<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Marpa :hug: Onneksi kuitenkin nyt pääsette lääkärlle tutkimaan asiaa, niin jospa sieltä pienellä avustuksella se pieni saatais aikaan. Jaksamista, teille molemmille :heart:

ON MÄ nyt sitten testasin, kun malttanut enää odottaa. Ja siis sitä pregnylin vaikutusta tässä lähinnä testailin. Ihan hailakka haamu sieltä tuli, joten seuraavaksi kun testaan niin eipitäis enää pregnyl vaikuttaa. Ihan hyvä toisaalta että tuli testattua niin ei tarvitse sitten enää arpoa että johtuuko pregnylistä vai ei.. Ja ihan tulevaisuudenkin kannalta, jos nyt hoidot vielä jatkuu niin tietää ettei testaa liian aikasin.. Oli kyllä outoa saada elämänsä ensimmäinen plussa testiin, vaikkakin tiesi ettei se ole oikea :)
Seuraavaksi testaan kyllä vasta ensviikon puolella..
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 14.12.2012




Dana-........................29.................kp 34/28.......................yk 17




pantera.....................19.................kp 30/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 29/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 29/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 28/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 28/28..........................yk 3
leonella..................28..................kp 23/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 22/28.......................yk 3





Lullaby89................23....................kp 18/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp18/28-31...................yk2
Henrietta-.............. 25..................kp 15/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 14/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 13/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp11/28-41.........................yk3




Kali85...................27....................kp 10/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp9/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp7/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp6/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp3/27-30......................yk7




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

vilijonkka dpo 9




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:
Miuyy: hyvä ku huomasit, päivitin sen suoraa tälle päivälle. Nyt ei ehi enempää, työt kutsuu, pitää mennä kaivamaan auto lumesta. Mukavaa työpäivää kaikille. Meillä on illalla työpaikan pikkujoulut, ihan kiva mennä syömään hyvin...muuten ei oikein innosta...no annan mahdollisuuden :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
miss_piggy
Hei rakkaat, mun kaksplussa toimii taas!!!!:heart:

Aivan mahtavaa, kuukausi siinä meniki että ne sai tän toimimaan :D

(.) Lenssu iski kuitenki, eilen oli tooosi paska olo ja menin vielä kouluun..onneks päästiin pois jo 12 jälkeen joten loppupäivän makoilinki sitte sängyssä. Vieläki on kyllä sairas olo, mutta lämpöä ei oo ollu pariin päivään.
Tänään tosiaan ois koulusta vapaapäivä, kun meillä on huomenna lauantaina sitte semmonen näyttökoe taas, ja vissiin se on siks lauantaina ku siinä on jotain elvytyshommeleita tai muita kaiketi, niin ettei ulkopuoliset tuu siihen pällistelemään, ja koulu on muista oppilaista tyhjänä :D

Sais kyllä tää tauti mennä ohi kun pitäis joulusiivotkin tehdä ja ois niin paljon kaikkea
muutaki...Gelee Royalitki alkaa taas loppumaan...en tiä onko niistä mitään apua ollu missään mutta tuskin noista haittaakaan on. Ainaki musta tuntuu, että mun allergia ei oo ollu enää ihan niin paha ku ennen.
 
Aika monella näyttää olevan jännät päivät meneillään, toivottavasti kohta saa kuulla positiivisiä uutisia useammalta =) plussatuulia siis kaikille!

Mä joudun odottelee Joulun tienoille, et tuleeko täti taas, vai josko se jättäis tulematta.. Olisi kyllä maailman paras joululahja, saada plussa testiin :heart:

Mä ihmettelen ettei oo tissit kipeytyny vaikka ylleensä oviksen jälkeen ne kipeytyy, ja menkkoja kohti aina vaan aremmiksi menee. Mä oletan, että mulla on ollu ovis jo su kp13. sillon ainakin halutti viel hirveesti ja kivut loppui silloin, lukuunottamatta maanantai illan hetken kipuilua. Ma ja ti näytti testi ainakin tyhjää. Ja maanantaina mulla oli lämmötkin jo korkeammalla kun normisti.
 
Oi kun teitä jännäpäiväläisiä on paljon!!!! Plussa sadetta sanoo säätiedotus kovaa ja korkealta :)

Auttakaatte joku joka teroluteista tietää enemmän, mulla olis tänään niiden aloitus (kp 15) mutta ovisviiva ei oo vielä tarpeeksi vahva niin ajattelin että jos aloittaisin ne sit vasta jos saan plussan? Ei kai oo muuta haittaa ku et kierto saattaa olla pitempi?
Noi Davidin ovisliukat on kyllä pyllystä, aivan haalea viiva vähän nähtävissä mutta PC:llä viiva näkyvillä kunnolla, ei vielä tasavahva mutta toivottavasti kohta pian. Illalla ajattelin uudestaan tikuttaa.
 
Marpa Täällähän tämä menee kiitos kysymästä..ei oloja mihinkään suuntaan. Nippailuja on ollu, mutta niistä on jo oppinu olemaan välittämättä..tulee ja menee..tänään dpo9 ja kovasti aikomus ois olla testaamatta niin kauan ku menkat on myöhä ovikseen nähden..eli jos sit vaikka dpo16 testailis, jos ei menkkoja ei kuulu. Usko tähän ei kyllä ole korkealla..yritän unohtaa koko jännäilyn..mites siellä sujuu <3?

Hydralle: voimia Hydra, nyt nautitte joulun ajasta ja sitte uusi vuosi ja uudella höyryllä yritykseen, toivottavasti saatte lääkityksen pian kohilleen :) haleja!
 
Henrietta- teroista en tiiä mitään, mutta mulla oli kans noita davidin liuskoja ja puikkoja ja anto kokoajan haaleeta viivaa ja sitten kun ovis oli tuloillaan niin väri pomppas kyl niin tummaksi että härre gyyd ja vahvistin epäilyni clearbluen digillä joka anto hymynaaman. :)
Ehkä noi ovistestitkin toimii eritavalla eri henkilöillä :)

Vilijonkka Kaksi kirjasta negaa olen ehtinyt testata dpo6 :D ja dpo10. Pieni tuhruttelu jatkuu, joten oikeastaan odotan vaan kierron alkamista, kaikki toiveet meni tänään kun tein ton r-testin ja oli aivan tyylipuhdas nega. Tsemppiä teille. Toivottavasti jaksat odottaa testaamista sinne ensi viikkoon :)
 
miss_piggy
Oi kun teitä jännäpäiväläisiä on paljon!!!! Plussa sadetta sanoo säätiedotus kovaa ja korkealta :)

Auttakaatte joku joka teroluteista tietää enemmän, mulla olis tänään niiden aloitus (kp 15) mutta ovisviiva ei oo vielä tarpeeksi vahva niin ajattelin että jos aloittaisin ne sit vasta jos saan plussan? Ei kai oo muuta haittaa ku et kierto saattaa olla pitempi?
Noi Davidin ovisliukat on kyllä pyllystä, aivan haalea viiva vähän nähtävissä mutta PC:llä viiva näkyvillä kunnolla, ei vielä tasavahva mutta toivottavasti kohta pian. Illalla ajattelin uudestaan tikuttaa.
Ite söin sen 6kk teroja, ja alussa söin niitä just kp 15 alkaen, kunnes sitte luin ja tajusin että terolutit saattaa vaikuttaa negatiivisesti ovikseen. Sitte parissa vikassa kierrossa aloinkin syömään niitä kp 18, olettaen että silloin ainaski ovis ois ollu jo ohi. Kierto ei pidentynyt paljoa, vaan oli tällä tekniikalla sen 29 päivää.

Nyt oon terolutit syöny loppuun, jännäilen toimiiko kroppa ilman niitä ollenkaan..
 
Yllättävän rauhallista ollut täällä. Meinasin, että täällä on varmaan hirmusti textia ku ylees tuppaa niin käymään jos on muutaman päivän poissa :) Oli sen verran kiirusta pari päivää, ettei koneella ehtinyt istuskelee saati ees avaan sitä. Täällä menkat tekee loppuaan, kovin oli lyhyet... Ja yllättävän vähä kipuiset. Sitä en kyllä yhtään pahakseni laita. Tänä viikonloppuna olis tarkotus tyhjentää vanha asunto kaikesta lopusta ja tehdä vielä loppusiivous. Eli huomista päivää ootellessa tai sitten ei.

Dana Onnea opiskelupaikasta!

fiinaliina lähetään sitte tammikuussa uuteen kiertoon uudella tarkolla :)

miss_piggy tsemppiä lauantaina testiin! Vai koeko se on :) Mutta kuitenkin!
 
Toivottavasti alkaisi plussia satelemaan jännäpäiväilijöille pian :) Mikäs sen parempi joululahja :)
Maimai83, tsemppiä muuton loppuun saattamiseen, on meinaan ärsyttävää puuhaa!

Laskeskelin, että ovis ajoittuu täällä 23.12 joten varasin hotelliyön meille 22-23.12 toiseen kaupunkiin, suunnitelmana tehdä viimehetken joululahjaostokset ja ehkä jotain muutakin ;)
Jouluaattona sitten miehen vanhemnille ja joulupäiväksi meidän klaanin seuraan, tapaninpäivänä alkaakin jo arkinen aherrus omalla kohdallani :p

Mitenkäs täällä ihmiset meinas joulua viettää? Itse en ole mikään jouluihminen, mutta hyvä ruoka ja hyvä seura kelpaa tietysti aina :) Ja lahjat!
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Hei kaikille, tervetuloa uusille ja voimahaleja tädin uhreille :hug:

Täällä tjottaillaan tai jotain. Ovis ehkä likellä ku pupuilu aiheuttanu pistävää kipua alavatsaan. Ihan kahden vaiheilla oon, miten toimin tässä kierrossa. Annan ehkä oviksen tulla ja mennä ihmeemmin hyödyntämättä ja koittas keskittää ajatukset vaan valmistumiseen syksyllä tai sitten tää MASSIIVINEN kuume vie kuitenkin voiton ja raahaan miehen petiin välittömästi ku ekat oikeet ovisnippailut tulee.

Ihan just lähetään miehen kanssa joululahjaostoksille ja sieltä suoraan ystävien poitsun 5vee-synttäreille. Huomenna mennään kattomaan ekaa kertaa toisten ystävien pariviikkoista pikkuprinssiä:heart: Ei ainakaan yhtään vähennä kuumetta mut ei tää tästä enää hirveesti voi pahentuakaan :D
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 15.12.2012




Dana-........................29.................kp 35/28.......................yk 17
pantera.....................19.................kp 31/27-28.....................yk 4



buffy......................23...................kp 30/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 30/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 29/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 29/28..........................yk 3
leonella..................28..................kp 24/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 23/28.......................yk 3



kultsipallo...............20...................kp 20/28........................yk 11
Lullaby89................23....................kp 19/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp19/28-31...................yk2
Henrietta-.............. 25..................kp 16/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 15/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 14/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp12/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 11/30-38.......................yk 6



Miss_piggy..............31................kp10/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp8/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp7/27-30......................yk2
maimai....................29...................kp4/27-30......................yk7



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

vilijonkka dpo 10




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:
vilijonkka päivittelin ku täällä taas "ajoissa" hereillä kaffekupin ääressä. :)

fireweed voi ihanaa, hotelli yö. Toivotaan, että ovis ajoittuu juuri sinne! Täällä ovis tulossa kans tuolla joulun tienoilla ja eri paikkakunnilla ollaan. :/

slallu teillä onkin kiva päivä tulossa. Mukavaa shoppailuu ja ennen kaikkee pikku prinssin ihasteluu ;) Mahtaakohan kuume viedä voiton ;)
 
Heipparallaa kaikki kuumeilijat ! :)
Pääsisikö yksi 20 vuotias naikkonen tänne mukaan kuumeilemaan esikkoa?
Olen koittanut etsiä itselleni sopivaa ketjua missä on aktiivisia kirjottelijoita ja ajattelin tämän olevan itselleni paras :)

Kp 20/28 dpo sta ei niinkään tietoa koska en tikuttanut ovista, luulisin että n.dpo 5-6 tuntemusten mukaan! yk. on jotain 11 jo :( !!
Jos ei ala plussaa kuulumaan niin tammikuussa menemme lääkärille perus tutkimuksiin.
Haluaisin kuulla muilta tutkimuksissa olevilta, että mitä kaikkea sieltä tutkitaan/otetaan kokeita??

Kiitos ja kumarrus jos joku osaa vastata :)


Ja plussarikasta loppuvuotta :heart:

- kultsipallo
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Maimai: tsemit loppurutistukseen vanhan kämpän kanssa. Ja mukava, että mankatkin meni vaihteeksi vähemmällä :)

Marpa: No voi kökkö! Olispa siellä haamulainen näkyny...no, toisaalta dpo10 ei välttis kuule vielä näy. Koska sulla näky se edellinen plussa testissä? Jospa vielä :)

Fireweed
: kuulostaa hyvältä, toivottavasti pääsette hyödyntelemään hyvissä puitteissa siellä hotellissa, jee, toivottavasti ajoitus natsaa!

Slallulle: mukavaa kyläilypäivää :)

ON: firman pikkujoulut tuli juhlittua. Oli kyllä mahtavaa ruokaa ja monta lajiketta, nam.Tulin kyllä jo kympin jälkeen kotiin ku ei toi juomakädessä istuskelu oikein houkutellu. Tänääm jos vaan saan aikaseksi leivon piparitaikinan ja huomenna leivon ne :)
Hei, ajattelin yllättää miehen ja viedä sen pikkulomalle viikonlopuksi ku meillä on eka hääpäivä helmikuun alussa. Oisko vinkkejä, joku kiva kylpylä tai jos lähtis kaupunkilomalle johonki euroopan kaupunkiin..onko joku ollu jossain kivassa? joka ois kiva myös talvella :)? täällä epätoivoisena selailen sivustoja..ei oikein mikaa tunnu hyvältä idealta!
 
kultsipallo tervetuloa joukkoomme. Toivottavasti pian se plussa tulis eli jo tästä kierrosta niin ei tarviis tutkimuksiin lähteä. Lisään sut listalle. jatkossa lista päivitykset kannattaa laittaa punaisella niin päivittäjä tietää muutella niitä. Ja jos et vielä haluu listalle niin kerrohan :) Noista tutkimuksista ite en osaa mitään kertoa, kun ei vielä eikä toivottavasti omakohtasii tutkimuksiin tulekkaan. Perus gynellä käynti on takana ja sen mukaan kaikki ok. Mutta gyne sanoi, että sitten jos ei vuoteen mitään kuulu niin otetaan mieheltä näytteitä aluks ja tutkitaan ne, kun miehen tutkiminen on helpompaa kuulemma.

Mukavaa päivää!
 
tervetuloa kultsipallo! toivotaan tämän kierron olevan teille tärpikäs :) mä luulen et tutkimukset alotetaan lähes aina verikokeilla naiselle ja simppatestillä miehille. Näistä ainaki meillä on alotettu (mä olin n. kk sitte verikokeissa) ja mies menee tammikuussa simppatestiin. Tammikuussa kai mullakin aloitetaan sitte kierron tarkempi seuraaminen (ultrataan eri vaiheissa kierto ovuloinko yms.) tsemiä teille! Ja kannattaa tosiaan hakeutua lääkäriin jos alkaa tuntua, ettei jaska enää ilman apua tätä yritystä...niin ainaki meillä alkaa olemaan :(
 
vilijonkka Juhlat aina piristää ja sitten on kivaa laittaa ittenään viimisen päälle kauniiks :) oliks sä muuten jo testaillu? olikohan mulla mennyt oho... Voi ihanaa, eka hääpäivä... Mulle tuli mieleen Praha. En ol kyllä kauheesti matkustellut, mut siellä oon kerran käynyt ja uskoisin, että siellä vois olla talvellakin kivaa. Ja mihin ikinäkään meette niin varmasti on ihanaa <3
 
tervetuloa kultsipallo! toivotaan tämän kierron olevan teille tärpikäs :) mä luulen et tutkimukset alotetaan lähes aina verikokeilla naiselle ja simppatestillä miehille. Näistä ainaki meillä on alotettu (mä olin n. kk sitte verikokeissa) ja mies menee tammikuussa simppatestiin. Tammikuussa kai mullakin aloitetaan sitte kierron tarkempi seuraaminen (ultrataan eri vaiheissa kierto ovuloinko yms.) tsemiä teille! Ja kannattaa tosiaan hakeutua lääkäriin jos alkaa tuntua, ettei jaska enää ilman apua tätä yritystä...niin ainaki meillä alkaa olemaan :(


Kyllä me miehen kanssa ollaan puhuttu että hoitoihin haettaisiin.. miehen simpat ainakin tutkitaan.. Mut ultrattiin tossa reilu kk sitten ja munasarjat/kohtu ok ..
Verikokeet olis ihan jees ottaa myös.. Tuntuu vaan kamalan toivottomalta tämä, huomaa että mieskin on allapäin :( Jos tämä nyt tästä ! Ei sitä tiedä vaikka saisin plussan testiin ennen aattoa :heart:
 
miss_piggy
Näyttökoe oli ja meni, saa nähä menikö läpi, mokasin kyllä heti alussa silleen tyylikkäästi, hehe :D
Pitäs vissiin alkaa panohommiinki taas, ku kp 10 ja nyt jo aika vahvaa viivaa ovistestiin niin pitää ottaa varman päälle kun minähän en varmaks tiä onko se oikea ovis sitten milloin.
Kattoo nyt jos sillä joka toinen päivä-meiningillä sitte, tuskin jaksaa joka päivä kummiskaan :
 

Yhteistyössä