<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Tervehdys! :)

Täällä ilmoittautuu joukkoon kuumeilevaan yksi kuumeinen lisää. Jos joukkoonne vaan mahtuu? :) Olen lueskellut vaihtelevalla aktiivisuudella tätä keskustelua ja nyt päätin sitten rohkaista mieleni ja alkaa itsekin kirjoittelemaan.

Vauvakuume on vaivannut itteäni jo kolmisen vuotta ja nyt sitten viimeinkin äijä suostui siihen, että jätän pillerit 7 vuoden jälkeen pois käytöstä. Vielä ei aktiivisesti yritetä, kun tää on vasta eka kierto ilman pillereitä ja ensimmäisiä luomumenkkojakaan ei ole vielä tullut. Mutta kp on 10/??.

Ikää mulla on 23 ja mies on 24, täyttää kesällä 25. Yhdessä on asuttu 4,5 vuotta ja nyt alkaa tuntua siltä että aletaan ihan tosissaan etenemään elämässämme, kun aina vaan meitä on ollut me ja kaksi kissaa. Kaipaisin kovasti vauvantuoksua elämään, ja vihdoinkin sille on näytetty vihreää valoa! Olen ihan tajuttoman innoissani asiasta, en millään malttais olla puhumatta jatkuvasti jotain vauvajuttuja mutta mies ei vielä ihan niin innoissaan ole, että en viitsi kiusata toista. Onneksi parhaalla ystävälläni on jo 2 lasta ja se onkin yhtä innoissaan tästä kun mäkin! :LOL:

Tässä lyhyt esittely, mut saa laittaa yrittäviin tai taustailijoihin ihan miten vaan kun en tosiaan osaa tuosta kierrosta ym sanoa vielä mitään.
 
Onnea kamalasti Ella83!!! Siis jos mulle tulis ees haamu niin oisin niin innoissaan! Nyt toivotaan että pikkunen alkaa siellä kasvamaan <3

Ite siis olin niin tollo että tein tänään testin!! Siis mitä oikeen aattelin...päivällä ja edellisestä vessa käynnistä ei ollut kuin reipas puolisen tuntia ja vettä olin litkinyt töissä. Ja ovulaatiosta luultavammin vasta 10 päivää. No negatiivinen tuli! HÖ! nyt on masis olo! oon varma että en oo raskaana :( Itkukin pääsi. Ei pitäis tehdä noita testejä.

Nyt enää yks testi jäljellä joten millon se kannattais teidän mielestä käyttää? Nyt siis kp 31/34 ja ovulaatiosta se 10 päivää?? Pliis vastatkaa omia ajatuksia tähän...
 
Moikka taas! Viime kerralla lupailin, että tuun seuraavana päivänä kommentoimaan, mutta enpäs sitten tullutkaan :ashamed: Anteeksi!! Oli tosiaan se anoppi kyläilemässä eikä siis oikein ollut aikaa istua kirjoittelemaan… Lähinnä en siis halunnut, että jään kiinni vauvapalstan selaamisesta. Nyt kuitenkin pikaisesti naputtelen muutaman rivin ennen illan lätkämatsia! Varmasti tässä taas innostun enemmän kirjoittelemaan, kun kiertokin alkaa lähetä loppuaan :)

Gabrielle ja tiuhti_ Ihanaa kun joku kaipailee :D Anoppi lähti siis eilen, joten ollaan nautittu taas elämästä kahdestaan ja oikein mukavaa on ollut :p Onneksi anopinkin aikaan saatiin pariin otteeseen pupuiltua yöllä eli ei ehkä ihan hukkaan mennyt tämäkään kierto. Oviksesta ei oo tarkkaa haisua, mut seksiä on harrastettu ainakin kp 13, 14, 17 ja 18, minkä vois kyllä ainakin periaatteessa ajatella riittävän… We’ll see!

Plussaneille huikeasti onnea ja iso pino tarrasukkia pikkuisille kyytiläisille! Uusiakin oli tullut muutama, heille oikein isot tervetulotoivotukset! :wave:

Memelisa :hug: Voi harmi tuota pco-diagnoosia ja ultralöydöstä :hug: Oikein paljon tsemppiä ja voimia teille!

Ella83 Kyllä siellä haamuviiva kurkistelee! Varovaiset onnittelut :heart:

Valitettavasti en ehdi nyt kommentoida enempää. Puhaltelen kuitenkin kaikille teille ihanille tasapuolisesti oikein paljon plussatuulosia!
 
Memelisa Mulla todettiin PCO maaliskuun lopulla ja olen juuri saanut elämäni ekan haamun r-testiin! Älä siis heitä kirvestä kaivoon PCO-diagnoosin vuoksi, toivoa ei ole menetetty :)

Kiitos kaikille tarkkasilmäisille haamutihrustajille :D Toivottavasti tää on nyt sitä:heart:
 
Hey
ähh pyhh ja pörrr, täällä myös ilmoittautuu yksi joka lupasi tulla kirjoittelemaan jo päiviä sitten mutta saakeli soikoon tämän mega kierron kanssa..tosiaan kp:t on mitä listassa seisoo eli 70 yli mennään jo reippaasti HUOH! siispä olen yrittänyt työntää taustalle vauva-ajatuksia ja keskittää energiaa muualle vaihtelevalla menestyksellä, vauvakuumeisena se vaan on niiin tajuttoman vaikeaa.. :( No, ainakin tiedän mistä pitkä kierto johtuu joten sinällään olen hyvillä mielin..gynelle menen kyllä heti jos vielä seuraava kierto venyy tällä tavalla..mikäli nyt ensin tämä kierto päättyisi!

tiuhti_ olet ihana muru kun jaksat ja muistat aina meitä kaikkia huhuilla! kiitos :heart:
kovin paljon sinulle plussaa toivon ja jännityksellä odotan huomista testaustasi!

memelisalle iso hali! nyt vaan järeemmät aseet käyttöön, luovuttaa ei saa!

Ella83 myös minä näen testissä haamulaisen joten nyt paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista matkaan!!:heart:

uusille tervetuloa!!:wave:

Kaikille tasapuolisesti paljon plussatuulia!:whistle: ja pahoittelut kun en kaikkia kommentoi..tullut taas niin paljon tekstiä..:ashamed:
 
Huomenia naiset ihanaiset :heart:

joo, anteeksi, ekana omaa napaa, KP1 YK8 :'( nyt mua lyötiin taas ja kovaa, vaikka tiesin ettei se yksi kerta riitä, mikä oli kyllä nähtävästi suht oviksen aikaan! tai tuhruahan sieltä tulee, mitäs muutakaan ku ei enää edes kunnon menkkoja oo.. voi luoja mä olisin ollu onnellinen jos sitä verta edes tulis kunnolla, niin tääkään ei tuntuis niin pahalta.. mut ei.. tuhru alkoi eilen ja nyt tulee tuskin siteeseen saakka taaskaan, ja kun en yhtää tiiä miten pitäis laskea, kun sitä vuotoo ei kummiskaa tuu tuon enempää missään vaiheessa :| ÄRSYTTÄÄ!

Hey tuo se on kyllä ikävää kun kierto vaan venyy ja venyy! minä pistän sulle täältä tätitanssit tulemaan *hytkyy kovasti* :D ja ihan vaan varmuudeksi pistän vielä myös plussapuhurin, josko se ovis haluiskin tulla sieltä ;) *puuhkuu hurjana* +++++++++++++:whistle: ootko sie raskaustestiä tehnyt koska viimeksi?

Jomi hyvä hyvä hyvä =) onneksi saitte talletettua ja tuo varmasti riittää! ja ihanaa kun on rauha maassa, miun anoppi se tuli eilen meille hakemaan pyykkiä kun minä en oo jaksanu pestä, ku pitää sinne ne mennä pesemään ja hällä iski hirvee hätä kun ei sen pojalla oo kohta vaatteita, ja mua ärsytti! se on aikuinen mies joka osaa kyllä itekki pestä pyykkiä.. ja mikä helvetin pyykkäri mä ukolle oon! :mad: anopit! pah ja pyh ja murr...

Ninni^^, minä kannattaisin, että jos vaan mitenkään malttaisit niin testaat silloin kun kuukautisten tulisi alkaa :) mutta jos et millään malta odottaa niin tee se huomenna aamupisusta, silloin siulla dpo12 ja voisin näkyäkkin jotain! onko testi kuinka herkkä? 10 vai 25? ja ihan oikeesti, dpo10 on toooosi aikaisin :) ja jos noin vähän aikaan pissaa pidätit niin ei millään voi oikein vielä näkyä :) joten älä murunen huoli :heart: kyllä se vielä voi plussaksi muuttua kunhan maltat vielä hetken ;) ja juu, tiiän, mie oon välillä jo dpo8 testi kädessä aamupissalla :ashamed: helppoa se ei oo! eli siis, mie kannatan, että jos et millään malta niin teet huomenna AAMUPISSASTA sen, tai sitten kun kuukautiset pitäisi alkaa.. hcg tuplaantuu noin joka 48-72 tunti! :)

inieh tervetuloa :wave: mie lisään sut listaan! onnea matkaan, mie toivon kovin, että sie pääset pian odottajien puolelle kasvattelemaan masua :)

Ella83 miltä muru testi näyttää tänään? =) :heart:

Memelisa, kuinka voit? :heart:

syysmyrsky, nyt pistän tulemaan kunnon plussapuhurin siulle +++++++++:whistle: kovasti tsemppiä oviksen bongailuun ja loppukierron jännäilyyn :)

"kuumeilija" älä ole huolissasi limasta, ei kaikilla tule limaa, saatika edes minkäänlaisia ovisoireita! :) nou hätä! sulla on ollut nyt siellä joku kunnon jättimunis jos kerta kontrolliviivakin kalpeni rinnalla ja sait kunnon ovisplussan ;) nyt tärppää! ja juu, mulla tulee se limatulppa noin päivää tai kahta ennen ovista :D eli juu, kyllä on perää!!!!! mie oon nyt niin varma, että tärppi käy, kunhan muistatte talletella vielä vähän oviksen jälkeenkin! ja kiitos murunen tsempeistäsi :heart: ei riittänyt YK7, nyt lähti YK8 ja pari päivää mä taas nuolen näppejä ja varmaan piristyn taas! ja oikeesti, nyt ei tuu YK20, mie en salli sitä! :) mie oon ylpee susta kun oot noinki kauan jaksanut, mie oisin jo romahtanut :ashamed:

siis oikeesti, musta tuntuu pahalta, vaikka nyt alkoikin vasta YK8, täällä on niin moni, jolla on pitempään yritystä takana, joten haluan ihan erityisesti tsempata teitä eteenpäin :heart: olette kyllä ihme naisia :heart:!!! NOSTAN HATTUA! :flower:

ja voi luoja mulla on nyt ikävä Chibaa ja t84 :ashamed:

OIKEIN MUKAVAA TORSTAI PÄIVÄÄ, kohta on viikko ohi ja viikonloppu, IHANAA! =)
 
Huomenta kuumeilijat!

Ooooikein isosti onnea Ella83! Teitkö toista testiä? Sormet ja varpaat ristissä sulle! :heart:
Ja inieh:lle tervetuloa joukkoon!

Kiitos Tiuhti tsempityksestä! Mulle voi päivittää kp1 ja yk2, menkathan ne sieltä sitten alkoi. Nytpähän ainakin voin varailla sitä gyne aikaa...jotain positiivista siis. : /
 
Laretzki
Huomenta, tai eihän tää varmaan suurimmalle osalle enää huomenta ole :D. Täällä elellään aika moista hiljaiseloa. Täytyy kyllä sanoa, että tää loppukierto on paljon tylsempää aikaa kuin alku, koska silloin ainakin tietää missä mennään kun on täti vierailulla. Nyt ei voi tehdä muuta kuin odottaa, odottaa ja odottaa...Ja se odottaminenhan melkein välttämättä aiheuttaa kaikenlaisia kuviteltuja oireita.

Onneksi mulla nyt on se salikortti, niin voi tota kroppaa alkaa vähän treenailemaan parempaan kuntoon. Eilen käytiin miehen kanssa spinningissä ja oli ihan huippu. Keskisykekin vaain 129, vaikka korkeimmillaan oli 185 eli melkein maksimit....:)
 
Ella83 Onnittelut haamulaisesta!! :heart: Joko viiva on vahvistunut?

tiuhti EIKÄ!! tuhru-tätin paholainen :kieh: Mä oon niin pahoillani sun puolesta!! :( Voisin kyllä vähän patistella sua käymään jo gynen juttusilla jos ei kunnon menkkoja ala kuulumaan!

iniehlle Tervetuloa ja jääköön vieralusi lyhyeksi *heiluttaa taikasauvaa* :D

ninni Samaa tulin ehdottamaan, eli jos vaan malttia riittää niin parashan olisi odottaa testausta siihen kp 34 aamuun :) Tai sit kipin kapin apteekkiin lisää testejä ostamaan ;)

Jomi Meillä oli kans appivanhemmat melkein viikon kylässä ja musta tuntuu että ne teki enemmän talletuksia kun me, ovat aika viriilejä tapauksia :LOL: Onneks huoneet oli sentään eri kerroksissa niin ei onneks ole kovin yksityiskohtaista tietoa asiasta!

Larezkille Jaksuja loppukiertoon ja kärsivällisyyttä odotteluun =) Voi kun itsekin sais kuntosalikortin ja jaksais vielä käydäkin siellä, sais itseensä vähän kesäkuosiin kun pääsi vähän rupsahtaa tossa talven aikana...

ON Mulle muuten erikoislääkäri sillon kun ultrasi niin ohimennen sanoi että on monirakkulaiset munasarjat. Kysyin vaan että mitä se tarkottaa niin sano että ei mitään erikoista, no problem. Mut siis voiko se hankaloittaa raskaaks tulemista vai? En tiedä koko jutusta yhtään mitään :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Mä en yleensä käy täällä töistä mutta nyt on tehtävä poikkeus tiuhti-muruseni! Koita jaksaa!! Tiedän, että pitkään yrittäminen on ihan sieltä ja syvältä!! Mekin on nyt 9 kk yrittämällä yritetty, meijän kaverit aloitti samaan aikaan ja niille tulee lapsi näinä päivinä! Onneks me ollaan täällä toistemme tukena ja tsempataan toisiamme eteenpäin sillon kun tuntuu ettei jaksa näitä pettymyksiä. Teille tulee vielä vauva, ihan varmasti tulee! Tässä kierrossa sairastelu saa pysyä kokonaan poissa ja mieskin käyttäytyä niin että teijän tulee pupuiltua enemmän! Kyllä se plussa sieltä tulee, noidun sen teille!! Voimia hani... :heart:
 
viida, kyllä monirakkulaiset munasarjat eli PCO/PCOS SAATTAA vaikuttaa raskautumiseen.. ikävä kyllä :| täällä meidän pinkassa muutamalla taitaapi olla se.. eli ylipitkät kierrot, vuotohäiriöt, ovuloimattomuus.. mutta niihin on lääkkeet olemassa, jos niitä tarvitaan :) eli siis sinäänsä nou problem! kannattaa vaikka ihan googlettaa ja lukea netistä. mutta älä kummiskaa ihan kaikkea usko. täälläkin taitaa olla palsta PCO naiset?? :)

Lare musta taas alkukierto on tylsää :D saa oottaa ovista ja loppukiertoa! ja sit kun vielä tätipahanen on lyöny maihin niin on pahalla mielellä.. :) ja vaude tuota spinningiä, mun mies ei suostuis lähtee mun kanssa! ja sulla on pakko olla hyvä kunto jo entuudestaan, mä oon kerrän käyny ja hyvä etten kuollut sinne kun vetäjä huutaa että "vedetään vielä yks YLIMÄÄRÄNEN 5min ylämäki", voi luoja ku meinasin ihan itkua vääntää ku teki niin pahaa eikä kehdannu lopettaa :D :ashamed:

siis nyt alkaa kyllä näyttää vähä paremmalta, holahti jopa teelusikallinen verta pönttöön asti :D ja sen jälkeen vaan ruskeeta tuhrua kylläki, mutta edistystä! eli kyllä tää on KP1 ja YK8!
 
voi kiitos Gabi :kiss: KIITOS! toivon niin kovin, että pysyisin edes terveenä.. se auttaa jo paljon! :)

ja ette tiiä kuinka paljon te autatte mua ja muitakin jaksamaan eteenpäin :heart: ootte likat mahtavia! kiitos siitä :hug:
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 5.5.2011




Hey.....................22............kp 74/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 65/32-34.................yk 4





Mikella................19.............kp 49/30-32..................yk 4
Ninni^^.............24..............kp 31/34........................yk 2




Namppis88...........22..............kp 28/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 27/31........................yk 7
"kuumeilija"..........26...............kp 21/34-60.................yk 19





Jomi....................24..............kp 19/30-32.................yk 9
Laretzki...............20...............kp 17/?........................yk 1
Tnya...................21................kp 17/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 17/32-37.................yk 5
Memelisa................................kp 15/?.......................yk 6+1
Gabrielle..............29................kp 11/30.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 10/?......................yk 1





PikkuHöttiäinen.....27..............kp 7/25.......................yk 6
Puputi................25...............kp 1/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 1/25.....................yk 8




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta
Ella83

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv1+
Arby 30.4.2011 yk1
 
Viimeksi muokattu:
Ninni^^ Maltoitko odottaa vai teitkö testiä? Mä kannatan kans sitä, että tekisit testin VASTA menkkojen oletettuna alkamispäivänä. Mutta tiedän, malttia ei paljoo oo tässä asiassa :ashamed: Jos tuntuu, niin testiä kehiin jo aikasemminkin, jos se yhtään rauhottaa omaa mielenrauhaa! Sormet ja varpaat ristissä, että sieltä tulisi plussa!

Ella83 Jokos teit testin uudelleen? Olihan viiva tummentunut, olihan? :D

Laretzki Loppukierto on kyllä persiistä. Joku tuolla terojen puolella sanoi hirmu hyvin, että on tämä naisen elämä, kun ensin odotetaan tätä ja sitten tätä ja mikään ei koskaan oo hyvä. Oisko sulla pitäny mensujen jo alkaa? Kohta testailemaan!

tiuhti_ Kiitos jälleen kerran tsempeistä :heart: Voi hittolainen tuota tuhru"tätiä" :mad: Menkatkin on jo tarpeeks rasittava tapaus, niin sitten pitää vielä tuhruilla. Toivotaan nyt kovasti, että se jäiskin tuhruun ja se olisi merkki pikkuisesta tai sit alkais kunnon vuoto, niin pääsisit kunnolla uuteen kiertoon!

Nyt tulee sitten omanapailua. Kävin aamulla gynellä ja iloisin mielin sieltä kotiin läksin! Siellä on oikein hyvä follikkeli oikealla puolella vielä kehittymässä, tällä hetkellä 18,1mm paksu. Irtoamisvaiheessa follikkelin tulisi normaalisti olla 22mm, kasvuvauhti on n.2mm/vuorokausi. Eli ovis EI OLE VIELÄ OLLUT ja se eilinen ovisplussa oli ihan oikea plussa!! Munasolu irtoaa perjantaina tai lauantaina ja se on oletettavaa, koska kaikki oli muutenkin priimakunnossa :) Kohdun limakalvo oli 11mm eli oikein priima paksuudeltaan vastaanottamaan hedelmöittynyttä munasolua! Munasarjat oli ok eikä viitteitä PCO:sta. Ja nyt tulle tuoretta tietoa hyvät leidit, tämä yllätti minut ja veikkaanpa, että yllättää teidätkin. Limoihin ei kannata luottaa automaattisesti (mullakin tiistaiaamusta asti ollut täysin "kuiva kausi" ja oviskipuilut kadonneet KOKONAAN!!!!), ovistesti on paras keino saada luotettava tulos lh-huipusta. Muu onkin sitten arvoitusta, esim. irtoaako munasolu. Mulla menee näköjään näin, että ovisplussa tulee 2-3 vuorokautta ENNEN munasolun irtoamista eli eipäs menekään "kaavan / ohjeen mukaan", jossa sanotaan, että ovisplussasta munasolun irtoaminen tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa! Mulla menee siis 48-72 tuntia ovisplussasta. Gynen kanssa oli puhetta, että syön terolutteja vielä 6kk tämän kierron jälkeen, ja jatketaan miehen kanssa yrittämistä näillä eväillä. Kaikki kuitenkin näyttäisi ainakin silmämääräisesti olevan mun kropassa olevan kunnossa raskautumiseen. Jos tärppiä ei käy syksyyn mennessä, sitten otetaan perustutkimukset sekä minulta että mieheltä. Minulta siis noi erilaiset hormoniarvot, joita varten pitää olla sitten luomukierto, koska terolutit vaikuttavat muuten vääristyneesti tuloksiin. Mulle tämän päivän anti oli se, että MINÄ OVULOIN IHAN OIKEASTI :heart: Ja olipa hyvä, että epäröinnistä huolimatta otin sen puhelimen käteeni, näppäilin numeron ja soitin varatakseni ajan. Olen nyt viisaampi ja mitä todennäköisimmin raskautuminen on vain ja ainoastaan ajan kysymys. Vaikka ei tuo tieto kyllä vauvakuumetta vie mennessään, koska tässä kierrossa lähti kuitenkin jo YK19. Niin, ja gyne oli samoilla linjoilla mun kanssa tosta terolutin aloituksesta eli en tehnyt väärin, oikeestaan tein just oikein raskautumista ajatellen :D Kuulemma seuraavissa kierroissa on hyvä aloittaa terot vasta kp21 tai kp22 eli päivä-kaksi myöhemmin mitä nyt!! Mutta mutta, nyt se on todistettu ultralla, että siellä on puhkeamassa follikkeli huomenna tai lauantaina, joten lakant heilumaan :heart:
 
tiuhti_ Mä nyt käsken sua, että puhelin kouraan ja soitto gynen ajanvaraukseen!! Suosittelen lämpimästi :heart:

Nyt keitän kyllä kahvit, mulla on niin helpottunut olo! Niin onnellinen olo siitä, että sain selvyyttä mun kropan toiminnasta. Tieto siitä, että minä ovuloin, edes tämän yhden kerran (ja olen todistetusti ovuloinut ainakin yhden kerran aikaisemminkin, jolloin tuli km). Nyt en ainakaan ihan hetkeen oo itkua tuhraamassa vaan siks, että onkohan mussa joku vika. Epävarmuus on nyt poissa. Voi luoja miten on kevyt olo. Ja omallatunnolla on, et mä vaan kehun tilannettani ja joillakin muilla tilanne on paljon heikommassa jamassa, anteeksi siitä murut :heart:
 
"kuumeilija" voi ihana kuulla että kaikki on kunnossa :heart: ja sieltä on irtoomassa jättimunis! ja nyt ne peitot heilumaan ihan urakalla :D huomenna ja vielä lauantaina, musta olis paras jos saisitte ajotettuu sem lauantaiaamuun koska silloin on eniten hyväkuntoisia siittiöitä ;) nyt ihan älyttömät tsempitykset tulemaan +++++++++++:whistle: ja mie LUPAAN, että jos tää YK8 ei tuota tulosta, mie meen lääkäriin :)
 
Joskus otin täällä esille sen, miten usein olisi suotuisaa pupuilla oviksen tienoilla. Joku kirjoitteli, että joka toinen tai joka kolmas päivä olisi hyvä, koska siittiöiden laatu on tuolloin parempi. Kysyin asiaa gyneltä. Hän oli sitä mieltä, että yhdynnässä voi olla vaikka joka päivä useaankin otteeseen per päivä! :D Jos sperman laatu on hyvä ja siittiöt laadukkaita, niin seksiä voi harrastaa tosiaan vaikka 10 kertaa päivässä eli kuinka useasti seksiä harrastaa, ei ole vaikutusta sperman laatuun! MUTTA jos sperman laadussa on jotakin vikaa tai spermassa on vähemmän hyvälaatuisia siittiöitä, tällöin tuo parin - kolmen päivän välein on suotavaa.
 
Hey
tiuhti_ tuossa vajaa pari viikkoa sitten tuli kulutettua yksi r-testi ihan vaan pois lojumasta ja negahan se, eli kyllä se nyt vaan pco munis kiusaa...:(
Iso iso halaus ja rutistus sulle! typerä täti!!! olet varmaan täällä moneen otteeseen kertonut mutta mulla on mennyt ohi:ashamed: joten vielä nyt kyselen, eli onko sulla ollut tarkoituksena nyt mennä gynelle kyselemään että mikä niissä menkoissa on kun vuoto muuttunut tuhruksi?
Sinulle niin kovasti sitä plussaa puhaltelen! kauan olet sinäkin jaksanut yrittää!:hug:

puputille myös tätipahoittelut! :hug:

"kuumeilija" onnea hyvistä uutisista! Nyt vaan peitot heilumaan ahkerasti niin saadaan taas yksi plussa lisää!:heart: kyllä mulle myös gynellä käynti oli helpotus vaikkakin uutiset eivät ihan noin hyvät olleetkaan. Nyt kuitenkin tiedän missä mennään ja siitä on hyvä jatkaa!

Laretzki todella naisen elämä tuntuu olevan yhtä odottamista! tsemppiä nyt loppukiertoon, kohta pääset jo testailemaan!
 
tiuhti_ Kiitos kannustavasta viestistä muru! Aamuseksistä voin vain haaveilla, mies ei siihen kykene koskaan :( Se on aamuvirkki kyllä heräämään, mutta se tarttee sen pari tuntia "omaa aikaa" herätäkseen oikeasti. Ei mitään tsäänssejä aamuiseen pupuiluun... Mutta, taatusti lakanat heiluu niin, että kuuluu naapuriin asti :D Hieno juttu, että päätit mennä lääkäriin, jos tämä kierto ei aloita masun kasvatusta! Mutta jospa sinun ei tarvitsisi mennä lääkäriin :heart: Kuten aiemmin sanoinkin, niin YK8 jää viimeiseksi tällä erää ja seuraava yrityskerta on vasta kakkosta yrittäessä!
 
voisko joku auttaa yhtä idioottia. oon siis tähän mennessä kuvitellut että jos ovistikkuun ilmeestyy haalea testiviiva ni ei tarkota mitään..mutta jossain kirjotettiin että silloin tulisi testata kaksi kertaa päivässä?
 
Hey Kiitos muru sanoistasi :heart: Nimen omaan, kun saa asioihin selvyyttä, niin sittenpähän ainakin tietää, missä mennään. Mua vähän pelotti mennä gynelle, mutta olin asennoitunut niin, että huonojen uutisten eteentullessa ainakin jokin ongelma selviää ja siihen saa sitten oikean avun. Miksi ihmeessä sitä pitkittämään, jos nykypäivänä on niin hyvin erilaisia apuja saatavilla! Mua on ainakin stressannu eniten epätietoisuus ja jossittelu, ja sitten jos joskus hamassa tulevaisuudessa selviäisikin ongelman ydin, sitten se vasta oiskin pistäny mielen matalaksi juuri sen takia, että on yrittänyt ihan turhaan ja aiheuttanut itselleen ihan turhaa stressiä. Todellakin tästä on hyvä jatkaa muru :heart: Ymmärsinkö oikein, että sulla on PCO? Onko sitä hoidettu mitenkään ja onko hoito missä vaiheessa tällä hetkellä?
 

Yhteistyössä