<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Vilijonkka Joo testattu on ja nega tuli :( Voi olla et testasin vaan liian aikasinkin. Tänään vasta dpo 9 tai 10. Mut kyllä se silti harmitti ihan kauheesti! Parin päivän päästä uus testi ja jos vielä nega ni sit se on uskottava!
 
Tervetuloa kultsipallo ja kaikille tädin uhreille tasapuolisesti voimahalit!

Testasin kp 28 negan, mutta menkkoja ei vielä näy. Dposta ei mitään tietoa. Olen ollut kipeenä nyt viikonlopun. Nyt sitten oksettaa ja on puolentoista vuoden savuttomuuden jälkeen tullut aivan järjetön tupakanhimo. Tisutkin kipeänä. Testaan viimeistään lauantai-aamuna, että tietää sitten olla risteilyn juomatta jos on onni matkassa :)

tinka28 Tsemppiä tupakoimattomuuteen ja yritä houkutella parisikin olemaan ilman. Mukavaa se on yhteisen lapsen kanssa sitten olla savutomina, eikös vaan ? :) Kannattaa aina pitää niitä nikotiinipastilleja mukana, ettei vaan pääse repsahdus käymään. Oletkin jo päässyt pahimman yli kun on ekat kaks viikkoa ohi :)
 
Pahoittelut kaikille kelle täti tuli vierailemaan ja parempaakin parempaa onnea seuraavalle kierrolle! :hug:

Ite odottelen jo menkkoja alkavaksi.. Välillä tuntuu niin että josko nyt ois tärpänny, mutta en viitsi haaveilla taas liikaa, kun se pettymys on sitäkin suurempi sitten aina :(

Tuntuu että oireitakin on ja vaikka mitä kun niin toivoo että natsais. Mutta vastahan mulla ovis takana, ja hyvä JOS olis kerenny kiinnittyy edes... Ja viime menkat oli kyllä ihan normit menkat. Ettei se voi olla pidemmällä.
Närästää, janottaa, nälkä ja joskus taas tekee vaan mieli ruokaa, vaikkei nälkä ois. Ja mikä pahin, niin väsyttää ihan mielettömästi ja paleltaa. Ja hetkittäistä etovaa oloa ollu muutaman kerran. Mutta noi kaikki voi johtua lääkityksestä joka on pari viikkoa sitten alotettu : /
Nippailua on ollu niinku aina ennen menkkoja on. Torstaina oli joku hetkittäinen kovakin nippailu, tuntu kun sukkapuikkoa joku ois tunkenu, mutta se kipu tuntu enemmänki sivussa ku kohdun kohdalla..
Lisäksi hajuaisti mikä mulla on muutenki hyvä, on voimistunu, nenään käy millon mikäkin haju :)
Ja mikä myös erikoista mun ei oo juurikaan tehny mieli puuhastella :O Ja toi on tosi poikkeevaa. Mutta sekin voi johtua lääkkeistä...

Noh aika näyttää..

Kaikille plussa onnea :heart:
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 18.12.2012




Dana-........................29.................kp 38/28.......................yk 17
Lilja87......................25................kp 33/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 32/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 32/28..........................yk 3



leonella..................28..................kp 27/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 26/28.......................yk 3
kultsipallo...............20...................kp 23/28........................yk 11
Lullaby89................23....................kp 22/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp22/28-31...................yk2



Henrietta-.............. 25..................kp 19/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 18/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 17/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp15/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 14/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp13/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp11/33.........................yk5



Fireweed...................23.................kp10/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp7/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 4/28...........................yk 9
pantera.....................19.................kp 2/27-28.....................yk 5



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

vilijonkka dpo 13




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Päivittelin listan jo, ku tässä käväsin vielä ennen unia...
Nyt unille, josko huomenna ois parempi päivä! Kämppä haisee savulta, ku savut tuli pariin kertaan sisään..saas nähä kuinka miehen käy. tein kaiken ohjeiden mukaan ja silti savut sisälle :( VITUTTAA! Ikinä en enää sitä sytytä! Palaa vielä koko kämppä! Jes, että näin!
 
maimai Äläs nyt lannistu sen takan kanssa :) Joskus sitä vaan käy niin et ne savut tulee sisälle. Voi ihan sää tai esim läpiveto kämpässä vaikuttaa siihen. Nyt vaan lisää pökköä pesään, niin eiköhän se siitä :)


ON Mulla on kauhee joulustressi.. Kokoajan kiire jonnekin. Tänäänkin piti juosta asioilla joka puolella kaupunkia. En edes aamupalaa ehtinyt syömään ku piti lähtee liikkeelle.. Ja huomenna taas sama homma. Heti aamusta postiin, että ehtii kaverin paketti jouluks perille. Sit pitäis vielä ommella n.10 pipoa ja virkata yks matto ennen joulua.. Huh! Kiirettä pitää.. No mitäs muuta työttömällä onkaan ku aikaa :D
No ompahan muuta ajateltavaa kun nää lapsettomuushuolet..
 
Meitä pyydettiin hetki sitte miehen kans kavereiden tyttövauvan kummeiksi :heart: Osasin tätä kyllä jo vähän odottaakin ku oli vauvan äidin kans asiasta puhetta aikasemmin.. Kohta mulla on sitten kaks kummityttöä :)
Mulla oliskin tähän asiaan liittyvä kysymys. Ristiäiset on siis vasta tammikuun alussa, mut pitäiskö meidän ostaa tulevalle kummilapselle joululahja? Ostaisitteko itse? Emme siis muuten olisi ostamassa lahjaa, mut pitäiskö nyt kun meistä on tulossa kummeja??
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Dana- Onnea kummiudesta :) minuakin pyydettiin kummiksi, tosin se vasta syntyy keväällä :D Itse ostaisin ehkä jonkin pienen lahjan tulevalle kummilapselle :heart:

marpa Pahoittelut tädistä :'( häädetään se paholainen seuraavassa kierrossa pois !!!! :kieh:

ON: testasin aamulla pc liuskaan haalean haamun/viivanpaikan !!!! en tosin laita kuvaa, kun se oli niin haalea ettette varmaan edes näkisi sitä :D mutta ainakin toivoa on !!!! :saint:
Nyt kun saisi sen plussan testiin niin ei tarvitsisi mennä mihinkään tutkimuksiin / hoitoihin yms.. Tänään pitää soittaa lääkärille ja kysyä onko lääkkeistäni haittaa jos nyt sattuu olemaan niin hyvä tuuri ,että raskaana ollaan :heart:

Miehelle en ole uskaltanut edes sanoa mistään haamuista, hän on joutunut niin monesti haamujen uhriksi että ei varmaan enää usko moiseen :D
menisipä aika nopeammin !!!! keskiviikkona tai torstaina matka itä-suomeen joulun viettoon !! odotan kovasti että pääsen kummityttöni luokse :heart:

Mutta mitäs mä tässä oikein löpisen :D

Onnea kaikille, tässä kuussa saadaan paljon plussia !! eikös ? ;)
 
Että voi olla ihmisellä huono itsehillintä!! No tottakai mä tänäänkin testasin..
Ja olen ihan varma että siinä näkyy jotain!! Kameralla ei kyllä saa viivaa näkyviin, mut ihan varmasti sen silmällä nään. On siis ehkä haaleimmista haalein viiva ikin, mut kuitenkin. Enhän mä voi olla niin hullu että vaan kuvittelen????
 
miuyy kiitos kyllä tääl takana pian 3vkoa. Kalenteria katsoin niin torstaina on 3vkoa takana! Menis nyt silti aika nopeammin. Niin kovat savun himot aina välillä :( mut itseppä sen olen 8vuotta sitten laittanut suuhun!

Pahoitteluja kaikille negan saaneille :(

ON: eka inssi olikin jo eilen :) nyt sit odotellaa :)

ja onnea plussan saaneille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fiinaliina ja Miuyy
Dana oi ihanaa, toivottavasti se haaleaakin haaleampi viivanen vahvistuu ja eikös sen pitäis aina muutamassa päivässä vahvistuu. Täällä ootellaan, etä nähään kuvii <3 JA SIITÄ TAKASTA... E ole kyllä mun kaveri olleskaan. En uskalla siihen ees koskea. Viime yönä heräsin siihen ku meillä huutaa toinen häkävaroitin. Kauhee paniikki mulle sitten siitä tuli jamies oli tyynen rauhallinen ja käänsi kylkee vaan ja oli mulle melkeimpä vihanen. Meinas, että ei toimi varmaankaan ja että vaihda patterit. Mitänäpä viahdin ja 1,5 lueskelin netistä masiin käyttäytymis juttuja. Ilmeisesti se oli sitten pattereista kiinni, koskoa vaihdon jälkeen näytti lukemaa 000 ja samaa tekee vieläkin. Toinenkin mittari näyttää 000. Yöllä siinä toisessa oli kyllä luku 040 ja jestas ku luin, että kaikki yli 030 pitää reagoida. Nyt vaan tietty haisee savu täällä... ku jossain nuotion ääressä istuskelis. Kaippa tää joskus tuulettuu..kovin kauheesti ei kuitenkaan viitti tuuletella. Talossa ku on jonkin sortin ilmastointia niin aina sytytyksen ajaks pitää ikkuna avata, että saa pois sen alipaineen. Niin mies siis sytytti takan illalla, mutta kesti silläkin saada se syttymään...

Marpa pahoittelut menkoista. Siitäkin huolimatta kuitenkin mukavaa joulua <3

tinka oi, ihanaa. Nyt vaan peukut sille, että inssi onnistuisi <3

kultsipallo oih, <3 toivottavasti haamulainen vahvistuu sellasiesksi joka on kelvollinen myös miehen silmille!
 
Dana ja kultsipallo, kyllä se voi plussa olla.. Toivotaan kovasti että vahvistuu! :heart: Itsekin sain ekan haaaaaaalean haamun dpo11 ja tänään lääkäri väitti että se ei ole mahdollista, ei niin aikaisin voi saada. Kuulemma :D

Me käytiin tänään siis varhaisultrassa, Tyyppi vastaa kooltaan (10mm) 7+0 ja pieni sydän sykkii :heart:

Hurrrrjan kauheesti kaikille tsemppiä ja hyvää joulua!! :)
 
Voi marpa, voimahaleja täältä :)!

Dana, oi että kumpa se siitä pian vahvistuisi kovasti! Nyt vaan sormet ja verpaat ristissä teidän puolesta :) tsemiä todelliseen jännäilyyn!

Maimai: mä kyllä varmasti hyppisin kans seinille tommosesta häkävaroittimen soimisesta...en uskaltaisi varmaan ollenkaa jäädä ees asuntoon. Hyvä et syy selvis! jospa sen takan kanssa alkais pikkuhiljaa sujua, toivotaan!

Tinka: teille kans pidän peukkuja, että tärppi olisi käynyt!

Hihii, meitä pyydettiin miehen kanssa myös eilen pikkuisen tyttövauvan kummeiksi. Olin todella yllättynyt, koska kyseessä on miehen serkun lapsi, eikä mies ole tämän kyseisen serkun kanssa ollut mitenkään kovin läheinen. No, tästä lähin ollaan sitte enemmän tekemisis. Mä oon niin innoissani, mun ensimmäinen kummilapsi :D!! ja Dana, mietin ihan samaa, että ostetaanko joululahjaa, kun ristiäiset on tammikuun alussa. Tulin siihen tulokseen, että ei osteta, sillä ei nähdä niitä enää ennen joulua ja pian on sitte ne juhlat ja viedään sinne lahja. Ens jouluna sitte lahjotaan :) hip hei! Täytyy kyllä sanoa, et päivä parani heti miljoonasti kun mies soitti töihin ja kysyi asiaa..
Täällä masun vihlonta jatkuu, myös menkkajuilinta on alkanut...tätiä odotellessa :(
 
Dana ja Vilijonkka Onnea myös tulevasta kummiudesta :) Ekan kummilapsen saaminen oli aivan mahtavaa. Nyt nitä lapsukaisia on neljä. Ei tunnu ihan samalta. Ja harmittaa, että kahden "keskimmäisen" lapsen vanhempien kanssa vähän tekemisissä :( Kaikkien kanssa asutaan eri paikkakunnilla. Tällä hetkellä toivon, ettei minua enää kummiksi pyydetä ennen kuin nämä nykyiset kasvavat, koska joulunaikaan muutenkin tuntuu, että lompakko on laihanlainen vaikka selahja ei tärkein olekaan niin silti. Tänä vuonna virkkasin lapsille pipot fleece vuorella :) Ja toivon, että ovat sopivan kokoisia vaikka päänympäryksiä kyselinkin :)

Hitsi, täällä mä oon ihan puol kuollut. Pipareita tuli paistettua, huusholli imuroitua ja takkaakin putsattua, tuhkat pois jne. Nyt oottelen että mies tulis kotiin ja sais laittaa saunan päälle. Ja sitten pääsis nukkuun!!!

Onks väliä päivittääkö jo illalla seuraavan päivän vai sekottaako se ja parempi päivittää se oikeana päivänä? Mielipiteitä :D
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 19.12.2012




Dana-........................29.................kp 39/28.......................yk 17
Luna 85.....................27................ kp 36/35-38..................yk 9
Lilja87......................25................kp 34/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 33/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 33/28..........................yk 3



leonella..................28..................kp 28/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 27/28.......................yk 3
kultsipallo...............20...................kp 24/28........................yk 11
Lullaby89................23....................kp 23/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp23/28-31...................yk2



Henrietta-.............. 25..................kp 20/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 19/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 18/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp16/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 15/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp14/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp12/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp11/27-30......................yk2



maimai....................29...................kp8/27-30......................yk7
buffy......................23...................kp 5/28...........................yk 9
pantera.....................19.................kp 3/27-28.....................yk 5



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä