<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

En Amparsson tiiä mitä mieltä oli talonkattoja, läksin karkuun koirien kanssa lenkille :) saivat rauhassa katella. Ei ainakaan oo kuulunu mitään, ei tarjouksia tms. Noh ootellaan vaan. Toivotaan että siulla ois myöhänen ovis, tai salaa livahtanu ohikin vaikka. Ihan täysin tuon allekirjotan, että turhauttavaa tää homma toisaalta on :headwall: itekkin mietin jotta jos ens kierrossa ovista tikuttaisin, ihan että tietäis onko sitä ehkes, vaikka kaikennäköstä oiretta aina tuossa kierron puolvälissä ollukkin, nii tiiä nyt sitten mitä ne loppujen lopuksi on olleet. Ja onko se ovis just sillon kun kipuja on, vai jotain muita kipuja mitkä siihen liittyy.

Ole vaan muru välillä negatiivinen, ei oteta itteemme, tännehän hyvä niitä tuntoja purkaa, muut tietää tasan miltä tuntuu =) tai ainakin samojen asioiden/tunteiden kanssa pyöritään.

Ihanaa Lemonade :hug: nyt sitten ootellaan plussauutisia, vaikka tupla-sellaisia =) rentouttavaa lomaa, jos saisitte ajatuksia vähän irti tästäkin projektista ja nauttisitte :)

miranenn siulle kanssa peukkuja nytten, että tärppäis =)

Ommoo nappoo; eilen kun kirjoitin, että vattaa välillä hieman juilinu, nii eilen iltapäivällä sitä sitten juilikin, tasasen tappavasti iltaan asti, melkein välillä tuntui että vois luokitella kivuks, välillä teki huonoa oloa. Samaa ollut tän aamun ja päivän, pienet tauot välillä vaan. Tissit hiton kipeet :(

Äh jäi vähän kesken, piti lähtä töistä kotiin :p mutta siis nämä "oireilut" on taas niin turhauttavia, välillä viriää mahdoton toivo että nyt se on siinä, tärppi, ja sitten taas kauhuissaan oottelee tätiä :headwall: eto-olo on vähentynyt taas, verrattain viime kiertoon, sitä kesti niin kauan kun menkat alko, nyt ei juuri mitään, aamuisin hieman. Voisko tää olla.....

Viimeksi muokattu:
Dana miul oli viime menkat just tuollaset ja se epämääräne tuhruttelu ja vuorostaan ei mitään jatku useemman päivän :)

Tulin miehen mukaan yhdelle sen kaverille ku ne tekee tuolla polttopuita. Ite kuuntelen radiosta joululauluja ja lueskelen kaikkia vauvajuttuloita :))

Moikkis kaikki! Täällä on raskaustesti tehty ensimmäisen kerran elämässä, mutta negatiivinenhan se oli..=( Arvasin kyllä tuloksen, koska en yhtään tiedä miten pitkä luomukiertoni pitäisi olla ja lisäks en vielä osaa omaa ovulaatiotakaan tunnistaa.. Ensi viikolla testailen uudestaan jos ei menkat oo alkanu..

Ampparsson: Täällä jos missä saa välillä olla negatiivinen ja purkaa tuntemuksia :hug:

Täällä tuli käytyä oikeen kunnolla shoppailemassa tänään :D Ja rahaa kului ihan tolkuttomasti, eikä edes kaikkia lahjoja tullu vielä hommattua... Miten voi lasten lelut olla niin kalliita! No, onneks tuli sentään palautuksia jonkin verran, tuli ja meni :D

Tänään oon ollu kyllä ihmeen herkällä tuulella, ensin katoin tossa päivällä autot :)D) ja pillitin siinä, ja nyt kattelen jotain joulukoira leffaa ja sama homma (joo telkkarista ei tuu mitään muuta :D).

amppa mullakin kävi noin tossa pari kiertoa sitten. Oon AINA löytänyt ovistesteillä viivat kp 10-12, ja sillon kp oli joku 16 eikä vieläkään näkynyt. Masens niin pirusti, että on jotenkin päässyt ovis menemään ohi ja olin jo luopunu toivosta. Päätin kuitenkin seuraavana päivänä vielä koittaa ja vahva plussahan sieltä tuli, ikinä ei ole noin myöhään ollu. Ja ihmettelin kun yleensä tosiaan pari päivää ennen alkaa mulla viivat vahvistumaan ja tällä kertaa tuli aivan yhtäkkiä plussa..
Josko se nyt kuitenkin vielä tulis sieltä sullakin? Toivotaan kovasti! Ja jos sulla on ollu jotain joulustressiä tms, niin sehän voi kiertoa sekottaa :)

dana no onpa suoraan sanottuna aivan perseestä tollanen :( Muistanko ihan väärin vai eikö sulla ole kokoajan ollut ton sun kierron kanssa vähän ongelmia, johan nyt on kumma ette se voi alkaa toimimaan kunnolla :(

apina voi ei, pahottelut negatestistä! Peukut on täällä pystyssä että se siitä plussaksi muuttuu vielä!

Nyt tää lähtee joululahjoja paketoimaan! Illaks on varattuna glögia, kynttilöitä ja villasukat, ihan parhautta! :heart:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 18.12.2011

miranenn................22...................kp 45/?.........................yk 15
Vanilja 87.....................................kp 31/31-35.................. yk 5
Apina25...................25..................kp 28/?.........................yk 1
Sanja.....................32...................kp 27/30.......................yk 6
jenni_noora.............27...................kp 23/28.......................yk 1
Tuisku85.................26................. kp 22/30....................... yk 1

tada........................27.................kp 18/25-26...................yv 2-3
Ampparsson............29...................kp 16/28-32....................yk 4
lemonade................26..................kp 14/29.........................yv 3
lenkkari...................27..................kp 12/32-33....................yk 5
nellielli.....................26.................kp 10/28-32....................yk 8

Hey........................22..................kp 7/?..........................yk 9
Dana-.....................28..................kp 3/25.......................yk 7

HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 19.12.2011

miranenn................22...................kp 46/?.........................yk 15
Vanilja 87.....................................kp 32/31-35.................. yk 5
Lullaby89................22...................kp 32/56-70..................yk 4
Apina25...................25..................kp 29/?.........................yk 1
Sanja.....................32...................kp 28/30.......................yk 6
jenni_noora.............27...................kp 24/28.......................yk 1
Tuisku85.................26................. kp 23/30....................... yk 1

tada........................27.................kp 19/25-26...................yv 2-3
Ampparsson............29...................kp 17/28-32....................yk 4
lemonade................26..................kp 15/29.........................yv 3
lenkkari...................27..................kp 13/32-33....................yk 5
nellielli.....................26.................kp 11/28-32....................yk 8

Hey........................22..................kp 8/?..........................yk 9
Dana-.....................28..................kp 4/25.......................yk 7

HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3

Viimeksi muokattu:
Ja se taas alkais uusi viikko, mutta ei oo pitkä aika jouluun enää =) vielä kun kerkeäis tulla hiukka lunta, tuo vesisade ei oikein joulumieltä nostata...

Mitäs sinne listan yläpäässä oleville kuuluu? Toivottavasti hyviä uutisia tullu ihmisille :) Niiiin monella nyt jännäpäivät menossa :) Ja muutkin, mitäs teille kuuluupi?

Ommoo nappoo; miulla taas oikeestaan kaikki tuntemukset hävinny, ei oo vattaakaan juilinu yhtään, rinnat vaan ihan sika kipeet, en muista ikänä tällasta olleen :O kävelykin meinaa tehä pahaa jo! Ja taas toiveet nousisi, mutta onhan näitä ennenkin vähän joka kierrossa uusia "oireita" tullu mitkä ei sitten oo merkanneet mitään. Pari päivää, sitten vois testiä harkita hommattavaksi

Ampparsson Voihan se ovis olla vaan myöhään sulla! Mä oon ovisplussa bongannu aina vasta kp17-kp19..et kyl se sieltä viä voi tulla ihan hyvin! Pidetään peukkuja! :) ja mulla kans yks kaveri, jolle oon kertonu tästä projektista, on sellanen, joka ei saa välttämättä lapsia koskaan.. :( harmittaa hänen puolestaan ja joskus miettiin, et uskaltaako hänelle hehkuttaa mitään, mut hän on ite sanonut, et hänelle saa kertoo ja on tosi onnellinen jos tuun raskaaks..ja hän pääsee sit hemmotteleen mun lasta.. :) ku hänestä siis tulee ihan varmana ekan lapsen kummitäti! Mun pitkäaikaisin ystävä.. :) mut siis hänellä on niin, että luomuna ei kuulemma voi tulla raskaaks..ainoastaan inseminaatioita nyt tehty, mut ei nekään oo onnistunu! :'( Toivon, että pian onnistuis!

Lemonade Plussatuulia sinne päin! :) oikein tuplana!! :D

Apina Pahoittelut negatestistä! :|

Sanja Toivotaan, että oireet ny viittais siihen itteensä! :) rintojen kipuilu ainakin vaikuttaa aina lupaavalta! :)

Kiitokset kaikille tsemppailusta! :)

ON Elätellään toivoa, että tulee vielä se ovisplussa tai sitten, että on menny salakavalasti vaan ohi. Eilenkään ei muuta havaittavissa kuin ehkä viivanpaikka. Mut kyllä se nyt vähän lannistaa kun ei edes lupailuja oviksen suuntaan... Toisaalta mietin tiesikö miehen hormonit tai muut, että nyt on aika, vaikka ei testit näytäkään, kun eilen tuli otettua tuplavarmistukset ;)

Ooo, Sanja kuulostaa hyviltä noi sun rinnat. :D Heh, olipa ilmaisu! Peukalot ja varpaat on täällä pystyssä :)

Mukavaa alkuviikoa kaikille! :)

Heippa!
Saisiko tälleinen yksi vauvakuumeilija liittyä joukkoonne mukaan? Olen seuraillut monia palstoja jo ties kuinka kauan, mutta en ole kirjoitellut tätä ennen itse. Olen huomannut kuinka ihanan tuntusia ihmisiä täällä kirjottelee ja jakaa ajatuksiaan ja tuntojaan :).

Voisin hieman kertoa taustaani. Eli olen 22 vuotias, ja olemme olleet mieheni kanssa kohta 2 vuotta naimisissa ja yhdessä vajaa 4 vuotta. Söin e-pillereitä noin 5 vuotta ja viime tammikuussa otin viimeisen pillerin. Tämän jälkeen jouduin odottamaan 6kk ennen kuin ensimmäiset luomukuukautiset tulivat. Tämä jäljkeen kierrot ovat olleet 56 päivää ja 70 päivää, eli pitkät ja epäsäännölliset. Olen toivonut, että kierto tasaantuisi pikkuhiljaa itsekseen. Vauvakuume tuntuu vain pahenevan kokoajan, varsinkin kun tutuistani muutama on joko saanut vauva tai on raskaana tai yrittää raskautua. Kuten muillakin, olen vähän väliä kuvittelemassa jos jonkin näköisiä oireita ja tuntemuksia ja muutaman raskaustestinkin olen tuhlannut, mutta aina ne ovat negatiivista näyttäneet. Olisi mukava tulla joukkoonne pohtimaan ja ihmettelemään näitä naisena olemisen ihmeitä :)

Lullaby89........22...........kp32/56-70..............yk 4

Täällä olis jo kp 19! :) Kohta pääsee taas tosissaan jännäämään! Huomenna olis jo dpo8, jos malttais edes keskiviikkoon odotella, sit voi antaa taas luvan kaivaa testit esille, ja mullahan niitä löytyy :D Tuntuu että taas kehittelen itelleni vaikka mitä oireita, vaikka järki sanoo ettei niitä vielä pitäis olla. Yritä nyt tässä sitten ottaa rennosti kun toiveet on taas katossa :D

Ne on kyllä luvannu tänne etelään tosi synkkää joulua, oikeen masentaa jo valmiiks. Eipä oo kyllä joulufiilistä näkynyt, yhtäkään jouluvaloa en ole edes saanu laitettua... :(

nellielli mullakin yhdellä tutulla oli tilanne että lasta ei pitänyt käytännössä saada ollenkaan, en tiedä tasan mistä johtui. Kuitenkin kun rupesi nykyisen miehen kanssa seurustelemaan niin taisi mennä pari kk ja oli yllätysraskaana. Toi antaa mullekin vähän topivoa :)

lullaby tervetuloa joukkoon! :wave: Tosi ikävältä kuulostaa noi pitkät kierrot, ootko käyny lekurissa niiden takia? Josko saisit apua, ja yrityksen edes vähän helpommaksi :)

Tada ja Nellielli Kiitos :). En ole käynyt lääkärissä, tai kävin viime kesäkuussa kun ei kuukautisia alkanut kuulumaan, mutta lääkäri otti silloin verikokeet ja teki sisätutkimuksen ja sanoi, että kaikki olisi ok ja uskoo kuukautisten alkavan pian. Ja niinhän ne sitten alkoivatkin, tosin tosi pitkillä väleillä :(, varsinkin kun toiveissa olisi raskaus tuntuu kierrot kestävän ikuisuuksia ja siinä välillä ehtii olla kaiken maailman tuntemukset ja toiveen heräykset ja sitten taas pettymykset. Olen ajatellut kyllä, että jos ei kierto ala tasaantua viimeistään ensi kesään tai kevääseen mennessä, otan lääkäriin yhteyttä.

Nyt taas olisi mukamas pientä kipuilua nänneissä... No, mutta se olisikin todi positiivinen juttu vaikka se merkkaisi kuukautisten saapumista sillä ainakaan kierto ei sitten venyisi tällä kertaa niin mahdottoman pitkäksi. Tietyati parasta olisi JOS kipuili tarkoittaisikin jotain muuta =)

Joulun odotuksia (muiden odotuksirn lisäksi) kaikille :)

tada Oi, siellä on jo jännäpäivät käsillä! :) kauheesti plussatuulia!
Ja eipä täällä etelässä kovin valkoista oo..ihan kurja keli..kyllä sitä lunta sais olla, vaikken talvesta kauheesti välitäkään! Mut luo vähän joulun tunnelmaa, ku on sitä lunta.. Ja tällä mun kaverilla on sellanen tilanne, et sen munanjohtimet on yli 40-vuotiaan tasolla.. :| ja koko ajan vanhenee vaan nopeempaa..kaverini on siis parikymppinen..että kurja tilanne kyl.. :(

Teretulemast lullaby joukkoon, lisäsin siut tuonne listalle. Toivotaan että siun käynti on täällä pikainen =) nuo kierrot on siulla kyllä huiman pitkät, ootko tosiaan käyny lääkärissa tms niistä juttelemassa? Niihinhän on jotain apuja olemassa, enempi perehtyneet täällä tietääkin niistä enempi, miun ei "koputtaa puuta" oo onneks tarvinnu sellaisia pohtia.

Voi tada toivotaan että tärppää!! Maailman paras joululahja!

Ampparsson :LOL: joo hyvältä kuulostaa, mut ei tunnu ollenkaan! Tuntu töissä että työliivikin hanko/paino liikaa, ovat siis tosi arat, varsinkin oikea. Tiiä häntä...

Mites nuo lämmöt? Ovat yleensä koholla oviksen jälkeen/aikana, tai nousee sillon? Ja oonkos oikein lukenu/ymmärtäny että laskis pari päivää enne menkkoi? Mut pitäis vissiin mittailla muualta ku kainalosta?

Oon nyt mitannu lämpöä, tosin kainalosta vaan, mutta koholla ollut? Normisti (mittaa sitten mihin vuorokauden aikaan vaan, liikkumisen/saunan jälkeen tai paikallaan ollessa) ovat lähelle 36, jos ei allekin, miulla tosi matala tuo lämpö aina, mut nyt enempi. Tai kunhan tässä taas keksin itelleni oireilua, kun ei kerta muutakaan "kuviteltavaa" ole :headwall:

tada Joo muistit oikein, mun kierto on ollu kokoajan ihan sekava. Tolla lääkkeellä se nyt on kolme kiertoo pysyny suht lyhkäsenä, mut ei silti ihan samana kuitenkaan.

Tervetuloa mukaan lullaby :) Mä kyllä suosittelisin kanssa lääkäriin menoa. Kyllä sieltä pitäis saada jotain apua. Itse sain provera nimistä hormoonia kierron tasottamiseen. Kolme kiertoa sitä popsinu ja huomattavasti lyhentyny. Terolut taitaa olla se yleisempi mitä monet on saanu pitkään ja epäsäännölliseen kiertoon..

).( Mä en tosiaan tajua mitä mnu sisällä tapahtuu. Tuntuu et joka kerta ku kirjotan tänne ni manaan vaan mun epätoimivaa kroppaani :(
Nyt on siis menossa kp4 ja mitään kunnon vuotoa ei kyllä ole tullut. Ekana päivänä ihan vähän punasta ja muuten vaan tuhrua. Pelkällä pikkuhoususuojalla oon pärjänny. Toinen kierto peräkkäin ku menkat on ihan mitättömät. Ajattelin seuraavat menkat viä kattoo ja jos on samanlaiset ni sitte vaa soitto lääkärille.
Jostain tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta luin, että pitää tulla myös kunnon vuotoa menkkojen aikaan, jotta kohtu tyhjenis kunnolla ja vois sitte vastaanottaa sen munasolun seuraavalla kerralla.. Eli mulla on kyllä ollu niin niukkaa vuotoa kaks kertaa että se kohtu ei ole kyllä "puhdistunut" juuri ollenkaan..

Täällä nyt taas oikee koetellaan mun hermoja.. Tänään kävin sitte hakemas hiivalääkkeen ku seki perkele tuli kylään! Eipä oo sitte pariin vuoteen tätäkään vaivaa ollu.. Mahtaakohan johtua jostain stressistä? Mullahan sitä ei tietenkään mitenkään ole :D Onneks sentään hiivan hoito on nykyään helppoa ku ei tarvi ku yks nappi heittää naamariin ni (ainaki pitäis) helpottaa!

Iltaa!

Oma Napa tähän heti alkuun... :ashamed: Mutta nyt näytti tänään ovistesti jo lupaavammalta ja selkeästi toinenkin viiva, vaikkakin tosi vaalea :) nyt tuntuu taas hyvältä! Ootellaan huomista testausta innolla ;)

Tervetuloa mukaan lullaby! :wave: Harmillisen turhauttava tilanne sulla kyllä päällä. Toivotaan, että sulla jää käynti täällä kuitenkin lyhyeksi :) Suosittelisin lääkärin kanssa juttelua myös, ellei sitten oo jo kyytiläinen matkassa (vaikka oonkin ite aikamoinen lääkärikammoilija).

Mä en ainakaan Sanja tiiä noista lämmöistä oikeen mitään tai muistakaan oireista kovin tarkasti, mutta muistan myös kuulleeni että olis lämpö koholla kun raskaus alkaa. En kyllä tiedä yhtään että mistä asti se sitten on, kiinnittymisestäkö vai jo aiemmin vai kuinka?

Onko Apina testannu uudestaan jo? Eihän näy punaista siellä?

Vielä ON... Käytiin tänään miehen veljen perheen luona ja siellä kun on niitä pieniä kolme ja vaikka ne isommat oli taas piirrellyt muuallekin kuin paperiin, niin kasvoi taas tää kova kaipuu omiin pikkusiin. Haluan niin kovasti jo nähdä minkä näköisiä tyyppejä ne on... No elätellään toivoa taas kun sitä viivaakin näyttäis tulevan :)

Hyvä Ampparsson, että oviksen bongaat kuitenkin! Nyt vaan peittoja heiluttelemaan ja tärppäämään =)

Kylläpä Dana nyt koettelee :( voi harmi tuota siun kroppaa, kiukuttelee nyt kovin.

Vielä myöhäset omat navat; lämmöistä viis, nyt on taas koko illan alavattaa "särkeny", juilinu, mitä lie tekeekään, mut ei kiva ei :( taidanpa varata herkkuja ja ootella tätiä, taas jotenkin sellanen tunne, että jo huomenissa saattas kurvata... En ala!

Sanja Mä olen käsittänyt juuri noin, kuten sanoit, et nousis ensin kun on ovis ja sitten laskee menkkoihin mennessä. Tosin olen miettinyt, että onko se luotettavaa? Käsittääkseni kuitenkin kehonlämpökin vaihtelee jonkin verran. Toi on kyllä aivan totta, että sitä kehittelee välillä (usein) pienestäkin normaalista poikkeavammasta asiasta raskausoireen. Pitäähän sitä aina jotain oiretta kehitellä :), toivossa on niin ihanan mukava elää :)

Olen kyllä miettinyt PALJON sitä lääkärin puoleen kääntymistä. Ehkä sitä vaan ei haluais uskoa/ajatella, että itsessä olis jotain vikaa vaan yrittää uskoa, että kyllä se kroppa alkaa toimimaan pian normaalisti. Olette ihan oikeassa kyllä, että jos ei kierrot tasaannu on jotain tehtävä. Täytyy katsoa, jos vuoden alussa ottaisi ja varaisi ajan lääkärille :). Oletteko te, joilla on kierron kanssa ollut ongelmia, saaneet helposti apua?

Dana voi ei. tiedän miten kiusallinen hiiva on, jossain vaiheessa itselläni oli ihan kunnon kierre muutama vuosi sitten, onneksi sitten loppui. Tosiaan nythän tuon pitäisi hoitua ydellä tabletilla.

Mulla kans nuo ystävien ja tuttujen raskaudet ja vauvat aiheuttaa vaan oman kuumeen pahenemisen. Tosi paha paikka oli kun käytiin hyvän ystäväni kanssa ostoksilla ja menimme vauvojen vaatteita hänen tulevalle lapselleen katsomaan. Olen todella onnellinen hänen puolestaan, mutta kyllä se hieman sydämeen pistää, kun sitä toivoo niin kovasti, että voisi omalle vauvalle ostella mitä suloisempia vauvanvaatteita

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 20.12.2011

miranenn................22...................kp 47/?.........................yk 15
Lullaby89................22...................kp 33/56-70..................yk 4
Apina25...................25..................kp 30/?.........................yk 1
Sanja.....................32...................kp 29/30.......................yk 6
jenni_noora.............27...................kp 25/28.......................yk 1
Tuisku85.................26................. kp 24/30....................... yk 1
tada.......................27.................kp 20/25-26...................yv 2-3

Ampparsson............29...................kp 18/28-32....................yk 4
lemonade................26..................kp 16/29.........................yv 3
lenkkari...................27..................kp 14/32-33....................yk 5
nellielli.....................26.................kp 12/28-32....................yk 8

Hey........................22..................kp 9/?..........................yk 9
Dana-.....................28..................kp 5/25.......................yk 7

HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
Tryffe 28.2.2011 yk 2