<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Dana, tsemppiä jännittävään päivään! Tule kertomaan, miten inssi sujui ja millainen toimenpide oli. :)

ON: Täällä tikutettu eilen lähes yhtä vahvat viivat. Digi ei vielä hymyillyt. Eilen jo varmuuden vuoksi pupuiltiin. Lääkäri antoi ohjeeksi ajoittaa yhdynnät ovisplussapäivälle ja sitä seuraavalle, mutta ajateltiin hieman ennakoida, että ei myöhästytä. Iltapäivällä taas uutta tikutusta ja tarvittaessa lisää pupuilua. Oikealla puolella jomottelee lupaavasti. :)
 
Inssi onnistuneesti ohi! Mä jännitin ihan kauheesti sitä, mut se oli jo ohi ennen ku tajusinkaa et mul oli tehty mitään :D Ja loistavia uutisia miehen simpoista. Ne oli kokenut jonkun ihmeparantumisen!! Lääkäri sanoi että simpat oli ihan normaaleja! Tavaraa oli enemmän ku ennen ja siittiöitäkin tosi paljon. Ekalla kerralla 15milj./mll, tokalla vaan 9milj./mll ja nyt 28milj./mll!!!! Liikkuviakin oli joku 92% ku ennen se oli n.15%. Mä en voi käsittää et miten ne nyt noin hyviä oli. Ja pesustakin selvityi kuulemma tosi hyvin! Nyt on niin onnellinen olo. Lisäs kyllä tätä toiveikkuutta vielä tuplasti enemmän.
Inssin jälkeen tarkistettiin vielä folli ja se näkyi kyllä siellä vielä, mutta oli luhistunut, joten todennäkösesti se oli just irronnut. APUA! Miten mä ikinäkään jaksan odottaa jouluaattoon asti. Lääkäri sanoi et testi kannattaa tehdä vasta sillon koska liian aikasin tehty testi voi näyttää plussaa pregnylin takia. Pakko kyllä silti ostaa muutama testi ja testata hiukan ennen ja seurata että lähteekö haalistumaan, että tietää sit jouluna onko plussa pregnylistä johtuvaa vai ihan oikea :) Nyt siis testejä tilaamaan!!
 
Loistavaa Dana, ihania uutisia! :) Nyt on varmaan entistä piinaavammat viikot edessä, kun kaikki meni noin loistavasti. Voi, kun sinne pieni jouluihme tulisi. :) Kuulemma pregnyl poistuu noin dpo 9-10 mennessä. ;)

Btw, täältä saa halvalla testejä: Clearblue Monitor - Clearblue Pregnancy Tests - Ovulation Tests - Fertility Tests - Persona Tests
Ite tilasin kokeeksi raskaustestejä ja ne tuli 3 päivässä postilaatikkoon. Kaks viikkonäytöllistä maksoi suunilleen sen verran kuin yks täällä Suomessa.
 
Viimeksi muokattu:
ihanaa dana nyt jännäillään ja toivotaan, että siellä alkaa uusi elämä ON täällä testattu aamulla nega :( dpo 11, se oli sit varmaan tässä. Ei muuta ku tätiä odttamaa... Vaden tissi kyllä tosi kipee ollu muutaman päivän, ihme vihöovztunne sen sisällä. Outoa. Ja tunutuu ku välillä lorahtas jotain mutsit ei mitän... Huoh. Viikonloun aikana st viimeistään!
 
Dana WAU, mahtavia uutisia!!! :) Tuntuu, että kyllä nyt on pakko tärppää!!! Kovasti pidetään peukkuja, voin uskoa, että on erittäin pitkät pari viikkoa tulossa :D :kiss:

Hydra Kunnon ovisplussa, onnea!!! :) Itsekin katselin juuri yks päivä, kun olin samanlaisen setin tehnyt sillo aikoinaan positiivisia ovistestejä, ni siitä se sitten lähti ;)

Mikäs fiinaliinan tilanne on? Plussaa bongattu :), tai tätiä :(?

maimaille pahoittelut negasta :( toivotaan, et sit täti tulis pian, et pääsisi taas uuteen yritykseen!!! Tai sit et raskaushormonit ei olis vielä ihan tarpeeks koholla plussaan ;)

(.) JEEEEE, np-ultrassa kaikki kunnossa ja turvotustakin alle milli :) muutama viikko pitäs vielä veriseulojen tuloksia odotella, mut nyt jo suurin kivi vierähti sydämmeltä <3 muutaman kerran vaavi siellä teki kunnon potkuharjoituksetkin :heart: :D oli se vaa niin ihanaa katteltavaa..olis voinu olla vaik koko päivän siellä katselemassa äiskän tähtöstä :heart: LA pysyi samana, pieni oli kokoa 11+5/4,8cm :)


BF & tähtönen 11+4
 
maimai, olisi kiva, jos viitsisit lisätä mut odotuksen odottajiin. Huomenna lauantaina siis dpo 0. :)

Babyfever, ihania uutisia. :) :heart: Miten oot muuten voinut, onko ollut pahoinvointia tms?
 
Viimeksi muokattu:
Hydra kiitos kysymästä, hyvin oon voinut, itse asiassa tosi hyvin. Kerran oksensin, mut sekin oli ennen neuvolaa, et johtuikohan jännityksestä?! Ihme ettei tänä aamuna sit tullu yrjöö, mut jännitti aamulla niiiiin älyttömästi :D alussa vatsa toimi vähän normaalia nopeemmin ja tietty alavatsa tuntemuksia ollut, nyt kyllä jo paljon vähenemään päin...eli nyt vaan odotellaan, et masu alkaa kasvaa ja pikkupotkut tuntua :) helmikuun alussa rakenneultra, et sitä odotellessa :p onneks vielä ennen joulua neuvoja+lääkäri, ni taas saa kuunnella pikkuisen sydänääniä :heart:
 
Babyfever, kiva kuulla, että ei ole ollut inhottavia oireita ja olet voinut hyvin. :) Voi, olisi kanssa niin ihana päästä joskus kuunteleen masuasukin sydänääniä. Ihanaa neuvolan ja joulunodotusta! Kaikkea hyvää rakenneultraan! :)
 
Taustalta päivää! :wave: Lueskelen teidän jutut kyllä päivittäin työmatkalla bussissa mutta harvoin siinä sitten tulee kännykällä mitään kommentoitua. Nyt oli pakko kommentoida Danalle, että olipa mukava lueskella mukavat inssikuulumiset! Kaikki voitava on nyt tehty parhaalla mahdollisella tavalla tässä kierrossa, joten sitten vaan odottelemaan tuloksia! Pidän peukkuja josko sieltä pikkiriikkinen ihmisenalku lähtisi viimein kasvamaan :)

maimaille negapahoittelut ainakin toistaiseksi mutta kuitenkin onnea uuteen tupaan! Itse muutettiin tähän alkukesästä ja en heti lähtisi samaan rumbaan uudestaan.. Olikos se sun sisko lapsineen muuttamassa teidän kanssa sinne uuteen taloon? Niin ja eiks se niin ole että ei se plussa vielä dpo11 välttämättä näy.. Eli älä nyt ihan vielä menetä toivoa tämän kierron osalta! :)

Leonella ja Hydrangea Noniin tyttöset, teillä olis sitten ilta- ja viikonlopputöitä tiedossa! :D

Babyfever Kivoja odotusuutisia! Ihanaa että sulla raskaus on sujunut hyvin. Kohtahan ylittyy jo se maaginen 12 viikkoa :)

Mä makoilen sohvanpohjalla koirien kanssa pienessä lämmössä ja kurkkukivussa. Ja vaikka tää tauti iskikin just dpo7 kohdilla niin ei taida silti sitä itteään olla, meillä kun ei olla vielä ehkäisystä luovuttu.. Kyselin kyllä mieheltä et mitä mieltä se olis yllätysvauvasta, niin ei se vastaankaan ollut, totesi että ei keksi yhtäkään syytä miksei sitä vauvaa voisi pitää kun elämäntilanne on kuitenkin hyvä ja vakaa. vaikka sanoi sitten vielä perään että jos ei nyt kuitenkaan aleta yllätyksiä tässä tekemään :D Mutta saanhan kai aina toivoa että me oltaisiin niiden muutamien prosenttien joukossa joilla vauva päättäisi tulla kondomista huolimatta? :saint:
 
Piti dipata vielä yksi ovistesti. Ihmettelin, että kylläpä se kontrolli alkaakin piirtyä kummaan kohtaan. Hetken päästä tajusin, että sehän on itse testiviiva, eikä kontrolliin meinannut riittää väriä ollenkaan. :p Todellakin taitaa olla ovis! Kuinkahan monta raskaustestiä mä sitten joskus teen kun plussaan, kun ton ovisplussan näkeminenkin pelkästään on jo noin ihmeellistä. :D Eilen tuli jo hieman ennakoitua ja pupuiltua. Tänään ja huomenna vielä varmistellaan. Loppu onkin sitten tuurista kiinni. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: rockstone
No niin, mä kerkesin nyt pitkästä aikaa lukemaan muiden kirjoituksia ihan ajatuksella. Kiirettä pidellyt niin e ole ehtinyt kun omaa tilannetta tänne päivittämään :)

Dana hienoa, nyt vaan toivotaan kovasti et kaikki menis just kuten pitääkin! miten noissa insseissä on se onnistumisprosentti jos kaikki menee putkeen?

Hydra hienot on ovikset sulla :D Mulla toi sofi one stepin testi ja siinä ovisviiva vahvempi ku kontrolliviiva ja se clear bluen digitesti näytti hymynaamaa. Toivotaan että jouluna saisi plussaa toisenlaiseen testiin :)

maimai älä heitä kirvestä kaivoon ennen kun menkat alkaa :) Ja jos alkaa niin sitten vaan uutta yritystä! Onneksi se itse tekeminen on hyvinkin miellyttävää puuhaa että ainakin sen kivan siitä saa :)
 
Huomenia! :flower:

Danalle lähtee kilokaupalla onnea matkaan, maailman parasta joululahjaa odotellessa!

Onpas hienot ovisviivat ja hymyt Hydrangea!

Mä rupeen ovista tikuttamaan maanantaina, on vaan ruvennu epäilyttää että ovuloinko ollenkaan ku oon jo moness kierrossa tikuttanu enkä oo muuta ku haaleen viivan saanu :| Meillä muutto vuoden alussa, ens viikolla pankkiin tekee kaupat omasta asunnosta, oon niin onnellinen! Anoppi oli meijän kaa kattomassa asuntoo ja vihjaili että hyvin on tilaa makkarissa vauvan sängylle :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 8.12.2012




Fiinaliina.....................23................kp 37/33.........................yk 4



maimai83....................29...............kp 30/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 28/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 28/27-30.....(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 24/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 23/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 23/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 22/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 22/28..........................yk 3



Hydrangea..................26...............kp 20/26........................yk 10
leonella..................28..................kp 17/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 16/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 12/31-36..................yk 14



Henrietta-.............. 25..................kp 9/33...........................yk 3
jjennaa..........................................kp 8/34........................yk7
tuttikeiju...............22...................kp 7/28-35.......................yk11
slallu.....................25................kp5/28-41.........................yk3
Kali85...................27....................kp 4/30-38.......................yk 6
Miss_piggy..............31................kp3/29............................yk8



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

maimai83 dpo 12
vilijonkka dpo 3
Hynrangea dpo 0



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:
Baby ihanaa kuullaa susta. Ja niin ihanaa, että siellä kaikki hyvin. Samalla aloin miettimään että jospa joskus itsekkin pääsis niitä sydän ääniä kuulemaan... Ehkä joskus... Ihanaa joulun odotusta sinne <3

Hydra päivittelin sut odotuksen odottajiin. Jospa nyt olis teidän kierto <3 KOvasti vaan pupuilua!

kali/B] pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Päivittelin sut listaan. Toivottavasti joulukuunkierto on parempi tai oikeastaan se paras!

ON eilen tuli oltusa tosiaan syömässä työkavereiden kanssa ja nyt on tuvassa kunnon valkosipuli löyhkä! Mutta oli kyllä niin hyvää! Eikä sitä kovinkaan tullut juotua, lasillinen punkkua, jälkkäriks mansika margarita ja sitte glögi. Jestas, miten noi humahti päähän vaikka oli kunnon purtavat alla. Ja sekin, ku lähin bussille niin olin myähästyä ja jouduin juosta pysäkille... Oli ihan sellanen olo et nyt alkaa menkat, ku ei mulla ole laukkuakaan (jossain tavaroiden seassa, lompuuki vaan kädessä ;) ) Niin laukkua ois siks kaivannu, että olis ollu jotain siteitä mukana. Mutta eipä sitten alkaneetkaan. Tuntu niin siltä ,että nyt tuli jotain. Eikä siis vieläkään mitään. Onhan tässä vielä hyvin aikaa jos kierto venyy sinne pisimpään. Saapi nähä teenkö huomenna testiä ellei menkat ala. Onhan tässä ollu kaikkee streesitekijää koko kierron. Mut silti niin ois toivonut sitä plussaa. Joulukuun kierto menee sivu suun, kun tosiaan ovis ajottuu sinne joulun paikkeille ja ollaan eripaikoissa miehen kanssa. Huoh!

Fiinaliina sulla tosiaan menossa ennätyspitkä kierto..Oisko kyse plussasta vai vaan eksyneestä tädistä... Oltiin eilen syömässä Torressa (eka kerta) ja jestas, mut se joku valkosipulikana hässäkkä oli mahtia! Ja olin kuvitellut, että on kallis paikka. Tosin mä, kun aina syön kanaa tai kasvista niin ne nyt ylees onkin edullisempii.. itäs ravintelii sä suosit täällä?
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
kali, pahoittelut uudesta kierrosta! On se vaan aina niin ikävää pettyä yhä uudestaan ja uudestaan. :( Parempaa onnea tähän kiertoon! :hug:

maimai, kiitos. :heart:

ON: Voimakasta painontunnetta, nippailua ja kirvelyä tuntunut taukoamatta oikeella jo reilun vuorokauden ajan. Vaikea sanoa, onko irtoaminen jo tapahtunut tai missä kohtaa mahdollisesti tapahtui. Tuntemukset on ollut intensiteetiltään ihan eri luokkaa kuin ovuloimattomissa kierroissa. Äsken dippasin vielä ovistestin ja näytti yhtä vahvaa viivaa kuin eilen. Liukasta on ollut muuallakin kuin maanteillä. ;) Lämmöt on hitusen koholla. Saa nähdä ajoittuiko meidän pupuilut sitten ollenkaan oikein, kun torstaina jo ennakoitiin, perjantaina tuli eka ovisplussa ja tänään lauantaina vielä varmisteltiin kahdesti. :p
 
Iltaa kaikille =)
Täällä haaveilen esikoisesta ja toivon, että natsais piakkoin, kauhean kauaa en odottele tuloksetta, vaan käännyn lääkärin puoleen... kun joskus aikoinaankaan on yritetty, eikä silloinkaan alulle saatu (tosin nykyjään jo uusi isäehdokas ;) )
Mulla kierto säännöllinen 28-31pv. Nyt kp12 menossa.
Lueskelen hiukan muiden kirjotuksia että pääsisin muidenkin tilanteesta jyvälle =)
Paljon plussatuulia toivotan näin Joulun alle, Parasta joululahjaa siis kaikille toivoen =)
 
maimai mulle voi päivittää kp1/34 (pidennetään vähän kirtoa, kun ovis tulee aina vähän myöhemmin). Mulla tosiaan vähän pidempi kierto mut menkat alkoi odotetusti eilen dpo 15. kello oli jo yli kuusi joten tästä pvästä vasta tuli kp1.
 
Mä tein vielä tänään just ovistestit. Eilee oli päivällä hymynaamaa ja vahvaa viivaa ja niin näyttää olevan edelleen :) Vois kuvitella että tää on nyt ihan oikea ovulaatio eikä mitään feikkiä. Molemmissa testeissä tuo "tulosviiva" on vahvempi ku kontrolliviiva.

 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Iia-Maria, tervetuloa joukkoomme! :wave: Laitapa tietojasi punaisella, niin maimai laittaa sut listalle mukaan. :)

Fiinaliina, pahoittelut tädistä. :hug: On se aina vaan niin inhottava vierailija. :(

Leonella, näyttää tosi hyvältä sun viivat! :) Nyt vaan pupuileen. Mullakin tuli plussaa kaks päivää ovistestiin. Oviskivut kesti reilun vuorokauden, mutta ovat nyt loppuneet. Oliko sulla mitään ovistuntemuksia? Mulla oli tosi voimakasta painontunnetta, nippailuja ja kirvelyä oikean munasarjan kohdalla, jossa ultrassa nähtiin komeen follin kasvavan. :)
 
mulle voipi päivittää kp13/28-31 ja yk2 takana päin
saa nähä onnistuuko punasella kirjottaminen nyt... :LOL:
Mulla on kaksi ovistestiä jäljellä ja ajattelin huomenna tuhlata toisen ja tiistaina vikan. Olettaen että ovis on nyt alkuviikosta... =)
 

Yhteistyössä