<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Laretzki
kuumeilija Kiva kun vinkkasit. Oon meinaa sitä mieltä, että kuus-10 euroa yhestä mokomasta tikusta on aivan älytön hinta. Täytyy siis käydä Cittarissa katsomassa, en tosin oo koskaan nähnyt siellä raskaustesteja tai siis ei ole kävellessä silmiin osunut. Suhteellisen samoilla oirella mennään mistä oon kirjotellut. Nytkin väsyttää ihan hirveästi, olisin ihan valmis nukkumaan. Ja jano on edelleen koko ajan, vaikka tänään on varmasti tullut juotua yli tarpeenkin. Nännit ei oo enää niin arat kuin ne arimmillaan oli, mutta edelleen normaalia aremmat ja se jatkuva nöpötys. :D

Lare Sulla on kyllä nyt tosi lupaavia oireita! Mä oon ihan varma, et plussa pärähtää ruutuun viikonloppuna! :) Tuut sitte heti kertomaan!

kuumeilija Mulla oli viimekierto sellainen, että pari päivää ovulaation jälkeen tuli kirkasta, erittäin pitkää ja venyvää limaa. Sitä tuli siis ovisplussan ja jomottelujen jälkeen eli oli varmaan ovislimoja. Melkein viikko oviksesta tuli taas samanlainen lima eli n.viikko ennen tädin vierailua. En käsitä todellakaan itse mitä se toinen limailu oli... :confused:

Hey
Laretzki Oon kans ihan varma et plussa sieltä pärähtää!!!:heart:
ja noista testeistä niin tosiaan ne cittarissa/s-marketissa ja prismoissa myytävät testit (pregchekit) ovat kyllä todella halpoja suhteessa apteekin testeihin...eli niitä kyllä myös minä suosisin, ja tietysti myös netistä saa halvemmalla ja toimituskin sujuvaa ja nopeaa. Itse ajattelin että testailen halvimmilla ja varmistelen sitten digillä kunhan joskus sinne asti pääsen!

"kuumeilija" Kyllähän ne tissit/nännit ehtii aroiksi vielä tulla! kerrot kyllä heti KUN tulee lisää oireita! Oon niin varma että plussa tulee! Alle viikko testaukseen! JEI!
Ai sulla menee kaksi tablettia teroja, onko sulla aina mennyt vai onko aluksi aloitettu yhdellä ja se ei riittänyt?

Dremming Valkovuotoa ja limaa tulee koko kierron ajan enemmän tai vähemmän, koska sen tehtävänä on puhdistaa limakalvoja. Voisko sinulla olla juurikin tuota normaalia limailua? Ja olen muuten kuullut, että alkuraskaudessa limaa saattaa tulla ihan kunnolla, joillakin koko raskauden ajan. Mullahan ainoa kuiva kausi on heti menkkojen jälkeen ja sitten alkaa tulla limaa päivän pari, sitten on päivän parin tauko ja taas limaa. Sitten alkaa viikko ennen menkkoja limailukausi uudestaan ja sitä limaa todella tulee. On nää ihmeellisiä asioita, mäkään en enää ymmärrä mistään mitään.

Laretzki Mä oon samaa mieltä, että 6-10e r-testistä on ihan liikaa. Tuo kuusi euroa nyt vielä menee, mutta kymppi alkaa jo tuntua älyttömältä. Cittarissa ne testit on samassa missä kondomit, ja täällä meilläpäin ennen niitä on meikkiosasto ja jälkeen siteet / pikkuhousunsuojat (testihylly jää noiden väliin). Itse en ole koskaan netistä tilannut mitään testejä, mutta olen kuullut siellä olevan halvempia ja joissakin ei ole edes postimaksuja.

kuumeilija joo, mulla kyllä tulee valkkaria ihan tavallisesti koko kierron ajan, mutta tuommosia kristallin kirkkaita, venyviä (roikkui paperista 20cm alas) limoja ei oo tullu kun tuollon... Hmm. En tiiä. Mut se mulle oli iloinen yllätys, että sain oviksen kiinni heti ensimmäisessä luomukierrossa. :) Anteeksi nyt tämä oman paskan haisu, mutta mä oikeasti kyllä tykkään mun kropasta, tai oon siitä ylpeä! :) Sitte ei tiedä mitä tapahtuu ja miks mieli muuttuu kun pitää alottaa yrittäminen. : / Ja mulla nyt on muutenki ollu viimeaikoina sellanen olo, että rakastan kaikkia, kaikkea ja kaikki on ihanaa! :D

Hey Keskenmenon jälkeen sain terot käyttöön ja heti annostuksella kaksi tablettia päivässä. Mun mielestä ovat toimineet hyvin ja siks en halua vähentää määrää, ettei tuu sitten mitään yllätyksiä (mm. välivuotoja yms.) ja sitten ollaan taas ihmeissään. Haluan ehdottomasti jatkaa tuolla vanhalla systeemillä. Jos ei nyt tärppää, niin sitten varaan soittoajan. Kiitos tsemppauksesta, meinaan ilman sitä tulisin hulluksi! Sitä kutinaa on ollut tänään niin kuin muinakin päivinä.

Dremming Ei tartte anteeksi pyydellä alkuunkaan! Mun mielestä on vaan ihana asia, että olet ylpeä itsestäsi ja nautit täysin rinnoin itsestäsi ja kropastasi :D Näinhän sen pitäisikin mennä, että on sujut itsensä ja kroppansa kanssa. Ja sen saa sanoa myös ääneen, PITÄÄKIN sanoa ääneen!

Laretzki
dremming Mun mielestä naisten pitäiskin olla kropistaan ylpeitä. Kyllä mäkin tykkään lähes koko ajan (poikkeuksena on sovituskopit ja ne peilit) vaikka on jenkkakahvoja, ja selkäläskejä yms...Siitä huolimatta käytän kyllä tyköistuvia vaatteita, jos jota kuta ällöttää niin ei tarvitse katsoa. Mieluummin näytän muotojani vaikka ne vähän tursuisikin, kuin kuljen telttavaatteissa jolloin näyttäisin vielä isommalta.

Mä taas alan epäilemään sitä plussaa mitä enemmän "oireita" bongaan, oon varmaan kehittänyt itteleni kohta jonkun valeraskauden :D Kohta kantelen kissoja pitkin kämppää ja koetan puklautta niitä :LOL:

Tänään on ollut vähän hiljaisempaa tällä palstalla. Varmaan aurinko houkuttelee porukkaa pihalle :D Mäkin huomasin tänään, että mähän hieman punoitan kasvoista, rinnuksista, olkapäistä jne. Mä lähden käväsemään saunassa ja tuun sitten hetkeksi takaisin tänne!

Hey Varmasti tuun kertomaan HETI, jos ja kun uusia oireita ilmenee. Vois melkein tehdä jo päiväkamman, kun ei ois enää kauaa testaukseen :D

kuumeilija ja Lare en mä aina kropan ulkomuodosta tykkää oon aika "harteikas" naiseks ja pitkä, mutta pidän tällä hetkellä siitä, että tää mun hormoonitoiminta on näin loistavan kellon tarkkaa ja selvää lukuunottamatta noita limoja, mutta mitä niistä kun se oviksen pirulainen jäi kiinni. ;)

Lare niin... kuvittelulla mäkin oon saanu aikaan kolme raskautta jo. :D Mutta tosiaan. Parhaiten ehkä huomaat oireet jos touhuat jotain intensiivisesti ja silti sulla on koko ajan oireita eli ne ei tavallaan häviä vaikka oot keskittyny johonki muuhun. Mulla se ainaki on erottanu aina ne kuvitellut oireet oikeista. Jos oon touhunnu kovasti jotain niin ei oo ollukkaa oireita. :D

Hey
LarejaDremming Juuri niin, hieno juttu että olette sinut itsenne kanssa ja kannatte kroppaanne ylpeänä! Niin pitääkin! Joten ei sitä tarvitse hävetä, että sen sanoo ääneen! Hyvä naiset!!!

"kuumeilija" Juu hiljasta on ollut, tosin riittää tätä pulinaa muutamankin ihmisen voimin! :D
Ja aamukampa kehiin! Kyllä tässä perskarvat tutisee jo teidän jännäilyjä seuratessa, jos vielä olisin itsekin piinapäivillä nyt niin varmaan pyörtyisin jännityksestä! :D

Lare kyllä se on nyt pakko olla plussa, saa kissat jatkaa elämäänsä rauhassa eikä kulkea olalla puklautettavana ja vaipat jalassa!:D

Hey
"kuumeilija" se ei oo ollenkaan huono juttu! ainakin on vilskettä ja vipinää! ois kyllä ihana päästä plussapuolelle samoihin aikoihin niin olis sielläkin sitte takuuvarmaa juttuseuraa!:heart: mutta mee sä nyt plussanneisiin ens viikolla, mä yritän tulla sitte hetimiten perästä! ja toki kaikki muutkin täältä!!

Tiuhti et sä voi olla tosissas? Voiko tuo muka olla siitä? Pitäsköhän pitää jännitystä yllä ja kattoo antaako vielä hymynaaman huomenna ja sit tehä viikonloppuna r-testi :D

Mä kyllä oon aika varma et se näyttäs vaan ovista, mut kyllä hieman ihmetyttää et ku tuo hymyilee mulle toista päivää, et mitämitä nyt tapahtuu :D

Laretzki
Tänä aamuna oli hieman helpompi nousta, mutta kuvottava tunne on päällä. Tosin viili tuntuu menevän aavistuksen verran railakkaammin alas kuin eilinen jogurtti, vaikken vieläkään ole varma onko mulla nälkä vai ei. Ainakin syöminen tuntuu helpottavan, koska heti kun pysähtyy niin ettei suussa ole mitään niin yökötys kohoaa...

Dremming Kyllä mä mielestäni olen ollut tietoinen näistä tuntemuksista myös silloin kun oon tekemässä jotain. Täytyy ehkä vielä kokeilla tekemällä jotain oikein syventymistä vaativaa...

Tiuhti ja Memelisa Muistaakseni te halusitte kuulla mitä lääkäri sanoo. Elikkä Terolutit tulee mukaan ensi kierrossa. Epäili vähän limakalvon paksuutta (myöskin kkm syyksi),taas papa koetta otettaessa hanat aukesi ja sanoi et että kalvoille on saatava paksuutta jos mielii raskaaksi ja vielä onnistuneesti loppuun asti. Että sellaista...

Yhteistyössä