Clomittaret 2012

Aadami
Ainiit: täällä pidetään isosti peukkuja!!!

Pettunia olit oikeessa. Tänään limat ja superplussa. Ennen ei oo tollasia semiplussia tullut, mutta nää clomit saa kaikkee kummaa näköjään aikaiseksi...
 
Tervetuloa joukkoon Nyrpee. En ole itsekään ollut täällä vielä pitkään, mutta kotoisalta jo tuntuu.

Hienoa Aadami, että olikin ovis vasta tuloillaan. Superplussa kuulostaa oikein hyvältä.

Aniit nyt jännätään. Mulla ainakin menkkakipu ilman menkkoja tietää tasan tarkkaan raskautta.

Calliope, kiva, kun ollaan niin samoissa. Odotan tädin saapuvan huomenna paikalle. Mitään toiveita plussasta ei mulla todellakaan ole, mutta toki, jos ei vuotoa huomenna näy, niin perjantaiaamuna testaan. Eikös se ole sullakin testiaamu silloin viimeistään. :) Ihmeturvotusta täälläkin.

Kamalat oireet Toiveajatus. Voimia.

Päivittelen listan suoraan torstaille.


Torstai 16.2.

Nana2012.....kp 5.............ya 6/2011.....3 clomi
Kassiopeia....kp6................ya 8/2010....1.clomi
toiveajatus....kp6/??............yk11..........2.clomi
AamuTorkku..kp 15/30.........yv3...........2.clomi
Ansku83...... kp 16/??..........yk12..........1.clomi
Micaela........kp 22/33.........yk 5...........3.clomi
Vauvaton......kp 24/???.......y al 12/08.... 7 clomi
Aniit............kp27/?............ya 10/10.....4.clomi
Pettunia.......kp 33/32........ yk15.......... viimeinen luomukierto
Calliope........kp 34/30-33?..yk 9............luomukierto
 
Viimeksi muokattu:
Nyrpee Tervetuloa. täällä saa kaipaamaansa tukea ja kannustusta niin hyviin kuin huonoihin uutisiin. en itse pärjäisi ilman.

Micaela nyt vaan toivotaan, että aika kuluu nopeesti ja ilman menkkoja :) vai voi clomeista tulla rinnat kipeeks...kääk ittelläni on aina viikko ennen menkkoja niin hirvittävän kipeet ettei kyllä toivois enempää. no saas nähä miten käy.

Aniit jänskätän täällä kanssa. realisti on hyvä olla, mutta jospa sittenkin....?

Oon nyt syöny kolme päivää clomeja eikä mulla oo mitään oireita. Ois ees jotain niin tietäis, että jotain tapahtuu vai onko oireeton olo normaalia? yhtään aliViikon päästä ois sitten folliultra. tuntuu, että viikonlopun lähestymistä odottaa kovasti moni yrittäjä. Peukut pystyyn
 
Tein sitten aamulla sen saman apteekin testin johon yhtäläinen myöhään syntynyt hailakka viivanen. Pistin sitten sen virtsan meneen ja sit hetken päästä aattelin et teen vielä digin. Ja siihemn tulos: Ei raskaana. Joten, kaipa tässä nyt sitten vaan odotellaan seuraavaa kiertoa alkavaksi.

Kassiopeia lääkäri sanoi mulle että oireettomuus ei merkkaa tässä yhtään mitään. :D
 
Ainii Kassiopeialle pitikin kertomani clomeista! :D Eli, mulla ei tehny yhtää mitää oiretta mihinkä suuntaa! =) Vähä oli kyl itellä sama mielessä kun noita söin, mut kai ne jotain on tehny! Ikinä en oo saanu ovisplussaa ja se tuli nyt! :D

Micaela Kiitos! =) Ja tsemii paljon ens viikoon! d:Db

:attn: Jos haluatte, voin ryhtyä päivittäjäksi pinkalle!? =) Tulee kuitenkin taas pyörittyä täällä jokapäivä, ni hyvin voin samalla pistää päivät sitten kohdilleen! =)

Nii ja sehän pitiki korjailla, et tänä aamuna tuli vielä eilisiltaa vahvempi plussa! Joten, tällä päivämäärällä dpo -1! =)
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83 aivan mieletöntä :) :flower: hieno suoritus jos nyt niin voi sanoa ;) nyt vaan jänskättämään loppukiertoa. toivotaan, että onnistuu.

Micaela odottavan aika on pitkä. malta vielä :)

Aniit voi per...nan per...na.

Tuli tuossa eilen vielä mieleen, että ku kävin ekassa folliultrassa joulukuussa oli vastaus follien koosta etten ovuloi siinä kierrossa. tämä tapahtui kp12 muistaakseni. no sitten verikokeet kp27 taas muistaakseni, kertoi, että olen sittenkin ovuloinut. suurin folli tais tuolloin olla 8mm. oisinko voinu ovuloida aika myöhään kiertoa vai onkohan jossakin jotain mätää...? tämä on sitä mystistä, jota ei vaan ymmärrä ;) taidan kyllä jatkossa jatkaa testaamista, vaikka ovisplussa ois tullukin :D
 
Moikka akat! Täällä olisi yksi clomitar, saako liittyä seuraanne? Itellä alkaa 3kerta kun syön clomikuurin 2tbl kp 5-9. Ja toinen kerta ku olen syönyt divina merkkistä..sillä olen saanut limakalvoni paksuuntumaan! itellä myös pco (ei enään niin kauhian paha. Rakkuloita hävinnyt divinan myötä ;)) Kertokaa omia kokemuksia divinasta jos jollain on ollut käytössä? ja ja niin pystyikö divinalla tulla raskaaksi?? ihana sivu..kiitoksia! =)
 
Pettunia joo aika vinkeetä että joku jolla on kierto ihan samassa vaiheessa. :) Täällä ei vielä tänäänkään kuulunut tätiä. Perskules. Alavatsakipua on ollut mutta se saattaa johtua virtsatietulehduksesta. Möh. Viikonloppuna ja koko alkuviikon tuntui koko ajan siltä että ihan justkohta alkaa menkat. Mutta ei. Onkohan se huomenna varuiksi testin paikka jos ei vieläkään ala.. Vai odottaisko vielä ensi viikkoon et kuin käy.
Kuinkas sulla on tilanne??

Micaelalle paljon peukkuja!!!

Ansku83 Eka ovisplussa on tosiaan aika huikeen fiiliksen paikka :D Hassua kyllä. Onnea siis tästä :) Kuinkahan suuri ihmetys mahtaisi olla ihan toisenlainen plussa.. toivottavasti me kaikki se vielä saadaan. :)

Aniit mikäs siellä on tilanne? Eikös ole kuitenkin niitäkin tapauksia joissa sen kunnon plussan saaminen voi viedä viikonkin. Että nyt vaan rauhassa täytyy odotella :) Haleja!

Ranskismopsille tervetuloa mukaan! Millainen lääke se divina siis on?? Mä en ole kuullutkaan. Onks se siis clomeja vastaava vai mikä?
 
Ansku onnittelut hienosta ovisplussasta. Ja kiva, jos käyt päivittelemään listaa. Sopii varmasti kaikille.

Mun kohdalla oliskin sitten heti päivitettävää. Eli tälle torstaille saa odotetusti päivittää kp1/28-35.....1. Femar....yk16.

Tervetuloa Ranskismopsi. Itse en ole kuullutkaan tuosta mainitsemastasi lääkkeestä. Mielenkiinnolla luen siis kokemuksia siitä. Mulla on luonnostaan tosi paksu limakalvo, joten ei haittaa, vaikka lääkkeet sitä vähän ohentelisikin.

Kassiopeia maalaisjärjellä ajateltuna ovis on sulla tuossa kierrossa varmasti ollut myöhään, kun kerta noin pieni folli kp8. Muistatko miten pitkä kierto tuo oli sitten kaikenkaikkiaan?
 
Calliopen kanssa samaan aikaan linjoilla. Joten siis edellisessä viestissä tosiaan tämän päivän uutiset täältä päin. Testaa ihmeessa huomiaamuna, ei sitä ikinä tiedä mikä yllätys nurkan takana odottaa.
 


perjantai 17.2.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Calliope............kp 35/30-33?......yk9............................luomukierto
Aniit..................kp 28/?...............ya10/10.........................4.clomi
Vauvaton.........kp 25/???............ya12/08..........................7.clomi
Micaela.............kp 23/33..............yk5...............................3.clomi
Ansku83.......... kp 18/??..............yk12/ya11/10.................1.clomi
AamuTorkku.....kp 17/30..............yv3................................2.clomi
toiveajatus.......kp 7/??.................yk11..............................2.clomi
Kassiopeia........kp 7/??................ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 7/32-33..........ya1/10...........................
Nana2012.........kp 6/??................ya6/2011.......................3.clomi
Pettunia...........kp 2/28-35......... yk16...............................1.femar
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi




Piinailijat

Micaela.........dpo 7
Ansku83.......dpo 0

 
Viimeksi muokattu:
Noniin....siinä on pieni vino pino nyt! =) Tarkistelkaahan tietonne! :)

Ja aattelin et jos sen Plussanneet -osion lisäilee tuonne sitten kun on sen aika ensimmäisen kerran! =)


Micaela Kävin bongailee noi sun dpo:t tuolta toisaalta, kun muistelin nähneeni ne siellä!? Haittaakse? :D


Ja sit tyhmä kysyy: Mitä on divina ja mihin se auttaa/vaikuttaa??? :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Ranskismopsi ja Nyrpee-81 !

ON: ensin oli koviakin kipuja alkukierto, sitten hävis kaikki tuntemukset vatsanseudulta pariksi päiväksi ja tänään yllätti taas paljon voimakkaammat kivut, ja TODELLA tärähdysarka. Tikku anto räikeät viivat ja oli kyllä positiivinen yllätys tämäkin kun ehdin jo luulla että ovistikut ei tässä kierrossa anna mitään.

Listassa oli minun kp taas kerennyt mennä väärin (taisi käydä niin että päivittelin yhtä aikaa sen jonkun muun kanssa) niin minulle saa korjata kp17 (siis 17.2)

Toivotaan parasta Aniit , itsellä ensimmäisen raskauden kohdalla sain testiin vahvan plussan vasta kun oli rv7 menossa

Ja tsemppiä piinalijoille
 
Huii... Täällä pitää käydä usein katsomassa. Nyt tuli liikaa infoo ja, kun ei oikein ketään viel tunne... Omia kierronpäiviä ja yritysaikoja tossa mietin. Pakko kai joku laskeminen on aloittaa tuosta ku-raskauden vuodosta eli nyt kp7/32-33 ja ya 1/10. Voitko Ansku83 minut lisätä listaan, ite en osaa...

Ranskismopsi en ole myöskään kuullut lääkkeestäsi... Tervetuloa!

Aniit Olihan pissarakossa väh.2h? Niin itselleni opastettiin... Haluaa pitää toivoa yllä, tahtoo :)

Toivo on kummallinen tunne ja miten se vaihtelee. Tällä hetkellä on toiveikas olo itsellä, mutta ei tarvita kuin pikkuriikkinen hetki niin toivo on mennyttä. Ja tuossa hetkessä ei tarvitse edes tapahtua mitään ikävää... Toivottomuus valtaa ja ne hetket ovat ehdottomasti itsellä vaikeinpia. Onneksi toivottomathetket kestävät melko vähän aikaa, mutta iso pelkoni on et toivo "viedään" kokonaan.Tuntuu, että ilman toivoa ei voi elää...
 
Mä junnaan tätä asiaa päässäni vaan kokoajan. Luulen kyllä että ne menkat siellä kolkuttelee. Viime kierrossa alko tänä samaisena pvänä. Kohta oon menossa tk lääkärille kun oon viikon ollu flunssassa ja kokoajan pahenee. Joten näistäkin oireista mitä on ei osaa täysin sanoa kun on kipeä. Mutta, muistan kun esikoista aloin odottaa olin kipeenä sillä viikolla jolla tein positiivisen ylläritestin sit lopulta kun oireet oli niin kummalliset. Mut aattelin tänään käydä ostamassa huomiseks testin vielä ja ehkä maanantaiksikin. Kaverin mielestä kannattais vasta ma testata uudestaan. Mut kyllä mulla juilii niin mukavasti maha ja selkä et tuskin tarvii.

Ranskismopsin lääkkeestä en ole minäkään kuullut?? niin ja tervetuloa!

Tsemppejä kaikille jotka ovat niitä vailla! Mukavaa viikonloppua jollen kerkee enää kirjottelemaan ennen. :)
 
Moikka.

Täällähän käy vilkas keskustelu ptkästä aikaa... terveuloa kaikille uusille! :wave:

itellä kp25, eka kolmen clomin kierto, ovulaatiosta ei tietoakaan...
päätin ja mieskin on samaa mieltä et nyt on tauko paikallaan. eli en aio käynnistää kuukautisia teroilla enkä tehdä mitään muutakaan. katellaan hetken aikaa,
annetaan kropan levätä. katotaan jos tulis luomuovis joskus.
pitänee soittaa gynelle ja peruuttaa soittoaika. oli määrätty vino pino labroja oviksen jälkeen ja ens kiertoon, nekin saa nyt lykkääntyä kerran ovista ei tullu... ainakaan vielä.
 
Apua olenko ainoa joka syö divinaa ennen clomien aloitusta? mitähän se gyne on mulle määränny :O heh..no mut sitä käytetään yleensä vaihevuosiin :ashamed: ja se sisältää etrogeeniä ja keltarauhashormoonia. ööö..keltarauhashormooni on tärkeä raskauden jatkumiselle..en minä osaa oikein selittää :D käykää googlettamassa! hih..niin ja kertokaa tälle tyhmälle naiselle et mitä tarkoittaa _YA/YK/YV_?? :p kiitän sitä ihmistä joka on tämän palstan aloittanut! Ollut ainakin minulle tosi suuri apu..kun oon allapäin tuun tänne lukemaan muitten tarinoita niin saa hieman valon pilkahdusta :) kiitos! :heart:
 
Onnittelut ovisplussasta AamuTorkku. Tällä palstalla sekin on iso ilo ja onniteltava asia toisin kuin tuolla vauvakuumepuolella.

Odotellaan odotellaan Aniit.

Ranskismopsi, ya = yritys alkanut, yk = yrityskierto ja yv = yritysvuosi. Eli kaikki kertoo siitä, miten pitkään tätä vauvaa on toiveiltu ja yritetty alulle.

Voi taivas tätä vuotoa. Joka välissä saa käydä kuukuppia tyhjentämässä. Sellanen puolentoista vuoden tauko olis kyllä erittäin tervetullut tähän hommaan.
 

Yhteistyössä