<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Hydra kyllä se ovis tuntui. Oikealla puolella minulla myös sellaista painontunnetta. Nyt on ovistesti jo selkeästi haalentunut mutta hieman on vielä jonkinlaisia nipistelyjä oikealla. Perjantai ja lauantai, eli ne hymynaamapäivät tuntui siis ihan kunnolla. Limaa ollut myös havaittavissa ja märkää oloa :D

Kai se on tänää ja huomenna pupuiltava ihan urakalla vielä, eikös se hedelmöitys tapahdu vasta sen oviksen jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 9.12.2012




maimai83....................29...............kp 31/27-33.................... yk6



Dana-........................29.................kp 29/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 29/27-30.....(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 25/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 24/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 24/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 23/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 23/28..........................yk 3
Hydrangea..................26...............kp 21/26........................yk 10



leonella..................28..................kp 18/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 17/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 13/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp13/28-31...................yk2



Henrietta-.............. 25..................kp 10/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 9/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 8/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp6/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 5/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp4/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp1/33.........................yk5



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

maimai83 dpo 13
vilijonkka dpo 4
Hynrangea dpo 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Iia-Maria tervetuloa joukkoomme. Toivotaan, että sun vierailu olis lyhyt.

Leonella ihanat ovisplussat!

ON täällä täti tekee tuloaan.. Vähän vähän tuhrua. Olisin olettanut että nyt viikonlopun aikana olis lakanut. Tuhrusta huolimatta tekis mieli testata aamulla, hölmö minä! Eilen oli päivällä kovin hupno olo ja tuli oksukin kurkkuun asti, kun siskoa oottelin satamassa laivalta saapuvan. Ja samoin saunassa ollessa oksetti. Mies oli heti ,että ootkohan sä raskaana, mut totesin, että tuskimpa vaan ku on ihan menkkamainen olo ja negan testasin. Ja etova olo johtui varmaan siitä, kun oli syönyt niin huonosti. Että sellasta tänne. Tänään oon leikkinyt kotihengetärtä urakalla. Isä oli käymässä ja laittoivat miehen kanssa autotallia kuntoon... Tein muussia ja jauhelihakastiketta kaikkines salaattien ja muiden systeemien kanssa. Aamulla isän tullessa voileivät ja kaffit ja sitte tietty ruuan päälle kaffia ja joulutorttuja. Sitten se iski lähtikin kohti kotia ja sen läppäri jäi tänne. Onneks mies oli menossa yö vuoroon ja ajelee Seinäjoelle Porin kautta niin saa vietyy läppärin isälle. Kaikki sen duunit on siinä läppärissä nimittäin :D Sellastä piäntä.. ja jos nyt purkamaan tavaroita ja oottamaan kaveria kylään.
 
Leonella, meitä lääkäri ohjeisti ajoittaan yhdynnät ovisplussapäivään ja sitä seuraavaan päivään. Ovis kun tulee keskimäärin noin 24 tuntia ovisplussasta (joillakin vasta ehkä 48 tuntia plussasta). Joten ehdottomasti kannattaa vielä varmistella ovisplussan jälkeenkin. ;)
 
Nonniin, eka yrityskierto takana ja tuloksena tutustumista oman kehon salaisuuksiin. Jotenkin sitä ei ole ennen ajatellut että missä vaiheessa kiertoa tapahtuu mitäkin.

Sain aika hyvin bongattua oviksen, ja nyt kun sitä noin ajatuksen ja kalenterin kanssa seurasi, niin uskon että tässä toisessa kierrossa pärjään ilman tikuttelua.

Maanantaille voipi päivitellä Kp 2/27-30 ja yk 2 :)
 
maimai Voi harmi.. Ite en kummiskaan tuhruun luottais, vaan testaisin vielä jos ei ala menkat kunnolla.

Firefeed Ihmiskroppa on melkosen ihmeellinen, varsinki naisen =) Ite tunnen oman kroppani melkosen hyvin, sitä on oppinu tuntemaan mitä tapahtuu millonkin, kun on ollut useemman vuoden ilman hormonaalista ehkäsyä. Itsellä ainakin oviskivut pahempia kun menkkakivut. Onnea uuteen kiertoon =)

Mä olen tuhlannut nyt toivekkaana tänään yhen ovistestin, mutta tyhjää näytti :(
eilen jo pupuiltiin useempaan otteeseen, että ois jo ennakkoon jemmassa vauvansiemeniä ;) Tänään taitaa olla siis uusinnassa touhut. Josko se sitten huomenna kp15 näyttäs hymyilevää naamaa =)

Mä niin toivon ja rukoilen, että ihme tapahtuis, mutta aina jotenki epätoivo alkaa kalvaa :( Luulen että kun mitään rakenteellista vikaa ei ole, putket ainakin viimeks 8v. sitten oli auki ja virtaus oli hyvä.. Ovikset tapahtuu todennäkösesti niinku kuuluuki. Mutta varmaanki tossa kiinnittymisessä jokin mättää...
 
Iia-Maria Tervetuloa mukaan :) Tosiaan toivotaan, ettet joudu täällä kauaa olemaan ;)

Fireweed Noniin, siitä se yritys sitten lähtee :) Naisen kroppa on kyllä maailman ihmeellisin asia. Siinä riittää kyllä aina tutkittavaa ja joka kierto tulee jotain uutta vastaan..

ON Mulla alkaa tissit kipeytymään, niinkuin joka kierrossa jossa ovis on ollut.. Kyllä mua jännittää aika paljon jo. Vaikkakin inssien onnistumisprosentti on n.10.. Mut silti.. Mulla taitaa olla tänään sitten dpo 3.. Toisesta ketjusta kyselin pregnylin vaikutuksesta testiin niin jollakin se näkyy 7pv ja jollakin 10pv. Eli ei ainakaan ennen ku 10pv on täynnä niin kannata testata. Pregnylin pistosta on tänään siis 4pv. Vielä ainakin viikko.
Jotain nipistelelyjä vatsassa tuntuu, mut niitä taitaa tuntua aina oviksesta menkkoihin.. Toiveet on korkeella siltikin vaikka tajuaa että vaikeeta tää on.. Se hyvä puoli tässä on että miehen simpat oli niin hyvssä kunnossa, että ainakaan ivf:ään ei tarvitse heti lähteä jos nyt ei onnistu.
 
Iia-Maria Tervetuloa mukaan ja lyhyttä vierailua toivotellaan täältäkin :)

Dana- Peukut ja varpaat pystyssä että tärppäis teille :)

ON Varattiin joulupyhille risteily ja ollaan niin innoissaan kun viimeksi ollut kunnon lomalla joulukuussa 2010. Sielä on sitten joko vauvamaha tai uutta yritystä kovasti :LOL:
 
miss_piggy
Täällä menkat lopuillaan.Pe lähettiin junalla hesaan ja sieltä lohjalle linkalla miehen tyttöä kattoon.Rahaa meni ku juna on sikakallis ja yhden suunnan matkoihin kului about 6h.Kaksplussan tekniset viat jatkuu kuulemma edelleen joten wlan käytössä ja kännyllä jälleen :D
 
Iia-Maria: tervetuloa munkin puolesta! Ovisonnea huomiselle :)

Dana: Huippujuttu kyllä se simppojen paraneminen.. Lievittikö se yhtään paineita? Toivotaan kovasti, että teillä jatkuisi iloiset uutiset ja joululahjan saisitte :) kärsivällisyyttä sinne! t. yksi kärsimätön

Miuyy; mukavaa, että pääsette jouluna rentoutumaan reissuun. Millaselle risteilylle meette?

Maimai:mikäs siellä on tilanne? kumpa se tuhruttelu ei yltyisi menkoiksi vaan liittyis johonkin ihanaan ;)

Fireweed: Pahoittelut tädistä, mutta sitäkin parempaa uutta kiertoa!

Täällä dpo 5 ja tissit arat. Eipä oikein muuta. Jänskättää ja samalla pelottaa, et mitäs jos taaski kierto venbyy eikä tää ollutkaa ovis vahvasta plussasta huolimatta. En vaan nyt oikein luota omaan kroppaani. Reilun viikon ajattelin vielä yrittää selviytyä ilman testailuja, saa nähdä miten käy. Miehellä jotenki tästä kierrosta kovat toiveet yllä..(harvinaista kun se on yleensä se, jolla on jalat maassa). Mutta se johtuu varmaan siitä mun hirmuisesta ovishehkutuksesta :D!!
 
Fireweed, pahoittelut uudesta kierrosta. :( Hieno juttu kuitenkin, kun oot päässy selvyyteen erilaisista tuntemuksista kierron eri vaiheissa. Oman kropan kuulostelu on musta tosi mielenkiintoista ja jännää. :)

Iia-Maria, en tiedä, onko sulla ollut pillerit käytössä, mutta kuulemma sitä voi mennä niiden lopetuksen jälkeen jopa useampi kuukausi, ennen kuin limakalvo muuttuu vastaanottavaiseksi. Muutenkin tärppääminen on niin monen asian summa, että ei heti kannata menettää toivoa.

Dana, täälläkin on nännit kipeet. :p Kylläpä teille annettiin huono onnistumisprosentti, vaikka simpat selvisi pesusta niin loistavasti. Mulle on kertoiltu sellaisia lukuja kuin 20-25 %, joka on sama kuin luomutärpin mahdollisuus. Joillekin jopa sanottu niinkin positiivisia arvioita kuin 50 %. Toisaalta ihan hyvä, jos ei heti luvata täydellistä onnistumista, niin ei harmita jos ei heti kerrasta tärppää. Tosin ainakin täällä leijaillaan jo niin korkealla pilvissä, että tulee kyllä paha kolaus, jos taas käy huonosti. :(

Miuyy, pieni loma ja irtautuminen arjesta tekee kyllä aina hyvää. :)

miss_piggy, siellähän päästään taas kohta yrittään. Ajattelitko tikuttaa tässäkin kierrossa? Mitkä on noin muuten fiilikset, kun terot loppui?

ON: Tänään jo toista päivää lämmöt koholla. Mittari näytti tänäänkin tasan 37,0 astetta, kun mun normilämpö noin 36,5 astetta! Uskon, että ovis tapahtui lauantaina, kun silloin oviskivut loppui illalla ja sen jälkeen on ollut vain pientä jomotusta oikealla (keltarauhanen? :rolleyes:). Toivottavasti progesteronikoe vahvistaa mun tuntemukset. Kyllä nyt on piinaavat viikot edessä! Oon niin iloinen, kun kroppa taitaa vihdoin toimia! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 10.12.2012




maimai83....................29...............kp 32/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 30/28.......................yk 17




pantera.....................19.................kp 26/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 25/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 25/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 24/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 24/28..........................yk 3
Hydrangea..................26...............kp 22/26........................yk 10



leonella..................28..................kp 19/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 18/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 14/31-36..................yk 14
Iia-Maria.........................................kp14/28-31...................yk2
Henrietta-.............. 25..................kp 11/33...........................yk 3




jjennaa..........................................kp 10/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 9/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp7/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 6/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp5/29............................yk8
Fiinaliina.................23.....................kp2/33.........................yk5
Fireweed...................23.................kp2/27-30......................yk2



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

maimai83 dpo 14
vilijonkka dpo 5
Hynrangea dpo 2



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Vilijonkka, täälläkin mies on kanssa harvinaisen luottavainen onnistumisen suhteen. Yleensä kyllä suhtautuu mua positiivisemmin asioihin, mutta nyt on jotenkin entistä luottavaisempi. Tsemppiä sinnekin piinailuun! Täällä dpo 2! :)
 
Hydra: Meilläkin on juuri niin et mies jaksaa olla positiivinen ja mä oon sitte taas tämmönen murehtija/huolehtija...mutta oon kyllä tullu siihen tulokseen, et mä tarvinki juuri tuollasen miehen, joka saa mun synkät ajatukset haihtumaan tai ainaki heikkenemään :) tsemit sinne, toivotaan et miehet tietää ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Vilijonkka kivaa kun päivittelit. Olin tulossa päivitteleen näin työpäivän päätteeks mut iloksi huomasin, että täällähän on ollut "työmyyrä". Tällä viikolla oonkin tosi myöhään kotona, ku oon iltavuorossa ja keskiviikkona on vielä joulujuhlat niin menee tosi myöhäseen. Eli otatko tän viikon vastuun päivittelystä? :)

ON Täällä ajattelin aamulla, että nyt on kp1 näytti ihan siltä. Mut ei nyt sitte ookkaan. Jospa sitten huomenna. Menkat ne tuloaan tekee, siitä olen varma :( Testiä en mennyt tuhlaamaan vaan oottelen nyt että menkat alkaa kunnolla. Jää sitten testi ens kiertoon vaikka siellä niitä tuskin tarvitaan. Toisaalt tissit on vähän kipeet ja jotain vihlasui vasemmalla munasarjojen lähettyvillä. Mut sit taas aamulla oli sellanen olo et alkaa masu särkee ja otin särkylääkkeen. Eli mene ja tiedä, tätiä odotellassa kunnolla kylään. MIehellekin purin pahaa mieltä taas siitä että menkat tekee tuloaan ettei taaskaan tärpännyt niin hän sitten vaan totes, että sitten vaa harjoitellaan. Plaah! Tai no toki harjoitellaan mut mut tiiätte mitä ajatuksissa pyörii...
Sain olla pitkästä aikaa ihan pienten ryhmässä ku oli pikkasen henkilökunta vajetta. Ihan koko päivän. Oli niin kivaa. Tosin isoja ne jo on ku viime lokakuussa alottivat ja moni oli 10kk ja nyt just täyttävät 2v. Ei enää "vauvoja". Mut oli kiva päivä ja meni nopeesti. Huomenna taas takas omaan ryhmään, jossa 2-3v:t.
 
miss_piggy
Hydra: Kyllä mä sitä ovista ehkä taas koitan metsästää...vähän kyllä jännittää että mahtaako nyt sitte taas menkkoja tulla ollenkaan kun on nuo terotki syöty loppuun :( Tai ties kuinka pitkäksi kierto venyy...no nyt on vielä yhen kerran varmaan helppo koittaa touhuilla oikeeseen aikaan, uskon että ovis tulee taas kp 15 aikoihin, mutta sitte ku kroppa huomaa että niitä teroja ei enää otakaan sillon kp 18 niin tiä sitte millon tulee tätykkä kylään..huoh.

Voi hitsi! Kävin pitkästä aikaa pumpissa salilla, ja nyt mulla on kuumetta! Siis viluttaa ihan hirveästi, ja mulla on vähän semmosia yskänpuuskia ollu, varmaan miehen eksän sisko tartutti muhun ku käytiin siellä reissussa ja sillä oli kauhee yskä... Minähän kun en oikein koulusta voi pois olla...pakko koittaa jaksaa vaan.
 
Mulla olis huomenna Tallinnan reissu edessä. Jotankin ei viittis hirveesti alkoholia ottaa JOS nyt onkin tärpännyt/tärppäämässä, ettei mene pieleen viinan takia. Lauantaina myös ystävällä bileet mihin on kutsuttu ja sielläkin "pitäisi" juoda.
 
LEonellalle mukavaa paattimatkaa! Otahan hillitysti :) Mä oon sitä kans nii monesti miettiyt, et ei viitsi otta jos onkin tärpännyt mut sit alkaa ärsyttää ku ei oo tärpännyt.. Vaikka eihön se koskaan huono asia ole olla juomatta. Itelle ei muutenkaan niin hyvin nykyään enää maistu toi alkoholi, hyvä vaan :) Ja jos tuntuu viikonloppuna siltä et nyt kyllä on täpännyt niin otahan oma pullo mukaan ja sinne jotain mehuu ;) Taikka sitte alkoholiton sidukkaa..Ei ne muut huomaa ku juhlivat :D
 
Moikka! Ja mukavaa viikonalkua kaikille =) Täällä on nyt kyllä jännä olotila. Ihan selviä raskauden merkkejä ois ilmassa, mutta ei oikein uskalla iloita vielä! Rinnat on muuttunu ihan hirveästi. Tuo nännin alue tummunu ja tuo nännipiha leventyny tosi paljon. Mies sanoi, että ihan erinäköset rinnat on :D Piti ihan äitille näyttää, että onko normaalia tuo rintojen muutos. Äiti sitte tuumas, että varmaan oot pieniin päin.
Tänä aamuna tulin normaalisti töihin ja joskus yheksän tienoilla vei okselle. Nauroin samaan aikaan ku oksensin enkä tiijä miksi :D Omistuisia kiukunpuuskia ja vähän kaikkea. En tiedä, onhan niitä valeraskauksiakin kun sitä vauvaa niin kovasti toivoo!
 
Se olis kohtpuoleen lähtö kohti satamaa :D Iha sellasta tulin näin aamuseltaan päivittämään et ovislimat on kadonneet ihan tyystin. mies eilee sanoi et kuivaa ku saharassa :D Eli mitä ilmeisimmin se ovis oli ja men, nyt toivotaan parasta, kaikkemme on tehty. Eilee vielä varmisteltiin kyllä :)
 
Aamulla sängystä noustessa alkoi jäätävät menkkakivut ja vessassa käydessä paperiin tuli pari tippaa verta. Kivut onneksi loppui 10 min sisällä. Olikohan tää sitten tässä... :( Kiinnittymisvuotoa/-kipua en usko tämän olleen, koska nyt vasta dpo 3 ja kiinnittyminen tapahtuu noin viikko oviksesta. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin, mutta silti vielä pieni toivonkipinä elää...
 

Yhteistyössä