<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

nellielli mä käytin sitä joskus muutaman kierron ajan, ja vedin (isohkon) lasin päivässä. Yleensä kp 1 - ovis. En mä mitään hirveitä eroja huomannut, ehkä limat oli vähän selvemmät, mutta en kyllä osaa sanoa... Nyt en ole jaksanut enää tota litkiä.

ON Täällä olis nyt tutkimukset takana. Onneksi oli kyseessä vaan kysta, joita itseasiassa lötytyi 2. Toinen pienempi 5x6cm ja isompi 13x11cm. Ne on ihan kiinni toisissaan, joten yhdessä on sitten aikamoinen pallura : / Huomasin tänään ekaa kertaa että jos seison suorana ja katson alaspäin, niin huomaa selkeän ero, mun vatsa on selvästi isompi tolta puolelta :D Hassua, vaikkei tietenkään mikään hauska juttu.
Otettiin verikokeita, tehtiin aukiolotutkimus ja sain nyt sitten ajan poistoon 22.2 että sinne asti pitäis jaksaa odottaa :( Meillehän tuli yritys"kieltokin" siihen asti, kun sitä ei kuulemma leikata jos on raskaana, tai ainakin on isompi ja vaikeampi leikkaus eikä tähystyksellä tehdä, niinkun nyt.
Sinänsä vittumaista kun ilmotti samaan syssyyn että näyttää siltä että ovuloin luultavasti tänään, että se nyt ainakin todistetusti on tapahtumassa. En mä tiedä pystynkö vaan olemaan käyttämättä tätä tietoa hyväksi... Koska luultavasti ovuloinkin vaan toiselta puolelta, eli en todellakaan joka kk.
Ja toisaalta ei sitä vauvaa ole näkynyt 3 vuoteen, miks se yhtäkkiä tulis, että haitaisko jos kuitenkin yrittäis...

Ainiin ja puhuttiin vähän jatkostakin, että sit kun tämä on hoidettu niin käydään yhdessä miehen kanssa käynnillä, aletaan tätä selvittämään. Mutta se on sitten tyyliin puolen vuoden päästä...
Ajatukset on vähän sekavat, vituttaa jos nyt oikeesti joutuu pitämään takoa. Tuntuu että menee ihan turhaan hukkaan aikaa.
 
tada, halauksia :hug: varmasti tuntuu ihan hitsin kurjalta ja turhauttavalta kun annettiin kielto ettei saa yrittää lasta. Mutta onneksi sentäs vaan on kysta/kystat kyseessä, ettei mitään sen vakavampaa! Harmi vaan että poistoaika venyi noinkin pitkälle, mitenhän jos yksityiselle menis niin varmaan poistoajan sais jo varmasti kuukauden sisään? tietenkin on paljon kalliimpaa se lysti sitten. :/

Ja jos yhtään helpottaa tilannetta, niin meilläkin on nyt kielto, ettei saa ilman ehkäisyä seksiä harrastaa. Eli menee tämä kierto kanssa harakoille, täytyy noi kumet tuolta kaapin pohjalta kaivaa esille, kun ton Synarelan pakkausselosteessa on että täytyy käyttää suojausmenetelmää. Tai luultavasti koko hoitojen ajan on, ettei ilman ehkäisyä harrastella mitään. Noh, täytyy se kärsiä jos sen lapsosen halajaa.. :)

Ampparsson, greippimehun/greipin pitäisi vahvistaa ovulaatiolimoja ja tehdä niistä ns. hedelmällisemmät, että miehen simpat kykenee elämään pitempään putkistoissa naisen sisällä. :)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 12.12.2011





miranenn................22...................kp 39/?..........................yk 15
Hey........................22..................kp 26/?..........................yk 8
Vanilja 87.....................................kp 25/31-35................... yk 5
Dana-.....................28..................kp 23/24........................yk 6
Apina25...................25..................kp 22/?.........................yk 1
Sanja.....................32...................kp 21/30.......................yk 6



jenni_noora.............27...................kp 17/28.......................yk 1
Tuisku85.................26.................. kp 16/30...................... yk 1
tada........................27.................kp 12/25-26...................yv 2-3
Ampparsson............29...................kp 10/28-32....................yk 4




lemonade................26..................kp 8/29.........................yv 3
lenkkari...................27..................kp 6/32-33....................yk 5
nellielli.....................26.................kp 4/28-32.....................yk 8



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3


 
Viimeksi muokattu:
Mie voin nyt tätä pinkkaa päivitellä, jos kukaan muu ei välttämättä halua :) laitoin nuo listan yläpään ihmiset taustalle, kun päivät paukkuu niin isoina eikä heistä ole mitään kuulunut pitkiin aikoihin, niin lisään sitten pinkkaan jos haluavat joskus.

Voi Tada, onpa tosi inhottava tilanne siulla :hug: varmasti myllertää mielessä mitä tekis, ei varmaan tiedä mitä tekis, valinnan paikka...

Mie oon nyt kahtena kiertona tuota greippimehua juonu, en tiiä onko siitä ollu apua, en ainakaan näin "ulkosesti" oo huomannu juuri eroa. Josko sitten sisäisesti oliskin :)

Ommoo nappoo; sillon kp 16 tuntui tuttua kylkikipua (vasemmalla), ja aattelin olevan ovista (en kuitenkaan testannut mitenkään). Kp 17 sitten iltapäivästä aina ajoittain nipisteli hassusti vasemmalla puolella tuossa vatsan seutuvilla, aina tuntui sellasta nipistävää tunnetta mikä välillä hävisi. Ja sitä jatkui yöhön asti ainakin niin kauan kunnes nukahin. Mitähän lienee moinen : / tuo oli taas uus juttu, ei oo aiemmissa kierroissa ollut.

Nyt oletetun oviksen jälkeinen tissi (tai pikemmin nänni) kipu puuttuu tyystin, joka kierto ollut tähän asti, ja jatkunu aina menkkoihin asti. Nyt vaan rinnat hiukka kipeet painellessa. Taas uus juttu :headwall: on se kumma et vieläkin tulee aina kaikkee uutta....

Tänään sitten alko se juilinta vattalla, hyvä ettei tunnu siltä että menkat alkais ihan just kohta, ja niihin ois vielä reilu viikko kuitenkin. Toivoa en kehtaa kuitenkaan mitään, ainakin yritän olla toivomatta mitään, ei tulis taas niin kovaa pettymystä. Kunhan kuulostelen mitä tää kroppa taas sekoilee : /
 
Halauksia kaikille tarvitseville! :hug: :hug:

Anteeksi on. :ashamed: Tein tänään ensimmäisen tarkistustestin ni ainakin voi vähän henkästä ku digi näytti viikkoja 2-3 eli 4-5. Ensi maanantaina testaan vielä toisen digin jonka pitäisi sit näyttää 3+. Mutta mennään viikko kerrallaan. :) Kertoo ehkä persoonallisuudestani, että varasin ensi viikolle jo ajan yksityiselle, et saa kattoo, et onko mitään vai ei.

Hyvää joulunodotusta kaikille. :)

Ai niin.. Pitihän miun kommentoida tuota greippimehua. Oon valion versiota juonut nyt pari kiertoa (epäsäännölisesti). Nam nam. :) Juon noin purkin viikossa. Pitää varmaan vähentää, ku siitäki tulee lisäkaloreita aika nopeesti, jos kauheesti juo... ;) En tiedä oliko vaikutusta, mut jos auttoi niin hyvä niin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa tyttäret...

Minut voisi siirtää tuonne taustajoukkoihin :)
Ei mitään vakavampaa. Keskityn nyt tuohon sijaisvanhemmuuteen ja nyt kun tämä raskautuminen keskenmenon jälkeen venyikin näin pitkälle, niin ehkä ihan tarkoiotuksella mennään sit tämä tuleva kevät hissukseen. Toinen syy tuohon hissukseen menemiseen on se, että kun nyt alkaa moottorikelkkakausi koputella ovella, niin taidan antaa vielä tämän kevään rakkaalle harrastukselleni aikaa ;)

Ja olen huomannut, että kuumeilen paljon enemmän tulevasta sijaisvanhemmuudesta kuin omasta raskaudestani. En tiedä, onko se epänormaalia, mutta näin minulla! Toivon omaa lasta koko ajan ja seurailen siihen malliin omaa kiertoani, että tärppi kävisi, mutta se ei ole maailmanloppu, jos näin ei käynyt :p

Oikein lumista joulun odotusta kaikille ja lupaan tulla kertomaan uutisia aina kun niitä on :D (sijaisvanhemmuus / biologinen raskaus)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
tada Hyvä, että syy selvis ja oli kuitenkin noinkin "helppo" juttu hoitaa.. Mä oon sitä mieltä et kyllä sitä voi silti tässä tapauksessa lasta yrittää vaikka se onki melkein kiellettyä. Sen on sit vaan tarkotus tulla jos tärppi käy :)

Sati Harmi, että lähdet.. Mut onneksi kuitenkin tosi hyvän syyn vuoksi :) Tuuhan sitte vaa kertomaan vauvakuulumisia, oli se sitten oma tai sijainen :D

).( Mulla noi päivät alkaa lähenee loppuaan.. Oli edellispäivänä ja eilen ihan kauheet tätiolot mahassa, mut tänään on kyl ollu ihan hiljasta. Ei mitään oloja mihinkään suuntaan.. Tai no ruokaa ahmin ihan hirveesti. Vuoron perään tekee mieli makeeta ja suolasta.. mut niin se on yleensä aina ennen tätiä.. Eli voi olla merkki kummasta vaan :D Katsotaan nyt muutama päivä. Eiköhän se sitten pian selvii.

Ihan eri aiheesta tällä kertaa, mut osaisko joku jelppii mua keksimään jonku hyvän pikkujoululahjan ? Mä oon niin huono taas keksimään mitään. Saa olla käytännöllinen tai hauskakin. Hinnaks sovittiin n.5e.. Kai sillä jotain saa? Viimevuonna ostin jonku kynttiläjutun, mut eiks se oo jo liian tylsä..??
 
Taiteilijatar Eilen ekaa kertaa hörpin sitä greippimehua ja sehän olikin hyvää! Nam.. :) kuvittelin, etten siitä kauheesti välittäis, mut hyvin meni alas ja olis varmaan menny enemmänkin, mut jos ny sitä ei alkais litkimällä litkiin, ku siitä kuitenki tulee mukavasti niitä lisäkaloreita.. :D

Sati Tule tosiaan kertomaan kuulumisia ehtiessäsi! :)

Dana Osta vaikka piparkakkutalosetti tai joku kiva koru. Meillä oli pikkujouluissa yks ostanu sellasen ihanan piparkakkusetin, jossa oli palat valmiina ja muutkin tarvikkeet. Olin ihan kateellinen kun en ite sitä paketista saanut! :D mut sain kyl kivan korun.. :)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 13.12.2011





miranenn................22...................kp 40/?.........................yk 15
Hey........................22..................kp 27/?.........................yk 8
Vanilja 87.....................................kp 26/31-35.................. yk 5
Dana-.....................28..................kp 24/24.......................yk 6
Apina25...................25..................kp 23/?.........................yk 1
Sanja.....................32...................kp 22/30.......................yk 6



jenni_noora.............27...................kp 18/28.......................yk 1
Tuisku85.................26.................. kp 17/30...................... yk 1
tada........................27.................kp 13/25-26...................yv 2-3
Ampparsson............29...................kp 11/28-32....................yk 4




lemonade................26..................kp 9/29.........................yv 3
lenkkari...................27..................kp 7/32-33....................yk 5
nellielli.....................26.................kp 5/28-32.....................yk 8



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3


 
tada aika isot pallukat sulla siellä kyllä on, onko ne aiheuttanut sulle jotain tuntemuksia tai oireita ym? Hyvä tosiaan, että on tutkittu, mutta tosi paska homma kyllä toi että pitäis jättää yrittäminen niinkin pitkäksi aikaa tauolle. :( Aika menee kuitenkin yleensä aika äkkiä (paitsi meillä, jotka koko ajan odotetaan jotain), mutta tuntuuhan se varmasti juuri siltä, että voi menettää monta hyvää tilaisuutta. Kerrohan mihin tulokseen päädyit.

Chiba jotain tommosta aattelinkin sen greipin tekevän, mutta tiedätkö tai tietääkö kukaan mihin sen "teho" perustuu? Onko kellään mitään muita "apukeinoja" ollut testauksessa?

ON mä taidan alkaa testaamaan sitä ovista huomenna. Vai alkaisiko jo tänään? :confused: Vähän tekisi mieli, niin alkaisi tuntumaan taas siltä, että jotain tapahtuu asialle. Tää peukaloiden pyörittely on ainakin sairaan turhauttavaa... Tällä kertaa aion laittaa miehen koville ja pitää huolen, että varmasti tehdään ainakin talletukset oikeaan aikaan ja vähän ennakoidenkin :p tietty tarttis ensin se ovisplussa saada aikaiseksi, mutta kyllä mä aion luottaa itseeni että sieltä plussaa tulee :D

nellielli kerro mehukokeilustasi sitten niin katon jos mäkin koitan ens kierrossa sitä sitten, ellei...

Mitkäs siellä on Danan tuntemukset tälle päivälle? Täällä pidetään peukkua :)

Missä ovat miranenn ja Hey? Ja mitä kuuluu??
 
amppa onhan se aiheuttanu, kipuja on ollu, varsinkin petipuuhissa :( Että vähän on hiljasempaa sillä saralla ollu, ei mitenkään ihan hirveesti edesauta raskautta... :ashamed: Oviksen aikaan ollaan kyllä hommailtu ahkerasti, muuten vähemmän. Jotenkin oon pitäny kipuja milloin oviskipuna, menkkakipuina tai ylipäätänsä vaan tähän naisen kroppaan liittyvänä ihanuutena. Vasta tossa puolisen vuotta sitten ne ylty niin koviksi että sain vihdoin aikaseksi käydä gynellä ja siellä toi sitten löyty. Ja pahenemaan päinhän ne on :(
Mä en ihan oikeesti malta odottaa että vois taas vaan olla ja nauttia elämästä, toi kuitenkin aika paljon rajottaa. Puhumattakaan siitä että seksistäkin vois alkaa nauttimaan taas :D
Tsemppiä oviksen löytymiseen! Mä niin tykkään tikutella ovista, saan varmaan jotain viivatyydytystä siitä, nään edes jossain testissä ne kaks viivaa :D Mä kyllä veikkaisin että sulla on ovis vasta tossa loppuviikosta, kuin on ton mittanen kierto, mutta en tiedä ootko aikasemmin ovista tikutellu, ekan kerran tai jos kierto heittää niin varmaan alottaisin reilusti ajoissa että varmaan löytyy :)

chiba selvittelin itsekin tota poistoa yksityisellä, mutta summa olis sellanen nelinumeroinen luku niin taidan vaan odottaa... :ashamed:
Kertoilehan sitten miten sulla toi homma etenee, ihan vaan siksikin jos itse joskus tollaseen lähtee niin tietää valmiiksi mitä on edessä. Eihän toi mikään kiva homma tietenkään ole, mutta tosi mielenkiintoista lukea tosta :) Ja kohta sullakin on se h-hetki! Muistatko vielä kun siihen oli niiiin pitkä aika, ei ole enää :D

ON nojoo, tuli sitten eilen puuhailtua... :ashamed: Pakkohan mun on saada jotain jännittää! Mies oli kauheen innoissaan kun kerroin tosta oviksesta, se vissiin päätti että tässä kierrossa se tapahtuu, harvemmin se noin päättäväinen on. Ilmotti puuhien jälkeen että en saa nousta ettei kaverit karkaa, siinä sitten jouduin köllimään jonkun tunnin :D Yritän olla nostamatta toiveita liian korkealle, mutta vielä kerkeis joululahjaks tulla maailman paras lahja... ;)
 
tada miten meni käynti tutkimuksissa? mitä sanoivat oviksesta? :)

Ampparsson miullakaan ei oikein ollu käsitystä, millon ovistikutus kannattais alottaa, mutta niissä ohjeissahan on jotain suosituksia. Miulla on kierto jotain 27 ja 32 päivän välillä, ja alotin testaamisen kp 11. Kp:nä 14 ja 15 ovisviivat oli selkeesti tummemmat kun aikasempina päivinä (mutta ei siis kuitenkaan ihan niin tummat kun kontrolliiviiva), ja sitten kp 16 olikin jo ihan hailakka viiva.

Vaikka sen ovisviivan pitäis ohjeitten mukaan olla yhtä tumma tai tummempi kun kontrolliviivan, niin mie kyllä uskon että ovulaatio tapahtui, kun sen suuntasta nippailuu alavatsassa tuntui noihin aikoihin. Ovulaatiotestihän EI voi näyttää plussaa, jos LH:ta ei ole ollenkaan, mutta nii-in, mitenkähän varmasti se näyttää itse ovulaation? Ja sitä mietin kanssa, että kun testiohjeissa sanotaan, että kun se testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kun kontrolliviiva, niin ovulaatio tapahtuu todennäkösesti 24-48 kuluessa, niin vieläkö sen viivan pitäs olla yhtä tumma sitten 48 tunnin päästäkin, jos ovulaatio tapahtuu vasta sitten. :D Miun tummin viiva oli sunnuntaina, että vieläköhän tässä siis ois mahkuja tärpätä vaikka NYT se testiviiva ei näyttäskään enää mitään? ;) Haha, tosi yksinkertasta.

Mie lueskelin tuosta greippimehusta, ja joku tohtori oli kirjottanu että koska greippi on niin hapan, sen syöminen/juominen voi mahdollisesti auttaa palauttamaan emättimen happamuutta. Tämä sitten ilmeisesti parantaisi raskaaksitulo-olosuhteita. :D Eli tuskin siitä haittaakaan on. ;)
 
Voi Dana, jännät jännät paikat, toivottavasti siulle se joululahja nyt tulee, kahtena viivana tikussa =) ja Tadalle kanssa, eikös meillä tää ollu tilauksessa :LOL:

Ommoo nappoo; mie se jo suunnittelin, kun nyt oon kuitenkin päättäny et miun joululahjatoive toteutuu :ashamed:, miten sen sitten miehekkeelle kertoisin. Kun nuo jännäpäivät kuitenkin sattuu niin lähelle aattoakin. Jos ei täti kurvaa paikalle, nii voisi vähän salaa testailla onko vai eikö (kun viime kierrossakin myöhästy parilla päivällä), ja jos tikkuun tulee viivat niin voisi aatoksi ostaa digitestin, ja aamulla tehä sen ja jos siinäkin näkyisi jotta raskauduttu on, niin siihen ympärille punaista nauhaa ja miehekkeelle lahjaksi =)

Ja kuka vasta uhkaili että ei nostele toiveita korkeelle :ashamed: noh rytinällä sitten taas palaudutaan maan pinnalle jos onkin kirjaimellisesti punainen joulu : /
 
Tada Täällä kans himotikuttaja! :) on vaan niin kivaa jotenkin se, et saa ees johonkin testiin ne kaks viivaa.. :D on siis ihan sen takia pakko tikuttaa ovis, vaik melkeinpä sen tietäisin ilman tikkujakin.. :) Ja toivotaan, et teille tulee se maailman paras joululahja!!! :)

Sanja Ja toivotaan sinnekin sitä maailman parasta joululahjaa! :)

Mulla jouluna on tiedossa ovis eli mahdollisimman paljon pupuilua siis! ;) tai luulen, et ovisplussa pärähtää joko joulu- tai tapaninpäivänä.. :)
 
Hey
NONIIN täällä on taas tullut tekstiä ihan mielettömästi! Kyllä oon aina lukenu mutta en oo jaksanu kommentoida ja tässä sen nyt sitte näkee ettei enää muista kommentoida kaikille...

Kaikille uusille kuitenkin tervetuloa ja toivottavasti ette kauaa täällä ehdi olla vaan pääsette heti tuonne odottajiin!

Tädin kohdanneille valtavat voimahalit ja tsempit uuteen kiertoon!:hug:

Ampparsson nyt vaan sitä ovista tikuttelee jo! ;) Hirveesti plussatuulia sinne! Tiedän mitä teillä tehdään lähipäivinä!:D:heart:

Chiba Oon niin onnellinen sun puolesta että vihdoin alkaa tapahtua! Ajattele, voit olla ens kuussa raskaana!! Kesäksi iso masu-kampanja! Yritän lyöttäytyä sun matkaan siinä asiassa!! :heart:

tadalle valtavasti voimia odottamisen odottamiseen ja kaikkeen muuhun! Onneksi kuitenkin asia on sellainen joka saadaan helposti hoidettua vaikka vähän vielä (tiedän, vähänkin on pitkä aika tässä asiassa) vauva-haaveet siirtyy! Ensi vuosi on hyvä vuosi vauvan tulla maailmaan! ;):heart:

Sati ihanaa talvea ja kevään odotusta sulle! Ihanaa että elämästä löytyy asioita jotka tekevät onnelliseksi ja auttavat tässä vauva-kuumeilussa, varmasti helpottaa yrittämistä ja paineita, ehkäpä pikkuinenkin saa alkunsa paremmin ja teille tulee jymy-yllätys! Tuuhan kertomaan itsestäsi joskus!:heart:

Sanja toivotaan teille sitä upeinta joululahjaa!! Toivottavasti ei tartte koppia ottaa, mutta täällähän me toki ollaan kaiken varalta!:heart:

ON Tänään siis oli poli-käynti, jossa kuultiin kokeiden tuloksia. Miehen simpat kaikinpuolin kunnossa, ja myös mun verikokeet kaikki ok! Ainoastaan näiden hormonien väliset erot ovat sitä luokkaa että puoltavat Pco tyyppisiä munasarjoja sekä ovuloimattomuutta. Huomisesta alkaen otan Clomifenia 1 tbl päivässä kierron 3.-5. päivänä ja ens viikon tiistaina on aukiolotutkimus jossa samalla katsotaan mitä Clomit ovat saaneet aikaan vai ovatko saaneet mitään. Niistä tuloksista sitten riippuen katsotaan jatkot. Nyt vaan toivon että Clomit toimii ja putket on auki!!
Hyvillä fiiliksillä nyt tästä jatketaan! :) Nyt siis KP 2 ja YK 9.
 

Yhteistyössä