Clomittaret 2012

Juu, ei huonompi ajatus Pettunialta!
Eli: Ansku83 13/?? yk12 ja 1.clomi

MUOKS: Sen verran vielä selvitystä, et yritys alotettu 11/10, mut kiertojen pituudesta johtuen on yk vasta 12! :) Et on käytännössä 3 kiertoa jäljessä! :D
 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä siis uuden listan alkua:

Maanantaina 13.2.

Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto
Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi

Kopsatkaa tämä omaan viestiin ja lisätkää omat tiedot. Jos päivä on vaihtunut, lisätkää jokaiselle yksi kiertopäivä lisää. Tai jos on kiirus tai muuta, niin omat tiedot vain, niin joku muu voi lisätä sitten listalle. Tällaiset päivitettävät tiedot voisi laittaa punaisella, niin erottuvat muille helpommin.
 



Maanantaina 13.2.

AamuTorkku..kp 12/30......yv3........2.clomi
Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi
Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto


Tässä jatkoa :wave:
 
Viimeksi muokattu:
..ja jatkoa... Ja mää en saanu tuota hienoo blingblingiä tohon.:eek: Sori!

Maanantaina 13.2.

AamuTorkku..kp 12/30......yv3........2.clomi
Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi
Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto
toiveajatus....kp3/??........yk11.........2.clomi
 
Koska itsekään en osaa tuota otsikkoa laittaa, tyydyn laittamaan vaan omat tietoni.

Maanantaina 13.2.

AamuTorkku..kp 12/30......yv3........2.clomi
Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi
Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto
toiveajatus....kp3/??........yk11.........2.clomi
Aniit............kp24/?.........ya 10/10...4.clomi
 
ON: Aika vaikee miettiä monesko yk on menossa meillä. Mulla kunnei oo ollu joka kuukausi ees kuukautisia. Aattelinkin et parempi omalla kohdalla ilmottaa vaan tuo alkamisaika. :) Mitään oireita raskaudesta ei ole. Ollaan päätetty et pe tai la testataan jos menkat ei ala sitä ennen. Ke tulee Pregnylin pistämisestä kaks viikkoo.

Ikävän monella oli menkat alkanu. :(
 


Maanantaina 13.2.

AamuTorkku..kp 12/30......yv3........2.clomi
Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi
Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto
toiveajatus....kp3/??........yk11.........2.clomi
Aniit............kp24/?.........ya 10/10...4.clomi
Nana2012.....kp 2.............ya 6/2011.....3 clomi

Blaah.... niinhän se muuttui taas uudeksi kierroksi mullakin sunnuntaina :/ nyt tosin tuli ilmi sit se että mä ovuloin clomeilla vasta kp20/21, eli tässä kierrossa ollaan aktiivisempia sitten noihin aikoihin vaikka ovistuntemukset olis mitä ja testit näyttäs mitä!!!

Joku kyseli aiemmin eri kiertojen tuntemuksista: mulla on ainaki vaihdellu, eka kiertopahat oireet, täs tokassa ei juuri mitää ihmeellistä.

Kummallisen vähän plussia täs pinossa, toivotaan nyt että tämä kierto tois kivoja yllätyksiä! Mulla vielä tää normiannoksella 1/päivä ja sitten kuulemma pidetään tauko (limiksen ohenemisen takia)

Mukavaa viikonalkua kaikille clomisteille!
 
Nyt vain omaa napaa. Kp 3, aamulla meni eka tuplasatsi clomeja.
Taivaan kiitos tänään on vapaapäivä. Yllätin juuri itseni itkemästä vessan lattialta. Mulla on aivan kauhea pahaoinvointi. Siis ihan hirveä. Todellakin tupla edelliseen kiertoon verrattuna.

Tiedän, että ne varsinaiset clomioireet tulee myöhemmin, mutta tämä pahoinvointi heti parituntia annoksen jälkeen. Toivottavasti tämä helpottaa päivien edetessä, muuten on kyllä lääkkeen vaihto tällä naisella edessä.

Niinku olis itteestä jalkaan ampunu, yhtä typerä ja avuton olo. Samassa syssyssä tuntuu, että onko tämä hulluutta vai onko toive pienestä ihmisestä/ihmeestä todella kaiken tämän arvosta. Noh, kyllä tämä varmasti tästä. Kunhan elimistö taas tottuu.
 
Maanantaina 13.2.

AamuTorkku..kp 12/30......yv3........2.clomi
Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi
Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto
toiveajatus....kp3/??........yk11.........2.clomi
Aniit............kp24/?.........ya 10/10...4.clomi
Micaela........kp 19/33......yk 5.......3.clomi
Nana2012.....kp 2.............ya 6/2011.....3 clomi
 
Maanantaina 13.2.

AamuTorkku..kp 12/30......yv3........2.clomi
Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi
Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto
toiveajatus....kp3/??........yk11.........2.clomi
Aniit............kp24/?.........ya 10/10...4.clomi
Micaela........kp 19/33......yk 5.......3.clomi
Nana2012.....kp 2.............ya 6/2011.....3 clomi
Calliope........kp 31/30-33?..yk 9.........luomukierto


Eli itsellä siis nyt kokeiltiin luomukierto ekan clomikierron jälkeen koska vaste jo siitä yhdestä tabletista oli niin hyvä, kaksi jättifollia. Toivotaan että yhtä hyvin jatkuu niillä sitten.
Idylli mulla oli tuossa clomikierrossa tosi vahvat oviskivut. Ei voinut erehtyä kyllä.

Täällä edelleen odotellaan tätiä. Miksi aina just sillon kierto venyy ja vanuu kun soisi sen olevan normaalimittainen että pääsisi jatkamaan. Huoh..
 
Maanantaina 13.2.

AamuTorkku..kp 12/30......yv3........2.clomi
Ansku83...... kp 13/??.......yk12......1.clomi
Pettunia.......kp 30/32..... yk15...... viimeinen luomukierto
toiveajatus....kp3/??........yk11.........2.clomi
Aniit............kp24/?.........ya 10/10...4.clomi
Micaela........kp 19/33......yk 5.......3.clomi
Nana2012.....kp 2.............ya 6/2011.....3 clomi
Calliope........kp 31/30-33?..yk 9.........luomukierto
Kassiopeia....kp3................ya 8/2010....1.clomi

Pääsin takaisin elävien kirjoihin, vaikee hyppy oli kaivon pohjalta :) Tuli tuossa otettua ensimmäinen clominappi naamaan. Julkisella ei ollu ens viikolla aikaa ultraan joten otin päättäväisesti ajan yksityiseltä, muuten ois kierto menny ohi ja en jaksa oottaa taas yhtä kuukautta, jotta porukka on töissä. olipa raivostuttavaa.

Kirjottelen lisää kunhan pääsen taas ajantasalle kaikkien kuulumisista. viikonloppuna onkin tapahtunu paljon, pidin itte hiukan "radiohiljaisuutta"...
 
Päivi80 voimia sinulle :hug:

Micaela toivottavasti olette pitäneet viikonloppuna hauskaa sisätiloissa. ja toivotaan suuresti, että onni suosii :) plussia täällä tosiaan kaivataan ja kipeästi.

Aniit jänniä aikoja. tulisipa hyviä uutisia :) tsemppiä

nana2012 olen itsekin tullut siihen tulokseen että pitää vaan jaksaa jatkaa petipuuhia oli omat fiilikset tai testit mitä tahansa. mikään ei näköjään ole varmaa. se kai tuli todistettu jo oviksen plussaamisessa ja menkkojen tulemisessa. en todella ymmärrä enää miten mitkäkin tulee ja menee. usko menee lääkäreidenkin puheisiin. oisko mulla tosiaan ollu väärä plussa...? hyvä, että sanoit, ei nimittäin tullu mieleenkään. ovis kp14 ja menkat sit kp40 niin ei oikein pidä paikkaansa...hhmmm. on siis voinu olla, että ovis oiskin ollu myöhemmin. tääkin jo hiukan kertoo, että pitää vaan jaksaa pidempään touhuta.

toiveajatus voi ei. kuulostaa tosi kauheelta. vaikka en oloasi pysty edes kuvittelemaankaan, on se kaikki sen arvoista. kaikki kivut ja itkut. meitä testataan kovalla kädellä. toivottavasti olosi paranee.

Calliope tiedän tunteen. kun pitäis päästä asioissa eteenpäin niin sillon täti vaan odottaa itseään tulevaksi ja pistää vielä muutaman päivän extraa kaupan päälle. tuskallista...

Plop plop plussia tulemaan :)
 
Tässäpä tiistaille päivitetty lista.

Tiistai 14.2.

Nana2012.....kp 3.............ya 6/2011.....3 clomi
Kassiopeia....kp4................ya 8/2010....1.clomi
toiveajatus....kp4/??............yk11..........2.clomi
AamuTorkku..kp 13/30.........yv3...........2.clomi
Ansku83...... kp 14/??..........yk12..........1.clomi
Micaela........kp 20/33.........yk 5...........3.clomi
Aniit............kp25/?............ya 10/10.....4.clomi
Pettunia.......kp 31/32........ yk15.......... viimeinen luomukierto
Calliope........kp 32/30-33?..yk 9............luomukierto

Vaihdoin järjestystä kiertopäivien mukaiseksi. Laittakaa viestiä, jos meni joku kohta vikaan, niin korjaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 14.2.

Nana2012.....kp 3.............ya 6/2011.....3 clomi
Kassiopeia....kp4................ya 8/2010....1.clomi
toiveajatus....kp4/??............yk11..........2.clomi
AamuTorkku..kp 14/30.........yv3...........2.clomi
Ansku83...... kp 14/??..........yk12..........1.clomi
Micaela........kp 20/33.........yk 5...........3.clomi
Aniit............kp25/?............ya 10/10.....4.clomi
Pettunia.......kp 31/32........ yk15.......... viimeinen luomukierto
Calliope........kp 32/30-33?..yk 9............luomukierto

Päivitin omalta osaltani tuon kp:n kun näyin laittaneen sen viimeksi väärin =D

Ovis taitaa lähestyä, kivut senkun lisääntyy ja tikkuihin saanu vähän hailakkaa. (Nää selkäsäryt saattaa kyllä johtua tämän kevään ensimmäisestä hiihtolenkistä =D )

Pettunia ja Calliope joko siellä täti tulossa vai oisko toivoa luomuplussista?

Sellasia kyllä kaipais! Ei ole tämän vuoden puolella tainnut tulla vielä yhtään :'(
 
Yritin lisäillä itseni oikeaan välin...

Tiistai 14.2.

Nana2012.....kp 3.............ya 6/2011.....3 clomi
Kassiopeia....kp4................ya 8/2010....1.clomi
toiveajatus....kp4/??............yk11..........2.clomi
AamuTorkku..kp 13/30.........yv3...........2.clomi
Ansku83...... kp 14/??..........yk12..........1.clomi
Micaela........kp 20/33.........yk 5...........3.clomi
Vauvaton......kp 22/???.......y al 12/08.... 7 clomi
Aniit............kp25/?............ya 10/10.....4.clomi
Pettunia.......kp 31/32........ yk15.......... viimeinen luomukierto
Calliope........kp 32/30-33?..yk 9............luomukierto
 
Aadami
Mihin katos ovislimat?

Ovistesti näyttää plussaa, mutta ennen niin runsaat limat eivät ole näyttäytyneet lainkaan... Onko muilla kokemusta tällaisesta?

Viime clomikierrossakin oli kunnon limat, mutta silloin ei tosin alakerta muutenkaan ollut näin kuiva kuin tällä kierrolla... On tää niin hermoja raastavaa kun ei tiedä toimiiko taas mikään... :mad:
 
Täällä kp 20 ja tissit on niiiiin kipeet. Ei ole aikaisemmin clomeista tällaista tullut, mutta jotkut on maininnut että rinnat aristaa kun syö clomeja. Ihan kosketusarat on :whistle:

Kassiopeia kyllä peitto viuhui joka päivä ahkeraan tahtiin ;) Eli hyödynnetty on ja nyt vaan odotusta. Ensi viikon perjantaina teen testin jos ei perjantaihin mennessä oo alkanut.
 
Aamuntorkku, ei valitettavasti ainakaan täältä suunnalta saada seuraavaa plussaa. Pms-kiukut ovat olleet selkeät ja vielä paremmin kierron tuloksesta kertoo päivä päivältä lisääntyvä tuhruvuoto. Huomenna tai viimeistään torstaina vaihtuu kierto uuteen. Sitten onkin toiveet korkeammalla, kun saan Femarit käyttöön. Aikaisemmin kun clomit toi meille sen avun. Mulla ei raskauteen liity minkäälaista vuotoa, joten katse on tosiaan jo täysin uudessa kierrossa.

Vähän huonolta kuulostaa Aadami limojen puuttuminen. Mutta voisiko ovis kuitenkin olla vasta tulossa? Tai sitten ne tällä kertaa ovat vain vähän huomaamattomammat.

Kassiopeia, hienoa että sieltä syvältä jaksoit taas ylös. Ja suunnitelmat selvät jo tällekin kiertoa. Itse olin aikanaan täysin vakuuttunut, että tämä loppu nyt tähän, kun ensimmäisestä kierrosta clomeja ei onnistanut. Sinä päivänä, kun uusi clomisatsi piti aloitaa jalat vei kuitenkin kipikapi apteekkiin ja siitä kierrosta saimmekin niin kauan kaipaamamme plussan.
 
Viimeksi muokattu:
Nega testattu. Häivähdys punaista viivaa kyllä tuli mutta vaan puolikas joten negahan tuo. Lisäks se ei ollut mikään herkin testi joten la aamuna ennen reissuun lähtöä uus testi ni johan pitäs jo näyttää jos on jotain näytettävää, jollei sit ala taas menkat ennen... Mulla on vaan nyt ollu rinnat niin erilaiset ku ennen menkkoja. Mullahan on niitä matiopatia möykkyjä jotka kipeytyy ennen menkkoja ja nyt ne ei oo kipuillu ollenkaan. Lieneekö lugejen ansioo?

Muoks. Nyt kun paremmin testiä tutkin niin onhan siinä haamu.. luultavasti vaan testiajan jälkeen syntynyt. Mut mulle ei oo ikinä tullu tollasta haamua testiajan jälkeen.. Testi on apteekin oma.
 
Viimeksi muokattu:
Heido clomittaret! Saanko liittyä seuraan? :) Lyhyesti tarinani... Olemme lapseton pari. Yrittäminen aloitettiin 1/2010. Itselläni on vulvodynia, jota hoidettiin ensin naistentaudeilla. Siirryttiin lapsettomuuspoliklinikalle 11/2011. Ensimmäinen clomikierto oli 12/2011. Raskauduin toisessa clomikierrossa tän vuoden alussa, joka todettiin viime viikolla kohdunulkoiseksi raskaudeksi. Kovien kipujen vuoksi hakeuduin hoitoon. Nyt paraillaan vuodan "hetken hurmaa" ulos itsestäni. Tarvitsen vertaistukea... Nyt en ehdi enempiä kirjoittaa, koska on aika lapsettomuuspoliklinikalle. Saan sairasloma lappuni ja ohjeet jatkosta...

Olin pitkään epävarma kirjoitanko... Koen, etten osaa ilmaista itseäni kovin hyvin kirjoittamalla... Ja en osaa käyttää näitä tietokoneita kovin hyvin... Koittakee kestää, enköhän mä opi.
 
Tervetuloa Nyrpee81! Ja hyvä, että päätit liittyä mukaan. Tämä on voimaa antava foorumi. :)

Aniit, eikös alkuraskauteen kuulu menkkamaiset tuntemukset? Hyvä, että olet jalat maassa, mutta ehkä toivoa on vielä?

Ite juttelin juuri sairaanhoitajan kanssa. Kuten aijemmin kirjoitin, mulla tuli tosi rankat pahoinvoinnit nyt tähän toiseen clomikiertoon. Pahoinvointi alkaa aina tunnin pillereitten jälkeen ja jatkuu 6-8 tuntia sen jälkeen. Olen käytännössä toimintakyvytön silloin ja oksentelen. Hoitaja totesikin, että lääke menee ehdottomasti vaihtoon seuraavasta kierrosta. Eli tiedossa on joko Femar tai piikit. Yritän jaksaa kuitenkin perjantaihin, jottei tämän kierron mahkut menisi harakoille. :|
 
Nyrpee-81 tervetuloa joukkoon! Mäkin alkuun mietiskelin että onko tällainen palstailu mun juttuni mutta kyllä se tuntuisi olevan :) Täällä on niin ihanaa porukkaa!

Aniit nyt nousee pakostakin toiveet hiukan :) Paljon plussatuulta sinne suuntaan! Pidä meidät ajan tasalla :)

Aamutorkku täällä edelleen odotellaan menkkoja. Nyt kp33 että huomenna ehkä jos alkaisi.. Sunnuntaista asti ollut tissit arat ja sellainen olo että ihan justiin vatsakipu yltyy ja vuoto alkaa. Mutta ei vielä. Olen myös turvoksissa kuin ilmapallo! Tää on sikäli rasittavaa odottelua myös sen takia että entä jos ovis olikin myöhemmin vasta, jos oli. Sitten ei ainakaan mitään mahdollisuutta raskautumiseen ole koska petipuuhat ajoitettiin sen luullun ovisplussan tienoille. Kiukkua on kyllä ilmassa enemmän kuin tarpeeksi joten oletan tämän kaiken olevan pms oireita..

Kaikille tsemppiä ja paljon! Tähän pinoon tosiaan aletaan jo kaivata niitä plussia..
 
Kiitoksia kaikille ja mukana ollaan.IIIks! Joudun aukiolotutkimukseen. Raskaus oli jäänyt oikeaan munatorveen ja siel edelleen traumaa oli näkyvissä (ilm. kuuluukin olla). Odotellaan seuraavia kuukautisia, jotka arviolta tulee 6 viikon päästä. Nyt ei siis clomeja...Normaalikierto alkaa, kunhan HCG poistuu kokonaan elimistöstä. HCG:ni oli maanantai aamuna vain 122. Kontrollointi verikoe on kahden viikon päästä. Saadaan kyllä yrittää luomusti. Mulla on lapsettomuuden syynä ainakin pco...

Aniit Kahden vuoden raskaustesti kokemuksella mainitsen, et yksikään testi ei ole mulla näyttänyt puolikasta, haamua tai mitään muutakaan omituista, ei edes testiajan jälkeen ennen tätä KUraskautta. Itse testasin ensin haamun ja ostin sen jälkeen monen merkkisiä testejä, joissa kaikissa haamu... Uskoin vasta digitestia, jossa luki selvällä suomen kielellä RASKAANA. Mä niin toivon teille parasta. Itsekin yritin ajatella asenteella "pessimisti ei pety"... EIPÄ!
 

Yhteistyössä