYNTTÄRIEN JOHDOSTA! Ja kiva on päivittelit. Eilen illalla oli tarkotus päivitellä, mutta meen kone jumitti niin suljin sen kokonaan :D

Muutenkin ehkä toimii kivasti ainakin tän loppu vuoden, että päivittää ken ehtii ja haluaa :) Suuntaan kotikonnuille lauantaina eikä siskolla ole kunnolla toimivaa nettiä muistaaksi... Joten puhaletaanhan yhteen hiilee ;)

Miss_piggy mä oon dippaillut heti ku oon purkin saanut pois käsistä ja testin auki :D En tie onks sillä eroo, mut kuhan pissi on "tuoretta".

ON Täällä takka sytytetty erinomaisesti ilman mitään savuongelmia :D Olen ylpeä itsestäni. Toki jännitin kokoajan ku oon yksin kotona, että iskee paniikki savun tullessa sisään. Toinen kerta, kun onnistun ja kaksi epäonnistumista. Kyllä tää tästä. Meitsillä jotain tuntemuksii mahdollisesta oviksesta... Tosin vähän aikaista vielä mielestäni... En aio testailla tässä keirrossa, kun se tod näk jää käyttämättä. Tein jollain laskurilla että ovis ajottuu juur aatoks taikka sitte kierron pituudesta riippuen juur uudenvuoden aatoks. Se ei olis huono koska sitten jo tuun kotiin päin. Joko ovis tulee tai ei sekä oikeeseen aikaan tai ei.

Hydra harmistus, että se täti tekee tuloaan :( Mutta ei toivoa kuitenkin menetetä vaan ensi kierrossa vai tuliks nyt joku väli kierto? Kaikesta huolimatta ihanaa joulua <3
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Vilijonkka ihanaa kuusi. oikea? Siitä tulee niin ihana tuoksu <3 Meillä ei muuta joulua ole kuin kyntteliköt. Jätän talon puunaamisen tammikuuhun, kun en kuitenkaan tätä loppu vuotta kotona ole. Ksoka jostain pitää kehittää lisä säilytystilaakin niin ei jaksa hötkyillä "minne nää kaikki laitetaan" ajatuksen kanssa.
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 21.12.2012




Dana-........................29.................kp 41/28.......................yk 17
Luna 85.....................27................ kp 38/35-38..................yk 9
Miuyy........................22...............kp 35/28..........................yk 3



leonella..................28..................kp 30/28..........................yk 3
kultsipallo...............20...................kp 26/28........................yk 11
Lullaby89................23....................kp 25/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp25/28-31...................yk2
Henrietta-.............. 25..................kp 22/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 21/34........................yk7



tuttikeiju...............22...................kp 20/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp18/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 17/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp16/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp14/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp13/27-30......................yk2



maimai....................29...................kp10/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 7/28...........................yk 9
pantera.....................19.................kp 5/27-28.....................yk 5
ralliruutu..................23...................kp 4/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 2/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................26...............kp 1/29-35........................yk 10



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:
Hei pitkästä aikaa! Mulla on edelleen ihan karsea kiire töissä jatkunut ja yltynyt vaan entisestään, en oo tännekään ehtinyt kuin välillä vilkaisemaan:/ Joten täältä taustalta vähän omia kuulumisia nyt lähinnä huhuilen, kun en ehdi lukemaan tarkemmin:S

Onnittelut marraskuussa plussanneille!:) Muutenkin näin äkkiä vilkaisemalla näyttäs, että lähestulkoon kaikilla on asiat ihan mallillaan?:)

Tänne sais kaikista tuntemuksista ja kivuista huolimatta päivitellä tälle päivää kp 2/30-36.............TJOT/yk 5:( Tässä kierrossa en ovista ees huomannut, en sitten tiiä olikokaan semmosta. Mut Oon huomannu, että mulla on aina pari päivää oletetun oviksen jälkeen ihan normiolo, mut sitten alkaakin viikon kestävät vihlonnat ja huono olo, jotka on aika karseita. Sit menee taas n.viikko ettei oo mitään, ja sitten alkaakin menkat pienten vihlasujen saattelemana. Mitä helvettiä.. ei mulla koskaanikäänennen oo tämmöstä ollu:( Jotain positiivista kumminkin, ni nyt näin parin päivän perusteella menkat näyttäs jo hivenen normaaleimmilta, nyt voi jo puhua punaisesta vuodosta melkeenB) Ja bongasin eilen Royal geleen luontaistuotekaupasta, ja toki nappasin samantien ekat napit. Greippi taitaa jäädä nyt joulunajalta ainakin juomatta.. :D
 
Vilijonkka :hug:

maimai, jos se edellinen päivän vuoto olisikin ollut menkat, niin sitten olis pitänyt taukoilla ja mennä vaan terojen avulla, koska folliultra olisi osunut juuri jouluviikolle. Se vuoto varmaankin oli vain välivuoto ja eilen alkoi oikeat menkat. Nyt ei tarvi taukoilla, kun folliultra ajoittuu sopivasti klinikan joulutauon jälkeen. :) Toivottavasti vaste olisi tässä kierrossa yhtä hyvä kuin viimeksi. Välttämättä näin ei ole, kun se voi vaihdella kierrosta toiseen. : / Tulen sitten vaikka taas folliultran jälkeen kertoileen kuulumisia. Nyt yritän hieman huilailla ja vähentää stressiä (jos se nyt näin joulun aikaan on mahdollista :D).

Dana, miten siellä jaksellaan? :hug: Oletko testaillut uudestaan?
 
Viljonkka :hug: Tossa pari kk sitten käytiin lääkärissä ja miehen simppatilanne oli tutkitusti tosi huono. Miehelläni ollut siis testosteronikorvaushoito ja se on se mikä on poistanut ne simpat sieltä. Ukkeli kuitenkin lopetti noi hoitonsa ja niiden pitäis palautua x ajan kuluessa. Nyt on mennyt jo puoli vuotta hoidon lopettamisesta ja sitä ei voi tietää millon palautuvat, ilmeisesti vuoden kuluessa viimeistään. Mutta opin sellaisenkin asian, että simpoilla menee 10 viikkoa kypsyä, eli kun nuijapää syntyy niin se näkyy vasta 10 viikon kuluttua syntymisestään kun on pelikelpoinen. Lääkäri sillon pelotteli, et tuotanto ei välttämättä palaudu entiselleen koskaan hoidon jälkeen, mutta mä en ole valmis heittämään pyyhettä kehään.

Meillä suunitelmat siis seuraavanlaiset: teen r-testin jouluaattona (syteen tai saveen) koska silloin on mun "tokasta" oviksesta kulunut aikaa dpo 8 asti. Olen päättänyt, että sillon näkyy! Jos ei tästä kierrosta tärppää niin varaillaan tammikuulle aikaa taas lekuriin josko antaisivat tolle miehelle lääkettä mikä herättäis simpat henkiin. Nehän saattavat alkaa toimia hetkenä minä hyvänsä, elleivät jo toimikin! Laskeskelin et kierto tulee olemaan lähemmäs 45 päivää nyt, ei oo ennen ollu näin pitkä...

Meille tuli joulu eilen! Tänä vuonna hommasin ihanan valkoisen MUOVIKUUSEN, mikä on aika extremeä tällaiselle jouluihmiselle... en vaan jaksa sitä neulassotkua ja toi on ihan kaunis!

Rauhallista ja ihanaa joulun- ja maailmanlopun odotusta kaikille!
 
ApuaApuaApua!!!!!

[/URL][/IMG]

Näkeekö joku muukin????? Livenä on kyllä tummempi ku kuvassa. Luulin ensin että mokasin koko testin ku pissaa tuli niin vähän eikä edes kontrolliviiva meinannut tulla näkyviin. Sieltä se sitten kuitenkin tuli ja toi toinenkin viiva alkoi hiipimään paikalle :)

testinä siis One Step puikkotesti. Onko jollain kokemuta, antaako turhia haamuja??
 
Viiva on siis livenä ihan selvästi nähtävä. Kukaan ei vois erehtyy.. Tänään on pakko päästä ostaa digi ja katsoa mitä se sanoo!! Mä en voi uskoo et tää vois olla totta. Oon täällä ihan sekasin, enkä tiedä mitä tekisin....
 
Dana, voin vaan kuvitella, kun teillä on yritystä niin pitkä aika takana, niin plussa on aikamoinen "järkytys", siis hyvällä tavalla. :) Joo, digiä kehiin! :heart: Tuupa laittaan siitäkin sitten kuva ihailtavaksi. :) Sait kyllä nyt maailman parhaan joululahjan.
 
Mä en kestääääää!!! Kyllähän sitä jo itkukin tuli ku testiä kyttäsi. Mut silti tuolla takaraivossa jyskyttää ajatus, et jos toi ei ookkaan oikea.. Ei "luontoäidillä" voi olla noin huono huumorintaju et antaa väärän plussan.. Ei vaan voi olla!!!!
 
Dana ihanaa, selkeä haamu siellä on :heart: :heart: :heart: :heart: ihanaa!! Peukkuja kovasti, että digi vielä näyttää "raskaana", mut tuohan on jo selkeä tapaus ;) itsekin muistan, et livenä näkyy paljon selkeemmin, kun mitä kuvaan saa näkymään :) olen niiiin onnellinen sun puolestas, ihan tippa tuli täällä töissä linssiin :') mulla oli koko ajan tästä sun inssistä hyvä fiilis ;) tarrasukkia ja vauvaliimaa roppakaupalla!!!! :kiss: Tuut sit heti pistää digistä kuva ;)


BF & tähtönen 13+4
 

Yhteistyössä