Clomittaret 2012

P12 mulla sen takia 8 clomikiertoa kun ensinnäkin lääkärit vaihtunu tiheeseen niin kukaan ei ollu kunnolla kartalla mun tilanteesta ja sit kun oli 6 kiertoa 2:lla clomilla ollut niin päättivät että ivf jonoon mennään. no sitten tajusivat kuitenkin että pitää kokeilla vielä kolmella tabulla ennen ku pääsee koko hoitojonoon. joten tokalla kolmen clomin kierrolla tärppäs.
 
siis Onnea Vauvaton ja tsemppiä Scorpparille... Menin niin sekasin tuosta Vauvattoman uutisesta että huhhu..... kirjotuksetki tänne jäi kesken ja nimet sekasi. :cool:

pidä ajantasalla meitä toisia Vauvaton jooko. :)
 
Viimeksi muokattu:
vauvaton VAU!!! Hirmusesti onnea :heart: Ihanaa, että teillä tärppäs :flower:

Nyt vaan me muutkin sit liittymään vauvattoman kanssa plussakerhoon! :) Tsemppiä meille kaikille ja plussaa pukkaamaan :)

Ansku mulle voi päivittää dpo4 (arvioisin, sain pe ja la cb testiin plussat, liekkö sit tehny testin oikein...mene ja tiedä)
 
Vauvaton, mahdottomasti onnea minunkin puolesta! :flower: Tosi upea juttu!

Skorppari, juuri tuon kokoisesta follista (kp 13) se minunkin plussa ponnisti, vaikken mahkuihin uskonut hetkeäkään!

Täällä on varhaisultra sekä ensimmäinen neuvola takana. Kaikki on ainakin tähän mennessä hyvin.

Tsemppiä kaikille ja oikein mukavaa pääsiäistä!

toiveajatus 7+1
 
katso liitettä 15663

siinäpä tämän aamun tulos. :heart: :D


en tiedä johtuuko siitä että tiedän olevani raskaana vai onko oikeesti alkanu enemmän oireilla... luultavasti ekasta :D vielä ei pysty uskomaan, enkä varmaan usko ennen kun nyytti on sylissä, mut ainakin tiedetään et voin tulla raskaaksi! :heart: Millä viikoilla varhaisultra? Mitä mun pitää nyt ylipäätään tehdä, mihin soittaa ym. mä en tiiä mistään mitään :)

onneks saa täällä tuulettaa. on tosi vaikee pitää tää asia salassa ja on päätetty et ainaki ekaan ultraan ollaan ihan hiljaa, mieluummin viikolle 12...

niin ja KIITOS kaikille onnitteluista. itse en ole pystynyt onnittelemaan ihmisiä kun on tuntunu niin kauheen pahalta omasta puolesta. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Vauvaton kukaan ei siitä voi syyttää jossei jaksa olla happyhappyjoy muiden puolesta jos omaan plussaan on mennyt noin kauan mitä teillä :)
Toivon teille todella paljon tarrasukkia ja liimoja ja ties mitä kaikkea että kyytiläinen pysyy kyydissä ja syntyy terveenä :)

Soita neuvolaan?
Mulla kun oon kunnallisella hoidoissa niin käskivät soittaa tottakai polille suoraan että varataan varhaisultra jos plussa tulee =)
 


lauantai 7.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp64/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp57/32-33..........ya1/10...........................
tinksu...............kp53/28..............yk2..............................2.clomi
Lumihiutale92.....kp32/??..............yk3...............................2.clomi
Inkeri84............kp28/??..............yk7................................4.clomi
Kassiopeia.........kp26/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp26/??................yv1.............................2.clomi
Calliope.............kp21/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp21/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
undercovergirl.....kp21/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85.........kp21/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp20/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp20/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp17/28-36......... yk17...............................tauko
skorppari82.......kp16/??..............yv1,5.............................1.clomi
another.............kp13/28-?.........yk5/ya1/11.......................1.clomi
10kaks..............kp13/42...............yk2.............................2.clomi
AamuTorkku.......kp10/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp7/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
P12..................kp2/33...............yk13............................2.clomi
toiveuni83.........kp2/28?...............ya9/10..........................1.clomi
Ranskismopsi......kp??.....................yk?.............................3.clomi
Raita12.............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla



Piinailijat



Ghostbusters







PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4....kp26/??....ya12/08....8.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
vauvaton paljon onnea täältäkin! Ja tarralimaa tosiaan ja paljon! :) Kyllä tää omasta puolesta myöskin tuntuu rankalta. Mutta se on totta että toisten plussauutiset antaa itselle toivoa.
Skorpparille tervetuloa mukaan! :D
Täällä taas toivotaan sormet ja varpaat ristissä onnistumista. Vaikka en taaskaan usko onnistumiseen. Yksi kyntökerta tuskin riittää plussaan. Ovisoireitakaan ei ole ollut vaikka testiin plussa tulikin. Jälleen kerran huoh.
 
vauvaton mun on pakko onnitella ulkopuolisena tästä pinosta! kuulostaa plussaaminen minun hoitokertomuksen kaltaiselta, joskin meillä tärppi kävi nopeammin vaikka vasta 7. clomikierrosta ja se oli toka 3 tabletin kierto! meidän plussa nukkuu tällä hetkellä parvekkeella (9kk tyttö) ja toivon sydämestäni, että sinullakin 9kk kuluttua on oma nyytti tuoksuteltavana! Neuvolaan ja hoitavalle klinikalle kannattaa ottaa yhteyttä ja varhaisultra on yleensä sillon 7-8 viikoilla.

clomeja määrätään käsittääkseni todella tapauskohtaisesti! ja mullakin 2 tabletin kierto näytti että ovuloisin, mutta kahden ovisplussan jälkeen kolmatta ei tullut, joten lääkäri jälikäteen arvioi näiten kahden tabletin kiertojen olleen "huonoja" oviksia.

Olen teitä täällä käynyt tasasin välein lukemassa ja riemuitsemassa plussista ja suremassa epäonnistumisia.

Meillä oma tilanne on se, että kakkonen on suunnitelmissa ja pitäisi lääkärille soittaa, jotta saisin uuden yrityksen alkuun. Pcos on varmaan tässä raskauden myötä pahentunut, ainakin finnit ja karvoitus vaikuttaa siltä...Naikkarilta sanottiin, että PCO tapauksissa saisin gyneltä suoraan sinne lähetteen, ettei tarvitsisi odotella ilman lääkkeitä. Onko teillä kokemusta toisen lapsen suunnittelemisesta ja mahdollisesta uudesta clomirupeamasta?
 
ambro soitin gynen polille kun tajusin että pitää peruuttaa ivf keskustelu ja kyselin samalla mitä tehdä. heillä sellainen käytäntö et clomi-raskauksissa edetään normaalin mukaan, eli ei varhaisultraa!?! mä aion sen kyllä neuvolasta vaatia keinolla millä hyväänsä, tai sit meen yksityisesti. millä viikoilla kannattais mennä?

apsu sait mut itkemään...
mä oikeesti, oikeesti toivon niiin paljon että kaikki menis hyvin. mun mielestä ollaan jo tarpeeks saatu kärsiä tän asian eteen, MUTTA pelkään että jotain tapahtuu, pelkään ihan kaikkea, ahdistaa että jos jotakin käy. mies ei halua myöskään vielä riemuita kun oon sen niin pelotellu varmalla keskenmenolla ym ym. olis ihanaa jos vois vaan nauttia tästä kaikesta. seurailla omaa kroppaa ja vauvan kehitystä... mut kun... ehkä tää helpottaa kun edes tietäis et siel on joku jonka sydän lyö (sitten kun) ja on oikeessa paikassa.... eli ainaki 3vko odotettava vielä... nyt siis rv3+4.
 
vauvaton johan käytännöt taas vaihtelee :O mä en itse edes kysynyt vaan sanoivat folli-ultran yhteydessä että soitat sitten jos plussa tulee niin varataan varhaisultra aika... ja muistaakseni se oli viikoill 6-8...
Osaavat varmasti yksityisellä kertoa millä viikoilla kannattais :)
Mut hienoa että sait perua ifv:n tästä syystä:heart:

Ja on varmasti normaalia että pelkää että tapahtuu jotain kamalaa.. itse ainakin epäilen että jos ja kun raskaaksi tulee niin en uskalla nauttia alussa täysin. Pelko on kovin suuri varmasti.

tsemppihalit sinne ja hyvää pääsiäistä kaikille!

Mä kärsin kuumista aalloista (edelleen), rintojen arkuudesta, jottain todella tuskasesta olosta.. jne... lämmötkin vielä koholla =) toissa iltana koko mahaa särki ja vihloi - nyt jo ihan ok olo vatsassa :O
Startataan justiinsa kohti pohjoiskarjalan seutuja; takaisin taas huomenna :D
 
P12
ansku eipä mittään, ja oikeessa olin eli tänään hanat auki ja kp1 :) Clomit alotan vasta pyhien jälkeen eli kp5, hikoillaan viikolla sitten vasta.. pitänee alkaa laskeskelemaan mahdollisia ovulaatiopäiviä ja seuraavaa menkkojen alkua, toiseksi viimeistä viedään clomien osalta. Menkkakivut ne vaan pahenee kierto kierrolta, melkoinen ihme on jos ei laparoskopia vahvista endoepäilyä.

Mutta nyt pääsiäisen viettoon :wave: Mulla alkoi jouluaattona menkat ja nyt pitkänä perjantaina, tällä kaavalla juhannuksenakin vietetään rättipäiviä :LOL: Vai osuisko vappu kivasti tohon väliin :D
 
vauvaton Hurjasti onnea sinulle ja peukkuja jatkoon! Varhaisultraan voi mennä alkaen viikolta 7, silloin syke pitäisi jo näkyä.

Tervetuloa minunkin puolesta skorppari!

).( Viikko etelässä tuli kyllä erittäin tarpeeseen ja myöskin oli ihan tervettä välillä olla ilman nettiä. Pääsin uimaankin loppulomasta, kun keskenmenovuoto loppui kuin loppuikin vihdoinkin. Jee! Nyt sitten odotellaan menkkoja. Mietin jo, että pitäiskö napata terot jo heti, kun ei haluaisi hukata yhtään aikaa... pelottaa, että mun kierto ei lähde käyntiin normaalisti. Olis ihan kiva taas päästä kartalle omissa kiertopäivissä.

Mukavaa pääsiäistä kaikille ja tsemppiä yritykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: toiveuni83
ansku juu mie voin päivitellä pääsiäisen ajan jos tarvis :) mukavaa pääsiäisen viettoa sinne :) menettekö sukuloimaan vai?

lumihiutale harmi kuulla että on mieli maassa :( jospa se siitä paremmaksi mieli vielä muuttuisi kevään kesäksi vaihtuessa!
poistanko mie siut listalta kokonaan vai haluatko jäädä taustailemaan?

raita12 kyllä se loma varmasti piristää mielialaa :) vai ihan mereen uimaan, huih :)
 
:flower: ONNEA VAUVATON :flower:

Toiveuni: Tarkoitatko, että aloitat clomit kalenterin mukaan 8.pvä eli 8.4. jolloin sulla on kp3?

apsu: Meillä on menossa kolmosen yritys ja mulla on myös pco. Sain clomit heti, kun ne vain pyysin. Virallista yritystä ei ollut takana kiertoakaan silloin (eli yrittämällä yrittämistä, päivien laskemista tai testejä). Me olemme käyneet aina yksityisellä hoidossa, joten en osaa sanoa julkisen käytännöistä. Tsemppiä kakkosen yritykseen!

Omaa pohdintaa.
Kun meillä tosiaan on jo kolmannen yritys meneillään, niin kysyn teiltä sekundoilta fiiliksiä.
Meidän kaikki pojut on jotenkin hormoniavusteisia. Toisen kohdalla sain kuulla useampaan kertaan vähättelyä lapsettomuusasioissa. Miten teillä muilla, onko tällaisia kokemuksia? Esim. ystäväni pohti, ehkä ihan hyvää hyvyyttään, että "miten voi olla, ettei teille toista tule.. en ymmärrä". He kävivät ensimmäisensä kanssa myös hoidoissa. Enempää ei sitten tarvinnutkaan :)
Sitten on näitä muita laukojia, että pitäisi olla tyytyväinen niihin, joita jo on. Meidän kolmosen yrityksestä ei siis tiedä monikaan (niin, kaikkien niiden lisäksi, jotka täällä voivat lueskella keskusteluja).
Jotenkin tuntuu, että meidän surumme/tunteemme ei ole yhtä arvokkaita kuin niiden, jotka toivovat/yrittävät/tekevät ensimmäistä. En kohdista tätä palstalaisiin vaan yleisesti ajatteluun, johon olen törmännyt. Siskoni varmasti kommentoisi tähän, että olen vain liian herkkä ottamaan itseeni asioita. Ehkäpä olenkin?

Ihanaa pääsiäistä ja mitenkäs ne kuluneet virret menikään "munarikasta" ja sen semmoista :D
 
voi ei ja apua!
Taas onnistuin herättämään hämmästystä ihmisissä :D eli juu clomit alotetaan kolmantena (3) kiertopäivänä eikä suinkaa kasina niinku oon ajatuksissain kirjotellu o_O en tiiä miks.

Voi huhhu... mutta hyvää ja munarikasta (plussarikasta) pääsiäistä kanssasisaret :heart:
 
another lisää vain mut taustalle. :)

Sellaista teiltä viisailta vielä kysyisin, että minä kp:nä teille on tehty clomeista munasarjojen ultraus? Mulle määrättiin, että varata aikaa nyt tälle kierrolle kp 10. Meidän terveyskeskuksessa gynekologi on paikalla keskiviikkoisin, jolloin mulla olis kp 12. Onkohan tää ihan ok?
 
lumihiutale mulla oli nyt tässä ekassa clomikierrossa ohjeena käydä follikkeliultrassa kp 10-12, ja kävin kp12. Ja seuraavassa kierrossa käskettiin käydä kp 11-13, varmaan vähän myöhemmin siksi ettei kp 12 ollut kuin 11-12mm suurin :( .

Tänään alkoi itellä taas ovistikuttelu, eipä toivoa ainakaan vielä :(
 


sunnuntai 8.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp65/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp58/32-33..........ya1/10...........................
tinksu...............kp54/28..............yk2..............................2.clomi
Inkeri84............kp29/??..............yk7................................4.clomi
Kassiopeia.........kp27/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp27/??................yv1.............................2.clomi
Calliope.............kp22/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp22/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
undercovergirl.....kp22/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85.........kp22/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp21/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp21/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp18/28-36......... yk17...............................tauko
skorppari82........kp17/??..............yv1,5.............................1.clomi
another.............kp14/28-?.........yk5/ya1/11.......................1.clomi
10kaks..............kp14/42...............yk2.............................2.clomi
AamuTorkku.......kp11/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp8/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
minttu_89..........kp7/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp3/28?...............ya9/10..........................1.clomi
PikkuJellona........kp3/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
Ranskismopsi......kp??.....................yk?.............................3.clomi
Raita12.............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92


Piinailijat



Ghostbusters







PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4....kp26/??....ya12/08....8.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä