Puna-Musta Kyllä se kummasti antaa toivoa yrittämiseen, kun tietää, että edes jotain on tuolla alakerrassa tapahtunut! Mulla itse keskenmeno antoi toivoa tulevaisuudesta, että jos yhden kerran olen raskautunut, niin kyllä se onnistuu toistekin! Ikävä kokemus, mutta mä aina koetan ettiä myös sen hyvän puolen myös huonoista asioista. Hyvä, että pääset tutkimuksiin! Jospa sieltä selviäisi enemmän. Niin paljon tsemppiä muru :heart:
Hey Usko pois, aika oikeesti kuluu kuin siivillä megakiertojen jälkeen! Mäkään en uskonut sitä ennen kuin vasta nyt. Oon huomannut, että kierrot menee nopeesti, ei enää tartte vaan odotella ja odotella! Pillereiden jälkeen kroppa voi tosiaan olla ihan sekaisin. Mulla ei yli vuodenkaan jälkeen ollu mikään normaalia kierroissa! Ovista en bongannut (en edes limoja kuin yhden kerran!) ja kierrot oli mitä sattu. Vasta nyt terojen avulla oon saanu kierrot lyhyemmiksi. Joo, nyt on todellakin otolliset hetket käsillä... jännittää! Tuntuu, että luulis nyt tärppäävän, kun syötetään kädestä :heart: Mutta mua pelottaa terojen vaikutus muniksen irtoomiseen... ja mä itken pääni puhki, jos se ei irtookaan vain ja ainoastaan terojen takia
Miten mä olinkin niin idiootti, etten mä kuunnellut sisälläni huutavaa ääntä, että ÄLÄ ALOITA TEROJA VIELÄ!!!!!!! Mutta toivoa vielä on... eilen follikkeli oli jo 18,1mm, enää neljästä millistä kiinni... ja tänään sen pitäs olla siis 20,1mm... ainakin talletuksia tehdään ja ensi viikko piinaillaan ja kytätään oireita
PikkuMyy87 :wave: Heippatihei!! Tervetuloa mukaan! Kyselit limatulpasta. Mä olin aina luullut ja kuvitellut, että limatulppa kertoo sen, että juuri tuona kyseisenä päivänä munis irtoaa. Mutta se ei kaikilla mene niin. Eikä limoistakaan voi päätellä yhtään mitään! Käy lukemassa minun aikaisemmin kirjoittamat tekstit eilisestä gynekäynnistä (niitä on useempi varmaan tuolla edellisellä ja sitä edellisellä sivulla
), niin siellä kommentoin juuri tätä limatulppa / lima-asiaa. Mulla siis irtos limatulppa kp18 ja limaa tuli ihan sikana kp19 ja oletin siis oviksen olleen noina päivinä. Mutta ovisplussan sain vasta kp20 ja luulin sitten, että ovis tulee 24-36h kuluessa eli kp21-22. Mutta ei sekään pitäny paikkaansa. Eilen gynellä ultrassa näkyi oikein sievä vielä KASVAVA follikkeli, joka gynen mukaan on valmis irtoamaan tänään tai huomenna eli vasta kp22-23!! Eli mulla ei ainakaan mee ohjeiden mukaan tää ovisjuttu. Jokaisella on omanlaisensa kroppa ja toimii myös eri lailla. Suosittelen tikuttamaan ovista ja plussasta ajoittamaan pupuilut seuraavalle päivälle ja siitä vielä 2-3pv eteenpäin! Mutta, joillakin limatulppa todellakin on merkki meneillään olevasta oviksesta. Tulipas nyt monimutkainen sepostus, mutta kysäse lisää, jos meni ohi
tiuhti_ Hienoa, että vuoto vihdoin alkoi kunnolla. Ei hienoa sen puolesta, että täti on kylässä, vaan siksi, että uusi kierto voi alkaa! Nyt plussatuulia muru :heart: Hei tuohon limatulppaan vielä sen verran, että kaikilla se ei toimi noin, että ovis tulisi muutaman päivän kuluttua limatulpasta. Varmaan useimmilla meneekin noin, mutta sitten on meitä harvoja, joilla kroppa antaa vääriä merkkejä
Mulla tuli siis limatulppa kp18 ja ovis on vasta tulossa tänään tai huomenna eli kp22-23. Hei samaa mieltä sun kanssa tosta hormoniehkäisystä, tosi hyvä ehkäisyväline, mutta vihollinen kropan normaalille toiminnalle pillereiden lopettamisen jälkeen :kieh: Hittolainen, kun mäkin oisin sen tajunnut sillon, niin ehkäisy olisi taatusti ollut joku muu! Mutta eihän sitä teininä semmosia osaa edes ajatella, joten annetaan muru itsellemme anteeksi!
Laretzki Hahah
Ja mä kun luulin, että me naiset ollaan hitaita!
Epa_88 Joo tekstiä tulee aika nopeella syötöllä =) Hei annan sellasen vinkin, että ovisplussasta eteenpäin kannattaa pupuilla sen viikon verran putkeen vähintään joka toinen päivä!! Mä oon nyt jauhanu tästä liiaksikin, mutta monet luulee oviksen olevan liian aikasten ja siks ei tärppää. Meilläkin ois pupuilut nyt jo loppunut pariksi päiväksi, kun juuri ne päivät oiskin muniksen irtoominen
Nyt ovisplussaa kehiin ja talletuksia tekemään! Sitten sitä toistakin plussaa
Namppis88 Älä pyytele anteeks! Tänne pitääkin tulla kertomaan niin hyvät kuin huonotkin uutiset! Nyt tsemppiä, kyllä se selvä plussa sieltä vielä tulee. Ja jatka vaan tikuttelua useemman kerran päivässä, niin ei h-hetki mee ohi. Hei, kun sä oot terokäyttäjä, niin rohkaises minua vähän! Alotin terot kp20 ja munis irtoaa vasta tänään tai huomenna eli kp22-23... eihän noi 2-3pv aikasemmin aloittamani terot nyt estä muniksen irtoomista, eihän?
Terothan antaa keholle viestin, että ovis on ollut jo... Eilen siellä näkyi vielä hyvin kehittyvä follikkeli, 4mm kasvusta oli enää kiinni... nyt pitäs olla jo 20mm... rohkaisua kaipaan :ashamed:
Ninni^^ Plussapuhureita! Nyt toivotaan, että huonovointisuus johtuu pikkuasukista :heart: Mulla on kans ollu aika useesti just tuollaista kuvailemaasi kipua ylös noustessa. Kun nousen nopeesti esim. sohvalta tai ihan leppoisastikin autosta pihalle, saattaa tuntua hetkellinen kova ja repäisevä viiltokipu alavatsassa. En tiedä mistä se johtuu.