Hakutulokset

  1. C

    Clomittaret 2012

    Paljon paljon onnea plussanneille!!! kummasti valaa uskoa myös itselle onnistumisen suhteen :) Lisää plussia kiitos! Myöskin Kaikille uusille tervetuloa näin niinkun yhteisesti! :) Kivaa saada lisää väkeä mukaan. undercovergirl mä niin tiedän sun tuskan sen lenssun kanssa! Täällä kanssa...
  2. C

    Clomittaret 2012

    Hui kun täällä onkin ollut vilkasta keskustelua! :D Hieno juttu. Vauvaton sulle paljon haleja. Ymmärrän tuntemuksesi oikeen hyvin, niinkun varmaan kaikki täällä. Ei tää helppoa ole ei. Micaela ihana uutinen!! Nyt vaan toivotaan juu vahvistumista ja vahvistumista... :D Tää antaa meille...
  3. C

    Clomittaret 2012

    Eilen joo testasin sitten varuiksi kun lähdettiin viettää vähän iltaa miehen kanssa. Negahan se odotetusti oli ja tänä aamuna sitten täti tulikin. Mulle voi siis päivittää kp1, yk10 ja 2.clomikierto. Mua vähän on alkanut pelottaa ja mietityttää että nyt jo toinen clomikierto lähtee ja neljä...
  4. C

    Clomittaret 2012

    Pettunia haleja ja tsemppiä nyt sitten vaan uuteen kiertoon! :) Mä itsestäni vaan luulen kyllä että tää luomukierto vetää vaan pitkäksi. Mutta sitten taas uuteen nousuun :/ :D
  5. C

    Clomittaret 2012

    Pettunia joo aika vinkeetä että joku jolla on kierto ihan samassa vaiheessa. :) Täällä ei vielä tänäänkään kuulunut tätiä. Perskules. Alavatsakipua on ollut mutta se saattaa johtua virtsatietulehduksesta. Möh. Viikonloppuna ja koko alkuviikon tuntui koko ajan siltä että ihan justkohta alkaa...
  6. C

    Clomittaret 2012

    Nyrpee-81 tervetuloa joukkoon! Mäkin alkuun mietiskelin että onko tällainen palstailu mun juttuni mutta kyllä se tuntuisi olevan :) Täällä on niin ihanaa porukkaa! Aniit nyt nousee pakostakin toiveet hiukan :) Paljon plussatuulta sinne suuntaan! Pidä meidät ajan tasalla :) Aamutorkku...
  7. C

    Clomittaret 2012

    Maanantaina 13.2. AamuTorkku..kp 12/30......yv3........2.clomi Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto toiveajatus....kp3/??........yk11.........2.clomi Aniit............kp24/?.........ya 10/10...4.clomi...
  8. C

    Clomittaret 2012

    Kassiopeia, niin se on aina pettymys ja ottaa koville kun menkat taas kerran alkaa. Vaikka sen kuinka olis muka tiennyt etukäteen ja aavistanut. Kai se jokin alitajuinen toive sitten sen pettymyksen aiheuttaa. Paljon paljon haleja ja tsemppiä kaikille! Täällä on melko moni jolla kierto kulkee...
  9. C

    Clomittaret 2012

    Juu nyt tulen tänne kiukkuamaan ja itkemään. Hormonikokeen tulos tuli ja se näytti 4,2. Eli mitään ei ainakaan ole irronnut vaikka kypsynyt olisikin. Tai vaikka oliskin ollut niin että luulemani ovisplussa olikin nega ja ovis olis ollut myöhemmin niin mitään mahdollisuuksia ei ole koska...
  10. C

    Clomittaret 2012

    Aadamille haleja ja voimia! magdalla oli hienoja uutisia! Nyt ei muuta kuin tsemppiä eteenpäin! :) Ja Aniit, täältä tulee peukkuja tärpille!!! :) On se jännä miten toisten hyvät uutiset täällä niin kovin ilahduttaa :) En tiedä onko se sitten se että kun kaikki käy samoja juttuja, fiiliksiä...
  11. C

    Clomittaret 2012

    Vauvaton sulle paljon paljon voimahaleja. Toisinaan on erittäin vaikee edes koittaa olla positiivinen. Onneksi yleensä osuu kuitenkin edes jokunen parempi päiväkin joukkoon. Mä olen miettiny kanssa tota karppaamista...tai oikeestaan sinnepäin. Jos saisi edes jonkin verran sokereita vähennettyä...
  12. C

    Clomittaret 2012

    Pettunia mun käsityksen mukaan sopiva koko on jotain parinkymmenen millin luokkaa. Korjatkaa jos olen väärässä. :) Ja justiin lueskelin asiaa niin kuulemma kasvaa 1-2mm päivävauhtia. Mutta ilmeisesti jos ultrassa näkyy vaikkapa 12mm folli niin se ei välttämättä lähde kasvamaan tai vaikka...
  13. C

    Clomittaret 2012

    Voi ei Aadami :/ Paljon paljon haleja. Täällä ollaan hengessä mukana. Micaelalle tervetuloa joukkoon! Päätin kuitenkin eilen testata ovista ja plussa tuli. Tänään tuo testi näyttää melke varmasti negatiivista. Mulla on vähän joka kierrossa ollut eri testi käytössä niin on vähän tulkinnan...
  14. C

    Clomittaret 2012

    Huh olipas tullut tekstiä sitten viime käynnin :D Aadami kyllä silti pitää toivoa olla vaikka toisen kokemus olisikin mitä! :) Kuinka kävi? Aniit tsemppiä uuteen kiertoon täältäkin! Se on joka kerta pettymys kun täti tulee vaikka kuinka olisi muka ollut jalat maan pinnalla toiveiden...
  15. C

    Clomittaret 2012

    Aadami Mulla oli viime kierto ensimmäinen clomikierto ja ovulaatiosta aina menkkojen alkuun asti oli riesana juurikin runsas valkovuoto. Ilkeetä ja mulla herätti vaan turhia toiveita. Myöskin alavatsakipua oli aika paljon mulla. Mutta sekin meni varmaan clomien piikkiin.
  16. C

    Clomittaret 2012

    Rouva Rimpula voimahaleja ja paljon! Idylli En minäkään ole kuullut aiemmin että näin voisi olla mutta toisaalta kun asiaa tuossa pohdiskelin niin välikierto on ihan ok itsellekin. Mulle ei ole tehty munajohtimien aukiolotutkimustakaan vielä joten senkin puolesta.. ettei turhaan niitä syö...
  17. C

    Clomittaret 2012

    Vieläkös tänne mahtuisi yksi uusi joukkoon? :) Huoh, tänne se kai on liityttävä, ei auta, vertaistukea kaivataan. Jonkin verran olen tätä pinoa lukenut (kiukkuketjun lisäksi) mutta nyt vasta tuntui aiheelliselta kirjoittaa. Itse olen siis 26v ja mies pari vuotta vanhempi. Meillä miehellä pitäisi...

Yhteistyössä