<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

dremming Muakin jännittää tää eka luomukierto että kuinka pitkäks menee. Aika hyvin jos sulla on ollu se 28 päivää! Hieno homma :) :cool:

kuumeilija Puhuit siitä tissien arkuudesta pillereiden aikana. Mulla oli kans sama homma aina pillerien aikaan, että ennen menkkoja oli törkeen kipeet tissit jo monta päivää ennen oletettuja menkkoja. Nyt en sit tiiä miten menee, kunhan nyt tästä puolestavälistä pääsis yli niin tietäis että onko ne menkat edes tulossa vai ei.. Hitto että ärsyttää jos kierto venyy pitkäks. :kieh:

ON: Olo normaali, ei suurempia muutoksia. Nippailua silloin tällöin. En tainnutkaan aiemmin mainita, että kävin tossa 4kk sitten tutkimuksissa ton ihme nipistelyn takia. Epäilivät kystaa tai jotain rakkulasysteemiä, mut ei sieltä löytyny mitään. Silloin säikähdin, mut kun tulokset oli puhtaat niin pysty rauhottumaan. Sit se jatku vielä toisessakin kierrossa, se alko aina heti menkkojen jälkeen mut sit se loppu. Nyt tää nipistely kai on eri homma. Voi vitsi että tää kuumeilu vie multa järjen!:headwall: Pitää vaan yrittää elää normaalisti, etten vaan ala hihkumaan innosta ennen kuin mitään on edes tapahtunu. Olis se kyllä ihanaa jos tuliskin plussa jo ekasta kierrosta :heart:
 
Epa_88 Onnittelut tädistä! Mulla oli samanlainen olotila kuukaus sitte ku edellinen täti kävi ja oli siis ensimmäinen vierailu pillereiden lopetuksen jälkeen. Olin siis ikionnellinen! :) Ja mullakin meni sen 3vkoa.
 
Epa_88 Pahoittelut tuulimunasta! Itse sain km:n tammikuussa. Mutta nyt pää pystyyn ja hieno juttu, että pystyt iloitsemaan tädistä, pääset muru nyt uuteen kiertoon :heart:

inieh Oon tainnut sanoa tuolla aikaisemmin väärin. Eli siis mulla meni niin, että ennen pillereiden aloittamista tissit oli tositosi arat ennen menkkoja, itse pillereiden aikaan ei yhtään mitään ja pillereiden lopettamisen jälkeenkään ei oo tuota tissikipuilua tullut ennen menkkoja. Pitkät kierrot on kyllä tosi raivostuttavia :mad:

Siis mitä ihmettä tuolla alakerrassa oikein tapahtuu :confused: Nyt menossa dpo 2-3 ja siltikin tulee aina välillä ihmeellisiä vihlaisuja alavatsassa! Oiskohan oviksen jälkeisiä kipuiluja? Kun ei minusta tämmösiä näinkin "voimakkaita" tuntemuksia oo ollu juuri koskaan. Ja tätät kutinaa edelleenkin. Ihan ihme juttu!
 
Tuolla terolut-puolella keskustellaan siitä, mistä alkaen dpo aletaan laskea. Mun mielestä ei vielä ovisplussasta, vaan itse muniksen irtoamisesta eteenpäin. Eli jos irtoaminen tapahtuisi tänään, niin huomenna olisi dpo1. Mitä mieltä olette, oonko ihan pihalla ku lumiukko??
 
Hei kaikki!

Unohdin käydä sanomassa täällä, että hormonit laski kun kävin testissä. Ja äitienpäivänä alkoi menkat eli KP3 menossa!! Nyt alkaa uus yritys!! Pistäkäähän mut listalle =D

Pohdiskelen tässä vain noita clomifeneja, kun olin unohtanut ne.. Pitäis tänään alottaa, joten taidan soittaa polille ja varmistaa (toinen lääkäri oli paikalla keskenmenon sattuessa ja antoi eri ohjeet..).
 
Hey
Huomenta neitoset ihanaiset!!:heart:

Chiba Kiva kuulla susta, hyvä että olette saaneet asioita eteenpäin! Kovasti tsemppiä ja voimia! Varmasti kaikki tuo vielä palkitaan ja saatte oman nyytin syliin!:heart:
Plussatuulia ja ihanaa kevättä teille!+++:whistle:

LemonadeTervetuloa takaisin vaikka ei tässä kylläkään näin pitänyt käydä.:hug: Toivottavasti pian saatte plussan ja pääset takaisin odottajiin ja otat meidän muut mukana!:heart:

Epa_88 Pahoittelut ja onnittelut tädistä samaan aikaan!:hug: Onpas ristiriitaista mutta hyvä kuitenkin että kierto pysynyt aisoissa ja nyt eikun isot plussapuhurit sinne!!+++:whistle:

"kuumeilija" tunsitko lopulta muniksen irtoamisen? huuh piinaviikot käynnissä! puuhpuuh+++:whistle: Voisiko nuo tuntemukset johtua teroista?
Toki nyt silti toivotaan että oireet olisivat sitä itseään!!!:heart:

ON:KP79 HUUUUOH!:headwall: Tänään siis aika gynelle, toivottavasti saisin jotakin droppia tähän...Tavallaan toivoisin mielummin clomeja koska terothan vain tasoittavat kiertoa mutta koska toinen munasarja on monirakkulainen niin ei ovista kuitenkaan välttämättä tapahdu..
No, katsotaan kuinka käy ja mitä gyne sanoo..
Kummasti taas pää pyörii jatkuvasti vauva-asioissa kun tietää että kohta toivottavasti yritys saattaa jopa tuottaa tulosta ja kierto toivottavasti normalisoituu ja oviskin tapahtuu..
Nyt kun kierto on ollut näin pitkä eikä mahdollisuuksia raskautumiseen oikeastaan nimeksikään niin sitä on jotenkin tyytynyt tilanteeseen ja pystynyt keskittymään muuhunkin..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia ihanaiset :heart:

Hey kyllä sun on pakko saada jotain lääkettä tohon, ei tuollanen oo enää kivaa! ihan kamalasti tsemppiä lääkätiin :heart:

Chiba ihanaa kuulla susta :heart: nyt ne asiat alkaa rullaamaan oikeaan suuntaan :) toivotaan, ettei menis ihan syyskuulle asti, että te saisitte sitten kevätvauvan ;) ja toivotaan, ettei sieltä löydy mitään ihan älyttömyyksiä ja hankalia asioita, jotta saatte piakkoin pikkasen alulle! joskohan se oiskin jo tää kierto ja säästyisitte koko tutkimuksilta! meinaan tosi hyvältä kuullostaa jos sulla ois ovis ollut KP12-14! :) ja juu, kohtahan oiskin jo testiaika ;) tuuhan sit heti kertomaan jos saat iloisia uutisia!!!!!!! tsemppiä muru :heart:

lemonade, mitenkäs se menikään, KP3/? ja yk? mie lisään sut listalle :) harmi kun jouduit takasin tänne, mutta toivon kovin, että pääset pian odottajien puolelle! ja kannattaa nyt muru soittaa ja kysyä mites se homma meneekään ettei mee kierto pipariksi sen takia kun tulee kaksi eri ohjetta! ja isot pahoittelut vielä tapahtuneesta :hug:

"kuumeilija" pistähän vaan tulemaan yksäriä :) ja nyt kuulostaa kyllä hyviltä oireilta, voipi olla et ne on keltarauhasen aiheuttamia jomotteluja tai sitten siellä tapahtuu jotain kummallista ;) sie ja namppis ootte kyllä seuraavat jotka varmasti plussaa!!!!!! :heart: niin nappiin meni ovikset ja muut systeemit!

ja taas on tullu tekstii niin saakelisti etten mie oikein pysy enää perässä :D

ja jos sitä ihan vähä omanapailis.. juu eli ervatkaa mitä :D mulla tuli aamulla limatulppa ja ovislimaa tulee sen minkä vaan ehtii :D eli ovis on tulossa aika aikaseen :confused: ellei tää oo vaan joku hämyovis! mutta tänään menee jo eka talletus sisään ;)
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 10.5.2011




Hey.....................22............kp 79/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 70/32-34.................yk 4
Mikella................19.............kp 54/30-32..................yk 4





Ninni^^.............24...............kp 36/34........................yk 2
Namppis88...........22..............kp 33/28-54...................yk 5




"kuumeilija"..........26..............kp 26/34-60.................yk 19
Jomi....................24..............kp 24/30-32.................yk 9
Laretzki...............20...............kp 22/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 22/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 22/32-37.................yk 5
Memelisa................................kp 20/?.......................yk 6+1





Gabrielle..............29................kp 16/30.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 15/?......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27................kp 12/25.......................yk 6





Puputi................25................kp 6/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 6/25.......................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 3/38........................yk 2
lemonade...............................kp 2/30-50...................yk 10




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
 
Viimeksi muokattu:
Gabi ja Pikkuhötö, siellä alkaakin olemaan ovis käsillä ellei jopa ole jo tänään :D tsemppiä oviksen bongaukseen ja suurin suuri plussapuhuri tulemaan ++++++++++++:whistle: ja kaikille muillekkin joilla ovis on käsillä ja loppukierto menossa niin todella suuri puhuri tulemaan!!!! *puuhpuuhpuuh* :whistle:

nyt flikat plussia plakkariin ;)
 
Laretzki
Täytyy toivoa josko tänään täällä tuulisi vähän vähemmän niin voisi käydä vähän rullailemassa, jotta ei koko päivää kököttäisi täällä palstalla. :D Tosin tänne on jotain miehiä tulossa vaihtamaan oveen lukot ja kissojen takia ei kyllä voi lähteä ennen sitä pois.

Nyt on jo vähän tasaantunut oireet, meinaa ne sitten mitä tahansa. Nännit on edelleen arat silleen, miten ne ei normaalisti ole. Vatsan juilimiset on loppunut. Eli nyt ei auta kuin katsella viikko loppuun ja harkita sitten sitä testiä vaikka sunnuntaille. Se on kp27 silloin, niin sen kaiken järjen mukaan pitäisi näyttää siinäkin tapauksessa, että kierto olisi sen 30pv...Jotenkin nyt tänään on taas ollut sellainen olo, ettei siellä mitään ole, vaikka eilen ja vkl olin ihan varma asiasta...Parempi kuin antaisi kaiken vaan olla...:stick:
 
tiuhti_ Kiitoksia. Kp2/?, koska kierrot on mitä sattuu :) vaikka 30-50 voi laittaa keskimäärin, syksyn jälkeen ollu jotain tuolla välillä. Ja yk voi laittaa vaikka sen 10. En ihan tarkkaan muista ja kierrot on ollu alkuaikana tosi pitkät niin vaikee laskee. Soitin polille ja soittivat just äsken takaisin. Saan aloittaa clomit perjantaina :D Pitää ottaa kp5-9. Kp on nyt vissiin vasta 2 koska sunnuntaina ei ollu vielä kunnon vuotoa.
 
Lare, mäki kaivoin eilen rullikset kaapista ja niihin pitäis jarrupalat saada kun nyt niissä ei ole olleskaan :D saas nähä kuinka rullistelu onnistuu ku en oo pariin vuoteen sitä tehnyt :ashamed:

lemonade nyt on päivitetty =)
 
Hey Kiitoksia puhureista :heart: En tuntenut muniksen irtoamista. Tai oikeastaan en tiedä, tunsinko, mutta viikonloppuna olikohan perjantai- tai lauantai-iltana sängyssä selällään kirjaa lukiessa tuntui oikealla puolella ihan selvää viiltävähköä kipuilua ja sillä puolella se follikkelin kasvoi utran mukaan, niin en sitten tiedä olisiko se ollut irtoaminen, en osaa sanoa! Kun mä en koskaan oo näitä ovisoireita tunnistanut sitten laisinkaan. Vasta nyt terojen aikana kolmannessa tero-kierrossa huomasin limatulpan, samoin tässä neljännessä meneillään olevassa terokierrossa. Ja näissä kierroissa oon huomannut, että n. kp12 alkaa menkkamainen olo ja pieni kipuilu (varmaankin muniksen kasvukivut?) alkavat muutaman päivän myöhemmin tuosta ja jatkuvat aikalailla samanlaisina, saattaa olla välipäiviä, ettei oo mitään kipuilua ja sitten tulee taas. Nyt oletetun muniksen irtoamisen jälkeen on pientä tuntemusta ja kipuilua ollut. Äskenkin koiran kanssa ulkona vasemmalla puolella, jossakin navan seudulla hieman alaspäin tuntui aika kova viiltävähkö kipu. Niin ja mulla ei koskaan oo pitkäkestoisia noi kipuilut, vaan ajoittuu lähinnä iltoihin ja välillä tuntuu vähän ja menee nopeesti ohi. Ja noista terojen aiheuttamista sivuoireista en osaa sanoa, että oisko nämä tuntemukset juuri niitä! Ja kun tosiaan nää kipuilut pysyy hyvin samanlaisina koko ajan, ei eroa muniksen kasvukipuihin mitenkään, paitsi nyt noi viiltävät ja kovat hetkelliset kivut :confused:

lemonade Pahoittelut tapahtuneesta :hug: Ihanaa, että jaksat kaikesta huolimatta olla positiivinen!! Oliko sinulla minkälainen tilanne? Mä oon tällä palstalla aika uusi kirjoittelija, hieman ennen pääsiäistä liityin joukkoonne, niin varmaan ei ollakaan "tavattu" aiemmin. Ja kannattaa tosiaan varmistaa toi lääkitysasia! Ei oo kiva juttu, että tulee eri ohjeita, menee ihan sekaisin sitten.

tiuhti_ Muru, mä laitan sulle yksäriä ihan piakkoin :heart: Jos oot yhtään herkempi, niin kannattaa varata kasa nenäliinoja lukuhetkeen... meinaan, että on aika raskasta luettavaa. Voiko keltarauhanen aiheuttaa tällaista viiltävää kovaa kipuilua vai pitäisikö sen oviksen jälkeen olla ihan jomottelua? Minusta tämä on kaukana jomottelusta. Mutta jotain jomottelutyyppistäkin siis kyllä on. Tään oli tuolla kohdun kohdalla, navan alapuolen seudulla (vasemmalla puolella) tosi kova viiltävä kipujuttu :confused: Sellasta ei ennen ole ollut tai sitten en ole pistänyt merkille sitä aikaisemmin. Mä en ois siitä yhtään varma, että plussaan piakkoin.... usko on lopussa ja aina kun sitä toivoo, niin aina on joutunut vaan pettymään. Nyt odotan ihan liikoja, mutta koetan suunnata ajatuksia muualle ja antaa päivien vaan mennä, ettei se pettymys sit ois niin iso. Voi luoja oikeesti, yk19 ja ajoitukset ja kaikki on mennyt nappiin... kunhan se munis ois nyt vaan irronnut ja kaikki muukin loksahtanut paikoilleen.

Kommentoikaas ihanat naiset tuohon dpo - asiaan, että miten se nyt meneekään teidän mielestänne :confused:
 
hey ja tiuhti_ Mulla ihan oikeasti KOSKEE todella ärhäkkäästi vasemmalle puolelle navan alle (eikös se kohdun paikkeille satu?) :confused: Ei ikinä oo tämmöstä kipua mulla ollu, ei edes menkkojen aikaan! Voiko kiinnittyminen tapahtua muka jo dpo 3-4?? Mä oon kuullut, että hedelmöittymisestä menis vähintään se viisi päivää kiinnittymiseen. Mitä muutakaan tämä kipu vois olla, ei ainakaan teroista johtuvaa, kun ei aikaisemmissakaan terokierroissa oo tällaista ilmennyt, eikä koskaan näin kovasti ole koskenut. Mulla on ihan paha olla nyt.
 
Ja oloa ei ainakaan paranna kirje valintapäätöksestä (työpaikka), että "kiitos, mutta ei kiitos" :kieh: On se perkule, ettei työpaikkaakaan saa, vaikka kuinka yrittää ja hyvä koulutus alla ja työkokemusta luulis olevan... taitaa tulla äksypäivä, onneks mies on reissussa, niin sen ei tartte ottaa vastaan mun kiukuttelua! Meinaan oon tosi hankala muutenkin, saatikka kiukkuisena :D
 
"kuumeilija" kyllä minusta voi tapahtua jo noinkin pian kiinnittyminen :) ja juu, eli dpo laskertaan näin: ovisplussa on dpo-1, ovispäivä on sitten dpo0 ja sitten tulee dpo1! eli jos sinulla oli vaikkapa perjantaina ovis niin oli dpo0 ja tänään olisi sitten dpo4 :) ja keltarauhanen ainakin mulla on enemmän jomottelua, ootko ihan varma että munis ei oo irtoomassa????? meinaa se tuntuu tollaselta kivulta ainaki mulla hetken aikaa ja sit alkaa jomottelu joka loppuu noin 2h päästä, sit on päivä väliä ja alkaa keltarauhasjomottelut! ja anna tula vaan :) mie kestän ja oon kokenukki aika paljon..
 
tiuhti_ En usko, että munis ois nyt irtoomassa, koska ensinnäkin kipu on väärällä puolella el vasemmalla, ja follikkeli kasvoi oikealla puolella. Ja kipu kohdistuu kohdun kohdalle, ei munasarjan kohdalle. Gyne sanoi, että irtoaminen tapahtuu pe tai la. Tuossa aiemmin kyselin täällä sitä, että puhuukohan gyne oikeasta puolesta minustapäin katsottuna ja tultiin siihen tulokseen, että luulisi hoitohenkilökunnan puhuvan asiakkaan omalta puolelta katsottuna. Viikonlopun irtoamista puoltaa myös viime viikon keskiviikkona saatu ovisplussa. Voi helkkari, että menee mun kehon toiminta erikoiseksi ja ihmeelliseksi :kieh:
 
Heippa rakkaat kanssasisaret!

Nyt mulla on kyllä kovin sellanen kutina, että täällä tulee kohta sellanen plussa aalto, että oksat pois! Malttia tytsyt ja onnea!!! :heart: Kiva kun te jaksatte niin ahkerasti pulista täällä! Uppouduin äsken teidän juttuihin niin antaumuksella, että unohdin käydä ruokiksella. Tuijotin kelloa ja mietin että oonko mä jo syönyt vai en. Noh en ollut. :p Nyt on kuitenkin massu täys.

Täällä mennään näitä alkukierron tyyyylsiä päiviä. :| Pitkästyttää... Keskityn jännäämään teidän asioita, kun omissa ei ole mitään jännättävää.
 
Puputi, voi luoja, onneksi jollain muullaki on kutka et plussa-aalto pyyhkäsee meidän pinkan yli :p toivotaan kovasti, että ainaki puolet menis plussanneisiin :D se oliski ONNI! mäki välillä uppoudun tänne ja vieläpä työajalla :ashamed: nyt on sen verta kiire, että ehdin pikasee aina (vartin välein :D) käydä kattoo uusia kirjotuksia! :D
 
:wave: Hei vaan kaikille pitkästä aikaa!! On ollut töissä niin kiire, ettei ole kerennyt kunnolla taukoja pitämään:kieh::headwall:

Ensiksi pahoittelut:ashamed:, etten ehdi kommentoimaan kaikkiin viesteihin.. niitä on niin HIRMUSTI :D Yritän jossain välissä ehtiä käymään kommentteja läpi..

tiuhti_ täällä kovasti toivotaan ovista.. limoja bongailtu eilen ja tänään.. Tein tänään sellaisen ratkaisun, että alan seurata oviksia testein.:D Tilasin juuri Donna ovulaatiotestin! Ajattelin, että ei tarvitse tikutella ja ehkä pääsee vähän halvemmalla tuolla kestotesterillä =) Nyt kun ei vielä tärppiä ole sattunut kohdalleni, niin haluan tarkistaa, että ovuloinko lainkaan! Pääsen jonkinlaiseen tietoisuuteen tässä asiassa!

Nyt sitten jatkan töitäni.. tämäkin kirjoittelu katkesi sen sata kertaa ennen kuin sain loppun asti kirjoitettua.. näin mua viedään ku pässi narussa:LOL:

Plussa:whistle: kaikille!
 
Laretzki
Mä ajattelin että pääsen jo kaikista oireiden miettimisestä, mutta pirulainen alkoi taas alavatsaa, ihan häpyluun yläpuolelta juimistelemaan...Tiedä nyt enää sitten miksi oireiksi sen katsoisi..Periaatteessa olisi meinaa kiva sekin jos menkat alkais vkl tai ens alkuviikolla, niin ainakin tietäisi sit sen että toimii toi luomukierto ihan kivasta. Mutta ei se auta kuin jatkaa odottamista. :headwall:
 

Yhteistyössä