<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

syysmyrsky, mulla siis varmaan sama homma edessä kuin sulla, koska eihän mulla tuu sitä verta paljon mitään, eli tuskin tuun ilman teroja raskaaksi, koska ei se limis voi olla kovinkaan paksu.. mutta arvaa mitä murunen :heart: nyt se homma on selvitetty ja aivan varmasti antaa uutta puhtia touhuunkin, koska nyt tiedetään syy sille, miksi on ollut niin kamalasti epäonnea matkalla! :) mutta miksi terot tulee vasta ens kierrossa? onko sulla siis ovis menny jo ohi???
 
Memelisa ja juu, se mun piti sano, et se clearblue antaa 2 päivänä yleensä sen hymynaaman eli näyttää 2 hedelmällisintä päivää, mutta sulla jo KP aika pitkällä niin jotenki ihmetyttää ;) ja juu, jos sä huomenna saat vielä hymynaaman niin sit on kyllä jotain muuta :D tuuhan heti kertomaan!!!!! :heart: tsemppiä!
 
ei käsittääkseni..mut käski alottaa kp10 seuraavassa kierrossa?? en mä tiedä voisko ne alottaa vielä nytki! Itellä on jotenki vähä pöllähtänyt olo. Se lupas mulle 98% et tästä tärppäis ja mulla on vähän epäuskonen olo, kui se muka voi tollee lupailla :confused:
 
Hey
tiuhti_ Täällä varmaan kohta pyyhkäisee semmonen plussa-aalto että se vie meidät KAIKKI mukanaan eikö vaan!!!:heart:

Lare Sä plussaat niin varmasti!

Memelisa Tuu heti kertomaan mitä testi huomenna näyttää!! Voi vitsi, toivottavasti se onkin raskaus eikä ovis!!!++++puuhpuuh:whistle:

syysmyrsky Ensi kierrossa tärppää eikös vaan!! isot plussatuulet laitan tulemaan!:whistle:+++ uskon että terot todella auttaa kun kerran selvästi on tiedossa että limakalvo on ohut. Mullekin gyne sanoi että tervetuloa sitten alkuraskauden ultraan ja läväytti tero ja metu reseptit käteen että kyllä ne ainakin kovasti yrittää toivoa luoda joskaan eivät kyllä ihan sata varmasti voi raskautta luvata tietenkään.
 
syysmyrsky, eli siis peikut taivaisiin, ettei niitä teroja tarviis olleskaan ;) mut kyllä musta vähä oudolta tuntuu, että jo KP10 aloitat terolutit, ovuloitko muka ennen sitä? paljon sun kierto olikaan? ku eikö terot aloiteta oviksen jälkeen, normisti joskus KP15 ja syödään sinne KP24 saakka ja sit alkais menkat????

musta taas on mahtavaa jos lekuri yrittää luoda sitä uskoa ihmisiin, että nyt tärppää, koska jos toivo on ns. jo menetetty niin pakkohan sitä on jollain nostattaa! :) mutta onhan se tietty ikävääkin jos sitten ei tärppää, mutta niin ei saa ajatella :) pitöö ajatella asiaa positiivisesti, meinaan onhan sitä lumelääkkeilläkin tehty ihmeitä ;)

siis täällä on monella nyt niin hyvät oireet ja muut että pakko tänne on ainaki pari plussaa paukahtaa kohta puoliin =) me pistetää nyt Heyn kanssa tulee sellaset puhurit että :D *puuhpuuhpuuh* +++++++++++++++++++:whistle: ja Hey, jos sä edes pääsisit sinne nyt samalla kertaa niin mie oisin ilonen :)
 
[QUOTE="kuumeilija";23718305]Carne Eikö ookin ihanaa hipelöidä pieniä vauvan vaatteita!!!! :heart: Kaupassa käydessäni saatan mennä vauvanvaateosaston läpi ja hipistellä niitä... Sieltä löytyy kaikkee kivaa ja esim. Hello Kittyn vaaleanpunaiset töppöset oli niin mun mieleen, että oispa ollu ihana ottaa ne mukaan! Ollaan myö naiset SAIRAITA, kun kuumeillaan näin kovasti :D Mullakin matkakuume, vauvakuume, sisustuskuume ja mitä vielä.[/QUOTE]


Anteeksi etten oo aikaisemmin vastannut. Kahlasin kaikki viestit tässä taas läpi ja olihan niitä jokunen sivu.. =)
Purin taas töissä ihania lasten mekkoja..vaaleanpunaisia.. mietin että tämmöseen voisin oman tyttönikin pukea :whistle: ja sitten semmosia pieniä myssyjä ja hanskoja..aiaij. =)

Paljon plussatuulia kaikille!!! :heart::heart: Jännitän täällä teidän puolesta, kun ei täällä meillä mitään tapahdu :( Uutta tätiä odotellessa vaan.. Viime viikolla loppu edelliset ja tän viikon alussa tuli joku ihme limäylläri. Tiiä sitten mikä oli.. :D
 
tiuhti_ ja syysmyrsky Taidanpa siis minäkin kuulua teidän kanssa samaan "ryhmään". Vuotopäivät ovat edelleen olleet todella niukat ja muutenkin vuoto kestää enää vain pari päivää. Katsotaan nyt jos tilanne ei ala muuttua niin minunkin täytyy kipaista gynelle. Toivotaan kuitenkin että kaikki vielä muuttuisi.

).( täällä ei juuri mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Onneksi ilmat ovat olleet niin ihanat, että illat on menny ulkoillessa ja pihaa laittaessa. Odotan kovasti, että kirje saapuisi ja toisi tullessaan sen Donnan. Pääsen sitten harjoittelemaan ja testailemaan. Toivottavasti testailu onnistuu ja miksi ei onnistuisi, kun lukee ohjeet kunnolla läpi! Siitä tulikin mieleeni, että onko kukaan kokeillut tuota Donnaa?

++++++++:whistle: kaikille !! Nyt sitten urakalla plussailemaan :D
 
Voi yöks, äsken yökkäsin jollekin hajulle... voi herrajestas, että menee ihmeelliseksi tämä touhu!

Memelisa En tiedä, onko perää, mutta ainakin olen kuullut, että tosi monella ovistesti on näyttänyt raskauden! Sulla vois ollakin näin (ja saiskin olla kaiken tämän jälkeen :D), koska digillä olet saanut kahtena peräkkäisenä päivänä hymynaaman! Ovistesti näyttää vaan sen lh-huipun ja mun mielestä digi ei kahtena päivänä putkeen hymyile, vaan ainoastaan lh-piikin kohdalla eli yhtenä hetkenä. Nyt puuuuuuuuhhhhhhh :whistle:
 
Voi apua! Mulla tutisee täällä koko perse ku oon niin innoissani teidän puolesta!! :D Mullakin on sellainen fiilis, että nyt tulee plussia ja paljon! Jeij! Ihanaa tytöt! :)

ON Nyt alkaa tytöt tapahtua! Irtisanon tämän homeasunnon ja muutetaan johonki vuokralle väliaikaisesti tai sitte miehen siskon yläkertaan ja SITTEN, sitten ois aika alkaa puhumaan pankinjohtajalle ja suunnitelemaan tilakauppoja! Oman kodin ostoa! :) Sinne ois vaavin hyvä tulla ja naapurissa olis heti miehen siskon tyttö leikkikaveriksi! :) "Olen onnellinen, mitä sä luulit" Anna Järvinen - Nuori Ja Kaunis ft. Olavi Uusivirta
 
Ansku83 Aijjaa :ashamed: Mä oon vaan lukenut itse paketin selostuksen ja siellä paketin takana on esimerkki 27.kierron mukaan, niin siinä esimerkissä näytetään hymynaama vain yhden päivän kohdalla ja siitä sitten kaksi seuraavaa päivää hedelmällistä aikaa. Ja mä oon aina luullut, että se lh-piikki menee nopeasti ohi ja näyttää siis vain sen piikkin :confused:
 
Ansku83 Digitaalinen Clearblue-ovulaatiotesti tunnistaa LH-ovulaatiohormonin pitoisuuden nousun 24–36 tuntia ennen ovulaatiota ja kertoo kierron kaksi hedelmällisintä päivää. Tuosta mä ymmärrän, että digi tunnistaa lh-nousun eli sen huipun ja käsittääkseni siis 24-36h ENNEN ovista. Mä ymmärrän tuolla loppuosalla "kertoo kierron kaksi hedelmällisintä päivää", että siitä hymynaamasta se kaksi seuraavaa päivää on hedelmällisintä aikaa. Koska ovisplussastahan menee se päivä pari ainakin itse irtoomiseen ja testi kertoo etukäteen.
 
Ansku83 Mun mielestä ainakaan siinä paketin takapuolella ei näytetä kuin se yksi hymynaama. Ja minusta tuossakaan ohjeessa ei sanota sitä, että plussan saisi kahtena päivänä. Testi kertoo vain kaksi hedelmällisintä päivää, jotka tulevat siis vasta plussauksen jälkeen eli ne on ne kaksi hedelnmällisintä päivää jotka testi kertoo etukäteen. Näin minä tuon tekstin ymmärrän. Tosin joillakin se lh-huippu saattaa olla pidempi, mutta yleensä se menee ohi ihan hetkessä, jonka takia suositeltavaa onkin testata 2-3 kertaa päivässä tai saattaa lh-huippu mennä ohi. Tiedä häntä!
 
Viimeksi muokattu:
Hehehh, mulla ois tuolla pissanäte ja r-testi oottelemassa, pitäsköhän hulluja jännityksessä (ittesä mukaan lukien) ja kattos hymyileekö tuo heppu edelleen huomenna, vai dippaisko tuon r-testin? Haluttas testata mut sen jälkeen pitää taas kauppaan juosta hakee lisää jos se on negatiivinen. Nii, ihan ku sinne kauppaan ei pitäs lähtee ostaa sit varmistusraskaustestejä :D

Tää voi olla myös ovis, koska viimeksi tärppikierrossa ovisplussa tuli kp17, jolloin edellisestä kierrosta oli vielä klomit käytössä. Nyt plussat siis tullu kp 21&22 ilman klomilääkkeitä.

Jos tässä vielä vähän jännäilis. Huomenna sais labrasta tulokset et ovuloinko mä sillo kp9 aikaan vai kuvittelinko kaiken ja ovis ois vasta nyt?

Ohhoe, pitää tän elämän heitellä tunteita ääripäästä ääripäähän :D

ps. Mulla oli ihana päivä tänään lainalapsien kanssa. Aluks mulla oli kaks, sit yks rupes päiväunille ja sit mä sain sen herättyä vielä kolmannen lapsosen päiväni iloksi. NAUTIN :heart:
 
Laretzkilla on kyllä aika hienoja oireita, toivottavasti siellä pieni rakentelee omaa pesää :heart:

Tiuhti_ sehä on aivan varmaa et tuon hymynaaman takia peittoja heilutellaan ihan urakalla, raiskaan vaikka tuon miehen jos se ei muutes suostu :D

Syysmyrsky [/B ]todella epäpätevää et tuollalailla ruvetaan lupailemaan, eihän sitä voi tietää et miten keho reagoi mihinki ja tuleeko sit se ovis vai ei. Mä kans kuitenkin toivon et te tärppäisitte tästä :heart:

Hey ja tiuhti varokaa puhisemasta liikaa, teiät napataan vielä matkaan siinä. Mut sehän ois vaan mahtava asia! :)

Canesir millä kiertopäivillä normaalisti ovuloit? Voisko kyseessä olla limatulppa? et ovuloisitkin suht ajoissa?

Tuosta mun ovulaatiotestistä, mä oon koittanu netistä ettii et kuinka monta päivää se näyttäis plussaa, mut ei taho löytyä. Pitäsköhän soittaa maahantuojalle/valmistalle? Mielenkiintosta kyllä on :p Ite oon kans luullu et se näyttää vaan sen huipun yhden kerran, mut näköjään tuo näyttelee mitä haluaa :D

Jos multa tästä plussa pärähtää ni kyl mä haluan et te kaikki tulisitte mukana tuonne odottajien puolelle, tosi ikävää ois poistua näin ihanasta ketjusta jossa kaikki tuntuu tärkeille :heart:

Dremming hienoa! Ei homeasunnoissa kannata asua, suosittelen et jos asia on varma ja vuokranantaja ei ota asiaa vakavasti ni ilmottakaa jonnekkin asiasta tai sit jätätte jonnekki kaappiin seuraavalle asukkaalle viestin ;)

Ansku83 sulla on siis tietoa et tuo testi voi hymyillä oviksen aikaan parikin päivää. Ookkei, no sit tää varmaan on ovulaatiota :D

btw. Mulla ois tuolla donnan puikkosylkitesti, ihan uus, kerran kokeilin. En ehkä ite siitä tykkää ja voisin sen myyä pois jos joku on siitä kiinnostunut :)


-memelisa-
 
Laretzki
Tänään on jostain syystä ollut koko päivän sellainen fiilis, että en varmaasti ole raskaana, vaan oon vain onnistunut kuvittelemaan nää oireet itselleni. Jotenkin ollut sellanen että ei meille voi ekalla onnistua, koska on paljon monia jotka on yrittänyt kauemminkin...

Oireta on vielä, ja periaatteessa lisääkin, oon tänään ravannut ihan älyttömän monta kertaa vessassa. Ja taas päiväunilta herätessä hirveän paha olo joka helpottui syömällä (ai että muuten kuumat karjalanpiirakat meetvurstilla :p) Mutta se fiilis mikä oli edellisenä päivänä ja vielä eilenkin on kadonnut...Lieko se vaikuttanut asiaan että mahan juilinnat vaihtuneet enemmän menkkamaisiksi...
 

Yhteistyössä