Clomittaret 2012

Hei vaan kaikille! Ja heti alkuun onnea kaikille plussanneille!

Löysin eilen tämän keskustelupalstan ja ensin mietin, etten pysty tänne liittymään, mutta uteliaisuus ehkä sitten kuitenkin voitti :)

Olen nyt vielä pari viikkoa 28v ja mies 33v. Miestä ei ole edes testattu vielä, koska minussa selvästi vikaa. Vauvaa on yritetty syksysta 2010 asti. Hakeuduin lääkäriin, koska menkat eivät alanneet ollenkaan ja sieltähän löytyi sitten papa-kokeista luokka IV ja selviä syöpäsoluja jo. Se hoidettiin loop-konisaatiossa 09/2011 pois ja tammikuussa papa-luokka olikin jo I :)

Teroluteja olen syönyt ja niillä on menkat tulleet, mutta ei ovulaatiota. Clomit aloitettiin helmikuussa ja niitä on nyt kaksi kiertoa syöty. Nyt on kp 3.
Follikkelikontrollit oli molemmilla kerroilla kp 12, ja molemmilla kerroilla yksi johtofollikkeli n. 28mm (!). Ne hyödynnettiin, mutta mitään ei ole sitten tapahtunut. Tai siis menkat tapahtui :/
Minulla on ollut siis syksyn 2010 jälkeen kaksi ovulaatiota :/


Nyt on sitten tämä kierto hoitotauko, joten syön vain Teroluteja. Luultavasti ei ole siis ovulaatiota tiedossa. Sitten puhuttiin, että pari kiertoa vielä syön Clomeja, sitten testataan mies ja sitten keksitään "jotain".

Minulla on edellisestä suhteesta 3v poika. Nykyinen mies on ollut mukana raskausajasta asti, joten hän on meidän isi. Pojan biologinen isä saa uuden morsiamensa kanssa lapsen minä hetkenä hyvänsä, joten meidän pojasta on tulossa isoveli. Ihan vähän vain sattuu, kun ei saa omasta pojastaan tehdä isoveljeä, mutta ehkä siihenkin ajatukseen joskus tottuu.

Mutta siis näillä eväillä olen tulossa keskusteluun mukaan jos huolitaan :)
 
PikkuJellona tervetuloa mukaan :wave:
lisäsin siut listoille jo mukaan, minkä pituinen kierto sulla on nyt viime kierroissa ollut? vai annetaanko olla kysymysmerkkeinä tässä taukokierrossa?
on teille ehtinyt tapahtuu paljon tuossa yrityksen aikaan, mutta aivan mahtavan huikean kokoinen folli ollut :D jospa se tässä taukokierrossakin tulis, kun eikös clomeilla kestä aika kauan että poistuu vaikutus kropasta..
 
Myöskin täältä PikkuJellonalle lämmin tervetulotoivotus! Mustakin alkuun tuntui että en pysty tänne kirjoittelemaan mutta kun alkuun pääsi niin hieno juttuhan tää on. Täältä saa niin paljon tukea kun tarvitsee. :) Mä olen niin taikauskoinen että itse ajattelin että tuoko tää jotenkin huonoa onnea jos tänne alkaa kirjottelemaan. Kumma mieli minulla :D
Huih tuo papakoe tulos. Onneksi nyt kaikki on sitten hyvin. Tämä oli myös hyvä muistutus itselle että täytyy käydä otattamassa näyte. Edellisestä on kuitenkin aikaa jo vuosi ja mulla on myös kerran ollut muutoksia, tosin vaan luokka 2. Mutta herra ties mitä kaikkea nuo clomit saa aikaan niin hyvä olis kai käydä. Kiitti muistutuksesta!
anotherille kiitos listan päivittämisestä. Olin ihan ulalla mikäs kp se onkaan menossa kun en ole nyt jaksanut pitää lukua niin täältähän se selvisi :D
Mulla on ollut nyt muutaman päivän sellaista menkkamaista jomotusta alavatsalla ja mielentilat muuttuu sekunneissa :O Tekeekö muilla clomit näitä oireita? Mulla ei ole ennen ollut. Heti taas toiveet herää kun on jotain uutta, mutta kovasti epäilen turhia niiden olevan..taas kerran. Eniten kipua on vasemmalla puolella (?) mutta pari päivää sitten kipu oli niin voimakasta että nukkumisesta ilman lämpötyynyä ei tullut mitään. Vieläkin niitä on mutta lievempinä.
Vielä hei lumihiutaleelle paljon tsemppiä ja voimia! Välillä tauko tekee hyvää ja toivottavasti sun ei tarttisi tulla takaisin! ;)
 
Hei! Olen seurannut tätä keskustelua jo kuukausia. Nyt tuntuu siltä, että olisi saanut jo aiemmin kirjoittaa.

Eli viime vuoden puolella minulla todettiin PCOS, tämän jälkeen hoitorumpa lähti käyntiin. Ensin käynnisteltiin kuukautisia primoilla ja sitten clomi+pregnyl. Miehen siemenneste tutkittu, se ok. Kolme kiertoa olen clomeja nyt syönyt, joka kerta on kasvanut kaksi hyvänkokoista follia. 2.4. maanantaina alkoivat menkat, keskiviikkona tein tapani mukaan varmuuden vuoksi testin. Suureksi yllätykseksi siihen ilmestyi haalea viiva. Vuoto jatkui niukkana perjantaihin saakka. Esimerkiksi vessassa käydessää vuotoa ei tullut pönttöön asti mitä normaalisti tulee. Päätimme sitten, että en clomeja tässä kierrossa syö. Olen tehnyt uuden testin tänä aamuna eli sunnuntaina ja viiva oli aavistuksen vahvistunut, ei kuitenkaan silmiinpistävästi. Alavatsalla on ollut välillä nippailun tuntua, samoin rinnat ovat arat ja turpeat. En ole koskaan ennemmin saanut minkäänlaista viivaa testiin ja tämä olisi meidän ensimmäinen lapsi.

Onko teillä kellään ollut vastaavaa? Tuntuu niin pahalta, kun ei mikään asia voi koskaan olla varmaa, miksi testin pitää olla haalea, miksei voi olla joko selvä plussa tai nega. :/ Oliko tämä keskenmeno? Tai kemiallinen raskaus. Huoh, olisin otettu, jos täältä voisi saada jotain tukea. Meidän oli tarkoitus pitää tämän neljännen kierron jälkeen vähän taukoa, koska elämä tuntuu nyt pyörivän liikaa lapsettomuus asian ympärillä. :/ Iloita en asiasta pysty yhtään, enemmänkin pelkään tulevaa. Pelkään pettyä taas kerran.
 
:wave: tervetuloa mukaan minttu_89
jos haluat listalle mukaan niin ilmoitteletko mikä kp on menossa jne?

oottepas te minttu_89 saaneet nopeaan hoitorumban päälle, kun jos lähes heti saitte myös pregnylin clomien lisänä käyttöön (mie en meinannu heti saada clomejakaan vaan eka piti olla 3 kk teroja ja tauko). mie pidän peukkuja että ois siulla jo raskaus kyseessä jos kerta haamuiletkin :)

calliope
oleppa hyvä :D vaikka harvinaistahan tää on että mie hetken listan päivitystä paikkailen anskun ollessa reissussa..
jännä että siullakin on tuommoisii outoja massukipuja ollut! jospa ne enteilisi muuta kuin tädin tuloa ;)

on:
miulla oviksen oottelu edelleen vain käynnissä. semmoista ajoittaista pistelymäistä pakotusta on tuossa vasemmalla puolen vatsaa ollut jo kolmen päivän ajan, oisko follien kasvamisesta johtuvaa. ei siis ole plussaa näkynyt (vielä) ja erittäin haaleita on viivat olleet. tää on eka kierto clomeilla, joten vaikka prosentit ei kyllä puolesta puhu että ekoista clomikierroista vois ees tärpätä niin silti elättelen toiveita että saisin kokee elämäni ekan oviksen! ainahan sitä saa toivoa ;)...
noh nyt on vasta kp14 että ehtiihän tuota vielä. en oo lämpöjäkään mittaillut tässä kierrossa niin en tiiä näkyiskö niistäkään viitteitä kierron vaiheista. äh, lupasin itselleni etten asioista stressaa :D nyt vain yritän sanoa itselleni että ei tää oo stressiä vaan innostumista ;)
 
Minulla näkyi primoja ennen ultrassa puhkeava folli, jonka jälkeen menkat eivät kuitenkaan koskaan tulleet, joten gyne oli sitä mieltä, että irrottamiseen tarvitaan apuja. Joten olen alusta asti käyttänyt clomien rinnalla pregnyliä. Yksityisellä puolella olemme, joten ehkä siitä johtuen sain ne nopeampaa. Tarkoitus on siirtyä piakkoin julkiselle puolelle. Seuraavaksi odotan aikaa munatorvien tähystykseen.

Eli kp 32/26-28, nuo siis niistä menkoista ennen tätä viimeisintä vuotoa, mutta jos viimeisimmästä vuodosta, niin menossa kp 7/26-28. yk 4 ja nyt tauko cloimeista. Oliko riittävän epäselvästi. :D mutta testailen lähipäivinä uudelleen. Plussista kaikille onnittelut, toivottavasti pikkuset pysyy matkassa mukana loppuun asti. Ja kaikille yrittäjille kovasti peukkuja pidetään! :)
 
minttu_89 lisäsin siut listoille :) laitoin tuolla uudemmalla kp:llä, eli seuraillaan ja muutetaan sitä sitten jos tarvis tuohon isompaan kp:hen ;) tietty myö heti niitä plussia toivotaan :D

oaaaaaaaah p12 mahtavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!onnea yli tuhat kiloa ja nyt vain odotuksen onnea 9 kk ajaksi :heart: :hug: :heart:
 
:wave:

Ja ihan ensiksi Onnea p12! :flower:

Sitten minäosio: Eli tänään ekat clomit meni ja oloja ei ainakaa tänää oo kuulunu, mitä nyt kukun EDELLEEN... tosin on aika tavallista mulle tää epäsäännöllinen rytmi.
Lukasin tosiaan nuita kaikkia clomeista mahdollisesti tulevia oireita enkä kyllä varmaan huomais vaikka tulisikin, sen verran on ihmeellistä mun elämä jo muutenkin.. ihmeellistä ja poikkeavaa. :)
Mutta tää päivä koitti ja nyt ei liian positiivisella mutta rennolla ololla etiäpäin.

plussia: -toiveuni83
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! ? <3

another: Mun kierto on ollut clomeilla 28 päivää aika tarkasti. Toivon todella, että olet oikeassa tämän hoitotauolla ovuloinnin suhteen :) Itse en ole uskaltanut toivoakaan :)

Calliope: Joo, tästä saa ottaa varoittavan esimerkin papa-kokeissa käynnin suhteen. Itse en käynyt moneen vuoteen.. Esikoisen saamisen jälkeen puhuttiin, että jälkitarkastuksessa otetaan, mutta sekin unohtui :/ Joten luokka pääsi sitten nousemaan todella korkeaksi. Ei onneksi kuitenkaan liian korkeaksi.

Mä sain Pregnylin heti mukaan clomien kanssa, joten se on tainnut olla suurin oireiden aiheuttaja, koska sisältää raskaushormonia. Pahoinvointia, arat rinnat, mahakipua, mielialat vaihtelee aivan järkyttäväksi.. musta on tullut todella räjähdysherkkä.. hoitotauko tulee siis oikeastaan tarpeeseen :)
Mutta pahimmat oireet oli Primolutien aikana. Silloin meni välillä tunteja sohvan pohjalla kipujen kanssa tuskaillessa.

Minttu_89: TOIVOTTAVASTI haalea viiva tarkoittaisi jotain ihanaa <3

Onnea aivan valtavasti P12!!! <3 <3
 
Tervetuloa uusille! :wave:
Mä en ole paljoa ehtinyt kirjoittelemaan koska muhun iski tämä saakelin flunssapöpö ja olotila on sen mukainen. Myös uusi koirawauwa keksii kaikkea jäynää mun pään menoksi joten senkin takia nyt vähän hiljaisempi kausi ollut :)

Oloista: Mun rinnat on K.I.P.E.E.T! Siis aivan kamalat, tiedä sitten mikä niihin on iskenyt mut tosi kipiät ja jatkuvasti "pitkät päällä". Alamasussa on sellasta hassua tunnetta, tiedättekö niinku joku valuttais vettä varovasti alavatsan päällä :D
Tiedä tästäkin onko sitten taas mielikuvituksen tepposia mutta toiveet ainakin on korkeella! Täältä tullaan alas ja lujaa jos/kun menkat alkaa! :stick:
 


maanantai 9.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp66/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp59/32-33..........ya1/10...........................
tinksu...............kp55/28..............yk2..............................2.clomi
Inkeri84............kp30/??..............yk7................................4.clomi
Kassiopeia.........kp28/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp28/??................yv1.............................2.clomi
Calliope.............kp23/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp23/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
undercovergirl.....kp23/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85.........kp23/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp22/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp22/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp19/28-36......... yk17...............................tauko
skorppari82........kp18/??..............yv1,5.............................1.clomi
another.............kp15/28-?.........yk5/ya1/11.......................1.clomi
10kaks..............kp15/42...............yk2.............................2.clomi
AamuTorkku.......kp12/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp9/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
minttu_89..........kp8/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp4/28?...............ya9/10..........................1.clomi
PikkuJellona........kp4/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi
Raita12..............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92


Piinailijat



Ghostbusters







PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4....kp26/??....ya12/08....8.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
p12 Voi onnea sinulle plussasta ja kaikkea hyvää jatkoa ajatellen! minttu_89 onnea sinullekin hurjasti! Toivottavasti tämä aalto veisi meidät kaikki pian mukanaan!

another ihan hotellin uima-altaaseen pulahdin, se oli jotenkin miellyttävämpää ku meressä uinti, mutta joo teki kyllä loma hyvää!

PikkuJellona tervetuloa joukkoon!

Olitte jutelleet tuosta folliultrasta, itse oon käyny siinä kp11-13 muistaakseni, gyne sano, että parempi tulla vähän ennen, ettei vaan missata ovista. Ja molemmilla kerroilla on ollu hyvän kokoinen folli kasvamassa. Neljä kiertoo ehdin syödä, mut en kaikilla kerroilla ultrassa käyny.

undercovergirl toivottavasti noi tissikivut olis merkki raskaudesta! Mulla ne ainakin alkoi tos keskenmenneessä raskaudessa samoihin aikoihin, n. reilua viikkoa ennen menkkojen alkua, mut sit se vaan jatku ja sit menkkoja ei tullutkaan. Ja pelkkä kävelylenkki teki kipeetä, vaikka oli urheilurintsikat päällä!
 
Heippa pitkästä aikaa,

Vauvattomalle ihan alkuun iiisoot onnittelut! Sitä ne oireet tiesi. Tsemppiä epävarmuuden keskellä elämiseen. Etappi kerraan, kyllä se siitä. P12:stakin onnittelen, vaikka ymmärrän hyvin, miksi et plussanneisiin halua. Mutta muista, että nyt ovis on saatu aikaan lääkkeillä, joten se on luultavasti ollut "laadukkaampi". Mahdollisuudet raskauden jatkumiseen siis varmasti paljon aikaisempaa paremmat. Voimia odotteluun sullekin.

Under
sulla mieli ollu matalalla ja mieskin eri taajuudella. Kumpa nyt oireet tarkoittaisikin sitä parasta ja sitten teillä olisi yhdeksän kuukautta aikaa jutustella parisuhde kuntoon.

Mintulla kinkkinen tilanne. Uutta testiä taas kehiin lähipäivinä. Toisilla se hcg vaan nousee hitaasti. Peukutukset.

Meillä siis tauko kaikesta yrittämisestä. Tosi hyvät ovisoireet kyllä oli. Valitettavasti vain kylvös oli tosi vanhaa tavaraa, kun ei tuolla makkarin puolella ole ollut mainittavaa. Jouluvauva tai mieluummin tammikuun alun pieni olis kyllä niin kiva...
 
Viimeksi muokattu:
tosta hcg:sta ja testeistä ylipäätään...

mulla sillon 3+3 extraherkkä mammaksin testi näytti just ja just tarkkaan tiirailtuna jonkinmoista haaleetakin haaleempaa viivaa, mut clearbluella tuli selkee +. noi extraherkät näyttää edelleen hyvin haaleena, selkeempänä kuitenkin, mut ei tummaa viivaa edelleenkään. voiko testeissä vaan olla niin paljo eroa?
 
Paljon onnea kaikille plussanneille. :)

Omalta kohdalta listaa saa muuttaa: kp 25 / 28-31, yk 3, tauko kierto.
Tarkoituksella olen jättänyt tänne kirjoittelematta, koska jotenkin on todella rankka kierto ollut henkisesti. Itsesyytökset on valtavat, mikä tuskin auttaa yhtään tämän hetkiseen tilanteeseen. On aivan järkyttävä paha olla tässä tilanteessa varsinkin kun nyt kierron lopuilla tuntuu että olen sairastumassa ja viime kierrossa oli se todella kivulias kystaruptuura. Ehkä täytyy vaan hyväksyä ettei onnenlahjat todellakaan mene tasan ja jatkaa elämää lapsettomana...
 
Pettunia, suoraan sanottuna mies meni vaihtoon. Ja mieliki on paljon paremmalla tolalla nyt.
Tänää ei mitään erikoista omaan napaan, ainut vaan et suussa on oudon ja ällön rasvanen maku, niinku ois just juonut pelkkää kermaa... Ota tästäki sit selkoa :D
 


tiistai 10.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp67/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp60/32-33..........ya1/10...........................
Inkeri84............kp31/??..............yk7................................4.clomi
Kassiopeia.........kp29/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp29/??................yv1.............................2.clomi
tinksu...............kp25/28-31...........yk3..............................tauko
Calliope.............kp24/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp24/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
undercovergirl.....kp24/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85.........kp24/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp23/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp23/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp20/28-36......... yk17...............................tauko
skorppari82........kp19/??..............yv1,5.............................1.clomi
another.............kp16/28-?.........yk5/ya1/11.......................1.clomi
10kaks..............kp16/42...............yk2.............................2.clomi
AamuTorkku.......kp13/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp10/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
minttu_89..........kp9/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp5/28?...............ya9/10..........................1.clomi
PikkuJellona........kp5/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi
Raita12..............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92


Piinailijat



Ghostbusters







PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4....kp26/??....ya12/08....8.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Miten ihmeessä te jaksatte tätä olotilaa..?

3v pojastani tuli eilen illalla isoveli. Ja voi että miten onnellinen poika meillä oli aamulla, kun kuuli uutisen. Nyt hän haluaisi niin kovasti päästä katsomaan vauvaa ja biologista isäänsä.

Työkaverinikin sai eilen vauvan. Ja voi taivas miten sitä täällä töissä hehkutetaan.

Ja minä pyörin oman napani ympärillä ja mietin, että onnistummeko me tässä koskaan..
 
ansku
ole hyvä vain :) yllättävän mukavaa puuhaa tuo päivittely ;)
en mie ainakaan tällä viikolla to tai pe aamuina ehdi, mutta muina päivinä voin toki päivitellä!

PikkuJellona ei kai sitä aina jaksakaan, ainakaan minä en jaksa! eikä tarvitsekaan :D
mutta onnittelut teidän pojalle isoveljeydestä :)
ja ainahan sitä joskus oman navan ympärillä pitää pyöriä!

tässäpä miun omaa napaa:
ette usko miten miun testailuilla tänään iltapäivällä kävi :D aamulla siis oli suht vahvaa viivaa pregcheckillä muttei plussa kuitenkaan. iltapäivällä tein cb digin ja tuossa liitteenä kuva: Aijaa.com - kp 16 digiplussa

eli mie oon niiiiiin onnellinen! elämäni ensimmäinen ovisplussa!!
en sitten tiiä oisko tuo ollut nähtävissä jo eilen illalla/tänä aamuna, koska silloin oli nuo viivat aika saman tyylisiä, muttei ihan yhtä vahvoja!
noh nyt pitää sitten vain toivoo ettei ovis ois jo tapahtunut eilen, sillä meillä oli semmoinen kolmen päivän tauko tuossa tähän iltaan saakka, harmittaa.
noh, eihän sitä nyt ees tiiä irtooko sieltä yksikään munis, aika näyttää!!
 


keskiviikko 11.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp68/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp61/32-33..........ya1/10...........................
Inkeri84............kp32/??..............yk7................................4.clomi
Kassiopeia.........kp30/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp30/??................yv1.............................2.clomi
tinksu...............kp26/28-31...........yk3..............................tauko
Calliope.............kp25/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp25/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
undercovergirl.....kp21/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85.........kp25/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp24/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp24/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp21/28-36......... yk17...............................tauko
skorppari82........kp20/??..............yv1,5.............................1.clomi
another.............kp17/28-?.........yk5/ya1/11.......................1.clomi
10kaks..............kp17/42...............yk2.............................2.clomi
AamuTorkku.......kp14/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp11/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
minttu_89..........kp10/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp6/28?...............ya9/10..........................1.clomi
PikkuJellona........kp6/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi
Raita12..............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92


Piinailijat



Ghostbusters







PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4....kp26/??....ya12/08....8.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83 (ja another)

 
Viimeksi muokattu:
undercover olihan tarkoitus että tänään on tuo kp21?

PikkuJellona joo uskomattomalle erävoitollehan tuo tuntuu :D ehkä meillä vielä on toivoa ;)

onkos listan yläpään väki testaillut vielä ;) täällä ootellaan teille plussa-aaltoa!
 

Yhteistyössä