<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Hey
Dremming Onnea ovistestailuun! ja ihana juttu että suhdekin voi hyvin! :)

"kuumeilija" hihii, voi toivottavasti nyt tosiaan olis tärppi käyny! Mulle juuuri äsken gyne sano ettei terot vaikuta ovikseen kun sitä tuolla aiemmin pelkäsit..mut en tiedä kun eri lääkärit varmasti sanoo eri tavalla..:confused:

Noniin Gynellä käyty ja ensimmäinen tero otettu..
Eli ultrattiin ja sanoi vain että Pco tyyppinen munis ei ole ollenkaan pahannäköinen, ja että ei vaan ole tässä kuussa ovuloinut minkä jo tiesinkin..ja siksi kierto venyy.
No määräsi kuitenkin terot ja metforemit?!
Sanoi ettei avopuolella ikinä määrää clomeja koska riskit ja haittavaikutukset niin suuria.
No, terot syön ilmanmuuta mutta metuissa on se, että tabletit ovat järkyttävän isoja ja en saa niitä nieltyä. Soittavat vielä huomenna apteekista gynelle josko voisi vaihtaa vaihtoehtoiseen muotoon..
Sit kun kysyin kauan näitä oikein syön, niin sanoi että jos ei vuodessa ole auttanut niin tule uudelleen..Siis öö mitä? eikö missään vaiheessa ole teroista taukoa..
oon nyt hieman pihalla..
 
Hey tyhmä kun olen niin kerrotko mulle miten ne terot käytönnössä toimii eli mihin ne vaikuttaa? Oliko ne jotain keltarauhashormonia? Mä en tiiä noist mitään. :) Mut toivottavasti ne nyt lähtis auttamaan ja saisit pian plussan ruutuun ja kun tulis nyt ensin se tyhmä täti! : /
 
Hey
Dremming Kiitos! :heart: joo, terolutit saa vuodon alkamaan! itsekään en osaa sitä tarkemmin selittää..ihan uusi tuttavuus käytännössä mullekin! mutta nyt katsotaan mitä tapahtuu! :D
10vrk olisi nyt tarkoitus syödä jonka jälkeen vuodon pitäisi alkaa, sen jälkeen joka kierron 15-24pvä pitää ottaa yksi tabletti.
 
Laretzki
Onpas kiva kun pääsee miehen kanssa harrastamaan välillä. :) Nyt illalla käytiin lenkkeilemässä, mä rullilla ja mies juosten. Iltapalaksi tein sitten tuossa äsken smoothien maitorahkasta, banaanista, anannasmurskasta ja kiivistä. Tuntuukin nyt ihan yltiöpäisen terveelliseltä. Huomenna miehen kanssa myös spinningiä taas. Jos saisi ajatuksen pois niin ei nää päivät tuntuisi kuluvan niin hitaasti. Tosin, huomenna on jo keskiviikko ja pian viikonloppu ;)
 
Dremming Kyselit teroista. Terot on keltarauhashormonia ja niitä syödessään terot antavat kehon ymmärtää, että ovulaatio on jo tapahtunut (näin sanoi gyne viime viikolla, kun sitä kysyin). Teroja käytetään eri tarkoituksiin ja eri annostuksilla mm. kuukautisten aikaansaamiseen, kierron pidentämiseen tai lyhentämiseen (minulla lyhentämiseen). Jos halutaan säännöllistää kiertoa niin kuin mulla, niin yleensä silloin teroja napsitaan kp15-24. Jos taas kiertoa halutaan teroilla pidentää, terot syödään myöhempinä kiertopäivinä. Tosin mä oon kyllä tehny oma-aloitteisesti ohjeista poiketen niin, että oon alottanu terot nyt kahdessa terokierrossa myöhemmin, koska en ehdi ovuloida ennen tuota kp15. Jos raskautuu, terot ovat tukemassa alkuraskautta. Niin ja terolutit tavallaan "herättelevät" kehoa toimimaan oikein, mutta terolutit eivät ole apu ovuloimiseen, mikäli sillä puolella on ongelmia (ovuloimattomuus).

Hey Hienoa, että sait terot ja ne toiset tabut avuksi! Mä oon kuullut, että teroja ei saisi syödä montaa kuukautta putkeen, vaan tulisi pitää taukoa. Viime viikolla gyne kirjoitti minulle vielä puoleksi vuodeksi eteenpäin teroja ja kysyin sitten gyneltä tuosta putkeen syömisestä. Gyne sanoi, että teroja voi syödä ihan huoletta putkeen ja että teroja käytetään myös esim. vaihdevuosiongelmiin, jolloin niitä syödään useampi vuosi putkeen. Ei kuulemma ole riskejä putkeen syömisestä. Noista terojen syömisestä sen verran, että jos et ehdi ovuloida ennen kp15, niin kannattaa ottaa tähän terot määränneeseen gyneen yhteyttä ja kysyä, voisitko aloittaa terot myöhempinä kiertopäivinä! Gyne sanoi mullekin, ettei terot vaikuta ovikseen, mutta mä suhtaudun siihen kyllä hyvinkin epäluuloisesti, koska niin moni teroja käyttävä on varoitellut juuri tuosta! Ja mun kaverille kävi just noin, söi ensin 3kk satsin teroja kp15-24, piti muutaman kk tauon ja aloitti uudestaan terot samalla ohjeella kp15-24, eikä tullut raskaaksi! Yhdessä kierrosa hän päätti tehdä oman päätöksen ja aloittaa terot kp19, jolloin tärppi sitten kävikin. Minä kerroin omalle gynelle viime viikolla, että viime kierrosa aloitin terot oma-aloitteisesti myöhemmin ja samoin tässä kierrossa, ja gyne oli mun kanssa samaa mieltä siitä, että JOS OVULOI MYÖHEMMIN, KANNATTAA TEROT ALOITTAA MYÖHEMPINÄ KIERTOPÄIVINÄ. Gyne ohjeisti seuraavissa kierroissa aloittamaan terot 1-2pv myöhemmin, mitä tässä kierrossa, koska ovuloin niin myöhäisessä kiertopäivissä kuten kp22-23. Gyne sanoi vielä, että ei ole mitään haittaa, jos teroja siirtää oma-aloitteisestikin (ilman lääkärin / gynen lupaa!) muutaman päivän eteenpäin ja jos terot aloittaa liian aikaisessa vaiheessa eli ovis olisi myöhemmin ja oot ehtinyt napsia teroja jo useamman päivän, niin silloin teroista ei olisi enää tukemaan mahdollista alkuraskautta. Mutta ihan vinkkinä tosiaan, että mä en ainakaan laittaisi yhtään terotablettia suuhuni, jos tietäisin, etten ovuloi ENNEN kp15! Saitko terot siis pitkiin kiertoihin, muistanko oikein? Ja noista isoista tableteista, mäkään en pysty nielemään kovin isoja tabletteja!! YÖKS :x Ja jotkut nielee minkäkokoisia tabletteja vaan, ilman nestettä :rolleyes:
 
Hey
"kuumeilija" No sitä minäkin gyneltä kysyin että eikö terot aloiteta vasta oviksen jälkeen, että mitä jos en ehdi ovuloida ennen kp15. tähän gyne vaan sanoi ettei terot ole esteenä yms, johon en kyllä ihan luota. Aion vielä soittaa "omalle" gynelleni jossain vaiheessa kunhan hän on paikalla ja kysellä vähän mitä teen esim. sen metforemin kanssa, olen kuitenkin kaksi kertaa ovuloinut pillereiden lopettamisen jälkeen ja sitten ollut näitä pitkiä kiertoja kaksi..Ja juu, pitkiin kiertoihin siis terot pyysin. Mutta täytyy nyt tarkkailla ehtiikö ovis tapahtua kunhan sinne asti päästään!
 
Ohhoh, onpas taas tullu paljon tekstiä tänään :O En nyt väsyneenä jaksanu syventyä tarkemmin, jotenkin päällisin puolin selailin läpi teidän tekstit.

Nimiasiaan Meillä on puhuttu jonkunverran nimistä, mutta kaikki mitä mä ehdotan ei taas käy miehelle. Ei silleen tosissaan kyllä ole edes puhuttu, se on sen ajan murhe :) Silti jotain erilaista pitää olla ja mielelllään joku suvussakin ollut nimi.

dremmingille onnea oviksen testailuun!

Hey Hyvä juttu että sait gyneltä kunnon apua ongelmiin, toivottavasti teroista nyt on apua =)

Tänne ei kuulu sen kummempia, joten ei siitä sen enempää :) Ihanaa kun on toi aurinko porottanu nyt muutaman päivän, olokin tuntuu jotenkin pirteemmältä. Nyt täytyykin jo lähteä nukkumaan, josko sais ton miehenkin houkuteltua vällyjen väliin.. :whistle: Se o moro! :wave:
 
Hey Mun gyne tosiaan sanoi, ettei ole mitään haittaa, jos menee oma-aloitteisestikin myöhäistämään terojen aloitusta. Mä en luota pätkääkään gyneen siinä mielessä, etteikö terot muka estäisi ovista jotenkin. Ihmisillä tästä niin huonoja kokemuksia ja moni raskautunut (niin kuin minun kaverikin viime jolukuussa) heti, kun teki tämän oma-aloitteisen siirtämisen. Terolutithan viestivät keholle, että ovis on ollut jo! Ja jos aloittaa terot esim. kp15 ja ovis vasta kp22-23 (niin kuin mulla ovis oli noina kiertopäivinä), niin minunkin tapauksessa viimeinen teropäivä olisi jo kp24 eli päivän oviksen jälkeen, joten ensinnäkään teroista ei olisi enää tukemaan alkuraskautta ja toisekseen vuotokin saattaa alkaa, jolloin alkanut raskaus menee väkisinkin kesken - näin gynekin sen selitti. Jos haluan tukea alkuraskauteen ja ovuloin noin myöhään, gyne sanoi, että voisin aloittaa terot 1-2pv vieläkin myöhemmin mitä tässä kierrossa eli terojen aloitus seuraavan kerran vasta kp21 tai kp22.
 
Oikein kaunista keskiviikkoaamua ihanaiset :heart:

Ella83, kun mä laitoin sut sinne plussanneisiin, kattelin pitkään sitä riviä, et mitä ihmettä sieltä puuttuu :D ja sepäs se, päivä itsessään koska plussasit :D hyvä minä, päivitetty on!!!! onnea vielä murunen :heart: nyt eikun kasvattelemaan kunnon vauvamasua, ja tulehan kertomaan meille kuinka kaikki sujuu! meinaatko varhaisultraan mennä? :rolleyes:

syysmyrsky, limoista.. kaikilla ei tosiaan tuu limaa olleskaan :) ja joillaki saattaa ovislimailu alkaa jo viikkoa ennen ovista :) se on vaan niin yksilöllistä! mie ainaki uskon, että sulla on ovis tuloillaan kovaa vauhtia sieltä! meinaan ensin saattaa tulla ihan haalea viiva tikkuun ja yhtäkkiä plussa =) tsemppiä!!!!

"kuumeilija", olisko miteskää mahdollista että gyne ois erehtynyt ja sulla ois ollu ovis jo to-pe yönä tai pe aamuna??? =) silloin toi kipu vois ihan hyvin olla kiinnittymistä..

Dremming ihana kuulla, että kaikki sujuu taas hyvin! :heart: ja voiku itekki ois ollu sen verta fiksu et ois jättäny ehkäisyn ja seurannu oman kropan toimintaa ennen yritystä, olisin varmasti viisaampi :ashamed:

Pikkumyy87, ittellä alkaa kesäloma kohta puoleen, onneksi :D sitä ennen olin talvilomalla joskus joulukuun alussa, ja tietty oon parikertaa ollu saikulla, mutta voi luoja mä ootan kesälomaa, ja jos lotossa voittaisin, varmasti keksisin tekemistä kotona pelkästään :D tsemppiä ekaan työpäivään lomailun jälkeen :wave:

PikkuHötö, toivotaan nyt, että tää kierto menis ihan nappiin teidän osalta ;) tsemppiä :heart:

Hey toivitaan, että kierto alkaisi nyt tasoittumaan ja se tuottaisi toivottua tulosta :) noihin teroihin ja ovikseen en osaa mitään sanoa, mutta sen tiiän, että ristiriitaista se on ovuloiko ollenkaan jos aloittaa kuurin liian aikaisin! mutta toivotaan kovasti, että sie nyt saisit sen plussan :heart: +++:whistle:

Nimiasiaa :) täälläpä tuli paljon kauniita nimiä esille, Hilla, Retriikka, Verna.. mullakin on muutama nimi valmiina, joita en halua paljastaa! tyttö saa varmaankin minun toisen nimeni omaksi toiseksi nimekseen, koska se on kulkenut suvussa jo kauan! pojalle taaseen on minusta vaikeampi keksiä nimiä, mutta minusta Rasmus on ihana nimi, sitä vaan käytetään nykypäivänä tosi paljon, niin luulenpa, että haluan lapsilleni sellaisia nimiä joita ei tuu joka nurkalla vastaan :) ja jokin aika sitten kuulin aivan ihanan vanhanaikaisen tytön nimen, jota en ollut aikaisemmin kuullut! ;) ihastuin aivan täysillä siihen :heart: on se nimen miettiminen vaan sellainen vauvakuumetta nostattava ajatus, jotenkaan en uskalla kovasti niitä vielä miettiä, koska pelkään, että se tuo minulle huonoa onnea (lisää) :ashamed: ja minäkää en tykkää siitä, et nimet sisarusten kesken rimmaa! onneksi vain minulla ja pikkuveljellä alkaa samalla kirjaimella, mutta muuten eivät rimmaa mitenkään :D ja meitä on yhteensä 5!

ON en tiiä pitäiskö hakea tänään ovistikkuja vai antaisko mennä taas vaan tuuripelillä, ku mä oon huomannu et stressaan jotenki koko vauvahommaa jos tikuttelen ovista ku sit pitää ne talletukset tehdä just sinä päivänä ja jos talletukset onki tehty just edellisenä iltana niin musta tuntuu et peli on jo menetetty, kun meillä miehen siimahännät ei oo priimalaatua niin se on ihan yksi hailee talletella joka päivä.. noh :) kattoo nyt! luulen, etten hae olleskaan tikkuja, mut mielei ehtii muuttua vielä! ja voi luoja miten mehevä riita meillä on taas menossa, KOIRASTA tietty : / miksi just aina ovisaikaan meille tulee riitaa?? ja mä en edes sitä aloittanut vaan mies alkoi keuhkoamaan mulle!!!! :kieh:
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 11.5.2011




Hey.....................22............kp 80/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 71/32-34.................yk 4
Mikella................19.............kp 55/30-32..................yk 4





Ninni^^.............24...............kp 37/34........................yk 2
Namppis88...........22..............kp 34/28-54...................yk 5




"kuumeilija"..........26..............kp 27/34-60.................yk 19
Jomi....................24..............kp 25/30-32.................yk 9
Laretzki...............20...............kp 23/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 23/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 23/32-37.................yk 5
Memelisa................................kp 21/?.......................yk 6+1





Gabrielle..............29................kp 17/30.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 16/?......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27................kp 13/25.......................yk 6





Puputi................25................kp 7/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 7/25.......................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 4/38........................yk 2
lemonade...............................kp 3/30-50...................yk 10




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT




HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
 
Laretzki
Tekipäs tänä aamuna tänne raahautuminen tiukkaa. Oliisi väsyttänyt vielä vaikka kuinka, mutta pakko pitää jotain rytmiä yllä koska mies joutuu kuitenkin menemään aikaisemmin töiden takia nukkumaan. Olo on kuin krapulaisella, vaikken alkoholiin ole vapun jälkeen koskenut. Yököttää, eikä meinaa saada silmiä lainkaan auki ja ihan tärkeä jano...huh huh |O
 
silloin kun mä oon ainoan hailuraviivan saanu testiin (ja veritestissä hcg oli vissin 4, ku oli kemiallinen tai joku muu ihmeellisyys) niin mullakin oli hirmuinen janon tunne koko ajan ja sen seuraksena join vettä ihan pirusti ja ravasin pissalla :D hyvältä kuulostaa!!!!
 
tiuhti_ Kyllä on mahdollista, että munis olisi irronnut jo perjantai-aamuna, koska munis on valmis irtoamaan jo 20mm ja mulla kuitenkin oli jo torstaina se 18,1mm. Hyvin mahdollista. Se eilinen kipu oli tosi kova ja minulle täysin uusi ja tuntematon tunne. Mutta tissit ja nännit ei oo yhtään arastuneet... nyt ei voi mitään muuta kuin vaan toivoa parasta! Ovistikuttelusta mulle tulee kans stressiä just sen takia, että talletukset on tehtävä just sillon ja sillon ja jos just edellisenä päivänä on pupuiltu, niin mulle tulee kans kauhee paniikki, että peli on jo menetetty. Siks mä jätin hetkeksi tikuttelun kokonaan sikseen. Mutta mieli tosin muuttui ja oikeeseen aikaan testailinkin :D Ja jos sinusta yhtään tuntuu siltä, että stressi helpottaa ilman tikuttelua, suosittelen pysymään erossa tikuttelusta ja pupuilemaan suurin piirtein oviksen aikoihin. Silloin ei ainakaan tiedä varmaksi, milloin itse h-hetki on ja seksikin voi tällöin olla paljon rennompaa ja sehän edesauttaa raskautumista! Kyllä sinä sen plussan saat ja varmasti täällä jokainen :heart:
 
tiuhti mitäs se ukko siitä koirasta nyt? : / Mulla ei oo vielä huolta tikuttelun suhteen, mutta uskon, että itsekin (olen täydellisyyteen pyrkivä) yrittäisin kaikkeni saadakseni talletukset osumaan oikeaan aikaan ja se vie kyllä sitten maun koko hommasta ja lisää varmasti stressiä. Eli ehkä parempi, ettei tikuttelis ollenkaan. :) Tiedätkö muuten sä mihin mirwu katosi?

Lare Kuulostaa kyllä tosi lupaavalta! ;) Ajatella, jos teillä tärppäiski jo ekasta kierrosta! :heart: Vaikka mulla ittellä on kyllä krapulainen olo joka aamu, mut se luultavasti johtuukin siitä kun tässä kämpässä taitaa olla hometta. : /
 
tiuhti_ Romaani odottaa postilootassa!

Siis mitä helvataa nyt tapahtuu :confused: Tänään tullut hieman limaa, ei paljoa kuitenkaan. Yhdellä vessakäynnillä paperissa oli ihan vähän venyvää limaa (siis tod. vähän!). Olin viemässä pyykkejä ulkonarulle ja alavatsaan tuli hetkellinen outo tunne, semmonen ns. "kipupiikki" tai vastaava. Olen kuullut, että alkuraskaudessa limaa voi tulla runsaastikin, mutta kuuluuko tällainen venyvä lima kuvioihin? En tajua enää mistään mitään.
 
Laretzki
kuumeilija mulla tuli kanssa olisko ollut torstaina vai perjantaina eli oletetusti dpo 2-3 tasan kerran sellaista täysin kirkasta, erittäin venyvää limaa..Sitten sen jälkeen sitä ei ole tullutkaan.

Nukuin varmaan yli tunnin päikkärit, ei tunnu missään ja nousin ylös, niin oli hetken aikaan sellanen, "apua ryntäänkö vessaan, nyt tulee ylös". Et voihan tietty olla että kipeeksikin olen tulossa.
 
Voihan jummijammi. Nyt on pakko hehkuttaa ekaks ja sit luen noita teidän kirjotuksia....

Täällä ollaan niin täpinöissään ettei toista. Oon tässä pari päivää ihmetelly ku on ollu hieman kostehko olotila tuolla alapäässä, et voiskohan kyseessä olla ovulaatio? Eilen tein digitestin joka näytti ettei oo, mut nyt ruudussa komeilee yllätykseksi oikein kaunis hymynaama!!!! Te ette varmaan voi aavistaa et miten näitten paskojen uutisten jälkeen tuntuu aivan järkyttävän hyvältä uutiselta se et meikäläisen kroppa toimii myös ilman lääkkeitä!!! Mä tärisen täällä oikeesti tosi innoissani tuosta plussasta, vaikka se nyt vissiin kertoo vaan oviksesta, en ainakaan usko et se raskautta näyttäs? Mitähän lie ollu ne ovulaatio tuntemukset sillo kp9??? Mut oon oikeesti NIIN HAPPY et tää kroppa toimii!
 
Hey
Inieh kiitos tsempeistä! kyllä tää varmasti tästä lähtee taas rullaamaan!=)

"kuumeilija" joo, tuota samaa itsekin pähkäilin vaikka gyne sanoikin ihan muuta..mutta nyt sain ovulaatiota avittamaan ne metut joten jospa ovis tulisi "ajallaan", vaikkakin olen kyllä ovuloinut jo pari kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen eli se ei varsinaisesti ole ongelma. Aion vielä soittaa gynelle ja kysyä voinko tosiaan siirtää terojen aloitusta jos ovulaatiota ei tapahdu ennen kp 15, tunnistan kyllä ovulaation ihan kivuista joten siinä mielessä helppo tietää koska terot voisi aloittaa..
Noniiin!!! Nyt on kyllä sellaset oireet että!!! Koskas voisit jo testailla?

Kiitos tiuhti_ murunen!:heart:
HEH, ehkä miehelläsi on henkinen ovis sinun seuraksesi ja meuhkaa juuri sopivaan aikaan!;)
Toivottavasti saatte nyt sopua aikaan ja siimahännät matkaan.
Mäkin haluiaisin toisaalta tikutella ovista mutta kyllä tämän kierron alku oli ihan järjetöntä stressaamista ja pohtimista, mulla kun tosiaan positiivista pregchekin testit näytti vaikka en todistetusti ole ovuloinut. Eli järki siinä menee vaikka toisaalta olis niin kiva tietää mitä ne näyttää!
Joten ymmärrän miksi olet vähän kiikun kaakun sen asian kanssa!
Mutta ei se ovis tikuttamalla tule eli jos vaan tekee talletuksia tasasin väliajoin niin kyllä se tärppää jos on tärpätäkseen! Nyt isot plussatuulet taas laitan sulle murunen tulemaan!++++:whistle::heart:

Lare Nyt on kyllä niin hyvän kuulosia oireita että! Koska siis meinasit testata? Vklp?

Memelisa Ihana juttu että kroppa toimii! Kyllä mulle myös se on jo melkein puoli voittoa! siitähän se kaikki on kiinni! Itse myös varmaan hypin kattoon jos saan jo ovistestiin hymynaaman ikuistetuksi, digiovistestiin nimittäin kyllä luotan täysin! Nyt sitten talletuksia tekemään!!!!:heart:

ON jes, sain vaihdettua isot metu kapselit jauheeseen eli sekin puoli nyt hoidossa! Jospa se tästä..toinen tero päivä siis menossa ja jännityksellä odotan uuteen kiertoon pääsyä!!! :p
 
Hey Eka testauspäivä olisi ensi viikon tiistaina. Tulis nyt ne tissitkin aroiksi, niin ois vielä enemmän ihmeteltävää! Hieno juttu, että sait vaihdettua tabletit jauheeksi. Mä muuten huomasin, että gyne kirjoitti mulle väärän annostuksen teroihin. Pitää ottaa soittoaikaa sille ja pyytää uusi resepti. Tähän asti siis mennyt kaksi tablettia päivässä ja nyt resepti on kirjoitettu yhdelle tabletille päivä. Ärsyttävää, kun en tajunnut käynnillä sanoa nykyistä annostusta!
 
Laretzki
Hey Aattelin, että jos sunnuntaina, periaattessa pitäisi näyttää jo, vaikka kierto oliskin sen 30 päivää...

Pistin muuten merkille, että hitto kun on kalliita raskaustestit apteekissa...Mikä ihme niissä oikein maksaa. Meinasin, että olisin ostanut jo valmiiksi, mutten raaskinutkaan vielä. Voi olla että tilailen netin kautta kun vaikuttivat ainakin olevan halvempia...
 
Laretzki Citymarketista saa testejä halvalla! Mä oon käyttäny Pregchek-merkkisiä ovis- ja raskaustestejä. R-testissä tuota merkkiä löytyy liuskoina (2kpl/pkt maksaa 4e) ja r-testipuikkoa (1kpl/pkt maksaa 4e). Ja huomasinpa muuten semmosen jutun, että kyseinen puikko on TÄYSIN SAMA KUIN APTEEKISTA SAATAVA, NIMELTÄÄN APTEEKIN RASKAUSTESTI! Ovisliuskapektissa puolestaan on 10kpl/pkt ja maksaa 10e.
 

Yhteistyössä