<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Laretzki ei se kato yrityskertojen määrää, toisille suodaan heti kättelyssä kaikki ja toiset joutuu käymään kivisemmän tien, jokainen saa ajallaan. Kyllä sun oireet on niin lupaavat et aika hyvin saat rakennettua oireita jos nuo kuviteltuja on :D
 
Memelisa Viime kuussa se lima tuli aikalailla kierron puolivälissä, ja en mä muuta osaa sanoa, kun nää kierrot on ollu ennen sitä aika sekasin niiden keltarauhashormoonien takia. Nyt alkaa siis hieman tasaantua. Tai toivottavasti alkaa! Tässä just katon tota mun kuukautiskalenteria, niin se ennustas, että mahdollinen ovulaatio olis 17-18.5 välillä.. Täytysköhän ostaa muutama ovistesti ja testata? Tosin jos se nyt jo meni niin.. voiko se tulla toisen kerran? =D (olikohan tää taas maailman hölmöin kysymys?)
 
Hey
Memelisa Mulla kohta persus irtoaa kun tutisuttaa niin paljon! Hirveessä piinassa kyllä pidät myös meitä täällä! Mä haluun uskoa että se ovistesti kertoo nyt raskaudesta! Ja jos ei niin ainakin sieltä on jättiläismunis irronnut joten peitot heilumaan varmuudeksi!

tiuhti_ Kiitos mutta kyllä mä silti soisin ennemmin sulle sen plussan kun itselleni, sulla kuitenkin yritystä takana kauemmin! jojoo tiedetään, ei se sitä katso, mutta silti!!!:heart:
 
Moikka, en oo hetkeen käyny kun hermostuttaa nää pitkät kierrot, joissa ei tapahdu yhtään mitään mut nyt piti tulla kommentoimaan teijän juttuja.

Memelisa Vilpittömästi toivon, että hymynaama tarkottais sulla sitä ihan oikeaa plussaa! Senkin se kyllä näyttää, testannut olen. Mulla ovistestit kyllä näyttää plussaa parikin päivää, eli se on yksilöllistä kuinka kauan se lh-piikki kestää. CB:n pakkauksessa on varmaan siks vaan yks hymynaama kun ohjeissa sanotaan, että hymynaaman saatuaan testaamisen voi lopettaa.

tiuhti ja muut niukkoja menkkoja miettineet, kävin siis maanantaina gynellä kysymässä muun muassa tota kun mun menkat on keskenmenon jälkeen muuttuneet ihan olemattomiksi (ja mitä oon keskenmenon kärsineiden pinossa kyselly, suurimmalla osalla on runsastunu sen jälkeen). Eli varsinaista vuotoa tulee yhtenä päivänä, loput ruskeeta lähinnä tuhrua. Gyne sanoi, että kohdun limakalvo näyttää ihan hyvältä eli ilmeisesti aina niukka vuoto ei kerro limakalvon ohuudesta.

syysmyrsky Hyvä, että sait gyneltä apua. Mullakin on terot määrätty, mutta ohjeena syödä niitä kp 15 alkaen, tosin mulla eri syystä kun sulla eli pitkien kiertojen takia. Mulla ovisplussa ei ole koskaan tullu ennen kp 15 eli oon kyllä omatoimisesti venyttäny niiden aloittamista jos ovista ei ole kuulunut. Gyne sanoo että ne ei vaikuta ovikseen mut enpä ole koskaan niiden syömisen aloittamisen jälkeenkään sitä bongannut. Tiedä noista sitten.

).( Kävin siis gynellä maanantaina ja kaiken pitäis olla hyvin lukuunottamatta mun kropan taipumusta venyttää ja venyttää noita kiertoja. Mistähän sekin johtuu? Teroja käskettiin edelleen syödä, jotenkin vaan arveluttaa kun se teroton välikierto on ollut ainoa mistä oon plussannu. Johtofolli oli taas onnettoman pieni eli ovista saa taas odotella ties mille kiertopäiville jos semmoista on tulossa. Mitään limoja tai vahvistuvia viivoja ovistesteissä ei ole kuulunut, tosin viime kierrossakin ovisplussa tuli ihan puskista. Jotenkin vaan turhauttaa et miks ei voi olla normaalin pituiset, säännölliset kierrot, pääsis edes yrittään useemmin.
 
Hey
Gabrielle hyvä ettei löytynyt kuitenkaan pco:ta tai muuta, vaikka eihän se lohduta jos kierrot on tuhatvuotisia. Miksi gyne ei määrännyt ovulaatioon mitään avustusta?
Pitkät kierrot on kyllä tajuttoman raivostuttavia. Mullakin menossa nyt kp 81?!? ja jos kierrot olisi normaaliluokkaa niin kolmas yritys jo voisi olla menossa...
Mulle myös gyne sanoi ettei terot vaikuta ovikseen mutta kyllä silti olen epäileväinen asian suhteen..Mikä kp sulla nyt menossa?
Ihan hirmu paljon tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti folli kasvaa nopeasti ja irtoaa pian!:hug:
 
Mieheni pyynnöstä tein R-testin ja se näyttää negaa, joten jännätään sit kahen viikon päästä et miten tässä käy. Näköjään tuo ovistesti näyttää plussaa parikin päivää, enää huomenna en viiti testata. Mut näillä tiedoilla tiedetään mitä täällä tehdään parin illan aikana ;)
 
Jaa tappeluks taisi mennä sitten tämäkin loppu kierto,taas vaihteeksi. On se nyt helkkari ku ei tuo ukko pysty mun mieliksi puolikasta pesis pelistä katsomaan ku ihan pakko pahottaa mun mieleni. Mua vituttaa että sen tarvii aina tehdä pienestä asiasta ongelma mulle. Me ei ikinä voida tehdä mitään mitä mä haluaisin,katsoa leffaa jonka mä haluaisin nähdä,me ei olla mun kavereiden kanssa,puhuta mun harrastuksista,mun töistä,voida käydä kauempana mun sukulaisteni luona. Mä kyllä suostun kaikkeen koska en halua pienistä asioista mitään kitkaa mut PUOLIKAS PESÄPALLO PELI!!!! Oikeesti? Kato siinä peliä ku toinen hönkii oikee tuskasia huokauksia mun niskaani,naksuttelee hermostuneena sormia,paukuttaa jalkaa ja päästää kiukkusia ynähdyksiä vastaukseksi kun juttelen jotain.. No ei voi mitään..:ashamed: Ehkä sit ensi kerralla..
 
Memelisa Mä en usko, että näyttää ovista kahtena pv peräkkäin. Kirjoittelin tuossa vähän ylempänä juuri tästä, jos vaan jaksat etsiä ja käydä lukemassa. Ei se voi mitenkään näyttää lh-huippua kahtena pv, koska ovistesti kertoo n. 24-36 tuntia ETUKÄTEEN kaksi hedelmällisintä päivää eli OVISPLUSSAN JÄLKEISET PÄIVÄT OVAT NIITÄ HEDELMÄLLISIÄ PÄIVIÄ ja digin hymynaama siis kertoo kaksi hedelmäliisintä päivää plussan jälkeen niin kuin ohjeessa sanotaan. Jos nuo kaksi hymynaamaa olisi ovulaatio, niin silloin lh-piikki olisi jo mennyt pari pv aiemmin. Mutta käy tosiaan lukemassa tuossa aiemmin mitä kirjoittelin. Mä veikkaisin sitä raskautta ennemminkin, koska olen kuullut joidenkin saavan ovisplussia silloin. Nyt toivotaan, että se olisi sitä ja telletuksia tekemään, vaikka sitten raiskaamalla se ukkokulta :D P.S.
 
Viimeksi muokattu:
Carne Olen kuullut, että voi ovuloida kaksikin kertaa saman kierron aikana :D

Gabrielle Mullekin gyne sanoi, ettei terot vaikuta ovikseen, mutta mä en usko tuohon pätkääkään!!!!! Mä en laittaisi ensimmäistäkään teroa suuhuni ennen kuin olen bongannut oviksen tikuttamalla ja aloittaisin vasta seuraavana päivänä. Mä olen kans oma-aloitteisesti alottanu terot myöhemmässä vaiheessa, kuten kp25 ja kp20. Kerroin viime viikolla gynellä tästä ja itse asiassa hän oli täysin samaa mieltä noista siirroista! Ja gyne ohjeisti aloittamaan seuraavissa kierroissa vielä 1-2pv myöhemmin mitä tässä kierrossa, aloitin nyt siis kp20 ja tulevissa kierroissa aloitan vasta kp21 tai kp22, koska ovuloin suunnilleen vasta kp22-23. Kuulemma ei siis itse ovikseen vaikuta, MUTTA: jos on aoittanut terot kp15 ja ovis vasta noinkin myöhään kuin mulla, teroista ei ole enää tukemaan alkuraskautta!! Ja jos aloitus kp15 ja ovis vasta kp24 maissa tai jälkeen (ja vika teropäivähän ohjeen mukaan on kp24), niin on mahdollista, että VUOTO ALKAA, jolloin oviksesta ei ole mitään hyötyä. Mutta mä en siis henkilökohtaisesti luota pätkääkään gyneen, etteikö terot vaikuttaisi ovikseen. Miksi sitten tästä ihmiset varoittelevat niin paljon? Minun kaverille kävi niin, että hän söi ensin 3kk teroja ilman raskautta, piti pari kk tauon, ei edelleenkään raskautta (kierrot siis alkoi heitellä heti), aloitti terot uudestaan, ei edelleenkään raskautta. Mutta sitten hän teki päätöksen siirtää terojen aloittamista, kun tiesi, ettei ollut ovuloinut ennen kp15 ja mitäs tapahtuikaan!!! Hän raskautui ja on nyt onnellisesti ylittänyt jo puolen välin. Jotenka... tämä on vain minun mielipiteeni, mutta minä en ainakaan pistä suuhuni teroja ENNEN ovista enkä suosi sitä muillekaan :D Mutta on heitäkin, jotka ovat raskautuneet myös syödessään teroja, että en kuitenkaan pelottele :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Memelisa Laitan uudestaan tämän: Tuli muuten mieleen, että oliko sulla huomattu mitään pco:hon viittaavaa viimeksi, kun raskauduit? Kun eikös se gyne sanonut nyt viimeisimmän käynnin jälkeen, että tarvitset clomit käyttöön, jos haluat raskautua. Mä jäin vaan miettimään, että sinä tulit kerran raskaaksi, että oliko jo tuolloin jotain pco:hon viittaavaa? Ja voiko pco tulla yhtäkkiä? Ja muista muru, ihmeitä tapahtuu :heart: Onko sulla nyt siis mikä kp ja millon menkkojen pitäisi alkaa?
 
"kuumeilija" juu, kävin lukemassa ja toki asiaa itekki ihmettelen. Eiköhän tää asia huomenna selviä ku soitan tuonne kuluttajapalveluun ja verikokeen tulokset et onko progesteronitaso noussu vai ei sen oletetun oviksen jälkeen. Mut oli miten oli, niin ukkokulta riistetään kuivaksi parin päivän ajan ;)
 
Hey Sulla on kyllä ihan superpitkä kierto menossa! Mun pisin tais olla jotain 50-60 välillä ja siihenkin meni jo ihan täysin hermot. Olikos se niin, että sait ens kiertoon hormoneja avuks? Eikö nyt määrätty teroja kiertoo katkaisemaan? Mulla taitaa nyt olla menossa kp 18 eikä merkkiäkään oviksesta, aiemmin mulla piteni kierrot vähitellen noin 5 päivää kerrallaan, oviksestahan sen näkee mitä tuleman pitää. Just se turhauttaa eniten kun aikaa menee niin paljon hukkaan, just niin kun sanoit et sunkin megakierron aikana monet on ehtiny yrittään 3 kertaa!
Gyne sanoi ettei voi määrätä mitään apuja tohon ovuloimiseen kun kerran jotain siellä tapahtuu niin hormonaalinen avustus vois aiheuttaa tota monirakkulaisuutta. Eli ei kiitos. Se mua kyllä huolestuttaa kun oon nyt ravannu alkuvuoden niissä ultrissa syystä jos toisesta niin kaikki on tapahtunut oikealta Eli raskaus alkanut, kysta, viime kierron ovis ja tän kierron johtofolli. Vasemmalla puolella ei oo ollu tänä vuonna mitään häppeninkiä... Tsemppiä sullekin kierron kestämiseen, toivottavasti jäis viimeseks noin pitkäks, joka ei johtuis raskaudesta! :hug:

syysmyrsky Voi kurja, ei oo kyllä kivaa jos tehdään vaan toisen mielen mukaan. Vähemmästäkin tulee riitaa. Ja harmittaa kun riita osuu just ovisaikaan. Yritin kattoo sun kp:ä mut et ookkaan tuolla listassa. Keskenmenon jälkeen kuumeilevien pinossa taisit kirjottaa jotain oviksen odottelusta? Mä oon kans ärähtäny noista leffavalinnoista, jos mä katselen jotain räiskintäleffaa niin mies voi vuorostaan kattella jotain hömpötystä joskus. Muistutan sitä aina, että avioliitto on kompromisseja puolin jos toisin. Toivottavasti sun mies tajuaa joustamattomuutensa ja pyytää sulta anteeks.

Memelisa :whistle: Loistava ilmaus!! Päästäispä mekin tohon kuivaks riistämisvaiheeseen pian! Mä oon kyllä edelleen sitä mieltä tosta lh-huipusta, että se voi kestää toisilla pari päivää ennen munarakkulan irtoamista, monet muutkin kun mäkin on saanu kahtena päivänä plussaa ovistesteihin, niin liuskaan kun digiinkin. Liuskoissa niissä viivojen vahvuudessa näkee hienoisen eron ja digillä mä ainakin saan plussan jo päivää aiemmin kun liuskalla. Sit kun avasin ne digit niin näin et ekassa plussassa testiviiva oli vähän haaleempi kun tokassa. Eli siis siellä diginkin sisällä on semmonen liuska, jossa on kontrolli- ja testiviivat. Siis digi luokitteli plussaks vaikka viivat ei ollu ihan yhtä tummat, koska lh oli noussut tarpeeksi. Tosi monimutkainen selitys, toivottavasti saat jotain tolkkua. Ja voihan olla et sulla on erilailla, halusin vaan selittää omat havaintoni jos siitä olis edes jotain apua...

kuumeilija Mihin tarkoitukseen sulla olikaan noi terot määrätty? Mäkin tekisin noin mutta mulle ne on määrätty siihen kierron lyhentämiseen eli jos aina odotan ovista niin ne kierrot vaan venyy ja venyy. Sulla ne on ilmeisesti raskauden ylläpitämiseen/kohdun limakalvon takia? Ja oon kyllä sun kanssa samaa mieltä, että en usko oviksen tapahtuvan terojen aloittamisen jälkeen (ellei nyt ole ihan tuloillaan), koska tosiaan ovat sitä hormonia, jota erittyy ovulaation jälkeen.
 
Hey
Gabrielle kiitos tsempeistä, tulee kyllä tarpeeseen!
Nyt on menossa kierron katkaseva tero kuuri, kolme tbl otettuna eli viikko vielä ja josko sit pääsis uuteen kiertoon! ja siinä sit apuna terot kp 15-24 ja metforemit (gyne sanoi ettei avopuolella koskaan määrää clomeja juurikin noista riskeistä mutta en tiedä voiko metutkin olla niin vahvoja että folleja kasvaa herkemmin useampi) epäilen myös etten ehdi ovuloida ennen tuota kp 15 mutta katsotaan kun nyt on ne metut apuna josko ne todella toimisi..
Onpa jännä kun vain oikealla puolella tapahtuu, mutta onneksi sekin riittää!
Odottavan aika on vaan niiiiiiiiin pitkä. Halitsempit Gabi murunen!:hug:

tiuhti_minäkin sinua kaipailen, onko kaikki hyvin?

Memelisalle oikein isot plussapuhurit tulemaan!! nyt peitot heilumaan niin kahden viikon päästä taas jännätään oikein olan takaa!:heart:

syysmyrsky onpa inhottavaa tommonen, toivottavasti miehesi tosiaan ymmärtäisi joustaa ja ottaa sinunki toiveet huomioon. Toivottavasti ei nyt mene loppukierto ihan plörinäksi.
Ison plussatuulen laitan ainakin sinne sulle tulemaan!!!++++:whistle:
 
Huomenta tytsyt :)

Kaikki on okei :D mä vaan olin niin saakelin kiireinen eilen etten ehtinyt käydä täällä, anteeksi :) ja kiitos murut huolenpidosta :heart: ootte ihania!!!!

täällä olikin jo Memelisalta tullu vastaus, mutta siis.. kahden viikon päästä :D silloin sie oot plussanneissa, koska sieltä on varmaan irronnu joku ihan älytön supermunis!!!! meinaan toi kuulostaa niin hyvältä, ja voi luoja mikä tuuri käynny et testasit ovista!!!

Gabi on se kyl perhana tympeää jos ei oo säännöllistä kiertoa, mutta toivotaan, että terot auttaa siinä asiassa, mutta mitäs jos sä kokeilisitkin yhen kierron ilman niitä josko se toisi taas toivottua tulosta??? mutta onneksi kaikki oli hyvin kummiskin :) ja voi luoja Gabi, kiitos tiedostasi, ettei sillä veren määrällä olekkaan niin merkitystä. ja mä niin toivon, että se folli kasvais siellä kunnolla, ottais jonku kunnon spurtin ja ovis olis jo tuloillaan sieltä! ja onneksi on ne ovistikut niin saa edes jotain tietoa siitä! nyt ihan hirveesti tsemppiä sulle oviksen bongailuun :heart: mie pistän näin aamutuimaan tulemaan vielä kunnon follitannsin, josko se auttaisi ;)

Hey, ja nyt sä saat täältä kunnon tätitanssit perjantain kunniaksi, on se nyt perhana kun ei ala tätiä kuulumaan!!!! oothan tehnyt r-testiä varmuudeksi? :D

syysmyrsky, meillä oli eilen samanlaista ähinää ja puhinaa ku mä haluin kattoa lätkämatsia ja mies jotain auto-ohjelmaa :D sano miehelles ens kerralla, et menee ostaa oman telkkarin jos sun ohjelma ei miellytä, että sä katsot nyt tätä ja PISTE! ja sulla ja mulla on joku ihme juttu, meinaan meilläki tapellaa aina just oviksen aikaan :D perhana sentäs.. mikähä siinäki on? ja se on niin perhanan tympeää, jos tehdään aina toisen mielen mukaan, oo kovana, ja VAADI miestäsi tekemään myös asioita joista sinä pidät, voit vaikka joskus ihan ohimennen sano, siis silloin kun ei ole tilannetta päällä, "voi luoja kun sait mut hyvälle tuulelle kun katsottiin pesistä.." tai jotain muuta mistä viimeksi tuli kinaa, näin miehestä tulee enemmän mielyttämisen haluinen ;) mie oon sen oppinut.. vaikka se siis on ähissy ja puhissu, mutta kummiski suostunut kattomaan sitä mitä mä haluan niin oon kehunu sitä ku pikkupoikaa siitä :D ja se on toiminut! nyt ihan kamalasti tsemppiä sinne että saat tilanteen ohi ja juteltua miehesi kanssa siitä, että voisitte tehdä joskus myös jotain sellasta, mitä sä haluat, ILMAN ETTÄ TOINEN VÄNKÄÄ HETI VASTAAN tai alkaa tuhista!! :)

Carne joillakin voi ovis tulla kaksi kertaa saman kierron aikana, mutta ihan muutaman päivän sisällä molemmat, siksi niitä onki erimunasia kaksosia joilla on eri raskausviikot! ;)

ja mä uskon siihen että toi clearblue näyttää oviksen kahtena päivänä, koska telkkarin mainoksessaki sanotaan, että "näyttää kaksi hedelmällisintä päivää" ja siihen ovisplussaanhan se hommailu pitäis tähdätä ja seuraavan kerran sinä päivänä kun munis irtoaa.. :) en tiiä sitte!

ON, täällä alkaa elämä hymyilemään, saatii miehen kanssa koira-asiat selviksi, ja ihan sillä että kirjotettiin meidän perheen PELISÄÄNNÖT paperille ja siellä se komeilee jääkaapin ovessa :D näin ei ole kummallekkaan enää epäselvää kuinka tulee toimia missäki tilanteessa ja jos meinaa jotain uutta tehdä yms. niin siitä keskustellaan ensin yhdessä ennenkuin se toteutetaan!! :) ja juu, ei oo ollu oikein ovisoireita, limaa tulee mutta missä on nippailut? tikkuja en nyt sit meinaa hakea, koska mä luulen että se tulee KP11 niinku yleensä, eli sunnuntaina :)

ja nyt eiku päivittää listaa :)

*muoks, sillä ei ole mitään merkitystä tärppääkö YK1 vai YK100 :) kaikki me ollaan se vauva ihan yhtälailla ansaittu! ja ihan samalla tavalla sitä saa hehkuttaa! itselleni vaan sellainen, joka on pitkään yrittänyt tuo ihan kamalasti toivoa ja lohtua, kun tietää, että kaikki on mahdollista!!!! :) kukaan meistä ei ole ala-arvosempi tai yläarvosempi sen takia koska tärppää!
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat PE 13.5.2011




Hey.....................22............kp 82/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 73/32-34.................yk 4
Mikella................19.............kp 57/30-32..................yk 4





Ninni^^.............24...............kp 39/34........................yk 2
Namppis88...........22..............kp 36/28-54...................yk 5




"kuumeilija"..........26..............kp 29/34-60.................yk 19
Jomi....................24..............kp 27/30-32.................yk 9
Laretzki...............20...............kp 25/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 25/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 25/32-37.................yk 5
Memelisa................................kp 23/35-40..................yk 6+1





Gabrielle..............29................kp 19/30.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 18/?......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27................kp 15/25.......................yk 6





Puputi................25................kp 9/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 9/25.......................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 6/38........................yk 2lemonade...............................kp 5/30-50...................yk 10
Epa_88................22..............kp 5/30-33....................yk 4+1



Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT




HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
 
Viimeksi muokattu:
"kuumeilija" On siitä pco-tyyppisistä munasarjoista ollu puhetta jo viime syksynä. Sillo en vaan asiasta niin paljoo tienny. Jännää et kaks gynee on asiasta maininnu mut ei siellä väestöliitossa asiasta musta puhuttu??? Ei sen pitäs yhtäkkiä tulla, on ns. rakenteellinen virhe. Mulla painon tiputtaminen helpottaa ovulointia, lääkäri sano et 5% painon tiputtamista edistää 30% ovuloinnin todennäköisyyttä. Väestöliitossa siis kokeiltiin tuota klomifeniä 1tbl/pv ja sillä synty 3 follikkelia eli aivan liikaa. Sit seuraavassa kierrossa tulikin plussa, jossa ei lääkkeitä enää syöty, mut tää klomifen vaikuttaa kuitenkin useampaan kiertoon et on siellä ollu tukena, mahtavat ovisoireet oliki. Ei jääny paljoo epäselväks millö oli. Toisaalta ei nytkään enää tarvii epäillä, kaks päivää sitte sain sen ovisplussan ku aloin ekaa kertaa limojen perusteella sitä epäillä ja tod. näk. munasolu on nyt irronnu ku vasenpaan munasarjaan tykyttelee & kutkuttelee ku keltarauhashormoni alottelee toimintaansa.

Gabrielle noista digin viivoista. Mulle kävi niin et ekat viivat oli todella tummat eli suurin lh-huippu ja seuraavana päivänä haaleemmat, joten tästä vois päätellä et itse lh-huippu ois voinu tulla yöaikaan ja siksikin näytti kahtena päivänä kuitenkin 24h sisällä 2 kertaa plussaa. Näitä tuntuu olevan, et tulee kahtena päivänä peräkkäin tuo plussa, mut tuo paketti vähän hämää ku se näyttää vaan yhtä päivää. Mut kyl mun täytyy todeta et oireista päätellenkin tää on ollu ovista ja kahen viikon päästä jännätään sit sen r-testin kanssa :D Meillä ku pitää tehä se testi viimestään sillo 26.5 aamuna ku ois se tähystys... toivottavasti näkys jo sillon ku sillo dpo on 14, nehän ei saa ruveta tähystämään ennenku tiietään varmaksi oonko raskaana.Ja kyllä sä kans Gabi pääset imee sen miehen kuiviin, otat vaikka harjotuserän jollei muuta keksi ;)

Tiuhti_ mun oli pakko testata ku alko olla niin klassisia oireita.. valkovuotoo tuli niin vahvasti + maanantainen unissa saatu orgasmi + muut seksiunet pisti asiaa miettimään. Onneks testasin, vaikka ois me varmaan muutenki tuolla punkan pohjalla pyöritty, nyt hyrrää hormonit aika vahvasti! Ja mikä parasta tässä on se et tää on täysin LUOMUKIERTO :heart: siitä mä oon onnelinen ja oireetki on näin mahtvata ni ei tästä voi ku tärppi tulla :) Miehellä ku on onneksi nuo supermiehen siittiöt ni niistä ei tartte olla huolissaan. Mä oon niin "varma" et tuun plussaa et kävin jo kurkkaamassa mihin laskettu aika näyttäs osuvan :ashamed:

Mut joo, täällä siis ollaan toiveikkaina. Mut plääh miten mä saan nää kaks viikkoo kulumaan? Viimeks itkin et ku se tähystys menee niin myöhäksi ja nyt samaan ajankohtaan pitää tätä mahollista raskauttaki, siis plussaa, jännittää. Onneks tuo vasen munasarja antaa hyviä elonmerkkejä itestään ni tietää et siellä oikeesti tapahtuu jotain eikä tartte arpoo. Toivottavasti sen 5 päivän päästä mä tuntisin taas sen kiinnittymisen ku viime kerrallaki, sit vois olla jo aika varma :heart:

Tiuhti, mulle voi varmaan heittää kierron pituudeksi vaikka 35-40
 
Memelisa no nyt mä oon kans ihan satavarma että sie plussaat 2 vkon päästä :) ei epäilystäkään! ja sama täällä, mä nään kunnon seksiunia ennen ovista ja oviksen aikaan :D siitä tietää jo melkein, että ovis tuloillaan! ja 2vko menee loppupeleissä nopeasti :) ja sie saat sitte helmivauvan :heart: nyt sitte vaan ihan kamalasti tsemppiä että kaikki menee hyvin!
 
Laretzki
Mä en oo nähnyt seksi unia, vaan kahtena viime yönä jotain niin eläviä, ihme unia että oksat pois. Viime yönä me tapeltiin jotain sammakoita vastaan ja haudattiin jonnekin kuoppaan jotain perhekalleuksia tai jotain sen kaltasta. Mä säikähdin melkein sydäriin asti kun heräsin siihen kun nuorempi kissa iskee naskalikyntensä mun isovarpaaseen kun olin liikuttanut jalkojani unissani...

Herätessä ei enää niin hirveän huono olo, vähän vain sellainen yök, joka helpottaa syömällä. Mutta pilates oli jotain niin rankkaa, ihan sama ohjelma kuin viimeksi, samalla aamupalalla ja meinasin lopussa jo että kohta oksennan. Lisäksi tuntuu pahalta maata mahan päällä, siis esim. siten jos istuu tuolilla ja sitoo kengännauhoja, tai kuten tuolla pilatesissa, oli polvien päällä, otsa lattias. :x

Nyt pitääkin sitten keräillä kamoja hiukan kasaan ja Mäkkärin kautta lähteä ajelemaan oppitunneille ja tenttiin sellaset 160km...
 

Yhteistyössä