Heipsan!
Kiva että joukkoon mahtuu, täällä ainakin kaikilla on sama päämäärä; tulla raskaaksi
Kaveri oli ostanut mulle eilen kirjaston poistomyynnistä kirjan joka käsittelee raskautta päivä päivältä, ja voitte varmaan arvata että mähän ahmin sen heti läpi
Sit kateltiin samaisen kaverin kanssa peliä illalla, mies oli yötöissä. Meillä mä hoidan ton lätkän seuraamisen muutenki, äijää ei niin kovin kiinnosta koko laji
Oli muuten tajuton peli, tuomarit ei kyllä hoitanu tehtäviään niinkuin piti. Silti Leijonat piti pään kylmänä ja sai sen yhden maalinkin!
(Heti kun mä luovutin ja lähdin vessaan)
Kuume vaan nousee koko ajan, kun oon tosiaan nyt ihan varma että mies ymmärtää mihin ollaan ryhtymässä ja on ihan ok koko asian kanssa. En tosin vieläkään saa koko aikaa jauhaa vauvoista ja raskautumisesta ja siitä kuinka jos ja jos ja sitten kun jne
Ja harmittaa silti hiukan kun on tosiaan vasta eka kierto ilman pillereitä niin omaa kroppaa on ihan mahdoton vielä tulkita. Koko ajan kuvittelen että nippailee alavatsasta ja on jotenkin ihan erilainen olo, mutta onhan se. Niinkuin olette täällä pillereistä höpisseet, ni pakko siihen todeta että mulla meni koko keho ihan sekasin niistä! :O Enkä tosiaan aio enää niitä suuhuni laittaa. Olin aina tosi kiukkunen jne ja saatoin vetää käsittämättömät pultit ihan pienistäkin asioista. Nyt kun on ilmeisesti hormonien vaikutus loppunut, niin mieskin on sanonut että en oo enää niin kiukkunen ja nykyään ollaankin paljon läheisempiä kuin ennen
Just kuulkaas tulin saunasta, oli ihanaa omassa rauhassa löylytellä kynttilän valossa ja rentoutua oikein kunnolla. Oon nyt ollu jonkun aikaa työharjoittelussa päiväkodissa, koska aion vaihtaa alaa ja uskokaa pois, se on ihan mielettömän rankka työ! :| Pienten lasten kanssa on toki ihanaa tehdä töitä, mutta koko ajan saa olla varuillaan koska joku kellahtaa selälleen ja koska joku lyö toista jne jne jne.. Mutta tykkään siitä hommasta ja aion nyt jotenkin päästä työkkärin kautta työvoimakoulutukseen lähihoitajaksi. Olis ainakin TÖITÄ.
Taas tuli romaani
Mä oon niin kova kirjoittamaan muutenkin, mutta en oikein vielä osaa kommentoida teidän muiden juttuja. Yritän päästä näihin keskusteluihin syvemmälle, ni ei tulis ihan omaa napaa aina