Mä oon ollut niin tuskissani täällä vaikka kuinka kauan kun en ole päässyt kyselemään tänne teiltä ihanilta tyttösiltä, että olenko mä ihan vainoharhainen vai voiko nää mun oireet olla jotain.
Ensinnäkin, kuinka pian voi olettettuja oireta ilmenevän? Perjantai iltana nimittäin huomasin yöpaitaa päälle vaihtaessani, että mun nännit oli ihan älyttömän kipeet, jo se kankaan hankautuminen tuntui ihan selkeästi. Tämä on edelleen päällä ja lisäksi ne on kohollaan melkein ihan jatkuvasti. Normaalisti mun nännit kyllä on ennen menkkoja viikonkin arat, mutta se arkuus tulee esiin yleensä silloin jos mies koskettelee niitä seksin aikana. Eikä ne nöpötä kuin silloin kun on kylmä tai mies koskettelee...
Tämän lisäksi mulla oli eilen ihan selkeitä repiviä kipuja alavatsassa, eikä niitä mitenkään voinut luulla vatsalihasten kipeyteen treenin jälkeen. Lisäksi eilen tuli täysin kirkasta limaa, joka veny varmaan kilometrin mittaiseksi paperissa(ei oo mulle normaalia). Ja tänään puolestaan oli mukana ihan hitunen verta.
Mä en tiiä kuinka hyvin mä voin kroppaani pillerikiertoon vertailla, mutta aika paljon siitä poikkeavia juttuja on. Lisäksi mä olen joten alkanut jossain määrin "pelkäämään" raskaaksi tulemista, kun se nyt konkreettisesti on mahdollista. Kun mä en ole enää varma, että toivonko tulevani ekasta raskaaksi vai en. Ja jos vastaus on ei vielä, mikä se aika vahvasti opiskelujen takia on, oon ihan varma, että herra Murphyn laki näyttää taas meille tehtävänsä.
Mä oon ollut sekasin kuin pieni eläin, eikä oo ollut mitään/ketään mille kertoa!!