<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Hei kaikille!
Suuresti onnea plussanneille ja :hug: kaikille tädin kiusaamille. Uusille toivotan tervetuloa :wave:

Pahoittelen vaitioloani... Ei ole oikein ollut fiilistä kirjoittaa : / Minut voi tosiaan poistaa tuolta RKTT osiosta. Plussaa ei siis tullut mutta täti muisti tulla. Ihmeekseni pettymys ei kuitenkaan ollut kovinkaan suuri ja asenteeni on viime kierron jälkeen muuttunut. Jostain kumman syystä olen onnistunut vakuuttamaan itselleni, että jotain ainakin yritti tapahtua. Tämän kuvitelman johdosta olen varsin toiveikas jatkon suhteen ja uskon raskautumiseen. Masokismiahan tällainen ajattelutapa on, mutta haitannekko tuo kun on pitkästä aikaa hyvän tuulinen :LOL:
Ensi viikolla olisi vihdoin poliaika. En ole ollenkaan perillä siitä mikä minua odottaa, mutta olen varsin tyytyväinen kun vihdoin pääsee kunnon tutkimuksiin :)

Plussatuulia kaikille! :)
 
Hey
Dremming tuo kuulostaa järkevältä ja hyvähän se on tehdä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu!
stressittömyys asian suhteen on varmasti vaan hyväksi ja lapsi saa tulla iloisena ja toivottuna yllätyksenä kun on tullakseen!=)

syysmyrsky tulehan kertomaan alkavatko testiviivat tummumaan! plussatuulia kamaalsti puhaltelen+++:whistle:

"kuumeilija" no niinpä, koko ajan saa jännätä koska lorahtaa ja viime kierrossa mulla vuotoa tuli kyllä todella sen 65 päivän edestä joten en edes uskalla ajatella mitä se nyt tulee olemaan kunhan menkat joskus taas alkaa.:eek: ja tosiaan muutenhan pitkissä kierroissa ei olisi mitään vikaa mutta kun on vauva toiveissa niin se on kyllä pelkkää piinaa. Turhauttaa ajatella että nyt jo kolmatta kuukautta mennään, eli yrityskertoja olisi voinut olla jo monta tässäkin välissä mikäli kierrot olisi normaaleja. Gyne käski katsomaan vielä muutaman kuukauden ilman teroja/clomeja kun elelen vasta kolmatta luomukiertoa pillereiden jälkeen ja kun se toinen munis on normaali niin voisi kuvitella että vain jokatoinen kierto olisi mahdollisesti pidempi..mutta kyllä varmasti menen gynen juttusille uudestaan jo aiemmin jos kohta ei ala tapahtua jotakin. Viime kierrossa ovis kyllä tapahtui mutta tajusin sen vasta jälkikäteen eikä siis osattu sitä hyödyntää. ja tosiaan kohdun limakalvo on jo varmasti nytkin aikansa elänyt joten toivon vaan että menkat alkaisi ja pääsisi uuteen kiertoon! Ja joo, kyllä varmasti jaksaa sitten erilailla normaalikiertoja megakiertojen jälkeen, aika kuluu varmaan (niinhän mä nyt kuvittelen:D) sitten kuin siivillä.
Nyt vaan paljon plussatuulia sinullekin puhaltelen! Otolliset hetket on käsillä ja parin viikon päästä tuot sitten iloisia uutisia eikös!!!:heart:

inieh siitä se lähtee! itsellä myös kroppa vieläkin mysteeri vaikka jo puolisen vuotta sitten pillerit lopetin. Aluksi sitä onkin ihan ihmeissään kaikista nippailuista ja tuntemuksista jotka tosiaan kuuluvat asiaan. Toivottavasti kuitenkin pääset jo pian tunnustelemaan raskausoireita! puuhpuuh+++:whistle:

puna-musta voiei, iso halaus ja pahoittelut tädistä! mutta tosiaan kuten sanoit, jotain on varmasti yrittänyt tapahtua joten tärppi on vain ajan kysymys!! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Moi.. Taustailin vähä teidän keskustelua.. Ja ihan eka kiinnitin huomiota, että teillä on täälä tosi hyvä henki! =)

Tiuhti: Luin jostai, että mainitsit "limatulpan".. Mulla tuli sellanen, ja kyselin tuola toisella palstalla siitä, eikä kukaa mitää siihen ainakaa kommentoinu.. Mutta sulla siis myös tulee sellainen? Ennen ovulaatioitako se sulla tulee? Tiedätkö siitä jotain enemmän? Mulla se tuli ehkä joskus kp25 ja odottelin sillon jo tätiä kylään, mutta.. No nyt sitte onki menos jo kp36, eli jos se tulis vähä ennen ovista, nii tädin pitäis kohta tulla.. Koska tuolloin ei kyllä peittoja oo heiluteltu. Mulla siis ensimmäinen luomukierto menossa pillereitten jälkeen. Ikinä ei näin pitkää kiertoo oo ollu, max. 30 on ollu..
 
Oikein mukavaa perjantaita flikat :wave:

ja ihan ekana.. :D
Ella83 testiviiva selvästi tummunut :) ihan selvästi!!!! voi onnea onnea onnea muru :heart: kyllä siellä on nyt pikkanen matkassa! ja eiks tuo oo 25 testi? ja vasta dpo12 :D WAU!

"kuumeilija"eipä kyllä oo tosiaan minustakaan hinnalla pilattu :) meidän yksityisellä ne maksaa ihan hirveesti ne kokeet kun kysyin joskus, on se vaan hurjaa miten paljon on eroja yksityisissä lääkäreissä! ja tosta tekstin lainaamisesta :D miekää en tiiä kuinka sen saa sillee että se tulee laatikkoon :D meinaan mäki oon töpänny monta kertaa sen kanssa :ashamed:

syysmyrsky eli odotettavissa on että ovuloit KP12 ja ovisplussa paukahtaa KP11 :) tsemppiä vielä oviksen bongailuun!

Puna-mustavoi ei :hug: oon kovin pahoillani! mutta ihanaa kuulla, että olet hyvällä mielellä liikenteessä :) ja minusta siellä on ihan hyvin voinut olla yritystä, ja jos se saa sinut hyvälle mielelle niin älä vaan lakkaa ajattelemasta asiaa niin :) ja nyt sie saat apua raskautumiseen, kovasti tsemppiä sinne polille, tulehan kertomaan mitä siellä sanottiin ja mitkä on jatkosuunnitelmat! :heart:

Pikkumyy87 juu eli noin 1-2 päivää ennen ovulaatiota tulee limatulppa :) ja ennen kuukautisiakin tulee sellainen.. ja kun lopettaa pillerit, saattaa kierto heitellä miten sattuu, mutta jos sinun KP alkaa huitelemaan 50 hujakoilla niin kannattaa mennä käymään lääkärissä, jotta saat terolutit ja kuukautiset alkamaan! ja siis minulla tulee ennen ovulaatiota se ja sen jälkee alkaa tulemaan kirkasta venyvää limaa :) sinulla se voi tulla vaikkapa 3 päivääkin ennen ovulaatiota! onko ollut ovulaatiotuntemuksia? mahan nipistelyjä, jomottelua? :) ootko muuten raskaustestiä tehnyt? :D olisitko tulossa mukaan pinkkaan? :) mie lisään sut jos tahdot!

Lare kuinka kävi? jokos on oma talo? :D

täällä oli puhetta hormooniehkäisystä, mä sanoin miehelleni juuri eilen, että se on niin saakelin varmaa, etten enää ikinä laita suuhuni hormooniehkäisyä! :mad: voiku ois tienny sen jo ajat sitten, on se saakelin hyvä ehkäisyväline, mut sotkee kaiken!!!!

ja kiitos tytöt tsemppauksesta, ei onneksi tullutkaan niin isoa romahdusta, vaikka eilen siltä näyttikin, vielä vähäsen nuolen haavoja :) ja arvatkaa mitä, NYT TULEE KUNNON VUOTOA :D jes!!!!!!! eilen sain sitte vaihtaa rättiä ihan parin tunnin välein ku tavaraa tuli niin jumaliste, eli nyt alkaa jotain tapahtumaan, toivottavasti :) yöllä ei ollu edes siteeseen tullu mutta kyllä pönttöön lorahti tavaraa aamulla ja kunnolla..
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat TO 5.5.2011




Hey.....................22............kp 75/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 66/32-34.................yk 4
Mikella................19.............kp 50/30-32..................yk 4





Ninni^^.............24..............kp 32/34........................yk 2




Namppis88...........22..............kp 29/28-54..................yk 5
Ella83................ 28...............kp 28/31........................yk 7
"kuumeilija"..........26..............kp 22/34-60.................yk 19
Jomi....................24..............kp 20/30-32.................yk 9





Laretzki...............20...............kp 18/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 18/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 18/32-37.................yk 5
Memelisa................................kp 16/?.......................yk 6+1
Gabrielle..............29................kp 12/30.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 11/?......................yk 1





PikkuHöttiäinen.....27...............kp 8/25.......................yk 6
Puputi................25................kp 2/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 2/25.....................yk 8




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Ella83

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv1+
Arby 30.4.2011 yk1
 
Laretzki
Haa, pääsen kerrankin kommenoimaan oikeasti aamusta, pilates tunti alkaa 8.15 ja mies heittää mut salille ennen töihin menoa, siksi jo nyt hereillä (saa muuten nähdä kuinka kauan tää mun salikortti innostus kestää :D)

Carne Laita osote ihmeessä mulle jos kehtaat :) Ite kirjottelen kahtakin blogia, toista silleen yleisesti ja toista ennemmän tästä vauvajutusta. Kun mulla on miehen veli ja sen vaimo löytäneet sen yleisblogin, niin vähän aina miettii mitä sinne kehtaa kirjottaa, mutta toistaiseksi olen kirjaittanut aikalailla ilman sensuuria :D. Se toimii itelle vähän niinkuin päiväkirjana.

Ella83 Nyt on kyllä niin selkeää viivaa, että minäkin kehtaan tunnustaa näkeväni sen. :) Onnea vain!

tiuhti No, eihän meillä vielä mitään ole. Mokoma mies on välillä asioiden kanssa niin hidas, että ihmettelen, että eikös se ole minä joka Hämeestä on kotoisin eikä mies? :D
 
Heipä hei kaikille ja ihanaa perjantai aamua! :) :wave:

Onpas tänne tullut paljon tekstiä, tarvii lukea myöhemmin ajatuksella...kuitenkin...
ON: Täällä alkaa näyttää siltä että ovis lähestyy sittenkin tänään aamulla oli aika vahva viiva jo, ehkä iltapäivällä on kontrolliviivan vahvuinen. Ehkä mun kroppa ei olekaan aivan seonnut tyhjennyksen jälkeen.
 
Hei Muruset ja ihanaa perjantaita!! :heart:
Täällä tikutellaan jo vahvempaa ovisviivaa kun ikinä ennen. Ei se vieläkään positiivinen ole mut selkeästi vahvempi kun mitä oon koskaan aiemmin saanut! :D Saapi nähdä mitä se näyttää iltapäivällä, eilen illalla viimeks tikutin.
Anteeksi omanapaisuus, oon vaan niin tyytyväinen että tää ruho toimii ehkä sittenkin! :)
 
Moi! Ella83, minäkin huomaan viivan vahvistuneen!! Onnea! Kyllä se varmasti vielä vahvistuu lisää! Tulehan heti taas laittamaan kuvaa kun teet uuden testin! :)

Täällä myös jännätään! ja tosiaan oon malttanut olla tekemättä testiä! Ja aattelin että oottelen nyt ihan reippaasti yli senkin päivän kun kuukautisten pitäisi alkaa...niin eipä sitten tarvi alkaa miettiin että oonkohan raskaana vai enkö. Nyt olo on edelleen huono (siis sellanen kuin ois oksennus kurkussa) ja lisäks maha on kipee...tai just silleen nippailee. Yks ilta kun nousin nopeesti sohvalta niin sattu maahaan silleen nopeesti? Mitähän se oli? tietääkö kukaan? Uskon kyllä enemmän siihen että täti tulee pian kylään, kuin että olisin raskaana!!
 
inieh Mä tiedän, miten rankkaa päiväkotityö on! Tosin päiväkoti ei oo yhtään mun juttu ja nostankin hattua niille, jotka sitä työtä tekevät. Se on todella arvokasta työtä! Ja hyvä pointti, lähihoitajille löytyy satavarmasti töitä ja sillä koulutuksella pystyy tekemään niin monenlaista työtä. Te-toimiston kautta kannattaakin hakea työvoimakoulutukseen!! Voin kertoo, että saa isommat rahat eli opintotuella ei tartte kärvistellä, vaan saa työmarkkinatukea! :D Onko sulla kertynyt työssäoloehto? Jos on, omaehtoisesti (eli esim. yhteishaun kautta) opiskella voi myös ansiosidonnaisella sen kaksi vuotta! Jos taas ei oo työssäoloehto täyttynyt ja hakeutuu omaehtoiseen koulutukseen, opintotuki on se, millä pitäs sitten pärjätä. Etenkin nuorelle, jolla ei oo vielä kerenny työssäoloehto täyttyä, tuo työvoimakoulutus on rahallisesti parempi :D Tuo saunominen kynttilänvalossa on muuten IHANAA ja rentouttavaa :heart: Mä oon kans kokeillut! Ja sauna ylipäätään on mulle sellanen rentoutumiskeino, oma sauna on oltava. Ja täällä saa omanapailla, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa, että tänne voi purkaa tuntojaan!
 
Hey
tiuhti_ Hyvä juttu että vuoto on taas normaalia!! Josko tässä kierrossa vihdoin tärppäisi ja pääsisit odottelemaan alkukevään vauvaa! :heart:

Lare ettekö siis jättäneet tarjousta asunnosta ollenkaan?

Epa_88 Onnea oviksen bongailuun! Kerrohan vahvistuuko viiva! Täällä peukut pystyssä!

Namppis88 Anteeksi nyt taas kun joudun jälleen kyselemään kun en muista, mutta sullako siis on terot käytössä? Ihana juttu että kroppa toimii, josko se pian tuottaisi tulosta!!

Ninni^^ Lupaavia oireita! Tuo äkillinen kipu noustessa on varmasti ollut ns. repäisykipu joka voi olla merkki raskaudesta, itselläni kyllä samaisia tuntemuksia tulee ennen menkkojakin mutta toivotaan että sinulla se tarkottaisi jotain muuta!!! Oliko siis niin että tämä on ensimmäinen luomukierto?
 
Kiitos taas kaikille kannustavista kommenteista :flower:

Tänään tehty testi näytti tältä ja sen rohkaisemana tein kaapissa kuukausikaupalla säästössä olleen digitestin, ja tulos on tämä:

Aijaa.com - 7996244.jpg

Mä en voi uskoa tätä todeksi!! Olen ihan onnesta soikeana, vihdoin kahdeksan kuukauden yrityksen jälkeen! Nyt vaan toivon, että kaveri pysyy matkassa :heart:
 
Puna-Musta Kyllä se kummasti antaa toivoa yrittämiseen, kun tietää, että edes jotain on tuolla alakerrassa tapahtunut! Mulla itse keskenmeno antoi toivoa tulevaisuudesta, että jos yhden kerran olen raskautunut, niin kyllä se onnistuu toistekin! Ikävä kokemus, mutta mä aina koetan ettiä myös sen hyvän puolen myös huonoista asioista. Hyvä, että pääset tutkimuksiin! Jospa sieltä selviäisi enemmän. Niin paljon tsemppiä muru :heart:

Hey Usko pois, aika oikeesti kuluu kuin siivillä megakiertojen jälkeen! Mäkään en uskonut sitä ennen kuin vasta nyt. Oon huomannut, että kierrot menee nopeesti, ei enää tartte vaan odotella ja odotella! Pillereiden jälkeen kroppa voi tosiaan olla ihan sekaisin. Mulla ei yli vuodenkaan jälkeen ollu mikään normaalia kierroissa! Ovista en bongannut (en edes limoja kuin yhden kerran!) ja kierrot oli mitä sattu. Vasta nyt terojen avulla oon saanu kierrot lyhyemmiksi. Joo, nyt on todellakin otolliset hetket käsillä... jännittää! Tuntuu, että luulis nyt tärppäävän, kun syötetään kädestä :heart: Mutta mua pelottaa terojen vaikutus muniksen irtoomiseen... ja mä itken pääni puhki, jos se ei irtookaan vain ja ainoastaan terojen takia :mad: Miten mä olinkin niin idiootti, etten mä kuunnellut sisälläni huutavaa ääntä, että ÄLÄ ALOITA TEROJA VIELÄ!!!!!!! Mutta toivoa vielä on... eilen follikkeli oli jo 18,1mm, enää neljästä millistä kiinni... ja tänään sen pitäs olla siis 20,1mm... ainakin talletuksia tehdään ja ensi viikko piinaillaan ja kytätään oireita :rolleyes:

PikkuMyy87
:wave: Heippatihei!! Tervetuloa mukaan! Kyselit limatulpasta. Mä olin aina luullut ja kuvitellut, että limatulppa kertoo sen, että juuri tuona kyseisenä päivänä munis irtoaa. Mutta se ei kaikilla mene niin. Eikä limoistakaan voi päätellä yhtään mitään! Käy lukemassa minun aikaisemmin kirjoittamat tekstit eilisestä gynekäynnistä (niitä on useempi varmaan tuolla edellisellä ja sitä edellisellä sivulla :D), niin siellä kommentoin juuri tätä limatulppa / lima-asiaa. Mulla siis irtos limatulppa kp18 ja limaa tuli ihan sikana kp19 ja oletin siis oviksen olleen noina päivinä. Mutta ovisplussan sain vasta kp20 ja luulin sitten, että ovis tulee 24-36h kuluessa eli kp21-22. Mutta ei sekään pitäny paikkaansa. Eilen gynellä ultrassa näkyi oikein sievä vielä KASVAVA follikkeli, joka gynen mukaan on valmis irtoamaan tänään tai huomenna eli vasta kp22-23!! Eli mulla ei ainakaan mee ohjeiden mukaan tää ovisjuttu. Jokaisella on omanlaisensa kroppa ja toimii myös eri lailla. Suosittelen tikuttamaan ovista ja plussasta ajoittamaan pupuilut seuraavalle päivälle ja siitä vielä 2-3pv eteenpäin! Mutta, joillakin limatulppa todellakin on merkki meneillään olevasta oviksesta. Tulipas nyt monimutkainen sepostus, mutta kysäse lisää, jos meni ohi :D

tiuhti_ Hienoa, että vuoto vihdoin alkoi kunnolla. Ei hienoa sen puolesta, että täti on kylässä, vaan siksi, että uusi kierto voi alkaa! Nyt plussatuulia muru :heart: Hei tuohon limatulppaan vielä sen verran, että kaikilla se ei toimi noin, että ovis tulisi muutaman päivän kuluttua limatulpasta. Varmaan useimmilla meneekin noin, mutta sitten on meitä harvoja, joilla kroppa antaa vääriä merkkejä :mad: Mulla tuli siis limatulppa kp18 ja ovis on vasta tulossa tänään tai huomenna eli kp22-23. Hei samaa mieltä sun kanssa tosta hormoniehkäisystä, tosi hyvä ehkäisyväline, mutta vihollinen kropan normaalille toiminnalle pillereiden lopettamisen jälkeen :kieh: Hittolainen, kun mäkin oisin sen tajunnut sillon, niin ehkäisy olisi taatusti ollut joku muu! Mutta eihän sitä teininä semmosia osaa edes ajatella, joten annetaan muru itsellemme anteeksi!

Laretzki Hahah :LOL: Ja mä kun luulin, että me naiset ollaan hitaita! :LOL:

Epa_88
Joo tekstiä tulee aika nopeella syötöllä =) Hei annan sellasen vinkin, että ovisplussasta eteenpäin kannattaa pupuilla sen viikon verran putkeen vähintään joka toinen päivä!! Mä oon nyt jauhanu tästä liiaksikin, mutta monet luulee oviksen olevan liian aikasten ja siks ei tärppää. Meilläkin ois pupuilut nyt jo loppunut pariksi päiväksi, kun juuri ne päivät oiskin muniksen irtoominen :D Nyt ovisplussaa kehiin ja talletuksia tekemään! Sitten sitä toistakin plussaa :whistle:

Namppis88 Älä pyytele anteeks! Tänne pitääkin tulla kertomaan niin hyvät kuin huonotkin uutiset! Nyt tsemppiä, kyllä se selvä plussa sieltä vielä tulee. Ja jatka vaan tikuttelua useemman kerran päivässä, niin ei h-hetki mee ohi. Hei, kun sä oot terokäyttäjä, niin rohkaises minua vähän! Alotin terot kp20 ja munis irtoaa vasta tänään tai huomenna eli kp22-23... eihän noi 2-3pv aikasemmin aloittamani terot nyt estä muniksen irtoomista, eihän? :( Terothan antaa keholle viestin, että ovis on ollut jo... Eilen siellä näkyi vielä hyvin kehittyvä follikkeli, 4mm kasvusta oli enää kiinni... nyt pitäs olla jo 20mm... rohkaisua kaipaan :ashamed:

Ninni^^ Plussapuhureita! Nyt toivotaan, että huonovointisuus johtuu pikkuasukista :heart: Mulla on kans ollu aika useesti just tuollaista kuvailemaasi kipua ylös noustessa. Kun nousen nopeesti esim. sohvalta tai ihan leppoisastikin autosta pihalle, saattaa tuntua hetkellinen kova ja repäisevä viiltokipu alavatsassa. En tiedä mistä se johtuu.
 
Ella83 saakos siut siirtää plussanneisiin? =) vai odotatko että on se päivä kun kuukautisten pitäisi alkaa? on varmasti ihana tunne :heart: onnea murunen vielä kerran, ja pikkuselle ihan kamalasti tarrasukkia ja vauvaliima!

Namppis88 hienoa hienoa :D upeeta! kyllä se on sit tää kierto kun sie siirryt masunkasvattajiin meinaan sieltä on ihan varmana ovis tulossa :) JES!

"kuumeilija" niin mie tarkoitinkin että mulla tulee 1-2 päivää ennen ovista se limatulppa ja sitten Pikkumyyllä saattaa tulla vaikkapa 3 päivää ennen tai aikaisemmin tai myöhemmin :) ja tosiaan, mulla on parempi mieli jo sen takia kun vuoto ei oo yhtä niukkaa todellakaan ku viimeksi! nyt on jo toinen kunnon vuotopäivä, viimeksi oli yksi päivä kun tuli siteeseen asti ja kaksi sellasta että tuli vaan tuhrua vähäsen.. :)

Ninni^^ oisko repäsykipu? =)

siis mulla iski joku ihan ihme masispäivä päälle :( vaikka onki perjantai ja viikonloppu tulossa.. siis joo, nää on varmaa jotain menkkakänkkäränkkäpäivä juttuja mut silti.. kaikki vaan ärsyttää! työkaverillekki tiuskasin äsken aika pahasti, mutta mitäs puuttuu mun työntekooni :kieh: meinaan kyllä lähtee jo kohta himaan ja menen hetkeksi nukkumaan!!!! ja sit haen jäätelöö, karkkii ja sipsii kaupasta ja istun loppuillan teeveen ääressä, menkööt mies koiran kanssa ulos :D
 
Kai se pitäisi ruveta imuria ulkoiluttamaan, huoh! Mä kyllä tykkään siivoomisesta, oonkohan mä hullu :D Elättäisin itteni varmaan siivoomisella, kun noita tarjouksia on jostain kumman syystä tullut jo omasta lähipiiristä, hahah! Mut meillä on jo ihan omassa taloudessa ihan tarpeeksi lääniä siivoilla, että eiköhän se siivousinto lopu, kun oon saanu edes toisen kerroksen imuroitua :D
 
Laretzki
Hey Ei jätetty vielä tarjousta, kun tosiaan, mies vielä pyörittelee. Mutta ei sillä varmaan oo niin kiire, oltiin ainoita eilisessä asuntonäytössä, tosin vaarana voi olla että se laitetaan vuokralle. Käytiin taas kattoo yks kämppä (olis vaatinut täyden pintaremontin ja pohjakaava oli ihan kamala) ja edelleen oli talo, jossa putkiremppa edessä. Eli ehkä se mieskin alkaa tajuamaan, että siinä hintaluokassa missä taloja kattellaan, ei putkiremonttia voi välttää...

Ella83 Ihanaa! Onnea, nyt ainakin voi olla ihan satavarma, että siellä se pikkuinen kasvattelee jo itseään.

Täällä tekis mieli hirveästi kuvitella kaikenlaisia oireita, mutta ne ei ole mahdollisia, ja vaikka oliskin niin ne on selitettävissä. Tissit kipeähköt ---> ne on aina ennen menkkoja pitkäänkin sellaset. Alavatsaa vihloo ja se on kova ja kipeä ---> no onko ihme kun oon käynyt sellasilla tunneilla missä keskitytään syviin lihaksiin ekaa kertaa ikinä.
Täytyy muuten tuosta liikkumisesta kertoa, että en ehkä olekaan liikkuvuuden kannalta niin toivoton tapaus kuin kuvittelin! Nimittäin tänään pilatesin ohjaaja luuli, että olen aikaisemminkin käynyt pilatesissa, vaikka tänään oli eka kerta ikinä! Oli kuulemma todella puhtaat liikkeet ja hyvä liikkuvuus. Mä olin ihan :O, koska mun lihakset tärisi ihan hulluna liikkeissä. Tämän viikon perusteella oonkin tekemässä johtopäästöstä, että kestävyys on kunnossa (peilaan spinningiin ja mataliin sykkeisiin) mutta lihakset vaatii töitä, erityisesti noi syvät. Jos ette oo kokeillut pilatesia ja mahollisuus on niin suosittelen ihan sikana!

No tulipas liikuntapainotteinen omanapa, mutta menköön. :D
 
Hey Mä ainakin ymmärrän oikein hyvin, ettei kierron venyessä välttämättä jaksa pahemmin kirjoitella tänne! Hyppisin niin seinille sun asemassa. Tsemppiä kovasti ja pitkää pinnaa!

tiuhti_ Voi sitä tätiä TAAS kerran :hug: Ihanaa kuitenkin, että osaat iloita runsaammasta vuodosta. Hyvä juttuhan se onkin! :kiss:

Puputi Tätipahoittelut sullekin!

viida Iiih, kivoja tommoset viriilit appivanhemmat :D Tolla mun anopilla oli vaan tullessaan fritsut kaulassa :whistle: Siis oikeesti, se on jotain 55-vuotias ja sillä on lähemmäs kuuskymppiseen ”poikaystäväänsä” oikeen semmonen teinisuhde typerine ongelmineen. Olin vajota maan alle myötähäpeästä kun huomasin ne jäljet :LOL: Noista monirakkulaisista munasarjoista saitkin jo vastauksen. Eli kyllä voi haitata raskaaksi tulemista, joten jos kierrot alkaa venyä tms., niin lääkäriin vaan!

”kuumeilija” Onnea hienoista ultrakuulumisista! :flower: Hyödynnätte varmasti oikein antaumuksella oviksen :p Meillä ei muuten kans mies kykene aamuseksiin – tai siis laukeaminen heti heräämisen jälkeen on melkein mahdotonta. Mä en kyllä kauheasti tykkää aamuseksistä siksi, että mulla on yleensä herättyäni niin kauhee pissahätä, että se on jo epämukavaa :LOL: Mun tilanne tällä hetkellä on se, että ovis on nyt mitä todennäköisimmin takanapäin eli piinaviikot alkoivat jälleen… Ekaksi testipäiväksi oon miettinyt ens viikon sunnuntaita, sillon olis siis kp 29. Parastahan olisi odottaa siihen saakka, että täti on oikeasti myöhässä, mutta enpä oo vielä kertaakaan ollut niin kärsivällinen :)

syysmyrsky Tsemppiä oviksen bongailuun! Se kuulostaa olevan melkoinen taitolaji :hug:

Dremming Se on kuitenkin ihan hyvä, jos pystyt kuuntelemaan järjen toppuuttelua. Toki koskaan ei taatusti ihan sitä täydellistä aikaa lapsenteolle tule. Kovasti kärsivällisyyttä toivottelen odottamiseen! Itse olin kuin tulisilla hiilillä, kun mies vielä punnitsi mielessään aloituksen ajankohtaa…

Laretzki Onnea asunnon metsästykseen!

Ella83 Ihanaa, ONNEA nyt ihan tosissaan! Viiva on tummunut tosi hienosti. Paljon tarrasukkia ja litrakaupalla vauvaliimaa teille!

Puna-Musta Mä vähän pelkäsinkin, että täti on kyläillyt, kun sua ei näkynyt hetkeen :hug: Tuuhan sitten kertoilemaan vähän polikäynnin kuulumisia, jos jaksat ja haluat. Olis mielenkiintoista kuulla!

Pikkumyy87 Täällä on tosi hyvä henki, tervetuloa mukaan vaan, jos tahdot! :)

Epa_88 Mahtavaa, onnea tulevasta oviksesta! Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun :hug:

Pahoittelut kun en saanut kaikille kommentoitua! Tekstiä tulee vaan niin hurjan nopsaan tahtiin tänne :p

ON Mun pitäis tästä pikkuhiljaa suoriutua lenkille, mut miten tää perseen penkistä nostaminen on taas näin vaikeeta?! Mulla on lisäksi ilmeisesti jonkinlaista siitepölyallergiaa, kun nyt on monena aamuna herätessä ollut nenä ihan tukossa ja limakalvoja kirvelee. Parina päivänä se on ollut jo ihan kokopäiväistä. Ei onneksi mitään pahempaa, ei aivastelua tai silmäoireita tms. niin kuin monella tosissaan allergisella on. Mut ärsyttävää silti!
 
tänään sain jo vahvemman viivan ja nyt alan ottamaan sit kolmesti päivässä jotta näkisin eroa :)
me aiotaan tässä kierrossa kokeillä pupuilun lisäksi koti inseminaatiota. vielä ku tietäis millä verukkeella hakee käpykylän apteekista lääkeruiskun kun kaikki tuntee sut ja tuijottaa sua niinku tautista. vihaan apteekissa käymistä :| mut mut mulla on tästä kaikesta nyt vahva tunne! ja mies on niin innoissaan mukana. eilen 45min kestäneellä pyörälenkillä se puhui kokoajan kaikesta tähän liittyvästä ja kyseli tästä inseminaatiosta. jos ei nyt niin en tiedä koska sitten :)

Ella ISOT ISOT ONNITTELUT!!!! toi tunne on kyllä niin mahtava. :) kunpa itsekkin pian saisi kokea sen 9kk kestävän onnen! limaa ja tarrasukkia ja kaikkee muutakin sulle mukaan muru <3
 
Kiitos Tiuhti_ ja Kuumeilija! Ootte ihania :heart: :) Sanokaas tekin mielipiteenne näistä...



Ja Kuumeilija, mä oon tosi huono neuvomaan noiden terojen kanssa kun popsin niitä vaan yhden kuurin eli sen 10 pv ja silloin en kyllä ovuloinu missään vaiheessa kiertoa. Ne oli mulla lähinnä sitä varten että saatiin täti paikalle kun kp:t paukku liki 50 sillon. Mut en kyl usko että ne sulla ovista estää kun se on noin lähellä jo. Luota gyneen, eikös se sanonu että kyl se sieltä irtoaa :hug:
 

Yhteistyössä