Huomenia naiset ihanaiset :heart:
joo, anteeksi, ekana omaa napaa,
KP1 YK8 :'( nyt mua lyötiin taas ja kovaa, vaikka tiesin ettei se yksi kerta riitä, mikä oli kyllä nähtävästi suht oviksen aikaan! tai tuhruahan sieltä tulee, mitäs muutakaan ku ei enää edes kunnon menkkoja oo.. voi luoja mä olisin ollu onnellinen jos sitä verta edes tulis kunnolla, niin tääkään ei tuntuis niin pahalta.. mut ei.. tuhru alkoi eilen ja nyt tulee tuskin siteeseen saakka taaskaan, ja kun en yhtää tiiä miten pitäis laskea, kun sitä vuotoo ei kummiskaa tuu tuon enempää missään vaiheessa :| ÄRSYTTÄÄ!
Hey tuo se on kyllä ikävää kun kierto vaan venyy ja venyy! minä pistän sulle täältä tätitanssit tulemaan *hytkyy kovasti*
ja ihan vaan varmuudeksi pistän vielä myös plussapuhurin, josko se ovis haluiskin tulla sieltä
*puuhkuu hurjana* +++++++++++++
ootko sie raskaustestiä tehnyt koska viimeksi?
Jomi hyvä hyvä hyvä =) onneksi saitte talletettua ja tuo varmasti riittää! ja ihanaa kun on rauha maassa, miun anoppi se tuli eilen meille hakemaan pyykkiä kun minä en oo jaksanu pestä, ku pitää sinne ne mennä pesemään ja hällä iski hirvee hätä kun ei sen pojalla oo kohta vaatteita, ja mua ärsytti! se on aikuinen mies joka osaa kyllä itekki pestä pyykkiä.. ja mikä helvetin pyykkäri mä ukolle oon!
anopit! pah ja pyh ja murr...
Ninni^^, minä kannattaisin, että jos vaan mitenkään malttaisit niin testaat silloin kun kuukautisten tulisi alkaa
mutta jos et millään malta odottaa niin tee se huomenna aamupisusta, silloin siulla dpo12 ja voisin näkyäkkin jotain! onko testi kuinka herkkä? 10 vai 25? ja ihan oikeesti, dpo10 on toooosi aikaisin
ja jos noin vähän aikaan pissaa pidätit niin ei millään voi oikein vielä näkyä
joten älä murunen huoli :heart: kyllä se vielä voi plussaksi muuttua kunhan maltat vielä hetken
ja juu, tiiän, mie oon välillä jo dpo8 testi kädessä aamupissalla :ashamed: helppoa se ei oo! eli siis, mie kannatan, että jos et millään malta niin teet huomenna AAMUPISSASTA sen, tai sitten kun kuukautiset pitäisi alkaa.. hcg tuplaantuu noin joka 48-72 tunti!
inieh tervetuloa :wave: mie lisään sut listaan! onnea matkaan, mie toivon kovin, että sie pääset pian odottajien puolelle kasvattelemaan masua
Ella83 miltä muru testi näyttää tänään? =) :heart:
Memelisa, kuinka voit? :heart:
syysmyrsky, nyt pistän tulemaan kunnon plussapuhurin siulle +++++++++
kovasti tsemppiä oviksen bongailuun ja loppukierron jännäilyyn
"kuumeilija" älä ole huolissasi limasta, ei kaikilla tule limaa, saatika edes minkäänlaisia ovisoireita!
nou hätä! sulla on ollut nyt siellä joku kunnon jättimunis jos kerta kontrolliviivakin kalpeni rinnalla ja sait kunnon ovisplussan
nyt tärppää! ja juu, mulla tulee se limatulppa noin päivää tai kahta ennen ovista
eli juu, kyllä on perää!!!!! mie oon nyt niin varma, että tärppi käy, kunhan muistatte talletella vielä vähän oviksen jälkeenkin! ja kiitos murunen tsempeistäsi :heart: ei riittänyt YK7, nyt lähti YK8 ja pari päivää mä taas nuolen näppejä ja varmaan piristyn taas! ja oikeesti, nyt ei tuu YK20, mie en salli sitä!
mie oon ylpee susta kun oot noinki kauan jaksanut, mie oisin jo romahtanut :ashamed:
siis oikeesti, musta tuntuu pahalta, vaikka nyt alkoikin vasta YK8, täällä on niin moni, jolla on pitempään yritystä takana, joten haluan ihan erityisesti tsempata teitä eteenpäin :heart: olette kyllä ihme naisia :heart:!!! NOSTAN HATTUA! :flower:
ja voi luoja mulla on nyt ikävä
Chibaa ja
t84 :ashamed:
OIKEIN MUKAVAA TORSTAI PÄIVÄÄ, kohta on viikko ohi ja viikonloppu, IHANAA! =)