11-hoidot

Täällä päällimmäinen tunne armoton vi....tus ! Menin hölmö tekemään testin, ihan vaan et näkis mahtavan vahvat viivat ja tulos olikin erittäin haalea viiva ! :headwall: Huomattavasti haaleampi kuin edellinen joka tehty lauantaina.. Samanlainen testi oli molemmilla kerroilla (predictor) ja sama vuorokaudenaika. Ei taas...:headwall:
 
Mörkötys voi ei!!! Jospa siinä olis vain testissä jotain vikaa tai että olis hitaasti alkuulähtevää! Toivon täällä nyt todellakin sulle sitä vahvaa plussaa!!!! Voima :hug:
Sartsa00 kauheesti ei täälläkään ole vielä oireita. Satunnaisesti on tullut sellaisia kuvotuksen tunteita ja aika paljon tuntuu väsyttävän, mutta se nyt voi johtua mistä vain.
Sartsa ja muut plussanneet (Maya ja chidi jos ette vielä muualla kirjoittele) laitoin odotuspuolelle uhkarohkeesti uuden pinon pystyyn. Tulkaahan sinne mukaan! Iski kamala pelko, että nyt menee varmaan kesken kun iloitsen jo ennen kuin olen edes ultraan asti päässyt, mutta ainakin tämä kirjoittelu helpottaa mieltä.
 
Sintu74, miltäs ultrassa näytti?
Hei!
Ultrassa näky 11mm:n kokoinen johtofollikkeli ja lekuri sano et vois alkaa tekeen ovistestejä torstaina. Arveli oviksen tapahtuvan pe-la, saas nähä pitääkö paikkansa. :)

Ikäviä uutisia sen sijaan oli se, että ei ole yhtään varmaan pystytäänkö minulle enää tekemään uutta IVF-hoitoa alusta loppuun, jos ei näillä pakkasessa olevilla alkioilla tärppää.
Endometrioosi on tehnyt niin paljon tuhoja ja munasarjasta oli jo vaikea havaita follikkeleitakin endokasvuston takia.
Leikkauksestakaan ei ole apua, koska operaatio tulisi olemaan niin suuri että lopulta koko, jäljellä oleva oikea munasarjani jouduttaisiin poistamaan.

Nyt siis odotukset/ toiveet ovat korkealla näissä 4:ssä jäljellä olevassa "huurunenässä"... toivottavasti niillä tärppää... jahka ensin selviytyvät sulatuksesta...
 
Viimeksi muokattu:
Mä odotan menkkoja edelleen. Tää tukee mun ajatusta että se pregnyl ei toiminu mulla edes :/ Lämmöt laski jo eilen 36.7 ja tänään jo 36.6 eli eli. Alkaisivay nyt sit ettei mun hormonit vanhene tuolla ensikierrolle kun on koko pistin melkein käyttämättä.

MT79: Jännitetään sun puolesta nyt!! :) tuus heti kertoon meille kuulumisia.
 
MT79 Muakin jännittää sun puolesta...joko tiedät?

ON: tosi tylsää olla saikulla kun ei pysty juuri mitään tekemään...vieläkään. Maha on armottoman kipeä, tuntuu että siellä ois joku iso höllyvä pallo ja munasarjoihin viiltää. Mutta sain hyviä uutisia eilen klinikalta: 12 hedelmöittynyttä!!! Tietysti huomiseen mennessä osa on tippunut matkasta, mutta toivottavasti saatais pakkaseenkin alkioita! Huomenna siis 2 alkion siirtoon:heart:.
 
Kävin aamulla jättämässä verinäytteen. Jännittää niin paljon että oksettaa ja kädet tärisee :x. Nyt odottelen soittoa, mutta kohta pitää laittaa puhelin äänettömälle töiden takia. Tuun sit heti kertomaan, kun saan tiedon :wave: Ihanaa kun jännäätte mun mukana :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Leonita79
Mut voi poistaa plussanneista, töissä menin vessaan ja verta holahti oikein kunnolla. Ei mitään alku tiputteluja ollut vaan kertaheitolla rysähti, järkytys. Pää on sirpaleina ja hetkellinen epätoivon tunne siitä että näinkö meidän hoidot tulee jatkumaan samoin tuloksin aina. Kolmas kemiallinen raskaus siis plakkarissa. :'(

Palaan siis listan hännille odottamaan 2.IVF/ICSI 2.PAS.

MT79 Odottelen myös täällä tulostasi, peukut pystyssä!
 
Mörkötys Voi ei! :(:hug: Noi on niin inhottavia noi kemialliset, mullakin on niitä 2 takana. Voimia uuteen yritykseen. Toivotaan että seuraavalla kerralla onnistuu oikeesti!

MT79999999? Joko on tuloksia kerrottavana? :)

1nainen Tervetuloa taas piinajengiin :)

tarantellah Etkö oo vieläkään testannut? Viilipytty :D
 
Mörkötys voi itku! Mulla on tosi paha mieli sun puolesta!!! Sitä niin aina toivoo parasta eikä näistä koskaan ole mitään varmuutta. Voimia tosi paljon!!! :hug: Toivotaan, että seuraava siirto ottaa jäädäkseen!
MT79 olen tässä päivän mittaan käynyt kurkkimassa sun tuloksia. Voi kun nyt tulisi hyviä uutisia!!!
 
Testasin puhtaan negan niinkuin tiesin. mutta missä VITUSSA on mun menkkani sitten?? Lääkäri kun oli niin varma että pregnyl ei voi olla toimimatta kenelläkään kun sanoin että mulla on 98% olo että se ei mulla irrottanut munasolua.. :/ Mä en jaksa.
 
Sairaalasta ei soitettukaan veritestin tulosta tän päivän puitteissa. Olin siinä käsityksessä että soittavat tuloksen iltapäivällä tänne päin.

Marssin apteekkiin ja tässä tulos iltapäiväpissasta:



Onko tuo nyt haamu vai plussa? =)

Ihme rauhallisin ja toteavin mielin olen. Tai shokissa? On toisaalta ollut jo muutaman päivän sellainen olo, että saattais olla positiivinen tulos. Voi kun kaikki nyt jatkuis tästäkin eteenpäin hyvin.
 
Mörkötys ja tarantellah Voi EII!! Voimia kovasti molemmille :hug:

Kevätkello Jospa sitä uskaltas sinne siirtyy, ku onhan sen plussan nyt jo saanut siihen tikkuun :)

MT79
kyl toi mun mielestä on plussa :heart: ja vielä ilpapäivä pissasta, eli aamulla se ois varmasti vahvempi :)
 
Olipa ihana katsoa sinun PLUSSA testiä MT79 :heart: Se lämmitti niin paljon sydäntä, että oli itsekkin pakko käydä testamassa päiväpissasta kun testi oli laatikossa valmiina :)

Ei saisi liikaa riemuita, mutta jos tämä on elämäni viimeinen plussa ni pitää ottaa kaikki tästä irti :D :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: MT79 ja Sintu74
Oikein tuhannesti onnea MT79!! Kyllä toi plussa on mun mielestä :)


Mörkötykselle voimahaleja pettymyksen käsittelyyn!


Ite piinailen pp ysiä tällä hetkellä.. tunnelmat vaihtelee toiveikuudesta ja oireiden tuntemuksista niihin ajatuksiin, että tuskin.. ja taas uudelleen, ehkä sitten jne. :). Rinnat ei oo ihan normaalit, vähän arat ja ehkä vähän turvonneet, samaten vatsa ei oo toiminut yhtään normisti, kuulin, että monet reagoi vatsan toiminnalla ihan alkuraskaudessa. Väsymys on tosi kova.. Ja niin, samanlaisia, ainakin melkein, oireita oon kehitelly mielessäni niin monina kuukausina aiemminkin:). Eli ootellaan.
Nää viime aikojen plussat antaa toivoa.

Tsemppiä piinailijoille!
 
******************11- hoidot**********************
12.10.2011

MAM2....................4. icsi......................siirto 13.10.
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Sintu74...................3.ivf 1.pas................vko 41/42
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Templeton..............2.ivf..........................vko 44
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
Joku_päivä..............6.ivf/icsi...................vko 47
leppäkerttu-77..........3.ivf/icsi..................marraskuu
Lady_Gigi..............4. ICSIn 1. PAS...........marraskuu
batinka..................1.icsi 1.pas................marraskuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
MiiJane..................1.icsi.........................syksy
Solja....................1.ivf/icsi 2.pas..............
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................
Mequ.....................
Vanessa-80......................
Sirunen81........................
UnelmaSirpaLeena....2.ivf 1. pas..........
Burma......................4.icsi.......
HalleB...................4.icsi...............
Aliaana........................
tarantellah........................
Mörkötys................2.ivf/icsi 2.pas

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki..................hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

tarantellah..........ovulaaton induktio.................15..........11.10.
Leonita79............1. icsi 2. pas...............1.......9............17.10.
avolavapaku...........1.icsi 1.pas...............2.......7............19.10.
Niz...........................1.icsi....................1.........5..............19.10.
Kaarne..................1.ivf 3.pas.................2........5............17.10.
1nainen..................3.icsi 1.pas................1........0...........23.10.


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
chidi.....................1.icsi 2.pas........:heart:............vt/533..........14
Maya82..................2.ivf 1.pas..........:heart:........vt/465...........14
Kevätkello..............2.ivf................:heart:...........kt............15
Sartsa00................3.icsi................:heart:........kt ...........12
MT79....................3.icsi................:heart:........vt/54...........14
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ihanaiset onnitteluista :heart: Rohkeasti lisäsin itseni plussanneisiin. Lisään (toivottavasti) veritestin tuloksen tuonne huomenna, kunhan saan jonkun langan päähän sairaalasta.

Mörkötys, isot halit ja lohdutukset :hug: Tää on niin karua :'(

Leonita79, tutulta kuulostaa sun tunteet. Pidän peukut pystyssä!

Nyt joku muu saa ottaa päivitysvastuun. Mä siirryn takavasemmalle toipumaan tästä hoitorupeamasta ja kaikesta sen aiheuttamasta jännityksestä ja epätietoisuudesta. Toivon kädet ja jalat ristissä, että tää hoito olis nyt tässä. Sartsa ja Kevätkello, tuun sitten jossain vaiheessa odottajien puolelle (mikä se pino olikaan?), jos tässä ei tapahdu mitään takapakkia. Mutta nyt tuntuu että haluan kääntyä hetkeksi omaan kuoreeni ja iloita hiljaa mielessäni yhdessä mieheni kanssa.

No, kyllähän te tiedätte että oikeasti mä käyn koko ajan täällä kurkkimassa kuitenkin :D Kiitos tuesta!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Täällä pitkästä aikaa!

Hurjan paljon onnea plussanneille, MT79, Sartsa, Kevätkello ja Maya! =) Toivon sydämestäni että teillä kaikilla matka jatkuu hienosti!

Mörkötykselle suuren suuret pahoittelut, sulla on kyllä liian huono tuuri! On niin julmaa kun ensin annetaan se plussa siihen testiin, ja viedäänkin ihan heti pois. Voimia!

Kävin eilen 3.ivf:n suunnittelussa. Taysissa oli joku "lainalääkäri" Hämeenlinnasta, joka sanoi että ihmetteli miksi meidän viime hoidossa kävi niinkuin kävi.. (11 munasolua, 8 kypsää, kaikki hedelmöittyi, 1 keskinkertainen siirrettiin, kuusi jatkoviljeltiin, pakkaseen ei mitään, ei raskautta) Sanoi myös että tällaisissa tilateissa munasoluissa luultavasti jotain häikkää, mutta meillä kuitenkin saatu ekassa hoidossa kaks blastokystaa, joten toivoton tilanteen ei pitäis olla.

No, nyt mennään sitten lyhyellä kaavalla tämä viimeinen kunnallinen ivf. Ihan kivaa että jotain muutosta yritetään, ja lääkärin mukaan ei oikein keksinyt muuta mitä olis voinut tehdä toisin. Eli jos nyt lamautuksen puuttuminen vaikuttais jotenkin munisten laatuun. Tai niin mä ymmärsin. Eli punktio edelleen suunniteltu viikolle 46.

Hoitajan kanssa löydettiin luultavasti se lääke, (joku litalgen), joka aiheutti mulle sen paineiden laskun viime punktiosta, josta jouduin tiputukseen ja sen myötä supertäysi virtsarakko aiheutti kamalat kivut. Joten sitä ei seuraavalla kerralla sitten oteta.

Taidan nautiskella vielä suhteellisen hiljaisesti tästä vikasta hormonivapaasta kierrosta, mutta palailen sitten lähempänä tositoimia. Ihanaa että saan tuttuja mukaan näihin hommiin taas, Joku_päivä olitkin mua jossain välissä huudellut, ja Lady_Gigi kohta taas mennään! :heart: Ja tällä kertaa on parempi onnistua.

Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti kaikki teistä pääsis mukaan tohon upeaan plussajoukkoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Täällä on hieman sekavat fiilikset, hoitaja eilen oli sitä mieltä että jos toi mun vuoto olis kuitenkin ollut jotain muuta kuin varhainen keskenmeno... Se vuoto tosiaan oli todella runsasta mutta loppui hyvin pian. Nyt ei ole vuotoa näkynyt, koputan puuta.
Kävin eilen neuvolan lähetteellä hCg-kokeessa, en tiedä mitä siitä voi päätellä edes kun eikai se arvo olis eilen vielä edes mihkään tipahtanut vaikka kesken olis mennytkin. Ja kaiken huipuksi kun sitä ei luokiteltu päivystys asiaksi niin tulos tulee vasta joskus ensi viikolla. Mulla noissa aiemmissa kemiallisissa testi on muuttunut negatiiviseksi tosi pian, vuotoa seuraavana päivänä viimeksi testasin puhtaan negan kotitestillä. Aiemmissa ilmeisesti se arvo ei ole edes noussut kovin korkealle koska molemmilla kerroilla viikkonäyttöiseen olen saanut vain sen "raskaana 1-2".
Tänään tein päiväpissasta testin, ajattelin et jos olis jo nega tai näyttäis sitä 1-2 niin tietäis et peli on selvä. Viikkonäyttöinen testi näytti kuitenkin "raskaana 2-3" ja apteekin halpis testiin tuli hyvin selkeät viivat samantien. Että liekö nyt kuitenkin arvo olisi nousussa. Tuntuu toisaalta itsensä kiduttamiselta mutta ehkä vielä on pieni toivonkipinä että vuoto olisi oikeesti ollut jotain muuta. Seurailen nyt loppu viikon ja jos kunnon menkkavuotoa kipuineen ei tule niin testailen ensi viikolla uudelleen. Lääkkeitä jatkelen varmuuden vuoksi ensi viikkoon asti kunnes uuden testin teen.

Kyllä tämä on aika sekavaa... Ei auta kun katsoa mitä tuleman pitää. Listauksia ei tarvitse mun kohdalla muuttaa, kattellaan sit ensi viikolla jos palaan tuonne plussanneisiin, aika surkuhupasaa.
 

Yhteistyössä