Huomenta tytsyt
Kaikki on okei
mä vaan olin niin saakelin kiireinen eilen etten ehtinyt käydä täällä, anteeksi
ja kiitos murut huolenpidosta :heart: ootte ihania!!!!
täällä olikin jo
Memelisalta tullu vastaus, mutta siis.. kahden viikon päästä
silloin sie oot plussanneissa, koska sieltä on varmaan irronnu joku ihan älytön supermunis!!!! meinaan toi kuulostaa niin hyvältä, ja voi luoja mikä tuuri käynny et testasit ovista!!!
Gabi on se kyl perhana tympeää jos ei oo säännöllistä kiertoa, mutta toivotaan, että terot auttaa siinä asiassa, mutta mitäs jos sä kokeilisitkin yhen kierron ilman niitä josko se toisi taas toivottua tulosta??? mutta onneksi kaikki oli hyvin kummiskin
ja voi luoja Gabi, kiitos tiedostasi, ettei sillä veren määrällä olekkaan niin merkitystä. ja mä niin toivon, että se folli kasvais siellä kunnolla, ottais jonku kunnon spurtin ja ovis olis jo tuloillaan sieltä! ja onneksi on ne ovistikut niin saa edes jotain tietoa siitä! nyt ihan hirveesti tsemppiä sulle oviksen bongailuun :heart: mie pistän näin aamutuimaan tulemaan vielä kunnon follitannsin, josko se auttaisi
Hey, ja nyt sä saat täältä kunnon tätitanssit perjantain kunniaksi, on se nyt perhana kun ei ala tätiä kuulumaan!!!! oothan tehnyt r-testiä varmuudeksi?
syysmyrsky, meillä oli eilen samanlaista ähinää ja puhinaa ku mä haluin kattoa lätkämatsia ja mies jotain auto-ohjelmaa
sano miehelles ens kerralla, et menee ostaa oman telkkarin jos sun ohjelma ei miellytä, että sä katsot nyt tätä ja PISTE! ja sulla ja mulla on joku ihme juttu, meinaan meilläki tapellaa aina just oviksen aikaan
perhana sentäs.. mikähä siinäki on? ja se on niin perhanan tympeää, jos tehdään aina toisen mielen mukaan, oo kovana, ja VAADI miestäsi tekemään myös asioita joista sinä pidät, voit vaikka joskus ihan ohimennen sano, siis silloin kun ei ole tilannetta päällä, "voi luoja kun sait mut hyvälle tuulelle kun katsottiin pesistä.." tai jotain muuta mistä viimeksi tuli kinaa, näin miehestä tulee enemmän mielyttämisen haluinen
mie oon sen oppinut.. vaikka se siis on ähissy ja puhissu, mutta kummiski suostunut kattomaan sitä mitä mä haluan niin oon kehunu sitä ku pikkupoikaa siitä
ja se on toiminut! nyt ihan kamalasti tsemppiä sinne että saat tilanteen ohi ja juteltua miehesi kanssa siitä, että voisitte tehdä joskus myös jotain sellasta, mitä sä haluat, ILMAN ETTÄ TOINEN VÄNKÄÄ HETI VASTAAN tai alkaa tuhista!!
Carne joillakin voi ovis tulla kaksi kertaa saman kierron aikana, mutta ihan muutaman päivän sisällä molemmat, siksi niitä onki erimunasia kaksosia joilla on eri raskausviikot!
ja mä uskon siihen että toi clearblue näyttää oviksen kahtena päivänä, koska telkkarin mainoksessaki sanotaan, että "näyttää kaksi hedelmällisintä päivää" ja siihen ovisplussaanhan se hommailu pitäis tähdätä ja seuraavan kerran sinä päivänä kun munis irtoaa..
en tiiä sitte!
ON, täällä alkaa elämä hymyilemään, saatii miehen kanssa koira-asiat selviksi, ja ihan sillä että kirjotettiin meidän perheen PELISÄÄNNÖT paperille ja siellä se komeilee jääkaapin ovessa
näin ei ole kummallekkaan enää epäselvää kuinka tulee toimia missäki tilanteessa ja jos meinaa jotain uutta tehdä yms. niin siitä keskustellaan ensin yhdessä ennenkuin se toteutetaan!!
ja juu, ei oo ollu oikein ovisoireita, limaa tulee mutta missä on nippailut? tikkuja en nyt sit meinaa hakea, koska mä luulen että se tulee KP11 niinku yleensä, eli sunnuntaina
ja nyt eiku päivittää listaa
*muoks, sillä ei ole mitään merkitystä tärppääkö YK1 vai YK100
kaikki me ollaan se vauva ihan yhtälailla ansaittu! ja ihan samalla tavalla sitä saa hehkuttaa! itselleni vaan sellainen, joka on pitkään yrittänyt tuo ihan kamalasti toivoa ja lohtua, kun tietää, että kaikki on mahdollista!!!!
kukaan meistä ei ole ala-arvosempi tai yläarvosempi sen takia koska tärppää!