Huomenta tytyt!
Tada, joskos se plussa sieltä paukahtaisi näin joulunkunniaksi.
mie toivon ainaski kovasti, te olette sen ansainneet! :heart: Mutta ehkä viivanpaikan olen näkevinäni testissä, mutta ne nyt ilmeisesti näkyy aika yleisesti. Huomenna sitte haamu, kiitos.
Vanilja, oikein paljon onnea plussasta. Ihanaakin ihanampi joululahja.
:flower:
Sanja, pois nyt sieltä pohjamudista, hushus. Niin kauan kuin täti ei tule, on toivoa. Ja joissakin tapauksissa vaikka täti tulisikin niin on toivoa edelleen.
Tsemppiä muru!
Meikäläisen palstailu on jääny kyllä vähän taka-alalle, joka päivä kyllä olen käynyt lukemassa teidän juttuja.
Ollaan miehen kanssa seksiäkin harrastettu ihan keskeytetyllä, paitsi yhden ainoan kerran (jonka jälkeen oli morkkis
). Ja jos tää nyt nasahtaiski tästä yhdestä ainoasta kerrasta niin voisin kyllä sanoa, että olisin hieman vihainen.
Olisihan se aivan ihana yllätys ja olisin onnellinen, mutta olisi se kyllä ihan kohtalon ivaa kun nyt ei enää tarvis hoitojen takia raskautua niin sitten sitä raskautuisi, puuh.
Mielialatkin on olleet aika maassa viime aikoina, työkaveri jonka kanssa teen läheisesti töitä ilmoitti olevansa paksuna ja hänen nyt en ajatellut hankkivan lapsia, itsekin puhui ettei varmaan lapsia halua missään vaiheessa. Nyt olen sitten paikkaillut hänen vuorojaan ja tehnyt tukka putkella töitä, kun on niin pahoinvoiva kuulemma. Ja kehtaa vielä valittaa, että kuka hullu tekee lapsia.
Minä voisin ottaa sen kaiken etomisen ja pahoinvoinnin, jos olis vaan kyytiläinen matkassa. Nytkin on tissit/nännit pirun kipeät ja alavatsa on kuin olisi tehnyt sata vatsalihasta, jokseenkin maitohapoilla.
Noh, sunnuntaina alkais se Synarelan sumutus... Alkanut taas nää vauva-asiat pyörimään päässä, kun tulleet ajankohtaisimmaksi asiat. Mitään muuta en odota, kuin että saisin tehdä sen elämäni ensimmäisen plussatestin.
Huh, heti aamusta pientä valitusta. Anteeksi.