Fireweed, pahoittelut uudesta kierrosta.
Hieno juttu kuitenkin, kun oot päässy selvyyteen erilaisista tuntemuksista kierron eri vaiheissa. Oman kropan kuulostelu on musta tosi mielenkiintoista ja jännää.
Iia-Maria, en tiedä, onko sulla ollut pillerit käytössä, mutta kuulemma sitä voi mennä niiden lopetuksen jälkeen jopa useampi kuukausi, ennen kuin limakalvo muuttuu vastaanottavaiseksi. Muutenkin tärppääminen on niin monen asian summa, että ei heti kannata menettää toivoa.
Dana, täälläkin on nännit kipeet.
Kylläpä teille annettiin huono onnistumisprosentti, vaikka simpat selvisi pesusta niin loistavasti. Mulle on kertoiltu sellaisia lukuja kuin 20-25 %, joka on sama kuin luomutärpin mahdollisuus. Joillekin jopa sanottu niinkin positiivisia arvioita kuin 50 %. Toisaalta ihan hyvä, jos ei heti luvata täydellistä onnistumista, niin ei harmita jos ei heti kerrasta tärppää. Tosin ainakin täällä leijaillaan jo niin korkealla pilvissä, että tulee kyllä paha kolaus, jos taas käy huonosti.
Miuyy, pieni loma ja irtautuminen arjesta tekee kyllä aina hyvää.
miss_piggy, siellähän päästään taas kohta yrittään. Ajattelitko tikuttaa tässäkin kierrossa? Mitkä on noin muuten fiilikset, kun terot loppui?
ON: Tänään jo toista päivää lämmöt koholla. Mittari näytti tänäänkin tasan 37,0 astetta, kun mun normilämpö noin 36,5 astetta! Uskon, että ovis tapahtui lauantaina, kun silloin oviskivut loppui illalla ja sen jälkeen on ollut vain pientä jomotusta oikealla (keltarauhanen?
). Toivottavasti progesteronikoe vahvistaa mun tuntemukset. Kyllä nyt on piinaavat viikot edessä! Oon niin iloinen, kun kroppa taitaa vihdoin toimia!