11-hoidot

Niz, meille soitettiin heti seuraavana aamuna klo 8, montako hedelmöittynyttä oli. Heräsin puhelinsoittoon, sanoivat että "ajateltiin päästää teidät heti piinasta". En viitsinyt sanoa, että olin ollut kaikessa rauhassa nukkumassa :whistle:

Täällä on vilunväristykset jatkuneet ja (tosi lievää) pahaa oloa ollut. Tissien aristus on lisääntynyt ja ne jotenkin kuumottaa. Voi kun tää nyt olis sitä... Oon kyllä aiemmissakin kierroissa muka bongaillut jos jonkinlaisia oireita, joten ei todellakaan voi vetää mitään johtopäätöksiä.

Sartsa, minä kans jännitän että miten siellä menee.

Mörkötys ja MT79 Täällä sama tilanne kuin eilenkin, eli pientä verituhrua tulee.. :ashamed: Sitä tulee melko vähän, siis ihan pikkuhousunsuojalla pärjää mut kumminki sen verran et se tahrii.. huomenna aamulla kunnon testipäivä ni sitte nähdään onko viiva tummentunut :confused: odottelua..ODOTTELUA.. :eek:

NIZ
Kuinkas kävi? Eihän sieltä soitettu? :) Mulle soitettiin ainakin ihan heti aamulla silloin et yksikään ei hedelmöittynyt :snotty:

Sartsa00 tsemppiä tsemppiä, toivottavasti vuoto ois harmitonta ja plussa vahvistuis! SAmaten on peukut jne pystyssä Kevätkellolle ja Mörkötykselle huomenna :).

Mä täällä yritän olla kyttäämättä oireita.. hankalaa on. Vähän taitaa olla tissit arat, mitä ei viime passissa ollu ollenkaan. Testipäivä on ma 17.10

Toivottavasti Niz pääsit siirtoon!

Niz Hieno juttu, onnea siirtoon:)

Heräsin vessahätään, tein testin ja haalea PLUSSA:heart:

Viivan haaleus epäilyttää, ettei taas olisi sellainen hipaisu vain... Varmaan tehtävä sen sata eri testiä tässä lähipäivinä:xmas:

Uneton Mörkötys pitää peukkuja muille aamun testaajille!

Tänään on rv 12. Tämän pitäisi olla se päivä, jolloin hehkutetaan kaikille tutuille ja tuntemattomille "meille tulee vauva!". Mutta ei, sitä en minä aio tehdä tänään -en ehkä koskaan. Minun kohtuni on tyhjä, sikiötä ei ole löytynyt mistään vaikka hcg nousee. hyvin, hyvin hitaasti. Nyt se on vasta noin 750 eli saman verran, kuin menkat olisivat juuri jääneet pois vaikka laskennallisesti minun pitäisi olla tänään raskausviikolla 12. Todennäköisesti kohdun ulkopuolinen on kyseessä. Tänään menen sairaalaan ottamaan pistoksen solumyrkkyä, jotta tämä olematon raskaus lakkautuu..... mieli on niin raskas....

Mörkötys Jeeee! Toivotaan et ne sata eri testii vaan tummuis ja tummuis :)

Mequ Voi ei :hug: Voimia sinne, vaikke se sana paljoa auta.

Kevätkello Mikä siellä tilanne??

Mä myös testasin tänä aamuna noin klo 4:00 ku heräsin valtavaan pissahätään ja olihan se viiva hieman tummunut keskiviikosta, sillon sitä piti oikein tihrustaa, tänään sen näki jo aivan selvästi =) MUTTA vatsaa jomottaa menkkamaisesti ja verta valuu???? MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ ON!? Olenko mä nyt raskaana vai en :eek:?

Mequ :hug: En tiedä mitä sanoisin. Jaksamisia ja toipumisia! Ei mee reilusti nämä hommat.

Mörkötys, onnea! :flower: Siirretäänkö jo plussanneisiin vai odotatko veritestiin?

Sartsa00, mä oon ymmärtänyt että vuodosta huolimatta raskaus voi edetä ihan normaalisti. Toivotaan parasta! Haluatko että siirretään plussanneisiin, vai vieläkö piinailet?

Entäs kevätkellon tilanne?

Leonita79, tsempit piinailuun. Aika menee niin hitaasti...

******************11- hoidot**********************
7.10.2011

Solja....................1.ivf/icsi 2.pas..............
Niz........................1.icsi........................siirto 7.10.
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
1nainen..................3.icsi 1.pas................vko 40
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................vko 41
MAM2....................4. icsi.......................vko 41
Sintu74...................3.ivf 1.pas................vko 41/42
batinka..................1.icsi 1.pas................lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Templeton..............2.ivf..........................vko 44
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
Joku_päivä..............6.ivf/icsi...................vko 47
leppäkerttu-77..........3.ivf/icsi..................marraskuu
Lady_Gigi..............4. ICSIn 1. PAS...........marraskuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................
Mequ.....................
Vanessa-80......................
Sirunen81........................
UnelmaSirpaLeena....2.ivf 1. pas..........
Burma......................4.icsi.......
HalleB...................4.icsi...............
Aliaana........................
tarantellah........................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki..................hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Kevätkello..............2.ivf......................1...........14...........7.10.
Sartsa00................3.icsi.....................1...........14.........10.10.
tarantellah..........ovulaaton induktio...................10..........11.10.
MT79.....................3.icsi...................1...........9...........12.10.
Leonita79............1. icsi 2. pas.............1..........4............17.10.
avolavapaku...........1.icsi 1.pas.............2..........2............19.10.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
chidi.....................1.icsi 2.pas........:heart:............vt/533..........14
Maya82..................2.ivf 1.pas..........:heart:........vt/465...........14
Mörkötys................2.ivf/icsi 1.pas....:heart:............kt............14

Viimeksi muokattu:
MT79 Meillä ei veritestejä tehdä julkisella: / Kotitestin perusteella mennään.. Eli voit siirtää plussanneisiin, kiitos=)

Mequ En löydä sanoja:ashamed: Olen niin pahoillani:hug:

Sartsa00 Kovin yleisiä tuntuu olevan alkuraskauden vuotelut, eiköhän toivoa vielä ole, peukut ja varpaat pystyssä mennään!

• Tykkää
Reactions: Omena_
Mörkötys minkä teit! =) Onnea!!! :heart:

Megu, miten ikävä kuulla! Iso lohtuhali :hug:

Sartsa00, peukkuja sinne. Noita alkuajan ja jopa väliraskauden vuotoja voi esiintyä toisilla. Toivotaan, että olet edelleen vahvasti raskaana! Tsemppiä, ei varmaankaan ole kiva jatkaa piinailua...

)ON( Täällä kp2 menossa ja lasken päiviä sumuttelujen alkamiseen (26.10). Pitkällä kaavalla mennään vasta toista kertaa historiassa, joten hieman jännittää. Onneksi kuitenkin vielä muistaa, mitä nuo ihkut "vaihdevuodet" tuo tullessaan... Can't wait!

Käytiin tänään myös juttelemassa terapeutin kanssa yhdessä ja voi kuulkaa, miten hyvää se tekikään! Kehiteltiin keskustelun perusteella ihan konkreettisia asioita siihen, miten mies voi tukea minua pahimmissa luhistumisissani ja myös siihen, miten hän voi ilmaista tunteitaan paremmin ja avoimemmin minulle. Hän kun on aivan ihana, pitää sylissä, paijaa ja jaksaa kannatella minua pahimpien aikojen yli, mutta ei osaa pukea omia tunteitaan sanoiksi ja kertoa minua, mitä tuntee ja käy läpi... Minulla onkin ollut huoli siitä, miten hän jaksaa tässä myllerryksessä ja minua kannatellen, kun tuntuu siirtävän omat tunteensa taka-alalle. Onneksi molemmilla on kuitenkin myös vahvat ystäväverkot ja luottoystävät, joiden kanssa asioista puhua.. Oli myös ihana terapeutti, joka sanoi, että kannattaa keskittyä vain tähän ja nyt hetkeen hoidoissa ja iloita ennemmin niistä pieneistäkin hyvistä asioista, kun valmistautua vain pahimman varalle jo epäonnistumiseen. Kynnys mennä uudelleen - yksin tai yhdessä -aleni huimasti. Juu, ja nenäliinoja siellä kuluu, kun käy läpi tunteitaan hoitoihin, naiseuteensa, lapsettomuuteen ja negatiivisten testien pettymykseen yms. liittyen, varautukaa vedenpitävällä ripsarilla.

Viimeksi muokattu:
MequSuurin osanottoni...ei näitä asioita voi järjellä ymmärtää:hug:.

Mörkötys ja Sartsa00 Onnea plussista! Toivotaan, että molemmat pitävät tiukasti kiinni!

ON: Mulla on punktio maanantaina. 13 munasolua olisi tarkoitus kerätä ja sitten taas toivotaan, toivotaan....saikkua sain jo onneksi torstaihin asti, jolloin on sitten siirto(toivottavasti).

Ei jaksa oikein muuta. Käy jo masentamaan, ei limakalvoa ei tietoa oviksesta.

Kohta tässä ollaan vuosi odotettu. Nyt lääkäri sanoi, että voidaan tulla silti siirtoon vaikka limakalvoa ei olekkaan jos oviksen löydän. En tiedä onko se sitten hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa, jos limakalvoakaan ei ole.

Lääkärin vaihdon jälkeen ei ole löytynyt yhtään kunnon ovista tai limakalvoa. Ahdistaa. :(

Tulen nyt vaan omien uutisteni kanssa, on niin ahdistava olo :(

Oli tänään kp 10 ultra, ja siirto on siis tarkoitus tehdä omaan kiertoon. Mutta.

Ei yhtään kehittyvää munarakkulaa näkynyt!! Surkeeta. Jos nyt en ovuloi, niin taas siirtyy kuukaudella eteenpäin. Ja aikaa ei iän puolesta ole. Enkä aio/jaksa/halua vuosikausia enää yrittääkään.

Ma uusi ultra, ja toivotaan että jotain kehitystä on näkyvissä. Viime kierto oli kyllä mulle tosi pitkä, 35pv, joten toivon että se nyt vaikuttaa. Oon aina ovuloinut hyvin, ja olipa kiva kun lääkäri sanoi, että ehkä se ikä nyt alkaa vaikuttamaan tähän. En olisi halunnut tuollaista kuulla :(. Mutta kukapa näitä lapsettomuusjuttuja muutenkaan haluaisi, ja onhan niitä pahempiakin asioita. Mutta silti, kovalle ottaa, ja tänään pidättelin kyyneleitä siellä lääkärissä.

Mörkötys ja Sartsa00 tosi ihanaa :heart: ! Onnea ja niitä kuuluisia kiinnipitosukkia sinne teille :)

susirouva näyttää, että meillä menee samaa tahtia tämä. Minullakaan ei ole ollut ongelmia ovulaatioiden suhteen, paitsi nyt nämä kaksi kiertoa. Suurin ongelma on ollut ovulaation osuminen torstaille.

Tsemppiä sinne paljon. Itseä tämä ahdistaa kovin. :(

susirouva näyttää, että meillä menee samaa tahtia tämä. Minullakaan ei ole ollut ongelmia ovulaatioiden suhteen, paitsi nyt nämä kaksi kiertoa. Suurin ongelma on ollut ovulaation osuminen torstaille.

Tsemppiä sinne paljon. Itseä tämä ahdistaa kovin. :(
Kiitos! Samoin sulle :heart:.
Luinkin tuossa sun viestin samanlaisilla tunteilla kun käsittelen omia asioitani.

Nämä on niin inhottavia kun ei oikein mikään auta, ei vaikka päällä seisoisi. Voimia sulle tähän kaikkeen!!

Täällä taas! :wave: Kiva kun olette kaivanneet! Päätettiin miehen kanssa lähteä äkkiä minilomalle, joten tultiin vasta myöhään eilen illalla enkä ole siis ehtinyt testailla. Olen jotenkin ollut niin varma huonoista tuloksista. Mutta ensin kyllä Mequlle iso lämmin :hug: Toi on niin väärin! Olen tosi pahoillani! Paljon voimia ja toivotaan parempaa tulevaisuutta!
Sartsa, voi kun olisi tosiaan harmitonta tuo vuoto ja olet kuitenkin raskaana! Jotain siellä kuitenkin tapahtuu ja se on hyvä asia!
Mörkötys, Ihan mahtavaa! Onnea!!! Nyt lähti plussajuna taas liikkeelle! =) Saanko tulla samaan vaunuun?
Nimittäin täällä kanssa testasin tuossa aamulla suhteellisen vahvan plussan! :heart: Ei meinaa millään uskoa! Mitä mä nyt teen? Ilmeisesti pitää ilmoittaa tulos ja varata ultra aikaa? Tietty ei uskalla vielä kamalasti iloita, kun ei tiedä onko kaikki kunnossa ja keskenmenon riskikin on aika suuri. Mutta kai sitä voisi tuonne plussalistaan sitten siirtyä...hui! Eli kai se oireettomuus oli sitten tällä kertaa hyvä asia!

kevätkello Isosti Onnea!:flower:

Kyllä tämä kovin epätodelliselta tuntuu, piti eilen illalla tehdä vielä apteekista ostettu predictor testi ja kyllä siihenkin viivat ilmestyivät. Mulla pelko noiden kahden aikaisemman positiivisen takia jotka molemmat olleet kemiallisia raskauksia että jos nytkin on sellainen kyseessä:ashamed: Pitäisi vaan jaksaa uskoa ja olla positiivisin mielin... Maanantaina pitäisi kuitenkin klinikalle uskaltautua soittamaan ja kertoa tulos ja kysellä mahdollisesta varhaisultrasta. Meillä ei julkisella sitä tehdä, mutta luulen että näin lääkkeellisen PAS:n ollessa se kaiken jären mukaan pitäisi tehdä kun siirtopaikassa sanoivat että nimenomaan tässä varhaisultrassa arvioidaan lääkkeiden jatkosta. Mulla siis Lugesteron+Zumenon käytössä... Hoito-ohjeessa lukee että jatketaan rv 10 asti. Mutta kyllähän siihenkin pitäisi vielä tarkemmat ohjeet tulla kun vähitellen se kai pitänee lopetella ja kuitenkin on sanottu että ei saa lopettaa ennenkun saa luvan. Noh nämä selvinnee toivottavasti kun klinikalle soittelen.

Sartsa00 Vieläkö sulla vuotoa on ? Toivottavasti kaikki kääntyis parhain päin!

MT79 Mitkä fiilikset?

Yritin etsiä tuolta odotuspuolelta sopivaa ketjua mutta taitaa olla niin et tässä viimeaikoina plussanneita ei vielä siellä ole kirjoittelemassa... Kovin paljon runsaimmilla viikoilla ovat siellä keskustelijat..Kevätkello pitäisikö meidän perustaa jokin piinailijoista varhaisultraan ketju:D

• Tykkää
Reactions: Kevätkello
Onnea hurjasti Kevätkello ja Mörkötys! Kiva kun saadaan lisää plussia ja toivoa tähän ketjuun :)
Sartsalle tsemppiä, tiedän miten ärsyttävää tollanen vuotelu on! Sitä on jatkuvasti epävarmuuden ja toivon välimaastossa. Toivottavasti sulla on kaikki kuitenkin hyvin!
Mequ Pahoittelut teitä kohdanneesta epäonnesta :hug: Voimia!

Täälläpäin on oltu taas niin tuli pyllyn alla menossa suuntaan ja toiseen, etten ehdi kuin välillä lukea palstan päällimmäisiä kuulumisia. Pääsin kuitenkin eilen minäkin siirtoon, eli liityn taas piinailuporukkaan! Alkioita siirrettiin 2 viimeistä jotka pakkasessa oli, nyt meneillään siis pp 1 ja testipäivä on jo 17.10.

Meillä on käynyt sikäli hyvä tuuri, että kaikki alkiot on aina selvinneet sulatuksesta. Pakkasessa ollut siis kaikkiaan 5 blastoa kolmessa oljessa. Ja kaikki on myös kiinnittyneet, vaikkakin lopputulos on ollut toistaiseksi pelkkä surujen jatkumo. Mutta ehkä tällä kertaa onnistuu..? Vaikea uskoa.
Keskenmenotutkimuksista ei valitettavasti löytynyt mitään vikaa. Kromosomit on kunnossa ( :) ) ja hyytymistekijäongelmaa ei ole ( :( ). Mitään ei kai siis voida tehdä kuin vain odottaa, että joskus saattuu onni oikeasti kohdalle.

Tsemppiä kanssapiinailijoille!

• Tykkää
Reactions: Kevätkello
Voi miten ihanaa, että plussanneita on niin paljon :heart: Jos jotkut ni kaikki täällä olijat ovat sen todella ansainneet!!

Jeee! Onnittelut kevätkello ja mörkötys, toivotaan nyt kovasti, että kaikki menee loppuunasti hyvin!

Itse täällä jo luovutin, vuotoa tulee sen verran, etten usko enää olevani raskaana :ashamed: Toivotaan, että meidän huurunenistä joku selviäisi sulatuksesta ja "päästäisiin" ensikierrossa vaikka uudelleen piinailemaan. Toivoa on, kun tämä pikkuinen ainakin yritti kiinnittyä kun kerran plussan sain jo testiin :)

Kaarne onnea siirrosta! Toivotaan että tuottaa pysyvämpää tulosta tällä kertaa ja pääset sinäkin plussajunaan! Toisaalta hyvä, ettei mitään ole löytynyt, joten jospa vain odotetaan sitä sitkeää matkassa pysyjää, mutta tuo epätietoisuus on kyllä aina yhtä turhauttavaa.
Mörkötys mä katselin kanssa noita odotuspuolen ketjuja ja totesin saman eli ehkä voisi olla paikallaa joku loppuvuodesta plussanneiden ketju, joka vois tosiaan olla aluksi tuo plussasta varhaisultraan :whistle:

Sartsa tee nyt vielä ensi viikolla vaikka se testi tai pyydä pääsyä veritestiin tai jotain! Niin kovasti nyt sullekin sitä plussaa toivon!!! Ja sit jos ei ottanut pysyäkseen niin todellakin, hyvä uutinen oli se että ainakin yritystä oli, joten ehkä seuraava jää matkaan! :hug:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä