Hakutulokset

  1. C

    Kokemuksia vauvasta joka ei huoli tuttia??

    Meillä on ongelma juuri tuon nukahtamisen kanssa. Hirmuisia vippaskonsteja saa käyttää että vauvan saa nukahtamaan. Tissin kun saa suuhun niin nukahtaa heti. Itse kokisin helpompana sen että lapsi söisi tuttia. Toinen kinkkinen tilanne tulee usein automatkalla kun vauva hermostuu niin ainoa...
  2. C

    Kokemuksia vauvasta joka ei huoli tuttia??

    Onko kenelläkään kokemuksia vauvasta joka ei huoli tuttia lainkaan? Meillä vauva nyt 3kk ja alkuun söi tuttia mielellään mutta jossain kohtaa ei enää huolinut. Syö pääosin pullosta. Rintaa saa aamulla ja illalla ja monesti nukahtaa rinnalle. Tutti vaan ei kelpaa millään :D Onkohan toivo jo...
  3. C

    Clomittaret 2012

    Tulin vaan pikaisesti kertomaan että mä siirryn taustailemaan nyt joksikin aikaa. Tänään kp1 ja tää on nyt jotenkin niin rankkaa että musta ei ole tueksi kenellekään, päinvastoin tarvin sitä itse niin paljon nyt että olisin vaan huono palstailija. Tauko siis paikallaan. Eilen oli ruskeeta tuhrua...
  4. C

    Clomittaret 2012

    Myöskin täältä PikkuJellonalle lämmin tervetulotoivotus! Mustakin alkuun tuntui että en pysty tänne kirjoittelemaan mutta kun alkuun pääsi niin hieno juttuhan tää on. Täältä saa niin paljon tukea kun tarvitsee. :) Mä olen niin taikauskoinen että itse ajattelin että tuoko tää jotenkin huonoa...
  5. C

    Clomittaret 2012

    vauvaton paljon onnea täältäkin! Ja tarralimaa tosiaan ja paljon! :) Kyllä tää omasta puolesta myöskin tuntuu rankalta. Mutta se on totta että toisten plussauutiset antaa itselle toivoa. Skorpparille tervetuloa mukaan! :D Täällä taas toivotaan sormet ja varpaat ristissä onnistumista. Vaikka...
  6. C

    Clomittaret 2012

    Under iso halaus! Ja paljon voimia. Totta se on että nuo tilanteet laittaa miettimään. Meillä onneksi mies haluaa lasta yhtä paljon kun minäkin. Hän on vaan luonteelta kaikkea muuta kun pitkäjänteinen joten meinaa välillä jaksamine loppua tähän ainaiseen yrittämiseen. Mikä on ymmärrettävää. En...
  7. C

    Clomittaret 2012

    Under kuulostaisi siltä että pieni keskustelu vaikka vain ohimennen voisi puhdistaa ilmaa ja rentouttaa molempien mieltä. :) Täältä pajon peukkuja ovista varten!
  8. C

    Clomittaret 2012

    vauvaton mulla on ihan samanlainen olo tuon miekkoseni suhteen! Vasta hiljattain olen tajunnut kuinka kovin hänkin lasta toivoo että ihan kipeetä tekee kun ei sellasta noin vaan pysty antamaan. :/ Tekee itelle todella kurjan olon. Ja pelottaa myös.. mitä jos meille ei nyyttiä tulekaan.. Sinne...
  9. C

    Clomittaret 2012

    Kaikille uusille tervetuloa munkin puolestani! Näin heti tähän alkuun ettei vaan unohdu toivotukset :D Nyt olen saanut hetken nuolla haavojani ja olen taas valmis palstailemaan :D Tänään oli folliultra ja tuplamahis on! Fiilis siis arasti hyvä. Follit oli vasta kokoa 15 ja 16, normaalisti...
  10. C

    Clomittaret 2012

    Pettunialle nyt suurensuuri halaus!
  11. C

    Clomittaret 2012

    Aniit hurjasti onnea! :) Tää jälleen antaa toivoa että pitkäkin yritys voidaan palkita. toiveunen haluan toivottaa tervetulleeksi porukkaan :) Tänne jo kaivataankin uutta jengiä (ikävä sanoa näin :D) kun kaikki plussailee. :laugh: Pettunia ja 10kaks jospa se kuitenkin olisi tärppi.. :P...
  12. C

    Clomittaret 2012

    Anskulle onnea ovisplussasta!!! :) Täällä kp1. Taas. Vaikka kuinka on tämän jo tiennyt ja arvannut niin väkisinkin niitä kyyneliä jonkin verran tulee. Pahinta on syyllisyys joka alkaa nostaa päätään kun huomaa kuinka pettynyt mieskin alkaa joka kerta olla. Maailma on tänään kurja ja epäreilu...
  13. C

    Clomittaret 2012

    Olen niin samaa mieltä Nanan kanssa kyllä minäkin! Tämä on totaalisen persiistä. Meillä yritystä on nyt kuitenkin vielä ollut verrattain vähän aikaa. Mutta rankkaa se on jo tämäkin joten en varmaan osaa edes ajatella mitä tämä on parin vuoden päästä jos huonosti käy. Veikkaan että mä katkeroidun...
  14. C

    Clomittaret 2012

    Ambrosia ja Tinksu tervetuloa mukaan! :) Täältä onkin jo niin moni siirtynyt plussaneiden puolelle että uusia kaivataan :D P12 mä olen myös vaivan varma jostakin systä että en koskaan saa olla raskaana. Tää fiilis tuon tunteen kanssa on jokseenkin lannistava. Meillä kuitenkin esikoista...
  15. C

    Clomittaret 2012

    Noniin! Aivan ensimmäiseksi Kuume82 ja toiveajatus! Miljoonasti onnea ja haleja plussista! :) Nää antaa aina uutta toivoa itsellekin. Nyt pienille paljon jarrusukkia että pysyvät turvallisesti kyydissä loppuun asti. Anskulle tahdon antaa voimahalin. Ihmeitä kyllä tapahtuu niinkun muutkin on...
  16. C

    Clomittaret 2012

    undercovergirl muakin mietityttää tuo limakalvo itsellä. suosituksista en osaa sanoa. Itselläni oli ekassa clomikierrossa kp 12 limakalvo 9mm ja nyt tässä kierrossa sama kp se oli muistaakseni 7mm. että ohenee koko ajan vissiin vaikka mitä vitamiineja popsii. Kai ne clomit vaikuttaa :/ Mutta jos...
  17. C

    Clomittaret 2012

    Uijui Kuume82! Nyt vaan paljon paljon toivetta lähetän että viiva vahvistuu ja kaikki on hyvin :) Lumihiutaleelle lähetän haleja ja voimia uuteen kiertoon! :) kiri tervetuloa joukkoon! Musta on aina hienoa jos on kaksi follia tuloillaan, on tuplamahikset. Joku voi olla eri mieltä mutta mä...
  18. C

    Clomittaret 2012

    AnnaE täältä myös onnittelut plussasta! Ja tarrasukkia pienelle matkaan ja paljon! :) Mulle tupsahti tänään trendistä näytenumero ja kas mitäs juttua siellä olikaan, lapsettomuudesta. Pariskunnista jotka ei selittämättömästä syystä ole lapsia saaneet koskaan. Miksi juuri tuossa numerossa tuo...
  19. C

    Clomittaret 2012

    Täällähän on kertakaikkiaan vilkasta :D Ja aika hyviä uutisia ollut monellakin. Hienoa! :) Nyt kaikille tsemppiä ja plussatuulia matkaan. Alettais olee ansaittu lisää plussia pinoon jos minulta kysytään. Täällä olikin useampi joilla menee kierto aika samoissa kun itsellä. Jännää! :D...
  20. C

    Clomittaret 2012

    Pettunia eilen illalla tosiaan testasin ja oon vähän epävarma tuloksesta. Saattaa olla plussa mut voi olla negakin :O Tänä aamuna sama juttu. Nyt ehkä hienoista alavatsajomottelua tuolla vasemmalla puolella on. Mutta mulla on niin paljon kaikkea massukipua että en mene siitäkään takuuseen :D...

Yhteistyössä