<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Laretzki Olen samaa mieltä vastanneiden kanssa siitä, että varmasti jokaisella käy mielessä samanlaisia ajatuksia raskaaksi tulemisen suhteen. Vauvan saaminen on kuitenkin elämää mullistava suuri muutos ja mä kyllä uskon siihen, ettei koskaan ole ns. oikeaa hetkeä vauvan teolle ja että vanhemmuuteen kasvetaan. Etenkin esikoista haaveilevilla voi useinkin olla pelkoja ja ajatuksia, koska asia on uusi ja tuntematon. Ja sitten, kun se plussa pärähätääkin ruutuun, niin varmasti herättää ajatuksia, että joko se nyt tulikin tai että hui kamala, olenko sittenkään valmis äidiksi / isäksi. Mullakin tammikuussa kävi näin, kun se plussa tuli. Häkellyin ja sydän tykytti tuhatta ja sataa ja hengitys oli kiivasta enkä pystynyt muuta kuin kävelemään ympyrää kotona. Vaikka vauvaa olisikin hartaasti toivottu ja odotettu, joskus vuosiakin yritetty, niin vasta sen plussan saatuaan se asia jotenkin konkretisoituu. Oikein hyvältä kuulostaa nämä sinun kuvailemasi oireet :heart: Jos oletetusta oviksesta on kuusi päivää, niin mielestäni voisit testailla aikaisintaan 12.5., tuolloin olisi dpo10, jolloin yleensä näkyy aikaisintaan. Mutta jos vaan maltat odottaa vähän, niin seuraavaksi voisi hyvä testiajankohta olla ensi viikonloppuna. Ja jos yhtään tuntuu siltä, että haluat siirtää vauvantekoa tuonnemmaksi, niin reippaasti vaan miehelle puhumaan ja sadetakki käyttöön.

Dremming Vautsi! Tuohan on ihan loistojuttu, että kierto pysyi 28 päivässä pillereiden jälkeen! Suurimmalla osalla pillereiden lopettaneista taitaa kierrot olla hujan hajan lopettamisen jälkeen.

Memelisa Tuo limojen mukana tuleva ruskea vuoto kuulostaa ihan kiinnittymisvuodolta ja joskus voi tulla myös kirkasta vertakin. Mutta tuo veren kuivuminen / hyytymät taas on outo juttu :confused: Mä oon kuullut, että raskauden aikana voi olla joku "hyytymäjuttu" (en muista oikeaa nimeä :ashamed:), joka sitten vuotaa pois. Eli ei ole välttämättä huonokaan asia sun kohdalla! Mikä kiertopäivä sulla nyt on ja millon sun menkkojen pitäisi alkaa? Vai olisiko jo pitänyt alkaa? Montakos päivää on oletetusta oviksesta? Mä luulisin, että kun sulla tuo vuoto on alkanut jo perjantaina, niin voisit testailla jo tulevalla viikolla. Jos tuo on sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa, joka sulla olisi alkanut jo perjantaina (kiinnittyminenhän tapahtuu yleensä 5-10pv:n kuluttua oviksesta / hedelmöittymisestä), joten varmaankin ens viikonloppu vois olla sopiva testausaika niin kuin sanoitkin.

Pikkumyy87 Tämä palsta on juuri sitä varten, että täällä voi kysellä ihan mikä vaan mieltä askarruttaa! Voidaan sitten yhdessä pohtia, mistä on kyse :) Ja tyhmiä kysymyksiä ei olekaan!! Mä ite oon tosi kova kyselemään ja mua niin ärsyttää tilanteet tai paikat, jossa ensin sanotaan, että "kysy vaan" ja sitten jos kyseleekin "liikaa", tuleekin hapannaamailme, että mitä sä multa tuut kyselee tai että pitäshän sun jo tietää. Sitten ainakaan mä en enää uskalla kysyä! Siis niin raivostuttavaa toimintaa etenkin uudessa työpaikassa :kieh: Mun mielestä aina saa ja pitääkin kysyä mieluummin, kun jää itsekseen pohtimaan ja pähkäilemään. Ja tää palsta on kyllä kyselyn suhteen niin suotuisa ja varmasti saa vastauksia! Niin, ja ei näissä asioissa voi koskaan tietää liikaa... tää naisen kropan toiminta ja hedelmöittyminen sun muut on niin ihmeellistä maailmaa, että ei ainakaan mun ymmärrys enää riitä :D Pitää sitten tänne tulla ihmettelemään!

Onko kukaan huomannut vastaavaa: Ennen pillereiden aloittamista tissit ovat hyvinkin arat juuri ennen menkkoja, pillereiden aikaan tätä rintojen arkuutta ei esiinny ollenkaan ja 1,5v pillereiden lopettamisen tai lyhyemmän ajan jälkeen ei tissikipua tule edelleenkään ennen menkkoja?

Ja omanapailua. Nyt on koko viikonloppu kyllä tehty talletuksia. Tulevasta viikosta tulee piinaavaa aikaa... huh huh! Nyt varmaan tutkailen kroppaani tarkemmin kuin koskaan, vaikka päätin olla ajattelematta koko mahdollisuutta. Eka testipäivä olisi 17.5. Tuolloin olisi myös jo neljäs terolutiton päivä... mut mulla nyt ei menkat oo alkanutkaan vielä noin aikaseen terojen jälkeen paitsi ekassa terokierrossa, mut se varmaan johtukin siitä, et ekat terot aikaansai vaan menkat km:n jälkeen. Viimeks menkat alko 7pv terojen jälkeen, joten perjantaina 20.5. ois eka oletettu menkkojen alkamispäiv... voi hohhoijjaa, vielä kaks viikkoo!! Ei tee hyvää näin malttamattomalle kaikki heti mulle nyt ihmiselle :D
 
Memelisa Tuli muuten mieleen, että oliko sulla huomattu mitään pco:hon viittaavaa viimeksi, kun raskauduit? Kun eikös se gyne sanonut nyt viimeisimmän käynnin jälkeen, että tarvitset clomit käyttöön, jos haluat raskautua. Mä jäin vaan miettimään, että sinä tulit kerran raskaaksi, että oliko jo tuolloin jotain pco:hon viittaavaa? Ja voiko pco tulla yhtäkkiä? Ja muista muru, ihmeitä tapahtuu :heart:
 
Moi murut :heart: Ihanaa päästä taas omalle palstalle. Ollaan Kuumeilija sun kaa selkeesti käyty lukemassa samaa palstaa, ihmeen asiatonta meininkiä mut toisaalta sen siitä saa kun on täysin vapaa palsta jonne voi kirjoittaa ilman nimimerkkiä ja rekisteröitymistä. Ihmiset kehtaa huudella ihan asiattomuuksia : /

Gabi, en todellakaan lopettanut testauksia tuohon perjantain viivoihin. Lauantai-aamuna pamautin niin komeet plussat tikkuun ettei kyllä jäänyt epäselväksi. Piti ihan tehsä raskaustestikin että jos oliskin jossain vaiheessa vahingossa päässyt ovis livahtamaan mut se oli odotetusti nega. Testasin ovista sit vielä eilen illalla ja tänään ja viivat alkoi jo selkeesti haalistumaan että toivon ja rukoilen et sieltä on se munis irronnu eikä pco vaan tee kiusaa. Talletuksia on tehty nyt joka päivä muistaakseni keskiviikosta tai torstaista että ei se nyt ainakaan yrityksen puutteesta jää kiinni :D

Tässä vielä kuvat mun plussasta. En jaksanut enää niistä haalistuneista ottaa. Testiviiva tummui näistä kuvista vielä kun testi kuivui vähän lisää.




 
Huomenia leidit ja oikein "mukavaa" maanantaita! :wave:

tänne on tullut niin pirusti taas tekstiä, että en varmaan pysty taas kaikille kommentoimaan! anteeksi siis siitä :)

ja joo, pakko kirota, ei olis pitäny nuolasta ennenku tipahtaa, meinaan vuoto kesti runsaana tasan sen KP2, illalla alkoi jo loppumaan ja KP3 ei tullut enää mitään :( eli joo, oli taas ihan haistapaskan menkat! eli ei tuu tästäkään plussakiertoa!

Namppis88 voi jumatsuka mitkä viivat :D nyt on tärppikierto, ja en halua uskoa, että pco kiusaisi nyt! ei uskota niin niin silloin se ei oo niin :D joohan? :heart: piinaviikot alkakoon ;)

Pikkumyy87 mie lisään sut listaan :) ja juu, täällä on upea henki! mie tykkään :heart:

Lare joillakin tulee oireita jo viikko oviksen jälkeen, toisilla vasta plussan jälkeen ja toisilla ei tuu olleskaan :) tsemppiä! ja testaamisen voit varmaan sihdata ensi viikonlppuun ;)

Dremming ja Hey kiitos muruset :heart: lämmitti mieltä heti näin aamusta! ja Dremming, tosi upeaa että kierto pysyi noin tasaisena, minullakin oli eka kierto 28 päivää, seuraava 26 ja nyt kierto on sen 25 päivää :) tosi hienoa, siitä se lähtee sitten jo hyvin menemään jos kierto pysyy kurissa!!!!!!!

Memelisa ja äläkä sie heitä sitä lusikkaa nurkkaan ennenku mikään ei ole varmaa :) varmaan voisit ens viikon loppupuolella testata kun eikös silloin oo noin kaksi viikkoa oviksesta?

ja nyt eiku päivittämään pinoa :D

ja kiukkupäiväkin jatkuu taas :kieh: mut se johtunee maanantaista ja siitä ettei sängystä meinannu päästä ylös..
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 9.5.2011




Hey.....................22............kp 78/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 69/32-34.................yk 4
Mikella................19.............kp 53/30-32..................yk 4





Ninni^^.............24..............kp 35/34........................yk 2
Namppis88...........22..............kp 32/28-54..................yk 5
Ella83................ 28...............kp 31/31........................yk 7




"kuumeilija"..........26..............kp 25/34-60.................yk 19
Jomi....................24..............kp 23/30-32.................yk 9
Laretzki...............20...............kp 21/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 21/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 21/32-37.................yk 5





Memelisa................................kp 19/?.......................yk 6+1
Gabrielle..............29................kp 15/30.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 14/?......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27...............kp 11/25.......................yk 6





Puputi................25................kp 5/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 5/25.....................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 2/38......................yk 2




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Ella83

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv1+
Arby 30.4.2011 yk1
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Huomenta taas kaikille...

Kyllä täällä kovasti koetetaan pitää jalkoja maassa, pitää koettaa keskittyä opiskeluun, liikkumiseen ja siihen asunnon ostoon (vihdoin tehään siitä mun lempparista tarjous). Siitä huolimatta asia on mielessä ja alkaa tuntua siltä, että tulos riippuu siitä mitä mä toivon, eli plussa jos pelkään opiskelujen puolesta ja nega jos päätän toivoa vauvaa. Hölmöä joo, mutta jotenkin ollut ihan hassu fiilis koko viikonlopun...Mieskin ollut ihan kamalan kireä, ja tuntuu että mä pakahdun kun ei oikein oo ketään kenelle saisi jutella kaiken naamatusten. Vaikka opiskeluaika tarkottaa eroa miehestä, niin toistaalta se on myös helpompaa kun on ihmisiä kelle puhua. Mä oon tosi huono tutustuun uusiin ihmisiin enkä yhtään tiiä mitä mun pitäs tehä, että saisin täältäkin kavereita.
 
Lare, onko miehelläsi kavereita siellä? entä miehen kavereilla tyttöystäviä? tee heidän kanssaan tuttavuutta :) sieltä voi löytyä se sydänystäväkin! ja hei, nyt ihan hirmusti tsemppiä, että tarjous menee läpi! elät kyllä jännittäviä aikoja, kertapaukulla paljon uusia asioita, kämppä ja vauvapuuhat :) se on muuten hieno fiilis, kun se tarjous meneekin läpi, ensin mulla tuli kyllä pelko, et mitä menin tekemään :D mutta sitten kun saa avaimet käteen ja pääsee ekaa kertaa OMAAN ASUNTOON, on se tunne aivan sanoinkuvaamaton :)
 
Lare: Mä en viimiseen kuukauteen oo kans tuumannu mitää muuta ku tupaa ja vauvaa.. Mutta mä toivon, että se on tää yk1 pahin. :) Jos meillä sitte alkais helpottaa.. Tai ainaki jos sais vähä ressiä pois. Aikanani ku muutin uudelle paikkakunnalle, sain kavereita miehen kaverien puolisoista ja jumpassa tutustuin uusiin ihmisiin.. Kun saat yhden uuden kaverin, sitte alkaa tuleen uusia tuttavuuksia enemmän. :)
 
Laretzki
tiuhti, pikkumyy Olisikin miehen kavereita ja niiden tyttöystäviä. Mies ei ole mikään erityisen kavereihin yhteyttä pitävä, sillä on yksi kaveri täällä, jonka kaa se käy kerran viikossa pitämässä leffailtaa, eikä tällä oo tyttöystävää. Muut miehen kaverit asuu toisilla paikkakunnilla, ja vaikka kahdella niistä on avopuolisot, tulee tässä vaiheessa ikäero vastaan. Meinaa vaikka asuttais samalla paikkakunnalla, niin sen perusteella mitä oon ollut näiden naisten kaa tekemisissä, niin eipä juuri mitään yhteistä ole...Miehen bestmanin tyttöystävän kaa oltiin hyviä kavereita, mutta nyt ne sitten ihan yllättäen menivät ja erosivat...

Onpas mulla taas pelkkää synkistelevää tekstiä. :/ :headwall: Mutta kun ei tuo mieskään ymmärrä kun koetan sanoa sille, ettei mulla ole mitään tekemistä ja menemistä tai ketään jonka kaa olla tekemisissä päivisin.
 
Laretzki
Tiuhti Sieltä mä oon ite kotosin, ja sinne päin oli alunperin tarkoitus hakeutua kun mies haaveili uudesta työpaikasta. Kuitenkin se sai palkankorotuksen ja muutenkin työolot parani, joten nyt ollaan sitten jäämässä tänne Keski-Pohjanmaalle, alueen "pääkaupunkiin"
 
Lare, no höh, mie olisin voinut ihan hyvin tulla kahvitteleen sun kanssas :D mieki oon meinaan aika yksinäinen : / tai siis on mulla kavereita mutta niillä on aina jotain silloi kun mulla ois aikaa ja taas silloin kun heillä ois aikaa niin mulla ei ole..
 
Namppis88 Onnea ovisplussasta muru! Kannattaa jatkaa talletuksia vielä jokunen päivä eteenpäin, ettei vahingossakaan mee itse irtoominen ohi. Mulla irtoominen tapahtuu näköjään vasta 2-3pv ovisplussan jälkeen.

Laretzki Hieno homma, että miehesi lämpesi tarjouken teolle, nyt toivotaan, että tarjous menee läpi ja pääsette muuttamaan! Voi muru, tänne saat purkaa kaiken mielelläsi olevan :heart: Voi vitsi, kun tietäis missäpäin kukakin asustelee, niin vois vaikka törmätäkin ihan kasvotusten. Se oliskin ihan parhautta, kun sais jutella naamat vastakkain vastaavassa tilanteessa olevan kanssa! Mä olisin valmis tapaamaankin ihan oikeesti, jos vaan lähekkäin asuttais. Mun kaverille kävi noin hyvä tuuri, että se keskusteli jollakin palstalla ja joku kanssasisar asuikin melkein naapurissa ja tapasivat kasvotusten :) Jos haluat kertoa millä suunnalla asustelet, niin laita vaikka yksärillä :D Kuinka pitkään joutuisit olemaan erossa miehestäsi? Välillä tekee muuten tositosi hyvää olla erillään, kerkee ikäväkin tulla ja se on vaan hyvä asia.

tiuhti_ ja Laretzki Toi on muutes tosi hyvä keino saada ystäviä eli miehen kavereiden tyttöystävistä! Mä sain yhden parhaimmista sydänystävistä mieheni kaverin avopuolisosta, joskin ovat nyt eronneet, mutta meidän ystävyys on ja pysyy :heart: Laretzki Kerroit, että olitte kamuja miehesi bestmanin tyttöystävän kanssa, niin ootte työ vielä yhteyksissä? Pidä ihmeessä yhteyttä häneen, heidän ero ei tarkoita sitä, että teidänkin ystävyyden pitäisi loppua!

tiuhti_ Mäkin olen aika Etelä-Suomessa nyt... yksärillä mieluummin laittaisin tarkemmin, jos haluut. Ja Laretzki kans!
 
Tytöt, mulle kävi tänä aamuna päinvastoin mitä piti! Olin ajatellut herääväni kerrankin aikasteen ja kello oli soimassa kahdeksalta. No enkös mä nukkua tuhissut sit tonne yli kymmeneen. Kyllä mä sanon, että toi miehen entinen iPhone kosketusnäytöllinen puhelin on niiiiin epäkäytännöllinen :kieh: Onhan se pieneen tilaan menevä ja ihan hieno, mutta käytännöllisyyttä ei kyllä löydy nimeksikään! Ja sen takia oli taas torkku oli menny pois päältä. Ja sit joskus toi menee lukittuun tilaan ja silloin pitää ottaa sim-kortti ulos. Ja sim-kortti lähtee vain ja ainoastaan painamalla jollakin nuppineulanpään kokoisella terävällä esineellä sellaseen reikään. Eipä tuu mieleenikään kuljettaa esim. kaupungilla tai juhlissa mitään sellasta mukana ja sillon muuten jäis puhelin käyttämättä, jos puhelin menis jumiin.

Tänään taas on "kutissut" tuolta munasarjojen kohdalta :confused: Mitä ihmettä? Ja vasen tissi oli eilen outo ja molemmat nännit ihan pikkasen "arastavia" :O Ei kai se nyt näin äkkiä voi alkaa tehä oireita, eihän??? Vaikka kyllähän moni on sanonu, että päivä kaks oviksen jälkeen oireilu on alkanut tisseistä... mut joo, en uskalla toivoa liikoja. Mut tissit ei mulla oo ollu kipeet pillereiden aloittamisen ja edellisen alkuraskauden jälkeen, niin outoo on. Tai sit mä kuvittelen kaiken :ashamed: Mä tiiän, et ens viikolla sitä itketään silmät päästä, jos ei oireita ala ilmaantua ja täti kurvaa paikalle.
 
Lare Uskomatonta!!! Säkin oot Keski-Pohjanmaalta ja taidankin arvata mistä kunnasta! Mä en asu kaukana, jos arvaan paikkakuntasi oikein niin mun kotoa on sinne 30km! :) Voi miten kiva! Ja ollaan "melkein" samassa tilanteessa vauvahommissa muutenkin. :) Laita yksäriä jos haluat tutustua enemmän. :)

Namppis88 ihan selkee ovisplussa! Kyllä se tästä kierrosta tärppää! Ihanaa! :heart: Oikein kovasti plussapuhuria sinne! +++++++++++++ :whistle:

kuumeilija mun rinnat oli kipeet nimenomaan pillereiden aikana aina ennen tätiä, mutta en kyllä muista, että ois ollu ennen pillereitä ja nyt kun lopetin niin rintojen arkuuskin väheni. Minipillereiden aikaan ennen tätiä ei meinannu rinnat edes mahtua liiveihin (vaikka siis todella pienet ovatkin)!
 
Moi vaan tytsyt. :)

Mie tulin vähän kertoilemaan meidän tilanteesta. Tänään postilaatikosta kolahti TAYSsista kirje ja 21.9.2011 mennessä pitäisi saada aika sinne naistenpolille. Saa nähdä tuleeko kutsu ajoissa vai joutuuko odottamaan syyskuulle asti, mutta sen näkee sitte.

Mies kävi tänään siellä siemennesteanalyysissä ja tulokset sieltä sitten tulee 2-3 viikon päästä. Vähän kyllä jännäilen että mitähän sieltä tulee vastaukseksi.

Ja täällä on ilmeisesti nyt käynnissä kerrankin normaali kierto. Kahdella edellisellä kierrolla ovuloin ilmeisesti joskus 20+ päivillä. En tiedä kun en mitään oireita saanut oviksesta, MUTTA nyt sitten tässä nykyisessä kierrossa on ollu hyvin kovat ovisoireet ja limat tuli 12-14 kiertopäivillä. Saa nähdä miten tässä kierrossa nyt käy, tissit on edelleen oviksen jäljiltä perkeleen kipeät ja nyt varmaan mennään kohta puolin jo kiertopäivää 20. Pahemmin ei vatsakipuja ja nippailuita ole ollut, mutta toisaalta taas nyt ollaanki menty ihan rennolla asenteella ja varmaan mennään niin kauan että tulee kutsu polille.

Eli tämmöstä tänne. Ihan mukava kun asiat lähteneet rullaamaan. Nyt sitten vaan taas odottelua ja odottelua, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

On ollu tytöt teitä ikävä. :heart: Mutta tää taustailu tuntuu tällä hetkellä meikäläisen hommalta. Eipä ole tullu itseasiassa hirveästi kehoa kuunneltua ja etsittyä oireita. :D Harmittelinkin kun menin kiertopäivät laskemaan, nyt sitä sitte miettii että nyt on jo näin kauan oletetusta ovulaatiosta. :D Ehkä tää nyt tästä lähtee suttaantumaan, ehkä. :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista :)

Mut voi siirtää plussanneisiin, tänään tein vielä yhden testin ja testiviiva oli jo tosi tumma. Myöskin pahoinvointi ja etova olo nostelee päätään:x mutta silti olen niin onnellinen, enkä edes oikein voi uskoa tätä!! Toivotan teille kaikille plussatuulia, tulkaahan perässä pian :)
 
Chiba Kiva, kun käväisit kertomassa missä mennään! Oot niin pitkään taustailuporukassa, kun siltä tuntuu. Tsemppiä kovasti, odottelu ei oo mitään helppoa. Nyt ne asiat lähtee menemään eteenpäin ja saatte lisäinfoa teidän tilanteesta! Tuuthan sitten kertomaan, kun miehen tulokset saapuvat?

Ella83 Siellä se pikkukaveri rakentelee yksiötään mieleisekseen :heart: Pahoinvointi ei oo kivaa, mutta hyvän asian puolesta on ns. kärsittävä :D Totta se vaan on, nyt on sunkin pakko uskoa muru! Perässä koitetaan tulla, eikös se sanontakin mene, että "perästä tullaan hitaasti, mutta varmasti"!
 
"kuumeilija": Eipä se mitään, tämä on kanssa aktiivinen pino niin ei voi kaikkien juttuja muistaa. Mulla oli sellanen tilanne että odottelin tuulimunan ja lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen tätiä! Eihän siihen mennyt kuin n.3vkoa. :) Olen niin onnellinen...Saa nähdä kyllä kuinka pitkäksi kierto venähtää nyt sitten.
 

Yhteistyössä