<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

Moikkis!

Vanilja87:Hurjan paljon onnea maailman ihanimmasta joululahjasta! Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Täällä odotellaan kuumeisesti menkkoja. En vaan millään jaksa uskoa et heti ekassa kierrossa olis tärpännyt. Menkkakipujen tapaisia "kohtauksia" ollut tässä sunnuntaina ja tänään, mutta vain tosi lyhkäsiä. Tänään aamulla tollasen mahakouristuksen yhteydessä myös kuvotusta, mutta meni pian ohi. Kyllä ne menkat varmaan on tuloillaan...Kattellaan...Jouluaattona testaan aamulla jos ei vielä siihenkään mennessä oo alkanu. Kärsivällisyyttä vain vaaditaan, jota multa vähemmissä määrin löytyy ;)
 
Toivotaan Apina siullekin maailman parasta joululahjaa =)

Ei oo tätiä tullu, eikä tänään oo vatsaakaan juiminu niinku eilen illalla. Pikku nipistelyjä/vihlasuja ja kaikkee jännää tuntemusta, mut ei sellasta menkkamaista juilintaa eikä niitä holahtelujen tunteita, mitä yleensä pari päivää ennen menkkojakin ollu (just niitä sellasia et nyt just alko ja vessaan juostava tarkistamaan tilanne) :) huomenna testiä kehiin jos ei menkat ala...
 
Paljon paljon onnea Vanilja87!! Varmaan ei aluksi meinaa uskoa, että todellakin on vihdoin raskaana :)

Onko kuinka monella muuten yleensä tissit kipeät oviksen aikoihin tai oviksen jälkeen? Entä, onko teillä vaan nännit kipeät vai koko rinnat?

Täällä edelleen hieman kipeät nännit, ainakin nyt ilmeisesti tulossa lyhyempi kierto, huh! Yleensä nännit ovat kipeytyneet viikko ennen kuukautisten alkua. Tietysti kuitenkin toivois että ne EI alkais, vaan olis pikkunen kyydissä mukana :). Mutta on oltava tyytyväinen myös tätiin, sillä se tarkoittaa huomattavasti lyhyempää kiertoa kuin viimeiset kierrot ovat olleet. Viime yönä tuli yhtäkkinen vatsakipu, joka kesti jonkun 10 minuuttia ja sitten katos. Luulen tosin että voi johtua päivällä syömästäni kasvispitoisesta ruoasta ja kahvista :D
 
lullaby miulla on nännit kipeytyneet heti oviksen jälkeen (ainakin oletetun, en oo ovista testannu), ja kipu kestäny (tai arkuus) menkkoihin asti, vai onko loppunu ihan vähän ennen menkkoja. Rinnat olleet muuten ihan himpan kipiät vaan, paitsi nyt tässä kierrossa ovat pirun kipeet, eilen illalla nukkumaan käydessä peittokin paino liikaa :mad: ja nyt ovat melkein kauttaaltaan kipeet, nännit taas ei ollenkaan. Nännit myös ovat "töröttäneet" enempi oviksen jälkeen, ja vähän töröttävät nytkin
 
Oltiinpas me tiputtu! Meilläkin on joulukiireitä ollu niin en hirveesti ole kerenny täällä käydä... Nyt on kaikki lahjatkin ostettu ja pakattu, nyt ei tartte enää stressata :)

Täällä tuli sitten eka testi tehtyä tänään, niinkun suunnittelinkin :D Dpo 9 saattais olla tai jotain sinnepäin, ovisviivat näytti plussaa niin monta päivää että enpä tiedä mistä sitä lähtis laskemaan... Taitaa ihan puhdas nega ollu, jonkun olevinaan varjon olin mukamas näkevinäni, ja pakkohan se oli yrittää ikuistaa kuvaankin :D
********
Mikä kuva teillä tossa näky, mulla ainakin aivan väärä? :D :D
********
Mutta huomenna uusiks :D

Vaniljalle paljon onnea plussasta! Ootkos miehelle kertonu vai meinaatko jotenkin joululahjaks antaa jotain vihjettä?
Mä jo suunnittelin kuinka ihana plussa olis just nyt, kävisin ostamassa vaikka jotkut pienet vauvan sukat ja antaisin ne mielelle lahjaks jouluaamuna :heart: Toi olis ihan mahtavaa! :)

apina toivottavasti sunkin oireet tarkoittais pientä joululahjaa! :heart:

sanja testasitko?! Mikä tilanne? :)
 
Viimeksi muokattu:


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 21.12.2011





miranenn................22...................kp 48/?.........................yk 15
Lullaby89................22...................kp 34/56-70..................yk 4
Apina25...................25..................kp 31/?.........................yk 1
Sanja.....................32...................kp 30/30.......................yk 6
jenni_noora.............27...................kp 26/28.......................yk 1
Tuisku85.................26................. kp 25/30....................... yk 1
tada.......................27.................kp 21/25-26...................yv 2-3



Ampparsson............29...................kp 19/28-32....................yk 4
lemonade................26..................kp 17/29.........................yv 3
lenkkari...................27..................kp 15/32-33....................yk 5
nellielli.....................26.................kp 13/28-32....................yk 8
Hey........................22..................kp 10/?..........................yk 9



Dana-.....................28..................kp 6/25.......................yk 7



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5


 
Tada en oo testannu, ei miul oo koton testiäkään, pitää käydä tänään hakee. Toisaalta oon ihan satavarma et se on nega, toisaalta taas toiveet ihan katossa, uskallanks mie hakee koko testiä taas? Tulee niin kova pettymys jälleen kerran :'( Vaikka ei oo tänään tätiä näkynt, nii viime kierto heitti kyllä kanssa pari päivää yli, et se ei nyt sano taas mitään.

Ja vielä kun joka kierto ollu erilaiset "oireet", nii nääkään niin kovin erilaiset oireilut ei välttämättä kerro yhtään mitään. Mie oon ihan pohjamudissa valmiiks :ashamed: No pitää se testi nyt hakee kuitenkin.

No joo, anteeks omanapailu :ashamed: toivon Tada siulle sitä parasta joululahjaa, sukkineen päivineen :heart:
 
Huomenta tytyt! :)

Tada, joskos se plussa sieltä paukahtaisi näin joulunkunniaksi. ;) mie toivon ainaski kovasti, te olette sen ansainneet! :heart: Mutta ehkä viivanpaikan olen näkevinäni testissä, mutta ne nyt ilmeisesti näkyy aika yleisesti. Huomenna sitte haamu, kiitos. :D

Vanilja
, oikein paljon onnea plussasta. Ihanaakin ihanampi joululahja. :) :flower:

Sanja, pois nyt sieltä pohjamudista, hushus. Niin kauan kuin täti ei tule, on toivoa. Ja joissakin tapauksissa vaikka täti tulisikin niin on toivoa edelleen. :D Tsemppiä muru!

Meikäläisen palstailu on jääny kyllä vähän taka-alalle, joka päivä kyllä olen käynyt lukemassa teidän juttuja.
Ollaan miehen kanssa seksiäkin harrastettu ihan keskeytetyllä, paitsi yhden ainoan kerran (jonka jälkeen oli morkkis :D). Ja jos tää nyt nasahtaiski tästä yhdestä ainoasta kerrasta niin voisin kyllä sanoa, että olisin hieman vihainen. :D
Olisihan se aivan ihana yllätys ja olisin onnellinen, mutta olisi se kyllä ihan kohtalon ivaa kun nyt ei enää tarvis hoitojen takia raskautua niin sitten sitä raskautuisi, puuh.

Mielialatkin on olleet aika maassa viime aikoina, työkaveri jonka kanssa teen läheisesti töitä ilmoitti olevansa paksuna ja hänen nyt en ajatellut hankkivan lapsia, itsekin puhui ettei varmaan lapsia halua missään vaiheessa. Nyt olen sitten paikkaillut hänen vuorojaan ja tehnyt tukka putkella töitä, kun on niin pahoinvoiva kuulemma. Ja kehtaa vielä valittaa, että kuka hullu tekee lapsia.
Minä voisin ottaa sen kaiken etomisen ja pahoinvoinnin, jos olis vaan kyytiläinen matkassa. Nytkin on tissit/nännit pirun kipeät ja alavatsa on kuin olisi tehnyt sata vatsalihasta, jokseenkin maitohapoilla.

Noh, sunnuntaina alkais se Synarelan sumutus... Alkanut taas nää vauva-asiat pyörimään päässä, kun tulleet ajankohtaisimmaksi asiat. Mitään muuta en odota, kuin että saisin tehdä sen elämäni ensimmäisen plussatestin.

Huh, heti aamusta pientä valitusta. Anteeksi. :D
 
Onnea Vanilja, upea juttu! :flower:

Nyt on mennyt hetki etten oo käynyt täällä niin oon heti ihan pihalla ja tuntuu siltä etten nyt äkkiä tässä töiden lomassa osaa kommentoida kenellekään oikein mitään kun pitäis kunnolla kerrata ensin kaikki hommat. Anteeksi... :ashamed:

Eli nyt sitten röyhkeästi vaan oma napa kehiin... :ashamed: Eilen ovistestissä siis kunnollisempi viiva. =) Molemmat, minä ja mies tuijoteltiin sitä ja molempien mielestä oli ainakin yhtä tumma, ellei tummempi kuin testi viiva. Vähän oli ohuempi, mutta muutoin ehkä tummempi. Tänään testaan joka tapauksessa vielä mielenkiinnosta. Peittoa laitettiin heilumaan siinä vielä illalla ennen nukahtamista ja tällä kertaa oli vähä vaikeuksia aloittaa kun tuli pikkasen semmonen väkisin yrityksen maku. Molemmat oli vielä tosi väsyneitä ja kirottiin sitä että toki sitten tänään oli molemmilla tosi aikainen aamuherätys. Olishan sen voinut tehdä jo aiemminkin, mutta meni testaus siihen klo 20 tietämille ja testin jälkeen ei moneen tuntiin kumpikaan osannut hommia alkaa ehdottelemaan. Me ollaan vähän huonoja innostumaan kumpikaan mistään suunnitelmallisuudesta ton seksin suhteen. Pääasia kuitenkin on, että tässä kierrossa onneksi ollaan molemmat sitä mieltä, että täysillä yritetään ja ajoituksesta on pidettävä huolta.

Kävin äsken työterveyshoitajalla terveystarkastuksessa ja hänen kauttaa saan nyt ensin yleislääkärille ajan ja sieltä lähetteen gynelle, että ne kystatilanteet katsotaan ja muutenkin tarkistellaan ihan pitäen silmällä vauvaprojektia. On ihan huippu tyyppi se hoitaja ja oli mukava käynti :) nyt menee pari muutakin terveysasiaani taas vihdoin eteenpäin.

Tein myös päätöksen, että jos nyt ei tärppää niin yritän lopettaa hetkeksi koko asian miettimisen ja silloin myös täällä käynnin pitää jäädä ainakin tauolle. En tiedä sitten kuinka onnistuu, joten toivotaan että uusi vuosi alkaisi hyvissä merkeissä plussalla :)
 
chiba mäkin monesti mietin, kun joku valittelee raskaudesta, että tietäsitpä vaan mitä antaisin että olisin tossa tilanteessa :/ Enkä mä tarkota ettei sais valittaa, tottakai saa. Mutta jos tietäis mun tilanteesta niin ei ehkä mulle siitä kuitenkaan avautuis... No, mä koitan vaan poistua vähin äänin tilanteesta.
Ja mulla siis sama homma, läheinen työkamu kerto että niille tulee toinen. Pikkasen puristi kyllä mahasta siinä vaiheessa, niillä on edellinen muksu nyt reilu 2, ja muistan kun kertoi siitä raskaudesta. Sillon naureskelin itekseni että miten ne täällä töissä pärjää kun mäkin toivottavasti kohta lähden perässä. No en ihan lähteny...

amppa onnittelut oviksen bongaamisesta! Mä olinkin ihan varma että se vaan tulee myöhemmin ;) Nyt vaan ahkeraa peiton heiluttelua, vaikka tiedän että kun se menee tohon pisteeseen että on pakkopullaa niin on vaikea innostua... Meillä ollut vähän sama homma, tai siis mies nyt on aina valmiina :D Mutta mä oon vähän vaikeempi.
Toivotaan että teitä tässä kierrossa onnistaa :heart:
 
tada Toivottavasti sieltä plussa tulisi! :)

Ampparsson Tiedän ton väkisin yrittämisen tunteen.. se tulee aina sillon ku ovistikkuun ne kaks tasavahvaa viivaa paukahtaa.. ;) ei siinä väkisinkään oo kauheen innoissaan ku tietää, et on tavallaan pakko harrastaa seksiä..no siis..ei se koskaan ny mitään kauheeta pakkoo oo.. :D mut tiedät varmaan mitä tarkotan! :) joskus on tullu ovisplussa sillee, et mies on ollu iltavuorossa (ite oon päivätöissä) ja sit oon oikeesti joutunu odotteleen yli yhteentoista illalla, et mies tulee kotiin..oon yleensä ollu jo sängyssä ja sit ku yrittää siinä väsyneenä innostua, niin ei oo ollu helppoo..mut kyl se aina alkukankeuden jälkeen on sit alkanu sujua.. ;)

Ja todellakin toivotaan, että se uusi vuosi alkaisi mukavasti mahdollisimman monella plussalla tässä porukassa! :)

Sanja Hae testi vaan heti! :) Ei kannata masentua ennen kun on menkat alkaneet! Ja kun kuulostaa kyl niin hyvältä noi sun oireet, että voisi siellä mahassa olla pikkuisen alku! :heart:
 
sanja voi ei! :hug: Älä nyt kuitenkaan vielä lannistu, niin kauan kun täti on poissa on kaikki mahdollista! Jos se nyt vielä plussaksi muuttuisi? Sulla kuitenkin oireet on niin lupaavat... Tosi tylsä juttu kyllä, tosi iso halaus! :heart:

Pakko vähän napailla. Mulla on nyt iltapäivästä asti ollu aivan jumalattomat menkkakivut, siis sellaset kun menkat olis päällä?! Sattuu selkään, sattuu mahaan ja on tosi kurja olo, kokoajan juoksen kattomassa josko alkais. Ei täti vielä saa tulla, tänään vasta dpo 9 :( Mä en taas ymmärrä :(
 
Hey
Tada mä ymmärrän! sulla on kyytiläinen!!! ihan varmasti!!!:heart:

ja Moi vaan kaikki! :D

Minä taas ollut hiljaisuudessa, kuten Chiba, lukenu kyllä päivittäin mutta oma napa ollut hiljainen...

Kaikille taas tsemppi ja voimahalit sekä iiisot plussatuulet!:hug:

Vaniljalle valtavasti onnea ihanasta lahjasta!!!:heart:

ON Nyt on aukiolotutkimus tehty, röörit auki!!:whistle:
Clomit ei ainakaan kp 9 vielä olleet tuottaneet tulosta, perjantaina kp 12 uusinta ultra, jos ei vieläkään mitään kuten epäilen niin seuraavassa kierrossa isompi clomi annos. Nyt kunhan saadaan vaan ovis tapahtumaan niin ei pitäisi mitään estettä raskaudelle olla! *pyyhkii hikeä otsalta* eli tämä jo mulle hieno joululahja tässä vaiheessa.

Chiba mulla myös vauvakuume kovenee ja kovenee kun on tieto siitä että vihdoin jotain voi oikeesti tapahtua!! :heart:
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 22.12.2011





miranenn................22...................kp 49/?.........................yk 15
Lullaby89................22...................kp 35/56-70..................yk 4
Apina25...................25..................kp 32/?.........................yk 1
Sanja.....................32...................kp 31/30.......................yk 6
jenni_noora.............27...................kp 27/28.......................yk 1
Tuisku85.................26................. kp 26/30....................... yk 1
tada.......................27.................kp 22/25-26...................yv 2-3
Ampparsson............29..................kp 20/28-32....................yk 4



lemonade................26..................kp 18/29.........................yv 3
lenkkari...................27..................kp 16/32-33....................yk 5
nellielli.....................26.................kp 14/28-32....................yk 8
Hey........................22..................kp 11/?..........................yk 9



Dana-.....................28..................kp 7/25.......................yk 7



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5


 
Jospa siulla Tada onkin se kyytiläinen =) kuulostaa hyvältä!!

Hyvä Hey, siullakii hyviä uutisia =) nyt tärppionnea!!

Miulla taas oikein selkee nega, eli tätiä ootellessa... Mikä tätä miun kroppaa vaivaa, edelleen rinnat kipeet, ei menkkamaisia oloja, mut negaa paukuttaa vaan. Ettei nyt sitten vaan rupee kierrot heittelee :headwall: toisaalta olin jotenkin ihan sitä mieltä, et nyt tärppäs, mut p*skan latit :'( taidan rypee siel pohjamudissa, ja sitä punasta joulua manata vaan...
 
No olipa vittumainen aamu :(
Dippasin ensin testin johon sainkin jonkinlaista viivaa, ja tietysti aivan onnessani. No, se oli kuitenkin niin jumalattoman ohut etten ihan uskonut, niin dippasin toisen testin samaan pissaan ja niin puhdas nega kun voi olla :( Pitikin käydä ensin pilvissä ja samantien vedetään matto jalkojen alta. Vttu.

Tässä nyt vielä tää paska testi

Että kai toi sitten viivanpaikka on? Toinen testi tosiaan aivan nega, valoa vasten, fikkarilla tiiraten, ihan miten päin vaan...

sanja tosi paska homma sullakin :( Sulla ei vissiin dposta ole hajua, oliko niin? Tätsy sulla kuitenkin on myöhässä mikä on paras merkki ikinä :)

*********
ps. tiude, maha :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hey Kauheesti tärppionnea nyt! :)

Sanja Voih.. :hug: Mutta tosiaan niin kauan kun ei menkat oo alkanu, on toivoa! :)

tada Mä oon huono kattoon noita testejä, ku monet näkee viivoja, mut mä en yleensä nää mitään.. :D mut siis tässä mä kyl jotain nään.. :) en tiedä sit onko kyse viivanpaikasta vai ihan haaleen punasesta viivasta, mut jotain näkyy.. :) pidetään peukkuja, josko huomenna tulisi kunnolla viivaa!

Omaa napaa.. Ovisplussa bongattu! Olin ihan shokissa aamulla, ku en todellakaan odottanu sitä vielä..ollu aina aiemmin kp17-kp19 ja nyt tulikin jo vaikka on vasta kp14..toivottavasti olis hyvä merkki! :) no, ei innostuta..koitan pitää tässä kierrossa pään kylmänä! Jos onnistuu! ;)

Niin ja Ampparsson.. sä taisit kysellä aiemmin, et täytyy raportoida tosta greippimehun vaikutuksesta.. :) ja siis oon kyl nyt ainakin huomannu, et limaa tulee enemmän..varsinkin tänään on tullu reilummin ku ennen, et kai siitä jotain hyötyä sit on ollu.. :)
 
Viimeksi muokattu:
tada, täällä tosin työkaveri tietää meidän yrittämisestä ja lapsettomuushoidoista, silti valittaa kuinka elämä on pilalla raskauden takia ja sitä rataa. Sitten kun mainitsee että joo, kyllä mie mieluusti ottaisin noi kaikki oireet jos saisin raskauden niin vastaus on, että teidän tilanne on ihan eriasia..
Vaan hei! Minä kyllä näen punaista viivaa, tosin on aika ohut mutta eläs nyt vielä heitä toivoa. Mietin vaan noita menkkakipuja, että voisko se kysta aiheuttaa sen?

Sanja, voi harmi. :( Voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että kuinka monta kertaa sitä on ollut valeraskaana ja ollut varma tärpistä. Nyt muru stressi ja murheet pois ja nautit joulusta, jos se täti nyt sitten tulee niin tulkoon ja kohta on uusi vuosikin, uusi vuosi ja uudet kujeet! Lopetitko silloin pillereiden syönnin kun aloititte vauvaa yrittämään?

Hey, vähän hieno juttu! Kyllä ny sitten tärppää ihan varmasti ja on varmasti helpotus kun tietää, että omat röörit on auki. :D Meikäläisellä ei tehty edes koko toimenpidettä, ku meidän juttu kuulemma on aivan "selvää pässinlihaa". Nyt sitte muru vaan nauttimaan joulusta, ja miehestä. ;)

Nellielli,
hieno homma! Ny sitte vaan miehen kanssa peittoja heiluttelemaan. ;) Ja mitään hätäähän ei ole, jos niitä peittoja on heilutellu säännöllisesti jos nyt vaikka jostain syystä jäisikin lemmiskelyt väliin.

Kai se täytys alkaa valmistautumaan töitä kohti, vaikka ei nyt inspais kauheasti vaikka työstäni tykkäänki kovasti. Noh, palkkapäivänä on sitte kiva mieli.
 
Viimeksi muokattu:
Chiba siis nyt tässä kierrossa ollaan nyt onneks heiluteltu peittoja miehen kaa joka toinen päivä.. :) et silleen on menny kyl hyvin..viimeks just tiistaina, niin loogisesti tänään olis muutenki ollu taas sen vuoro, ja mikäs sen parempaa kun oviskin on bongattu.. :)
 

Yhteistyössä